Welke ?quote:
Rob Witschge.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:27 schreef tong80 het volgende:
Wie ontmaskerde John de Wolf met valsspelen tijdens het kaarten bij de Oranje selctie waar ie een paar duizend gulden stal ?
Gerets, De Bilde, Johan deVrindt, Nilis, Marc DeGrijsequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:25 schreef Bos81 het volgende:
Nou dan doe ik er maar 1.
Noem 15 belgen die in het eerste van PSV hebben gestaan?
Zijn er wel meer, schat ik zo. Maar tot 15 moeten we zeker kunnen komen
Nee die werd als vriend genaaidquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rob Witschge.
Die Belgen wacht ik wel even tot de eerste 10 er staan.
Die 5 zijn goed. Nu nog acht. En huidige spelers tel ik ook goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerets, De Bilde, Johan deVrindt, Nilis, Marc DeGrijse
De vraag is moeilijker dan je denkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
Het zijn er denk ik toch minder dan 15. Zelf kom ik wel tot 13Zo snel
Er zitten inderdaad een paar onbekendere tussen. Onder andere een keeper die wel mooi in De Kuip heeft mogen spelen. Daarnaast iemand die zelfs aanvoerder van PSV en de Rode Duivels is geweest. In de huidige selectie zitter er 4 spelers die in dat lijstje voorkomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vraag is moeilijker dan je denkt.
Die zijn goed. Guy Francois was ik zelf vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef fanneke het volgende:
Timothy Derijck, Dries Mertens, Guy Francois, Timmy Simons, Tom van Mol
Ook die kloppen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Timmy Simons, Davy Oyen, Dries, Stijn Wuytens, Funsu Ojo
Klopt.quote:
Frank de Boerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee die werd als vriend genaaid
Het is een speler die elk weekend op de camping stond en had leren kaarten.
Tuurlijk. Boerenslim.quote:
Matthäus is opgegroeid in hetzelfde dorp als waar zowel Puma EN Adidas vandaan komen. Heeft dat er wat mee te maken (of is dat te ver gezocht?)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:45 schreef Tarado het volgende:
Het is vrij normaal dat (top)voetballers een schoenencontract hebben, bij Lothar Matthäus lag dat wat ingewikkelder, hij droeg Adidas bij het nationale team maar Puma bij Bayern (in zijn eerste periode daar) waarom dwong hij bij Adidas af dat hij ook Puma mocht blijven dragen bij zijn club?
Dat heeft er zeker mee te maken, het gaat alleen iets verder dan dat (dus niet te ver gezochtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
Matthäus is opgegroeid in hetzelfde dorp als waar zowel Puma EN Adidas vandaan komen. Heeft dat er wat mee te maken (of is dat te ver gezocht?)
Zijn ene opa werkte bij Adidas en zijn andere bij Puma?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft er zeker mee te maken, het gaat alleen iets verder dan dat (dus niet te ver gezocht)
Dat zit er heel dicht bij, nee zijn vader werkte bij Puma en hij bleef uit respect naar zijn vader Puma schoenen dragen bij Bayernquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn ene opa werkte bij Adidas en zijn andere bij Puma?
Nee iets anders. Er waren toen nog geen Cruijff schoenen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef Bos81 het volgende:
Johan vond de kwaliteit van Cruijff schoenen zo slecht dat het niet waard was om zijn naam te dragen?
Goed. Cruijf had een persoonlijk contract met Puma en de KNVB met Adidas.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:55 schreef Tarado het volgende:
Was het niet zo dat Cruijff op Puma wilde spelen maar sponsor Adidas van het NL elftal dat in eerste instantie tegenhield? Het ging zelfs zover dat Cruijff in '74 met 2 strepen ipv 3 op zijn shirt speelde
Vercauterenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:40 schreef tong80 het volgende:
Wie smeerde Wim Kieft een rode kaart aan in de EK-84 kwalificatie wedstrijd België Nederland ?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik twijfel nu wel of het direct rood was of 2 keer geel
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Als vragensteller mag jij wel googelen!
Het was toch niet Cokesnuiver Claudio?
Wie kreeg er eerder rood in die wedstrijd?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
Op het WK 98 naaide vd Sar een Argentijn een tweede gele kaart aan. Wie?
Arthur Numanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wie kreeg er eerder rood in die wedstrijd?
Tuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:13 schreef Saind het volgende:
Torino en Parma ook nog, die andere club was premier league geloof ik maar weet niet meer welke
Jip.quote:
Bolton. Was in de nadagen van zijn carriere.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:51 schreef Asap het volgende:
Ook wel een mooie, voor welke club in Engeland heeft Hierro gespeeld?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Bolton. Was in de nadagen van zijn carriere.
Hij had beter kunnen afsluiten in Spanje toen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Pfoeh. Volgens mij is dat de club waar Gazza trainer zou worden, maar zich op het laatste moment bedacht. Ergens in de lower leaugues in ieder geval. Ik kan niet op de naam komen.
Ja, was ik nooit opgekomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:04 schreef RD4 het volgende:
GarforthToevallig een tijdje geleden gelezen op VI.nl
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:04 schreef RD4 het volgende:
GarforthToevallig een tijdje geleden gelezen op VI.nl
Daar heeft hij idd gewoon gespeeldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
Iets staat mij bij dat Gasgoigne bij Boston Utd zou spelen, maar kan goed dat hij daar gewoon vooe gespeeld heeft
Darlington.....ben ik in maart van dit jaar op bezoek geweest. Zit nog een leuk verhaal achter. De voorzitter heeft toendertijd veel geld in de club gestoken om de club naar een hoger niveau te tillen, zijn een paar keer achter elkaar gepromoveerd en spelen inmiddels in een nieuw stadion. Tot dat de voorzitter achter de tralies gezet werd, inmiddels zijn ze weer afgezakt naar de Conference National.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:51 schreef Asap het volgende:
In 2002,made unsuccessful approaches to sign Paul Gascoigne and Faustino Asprilla, and moved into their new stadium, named the Reynolds Arena, in summer 2003
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef RD4 het volgende:
[..]
Darlington.....ben ik in maart van dit jaar op bezoek geweest. Zit nog een leuk verhaal achter. De voorzitter heeft toendertijd veel geld in de club gestoken om de club naar een hoger niveau te tillen, zijn een paar keer achter elkaar gepromoveerd en spelen inmiddels in een nieuw stadion. Tot dat de voorzitter achter de tralies gezet werd, inmiddels zijn ze weer afgezakt naar de Conference National.
de beker ging in 1997 naar Roda ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
Ging de beker in 1998 niet naar Roda JC?
Dus dat moet de ene club zijn?
Ja, toen was er ook nog 1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
Dat was meteen het laatste jaar toch? of was er in 98/99 nog 1?
Tuurlijk legendatisch.quote:
Even gecheckt:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Welke club heeft de grootste overwinning ooit in de Europa Cup II op zijn naam staan?
Noem de eerste Duitse club die een Europa Cup won.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
Even gecheckt:
Sporting CP (Sporting Lissabon dus) won in 1963/64 met 16-1 van Apoel Nicosia (uitwedstrijd werd slechts 2-0).
Dortmund begin jaren 60quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Noem de eerste Duitse club die een Europa Cup won.
Stimmt, Herr Tong!quote:
Ik kwam ook nog een 13-0, 12-0, 12-2, 11-0 etc. tegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan ga ik even de wikipediapagina van Roda JC aanpassen
Ove Kindvallquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef tong80 het volgende:
Welke Feijnoorder scoorde de meeste europese doelpunten ?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is Lex Schoenmaker, net als 4, 7 en 12 topics geleden
Dennis Law.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:06 schreef tong80 het volgende:
Door wiens doelpunt degradeerde Manchester United ooit ? En wat was er zo bijzonder aan ?
Willy van de Kerkhof ?(gokje)quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:06 schreef Bos81 het volgende:
Wie heeft de meeste Europacupduels voor PSV gespeeld?
Nee. Deze speler heeft wel samen gespeeld met Willy.quote:
Juist. Dennis Law was samen met George Best de ster van het team en werd een keer europees voetballer van het jaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dennis Law.
Hij speelde toen bij Man City en als ex-Mancunian weigerde hij te juichen..
Tuurlijk. Al zit Bouma hem op de hielen. Als hij nog iets van 7 EC-Wedstrijden voor PSV speelt is hij de speler met de meeste wedstrijden.quote:
Bayer Uerdingen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij welke Duitse clubs heeft Heinte gespeeld?
Leverkusen en het erg ver weggezakte Uerdingenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij welke Duitse clubs heeft Heinte gespeeld?
Las weer eens te snel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leverkusen en het erg ver weggezakte Uerdingen
Ach je hebt het voor 3/4 goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Las weer eens te snel.Zag de meervoudsvorm niet.
Koolhofquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef tong80 het volgende:
Welke PSVer juichde ooit te vroeg toen ie in een leeg doel schoot en de bal in de modder smoorde ?
Kan ik me niet herinneren. Is wel een vergeten voetballer. Zat er gewoon bij op het WK7quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef Kingstown het volgende:
Hmzz....is dat Harry Lubse ook ooit niet overkomen?
Sorry niet gezien stonf op mijn vorige pagina.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja maar ik antwoordde al eerder
Staat me vaag iets bij in een Europacup wedstrijd. (Bastia roep ik uit m'n hoofd?), maar mss dat de PSV-kenner licht in de duisternis kan geven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren. Is wel een vergeten voetballer. Zat er gewoon bij op het WK7
Ik heb geen idee. Ik heb volgens mij alleen ooit een keer de doelpunten tegen Bastia in 1978 gezien, meer nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Staat me vaag iets bij in een Europacup wedstrijd. (Bastia roep ik uit m'n hoofd?), maar mss dat de PSV-kenner licht in de duisternis kan geven.
Ze hebben ooit een internationale wedstrijd gepeeld, waarbij het regende als een malloot en het veld 1 grote modderpoel was geworden. Stropte de bal ook vlak voor de doellijn (keep was al uitgespeeld)....dacht dat het Lubse was, maar kan ook een ander geweest zijn, hell....weet zelf geeneens meer welke wedstrijd het precies was.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb volgens mij alleen ooit een keer de doelpunten tegen Bastia in 1978 gezien, meer niet
Ik kom natuurlijk uit 1981 en weet wel veel, maar lang niet alles uit de jaren 70
.
Gitaristquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
De cabaretier is Viggo Waas, de muzikant zou ik niet weten.
Jan Akkerman?quote:
Zijn geen Amsterdammers, niet dat dat alles zegt maar in die tijd was het allemaal wat meer streekgebonden qua talentquote:
Kleine Simon kwam uit Tiel. Eric Regtop uit Drenthequote:Op maandag 10 oktober 2011 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn geen Amsterdammers, niet dat dat alles zegt maar in die tijd was het allemaal wat meer streekgebonden qua talent![]()
Die mag jij nu stellen omdat je het goede antwoord hebt gegeven. Heb je geen inspiratie wil ik het wel doen.quote:
Barcelona?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef FlorisB het volgende:
tegen welke grootmacht heeft Cambuur in de voorbereiding van '95-'96 een oefenwesctrijd gespeeld?
Laat me raden, jij komt uit Friesland ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef FlorisB het volgende:
tegen welke grootmacht heeft Cambuur in de voorbereiding van '95-'96 een oefenwesctrijd gespeeld?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als speler of mogen trainers ook?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef Tarado het volgende:
De meeste Nederlandse topspelers gingen naar Barcelona of Real Madrid, noem 3 Nederlandse spelers die naar Valencia gingen
vincerusso heeft het al correct beantwoordquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als speler of mogen trainers ook?
Hij speelde zelfs eerder bij Bastia dan bij st Etienne zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Johnny_Repquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef tong80 het volgende:
Ging Johnny Rep eerst naar Valencia of St. Etienne. Ik dacht St. Etienne.
Het enige wat ik denk te weten is dat hij de eerste Ajax goal in de Arena maakte, ik was erbij maar kan het niet eens met zekerheid zeggen of het zo was en tegen wie en is waarschijnlijk niet het antwoord op je vraag, te moeilijk (voor mij althans)quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:15 schreef vincerusso het volgende:
Wat was het laatste duel van Kiki Musampa in dienst van Ajax ? En wat was de uitslag ?
(niet officiële wedstrijden meegerekend)
Nu je het zegt. FF wakker worden Tong.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij speelde zelfs eerder bij Bastia dan bij st Etienne zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Johnny_Rep
Ajax - vitesse 4-0?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:15 schreef vincerusso het volgende:
Wat was het laatste duel van Kiki Musampa in dienst van Ajax ? En wat was de uitslag ?
(niet officiële wedstrijden meegerekend)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij St Etienne had hij zijn beste periode buiten Ajax en dat blijft hangenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. FF wakker worden Tong.
SCH'44 - Lucky Ajax 0-8 op 17 september j.l.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee
![]()
met niet officieel bedoel ik ook oefenduels etc
En dat wist jij uit je hoofd?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:26 schreef FlorisB het volgende:
[..]
SCH'44 - Lucky Ajax 0-8 op 17 september j.l.
Opzoeken is uit den boze hierquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:30 schreef FlorisB het volgende:
[..]
nee, deze had ik opgezocht....... had ergens gelezen dat hij bij lucky Ajax meedeed.
Maar deze vraag kun je dan toch niet echt weten? Of mis ik hier een addertje onder het gras?quote:
ik verwacht tong80 met het juiste antwoord .quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:02 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Maar deze vraag kun je dan toch niet echt weten? Of mis ik hier een addertje onder het gras?
Ah, oké. Tijdens het wachten even dit legendarische filmpje met in de hoofdrollen Humberto Tan en Kiki Musampa.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik verwacht tong80 met het juiste antwoord .
Ik moest denken aan Juve Ajax eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik verwacht tong80 met het juiste antwoord .
neenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Juve Ajax eigenlijk
iemand die misschien 1 van hun jaarboeken heeftquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:09 schreef tong80 het volgende:
Wie weet dit trouwens wel van een mislukte speler van Ajax ?
Ja dat is idd geen googlen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
iemand die misschien 1 van hun jaarboeken heeft
dat had toch iets maken met Olsen toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:08 schreef vincerusso het volgende:
Extra hint : hij nam afscheid tijdens de voorbereiding van het seizoen 1997-1998
hij dacht dat ie geen kans meer zou krijgen omdat Olsen veel nieuwe spelers haaldequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:13 schreef FlorisB het volgende:
[..]
dat had toch iets maken met Olsen toch?
alsoquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij dacht dat ie geen kans meer zou krijgen omdat Olsen veel nieuwe spelers haalde
olifantengeheugen. heb niks gezochtquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:41 schreef FlorisB het volgende:
ik weet het, heb het gevonden in een programma boekjes van seizoen 97-98. Maar die zijn weer gevonden via google...... wel erg lastige vraag......
hoe weet jij dit eigenlijk vincerusso?
netjes!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
olifantengeheugen. heb niks gezocht
antwoord is(denk ik):quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
olifantengeheugen. heb niks gezocht
maar wat is het antwoord ?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:46 schreef FlorisB het volgende:
[..]
antwoord is(denk ik):nog 1 wedstrijdje verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(heb jaarboek er even bijgepakt voor de zekerheid)
dus het antwoord is??!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:49 schreef FlorisB het volgende:
ik zie het, ik had zijn doelpunt daar over het hoofd gezien........
oefenduels tellen ook mee?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:54 schreef FlorisB het volgende:
hoeveel goals heeft kluivert in totaal bij Barca gemaakt?
Blijven posten dan. Fanneke en ik gaan je testen. Niet vandaag ben zo weg. Maar wees welkomquote:
Je had toch een olifantengeheugen ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog 1 wedstrijdje verder![]()
(heb jaarboek er even bijgepakt voor de zekerheid)
zekerheid he. het hadden er ook 2 kunnen zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had toch een olifantengeheugen ?
35? gokjequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:54 schreef FlorisB het volgende:
hoeveel goals heeft kluivert in totaal bij Barca gemaakt?
Ja maar het is wel een legendarische wedstrijd om afscheid te nemen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zekerheid he. het hadden er ook 2 kunnen zijn
helaasquote:
Bogardequote:Op maandag 10 oktober 2011 15:19 schreef FlorisB het volgende:
nee jullie zitten er dicht bij, namelijk 122. Ik zal een andere vraag stellen.........
Welke voetballer werd Boogie man genoemt
Ik moet zo weg een vraag waar alleen vincerusso mag antwoorden. Een soort tussenvraag dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zekerheid he. het hadden er ook 2 kunnen zijn
wat is dat voor intikkertje, wel een strikvraag trouwensquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet zo weg een vraag waar alleen vincerusso mag antwoorden. Een soort tussenvraag dus.
Geen spelbreker zijn aub.
[n] Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona hun eerste EC-1 won tegen Sampdoria ?[/b]
Koeman ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet zo weg een vraag waar alleen vincerusso mag antwoorden. Een soort tussenvraag dus.
Geen spelbreker zijn aub.
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona hun eerste EC-1 won tegen Sampdoria ?
Je mocht niet antwoordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is dat voor intikkertje, wel een strikvraag trouwens
Je deed wel een Frank Kramertjequote:
Je bent nu officiëel ontgroendquote:
Nee, we wachten nog op het juiste antwoord op de vraag van Tong.quote:
Antwoord Aad de Mos.quote:
Ook dat. Extra punt voor wie weet welke speler er tussen stond.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee, we wachten nog op het juiste antwoord op de vraag van Tong.
Erwin Koemanquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook dat. Extra punt voor wie weet welke speler er tussen stond.
was dat Bakero op Beguristain en Koeman die het afmaakt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook dat. Extra punt voor wie weet welke speler er tussen stond.
Stoichkov-Bakero, Koeman?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dat Bakero op Beguristain en Koeman die het afmaakt?
Bakero stond er tussen. Wie nam de vrije trap ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dat Bakero op Beguristain en Koeman die het afmaakt?
Ronald Koeman.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bakero stond er tussen. Wie nam de vrije trap ?
Stoichkov?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bakero stond er tussen. Wie nam de vrije trap ?
We hebben een winnaarquote:
bent me net voorquote:
Harry Blind ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef vincerusso het volgende:
nu mijn vraag :
Wie was de eerste Zweed die voetbalde voor Feyenoord ?
Ja las veel Duitse kranten.quote:
Ik ben op zoek naar een naam van een voetballer, naar wie een bepaalde 'move' is genoemd.quote:
Rensenbrinkquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie schoot in de roemruchte WK-Finale tegen Argentinie vlak voor tijd op de Paal?
Te moeilijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie schoot in de roemruchte WK-Finale van Holland tegen Argentinie vlak voor tijd op de Paal?
Daar gaat Huntelaar! Huntelaar! Oeee Hij deed een Omam-Biyikjequote:Op maandag 10 oktober 2011 15:58 schreef fanneke het volgende:
Een ´move´, term genoemd naar Omam-Biyik?
Ik loop al ruim 40 jaar op deze aardbol, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik ook niet tot voor kort, maar er is een wikipedia voorquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:58 schreef fanneke het volgende:
Ik loop al ruim 40 jaar op deze aardbol, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:58 schreef fanneke het volgende:
Welke Ajacied scheet ooit in de pot van een baby en zette hem op die grote drol. Toen zijn moeder even weg was ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:59 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik ook niet tot voor kort, maar er is een wikipedia voor![]()
Het verbaasde me ook dat hij geraden werd. Riekt een beetje naar opzoeken...
Suurbier?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke Ajacied scheet ooit in de pot van een baby en zette hem op die grote drol. Toen zijn moeder even weg was ?
Juist.quote:
HANS JORG BUTTquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:03 schreef Tarado het volgende:
Welke keeper scoorde de meeste Champions League doelpunten?
Hans-Jorg Buttquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:03 schreef Tarado het volgende:
Welke keeper scoorde de meeste Champions League doelpunten?
Was dat niet de penalty van Balasz?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie scoorde de 9-0 bij PSV - Feyenoord?-
Moet dat nou echt, is toch nergens voor nodig...?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie scoorde de 9-0 bij PSV - Feyenoord?-
Saeed Al Owairan. Prachtige solo toen tegen België.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:02 schreef vincerusso het volgende:
Welke voetballer had de bijnaam : de Maradona van de woestijn ?
wow goedzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Saeed Al Owairan. Prachtige solo toen tegen België.
heb de VHS band met de WK '94 die ik bij mijn ELF abo kreeg destijds, letterlijk kapot gespeeld.quote:
Toch nog even reageren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook niet, vond het wel een leuke vraag maar heb nog nooit van een Omam-Biyikje gehoord
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
De keeper heet Mohammed Al-Deayea ofzoiets. Stuk of 180 interlands uit m'n hoofd gezegd. De mexicaan ken ik niet.
Beide goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |