Ook echt afsluiten met zo'n nietszeggende zin: We invite everyone to look with us for solutions and to achieve positive change with us! Progress, looking forward, cooperation and becoming aware are the keywords for these protests.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze demonstratie staat weer lekker nergens voor
'wij willen een true democracy'
hoe danlekker demonstreren voor niks dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, kickquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:06 schreef Knal_Erwt het volgende:
Kom en chat gezellig mee!
hehe
http://irc.occupydenhaag.org/
quote:
quote:<fokker>: fokfokfok
*** fokker was kicked by Beanow`druk (Kick!)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ook echt afsluiten met zo'n nietszeggende zin: We invite everyone to look with us for solutions and to achieve positive change with us! Progress, looking forward, cooperation and becoming aware are the keywords for these protests.
Moest meteen aan dit stukje denkenhaha is wel waar... 'awareness' kan wel werken als je weet waar je aware van moet zijn, en hoe je je awareness zelf kunt aanpassen in je dagelijks leven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in dit geval schiet het niet op dus
:')
Ja! Protesteren op je vrije dag....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:14 schreef SicSicSics het volgende:
15 oktober? Dat is mijn vrije zaterdag!
Werkt niet op mijn pc, want Ubuntu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:06 schreef Knal_Erwt het volgende:
Kom en chat gezellig mee!
hehe
http://irc.occupydenhaag.org/
dan doe je toch echt wat fout, werkt hier vlekkeloos met mijn IRC clientquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Werkt niet op mijn pc, want Ubuntu.
Omdat ze hopen op sensatie en dat ze het binnenhof afbrekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef horned_reaper het volgende:
Hij vertelde ook dat ze al waren benaderd door verschillende media die erg veel interesse lijken te tonen.
De media zijn altijd wel uit op een relletje. Zal wel op drie keer niks uitlopen dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef horned_reaper het volgende:
Hij vertelde ook dat ze al waren benaderd door verschillende media die erg veel interesse lijken te tonen.
Klopt. Ik snap eigenlijk niet van Linux, maar gebruik het toch, omdat ik Microsoft haat en Windows teveel virussen geeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:25 schreef leeell het volgende:
[..]
dan doe je toch echt wat fout, werkt hier vlekkeloos met mijn IRC client
Het staat zelfs in de titel van dit topic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar OT: Hoe laat is het en waar precies?
Den Haag toch? Maar waar in Den Haag?
Hopelijk niet te vroeg, want ik moet met de trein vanaf Hurdegaryp (Republyk Fryslan) komen, dus pittig stukje treinen.![]()
Maar wel belangrijk om bij aanwezig te zijn denk ik.
Binnenhof wordt toch altijd afgesloten voor demonstranten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:32 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de titel van dit topic.
Binnenhof. (En op de website hebben ze het over 12:00 uur)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |