ik heb er een van de groothandel, maar daar heb je weinig aan denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat is een nagellakremover zonder aceton waar je niet bijna van stikt? Die van de hema kan ik echt niet tegen. Slaat op mn longen en bah gewoon.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er een van de groothandel, maar daar heb je weinig aan denk ik.
Verder gebruik ik eigenlijk altijd met aceton, want fijner
maar da's toch reteduur?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:06 schreef mirannie het volgende:
Ik gebruik alleen nog maar Zoya Remove+. Veel minder schadelijk voor nagels en veel minder verkleuring ook sinds ik het gebruik.
En scholieren hebben al haast nooit vrijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:07 schreef Lindytje het volgende:
Met aceton is fijner idd
Zo, visagiekoffer opgeruimd en uitgemest, haren in de verf, zo meteen mijn eigen lakjes en make-upjes eens uitzoeken en opruimen en dan ben ik weer helemaal bij
(ik had mezelf een dagje vrij gegeven van school vandaag)
Kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En scholieren hebben al haast nooit vrij
ja, na zo'n nieuws ben je wel ff van de wapquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
Laten we het er op houden dat ik even een me-day nodig had
Het is geen Essence nee. Maar nadat ik een keer zo´n proefflesje ergens bij had gehad, was ik verkocht. Heb nu zo´n megafles aangeschaft en heb een pompflesje. Voorlopig kan ik wel een tijdje vooruit. Volgens mij heb ik er iets van 30 euro voor betaald, maar ga er wel zo´n half jaar mee doen gok ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar da's toch reteduur?
Ik verbruik nogal veel removert namelijk
Precies.. Dus even een dagje lekker alleen met de hondjes thuis. Vanavond eten met uni-vriendjes, dus dat is alweer gekwetter genoeg voor vandaagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, na zo'n nieuws ben je wel ff van de wap
ik gebruik die van 45 cent van de supermarktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het is geen Essence nee. Maar nadat ik een keer zo´n proefflesje ergens bij had gehad, was ik verkocht. Heb nu zo´n megafles aangeschaft en heb een pompflesje. Voorlopig kan ik wel een tijdje vooruit. Volgens mij heb ik er iets van 30 euro voor betaald, maar ga er wel zo´n half jaar mee doen gok ik
Ik ook, of de cheap-ass van de action, of van de kruidvat... Als het maar gedkoop isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gebruik die van 45 cent van de supermarkt![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
Kruidvat hier![]()
En... ik heb mijn zombie nurse kostuum net besteld
quote:
Is wel een mega fles he, bijna een liter. En aangezien mijn nagels er echt beter van zijn geworden, heb ik het er wel voor over. Kan bijna alle lakjes nu ook zonder bc doen, omdat ik het er toch wel goed af krijg met remove+ zonder verkleuren van nagels.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm dan maar leren mn handen meer in te smeren ofzo, mn vingers gaan dood man
Of misschien minder vaak mn nagels lakken.
En 2 ebay tabs open hebben om nagellakjes te zoeken is wel erg he?
30 euro voor remover? Gaat m niet worden
Mijn nagels en nagelriemen worden daar echt heel boos en verdrietig van. Jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gebruik die van 45 cent van de supermarkt![]()
No problemquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]incl. bloedkousen; bijl en nog een nepwond; maar daar moet jij (kijkt heel lief en onschuldig); mij wel eventjes mee helpen vrees ik.. (pwetty pwetty pwease....
)
![]()
Wat fijn dat ze naar huis magquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh yay meer goed nieuws ! Morgen mag schoonzusje eindelijk terug naar huis van ziekenhuis
Helaas nog een extreem lange revalidatie te gaan(Ze heeft een zeer zware whiplash
)
CiO zeker? Niet te druk om maken, is pas eerste versie, laatste versie telt pasquote:
Een fles cola zero krijg ik per dag wel leeg, een fles remover wordt lastigerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik gebruik kruidvat of etos remover, een fles remover gaat er hier bijna sneller doorheen dan een fles cola
colaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een fles cola zero krijg ik per dag wel leeg, een fles remover wordt lastiger
Nee, Methodologiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
CiO zeker? Niet te druk om maken, is pas eerste versie, laatste versie telt pas
Ohja, daar moet ik ook eens aan beginnenquote:
donderdag eerste versiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, daar moet ik ook eens aan beginnen
Wanneer moet ie af zijn?
Is dat voor academisch NL-deel? Anders heb ik wat te doen morgenquote:
Géén idee, ik heb wel AcNe maar weet niet of het ook voor jou geldtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is dat voor academisch NL-deel? Anders heb ik wat te doen morgen
qftquote:
ik remove ALTIJD met acetonremover en er droogt niets uit hier. Je moet idd geen pure aceton pakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:10 schreef Dragonberry het volgende:
Goedkoopste remover van de Etos![]()
action remover stinkt en droogt mijn vingers enorm uit
Ik zal eens op de metho-site kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Géén idee, ik heb wel AcNe maar weet niet of het ook voor jou geldt
He jasses, wat een gedoequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh yay meer goed nieuws ! Morgen mag schoonzusje eindelijk terug naar huis van ziekenhuis
Helaas nog een extreem lange revalidatie te gaan(Ze heeft een zeer zware whiplash
)
Mijn handen zijn sowieso droog, cheap-ass remover of niet. P2 handbutter for presidentquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
qft
[..]
ik remove ALTIJD met acetonremover en er droogt niets uit hier. Je moet idd geen pure aceton pakken.
Vind het wel opvallend dat zoveel meiden er last van hebben
Ik was wel altijd meteen mijn handen grondig na het removen, dat scheelt wellicht.
goed lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
qft
[..]
ik remove ALTIJD met acetonremover en er droogt niets uit hier. Je moet idd geen pure aceton pakken.
Vind het wel opvallend dat zoveel meiden er last van hebben
Ik was wel altijd meteen mijn handen grondig na het removen, dat scheelt wellicht.
ik las echt acetonquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:17 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
goed lezende remover van de action vind ik echt flut en die is zonder aceton. bah!
en Etos remover met aceton is top
Ah, gevonden. 18 okt hoef ik het pas af te hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Géén idee, ik heb wel AcNe maar weet niet of het ook voor jou geldt
Daar is Lemony Flutter voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn nagels en nagelriemen worden daar echt heel boos en verdrietig van. Jammer maar helaas.
Ja! Echt briljant spul!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Trekt dat lemony flutter echt zo snel in?
Ik zou er wel even bij vermelden dat het een beetje vergelijkbaar is met roomboter op je vingers smeren, alleen dan met citroengeurquote:
ja ditquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou er wel even bij vermelden dat het een beetje vergelijkbaar is met roomboter op je vingers smeren, alleen dan met citroengeur
(ik durf het iig niet overdag te gebruiken omdat dan alles onder het vet komt te zitten)
Inleiding gewoon als laatste doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit al een uur naar een leeg Word-document te staren. Hoe te beginnen met een inleiding?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou er wel even bij vermelden dat het een beetje vergelijkbaar is met roomboter op je vingers smeren, alleen dan met citroengeur
(ik durf het iig niet overdag te gebruiken omdat dan alles onder het vet komt te zitten)
Smeren jullie je hele handen er mee in ofzo??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dit
ik vind het savnds soms oo kverrot want de dekens gaan onder zitten
Nee, dan heb je gelukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik echt zo raar dat ik daar helemaal niets van nodig heb?
nee, maar op je vingertoppen komt het sowieso.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Smeren jullie je hele handen er mee in ofzo??
Op twee, en die veeg ik dan netjes afquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar op je vingertoppen komt het sowieso.
Joah!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
Zal ik ook mee doen met kindertjes bang maken?
vooral dezequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En wtf is er met dat rolluiken subforum?
Als wat?quote:
NEe die rolluiken met een maatje meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vooral deze
Rolluiken Sexy & Gewaagd #1
![]()
![]()
![]()
Bwhehehheheequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:07 schreef princess-a het volgende:
SQ ik moest even lachen om je FB bericht. Ik heb een keer tijdens spooktocht een 'spook' gemept omdat ie met een nepzaag in mn jas bleef hangen. Dikke winkelhaak in mijn strontdure winterjas en uit woede sloeg ik hem vol in zn gezicht
Misschien wil hij wel weer?
Bwahahahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vooral deze
Rolluiken Sexy & Gewaagd #1
![]()
![]()
![]()
Ik las dit en dacht zo groot ben ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet een hele bubs meiden kwijt hier dames, het kost me al zat moeite om bb er voor de meet van te overtuigen
oh johquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik bedoelde er meer mee dat ik wel geholpen had als ik dichterbij had gewoond. Of jij minder ver.
Ik reageer op alles wat ik lollig vind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh joh
Ik heb ook veel buurtgenoots in mijn FB staan, vandaar
Puckzzz; je zou best bij mij in Mierlo mogen blijven slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als wat?
Kunnen we bij SQ slapen dan?
Oh wacht lees net FB.
Hoe laat is het eik?
BCUZ U FAILquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:50 schreef Sharana_LV het volgende:
EN WAAROM IS MIJN PS3 CONTROLLER LEEG MIDDEN IN MIJN OORLOG
Oorlog is bad, mmmkay?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:50 schreef Sharana_LV het volgende:
EN WAAROM IS MIJN PS3 CONTROLLER LEEG MIDDEN IN MIJN OORLOG
Was je er al achter wat N was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |