abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103030625
:o wat sssserpente zegt idd :o
Djmo verwoordt het niet altijd even poëtisch, maar hállo zeg, je hebt het wel even tegen een moeder die gewoon haar kind voedt. En geloof je nou echt dat verplegend personeel van de verkoever gaat rennen voor een hongerig kind als ze werkelijk betere dingen te doen hebben?

[ Bericht 1% gewijzigd door WupWup op 13-10-2011 12:01:56 ]
pi_103030684
Mignonne, vraag -> aanbod! Dus als je wilt verhogen kun je beter gokken op vaker kolven idd.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:01:48 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103030791
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:50 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik dacht "auw!" :') Voel je dan niet de richeltjes van zn tanden in je tepel?
Fijn dat het gaan slapen goed ging! Sliep hij ook de nacht door?
Nee dan niet :N
Alleen toen ik uiteindelijk zei dat hij wel los moest laten, toen beet hij wat harder. Rotzakje! o|O
Ow en hij sliep niet helemaal door: hij was even wakker vannacht, maar sliep weer verder met muziekje. Ik denk eerder toeval dan met reden ;)
pi_103031291
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:57 schreef WupWup het volgende:
Mignonne, vraag -> aanbod! Dus als je wilt verhogen kun je beter gokken op vaker kolven idd.
thnx, gaan we doen dan dus :)

eelt op die tepels!!1einsz! :') :+
:)
pi_103033628
Mignonne, is het misschien nog een idee om te wat te kolven terwijl je aan het voeden bent? Die paar keer dat m'n productie dipte kreeg ik aanzienlijk meer opbrengst door met de voeding te kolven in plaats van tussendoor te kolven. Mogelijk dat een combinatie met je eigen voorstel voor een kleine boost zorgt. Heb je trouwens al een goede kolfgelegenheid op je opleiding kunnen vinden? Ik heb zo'n vermoeden waar je zit...ik denk dat daar best iets te regelen moet zijn.
pi_103033630
Misschien voel ik me aangesproken om niks, maar wordt daarmee ook op mijn post gedoeld? Aangezien het in het 'algemeen' geroepen wordt van de nogal primitieve reacties? Is mijn reactie zo primitief?

ik ben geloof ik nogal hormonaal, lees net een paar keer mijn eigen post terug, maar ik vind het nou niet bepaald een mega bash/heftige post ofzo, maar misschien kijken de mensen er hier anders tegenaan? :?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:45:06 #207
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103033727
Orea, volgens mij ging het niet zozeer om jou of om mij.

Asy, ik wil de avondvoeding niet schrappen nu Nathan net doorslaapt. Ben bang dat we dan weer halve nachten in de weer zijn. Maar ik wil ook niet voeden tot z'n derde. Vind het erg lastig.
Nou ja, we genieten er hier nog volop van, ik zie wel hoever we gaan.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:50:27 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103033870
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:45 schreef pessie het volgende:
Orea, volgens mij ging het niet zozeer om jou of om mij.

Asy, ik wil de avondvoeding niet schrappen nu Nathan net doorslaapt. Ben bang dat we dan weer halve nachten in de weer zijn. Maar ik wil ook niet voeden tot z'n derde. Vind het erg lastig.
Nou ja, we genieten er hier nog volop van, ik zie wel hoever we gaan.
Ik zou gewoon even wachten tot het slaappatroon stabiel is.
Ik zeg er eerlijk bij dat als ik niet zwanger zou zijn geweest (en mijn borsten en tepels niet vreselijk zeer deden) ik nog met plezier had doorgevoed. Geen idee hoe lang, maar dan was ik nog niet gestopt.
Maar omdat er toch niks meer uit komt, vind ik niet dat ik nog maar 5 maanden op mijn tanden moet bijten zodat hij een beetje kan tutten aan de borst. We kunnen ook wel andere manieren van tutten/knuffelen vinden. Daarbij komt ook nog dat hij dus zo moeilijk af te koppelen is nu zonder dat het een drama wordt (met als gevolg dat ik een huilend kind in bed moet leggen).
De ochtend'voeding' hou ik er wel nog even in omdat ik zo 's morgens een half uur langer kan blijven liggen.
pi_103034290
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:40 schreef Kursor het volgende:
Mignonne, is het misschien nog een idee om te wat te kolven terwijl je aan het voeden bent? Die paar keer dat m'n productie dipte kreeg ik aanzienlijk meer opbrengst door met de voeding te kolven in plaats van tussendoor te kolven. Mogelijk dat een combinatie met je eigen voorstel voor een kleine boost zorgt. Heb je trouwens al een goede kolfgelegenheid op je opleiding kunnen vinden? Ik heb zo'n vermoeden waar je zit...ik denk dat daar best iets te regelen moet zijn.
Ik heb een handkolf, dat zie k mezelf nog niet tegelijkertijd doen eigenlijk :o :D
Kleine meis slingert dr beentjes en armpjes gezellig alle kanten op tijdens het drinken en mn grote meis duikt er soms ook gezellig naast. Ik geloof niet dat ik daar handig genoeg voor ben.

Ja hoor op de opleiding is t geregeld :) lief dat je t vraagt :*
:)
pi_103034727
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:50 schreef Asyniur het volgende:

Daarbij komt ook nog dat hij dus zo moeilijk af te koppelen is nu zonder dat het een drama wordt (met als gevolg dat ik een huilend kind in bed moet leggen).
Hier ging dat altijd redelijk goed door af te koppelen met je pink en dan het drama op te vangen door te vragen of ze nog één slokje wilden nemen. Meestal gingen ze beiden akkoord met nog één slokje, soms de andere kant ook, en dan gedaan zonder drama.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:29:14 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103034924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Hier ging dat altijd redelijk goed door af te koppelen met je pink en dan het drama op te vangen door te vragen of ze nog één slokje wilden nemen. Meestal gingen ze beiden akkoord met nog één slokje, soms de andere kant ook, en dan gedaan zonder drama.
Dat zie ik hier niet gebeuren :N :)
Soms laat hij zelf los om met de lichtschakelaar te gaan spelen. Als ik dan de boel 'inpak', komt hij jengelend boven op mij gestort en begint aan mijn shirt te sjorren. Ja doei! :W Zo werkt het niet meneertje...
Overigens duurt het drama niet zo heel lang hoor. Ook niet 's avonds maar het probleem is dat Harry zich dan niet onder de dekens laat stoppen (omdat hij nog 2 minuten boos is). Aangezien hij een heel koud kamertje heeft en de winter eraan komt, wilde ik dan liever nu dan straks hiermee aan de slag.
Maar dank je voor de tip
pi_103035128
Hehe, ze kunnen er echt verslaafd aan zijn he. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:44:18 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103035445
quote:
11s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Hehe, ze kunnen er echt verslaafd aan zijn he. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o _O-
Ik kan dus echt niet in bh of met blote borsten liggen of rondlopen. Dan 'moet' Harry meteen drinken. Dus ik doe altijd een tshirt aan als ik hem uit bed ga halen.
En waar hij voorheen als het 'op' was, gewoon netjes losliet en ging spelen, is het dus nu gewoon een half uur lang sabbelen en friemelen (en slaan :X en als mama zegt: ZACHTJES dan ga je aaien O+ ). Na een half uur aan mijn beursvoelende tepels/borsten, vind ik het wel best geweest :D

SPOILER
pi_103035533
Mignonne, kan me voorstellen dat het met een handkolf niet gaat werken! Dacht dat je een elektrische over had kunnen nemen toen je aan het begin van het schooljaar met kolfstress zat.
pi_103035568
_O- die spoilers :D
Ik kan ook niet bloot rondlopen. Toen ik net onder de douche uitkwam en Emma naar me toe kwam, ik wilde haar een kus geven maar ze had in die seconde alweer bijna aangehapt :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:49:04 #216
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103035604
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:50 schreef Asyniur het volgende:

[..]
De ochtend'voeding' hou ik er wel nog even in omdat ik zo 's morgens een half uur langer kan blijven liggen.
Dat is inderdaad de voeding die hier wat mij betreft nog een hele tijd blijft, zelfde reden! :P
Soms lijkt het me 's avonds gewoon wel eens praktisch. Maar goed, eerst kijken of het slapen blijvend is, lijkt er wel op.
pi_103035708
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:44 schreef Asyniur het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_103036022
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

:o _O-
Ik kan dus echt niet in bh of met blote borsten liggen of rondlopen. Dan 'moet' Harry meteen drinken. Dus ik doe altijd een tshirt aan als ik hem uit bed ga halen.
En waar hij voorheen als het 'op' was, gewoon netjes losliet en ging spelen, is het dus nu gewoon een half uur lang sabbelen en friemelen (en slaan :X en als mama zegt: ZACHTJES dan ga je aaien O+ ). Na een half uur aan mijn beursvoelende tepels/borsten, vind ik het wel best geweest :D

SPOILER
SPOILER
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 14:12:02 #219
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_103036352
Haha, ik kan me dat inderdaad nog wel herinneren ja, dat bloot in huis niet zonder risico was! :D

Wickie, ik hoop dat het bij jou goed gaat?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_103037328
Niels heeft dat helemaal niet, best gek! Ik ga regelmatig samen met hem in bad en hij wijst af en toe mijn borsten aan en zegt dan dat dat "drinken mama" is, maar hij wil dan niet drinken.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103037879
:D zo grappig om dit allemaal te lezen.

Pm, lief dat je vraagt, maar hoe gaat het bij Jou?

Hier ging het verschrikkelijk de afgelopen dagen. Gisterochtend ook echt even een emotionele meltdown gehad, maar de pijn wordt eindelijk minder.
Rechts blijf ik een harde, pijnlijke plek houden. Het zit links boven mn tepel en erachter. Maar het wordt minder. Gisterochtend deed zelfs mijn ARM bewegen verschrikkelijk pijn. Wies dronk ook weinig die voeding, dus toen ging ik nakolven om hem leeg te krijgen. Dat is aardig gelukt, maar god wat deed dat pijn.. en ondertussen was Mette inmiddels heel erg recalcitrant geworden en enorm aan het rellen geslagen. Ze begreep er helemaal niks van. Waarom dat apparaat als Wies net gedronken had. Ze ging helemaal door het lint toen ik ging kolven. Dat was redelijk bizar. Dus toen had ik een instorten momentje.
Maar na dat kolven is het beter geworden. Ik ga wel weer even contact opnemen met de lk, want de pijn wil niet helemaal weggaan na 4 dagen GV.
Bij ons, vooral bij mij bleef het wel paars na de voeding.
Gisteren heeft de CB arts nog even goed gekeken bij Wies en die heeft geen spruw. Die zag gelijk aan Wies haar paarse lipjes dat we GV bezig waren en vroeg aan R. of ik het allemaal nog wel trok, dat vond ik heel aardig van haar (ik was er niet bij).

Ik blijf positief :) mijn missie is volgende week weer pijnvrij te kunnen voeden.

Sorry voor de warrige post, post vanaf mn foon.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103037976
ach arme Wicks; wat klinkt het zwaar....geen tips; alleen een dikke :* voor je...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103038003
Pfoeh wickie :* Wat rot dat de pijn maar niet weggaat. Goed dat je weer contact op gaat nemen met de LK, ik hoop dat je heel snel pijnvrij kunt voeden! Wat zielig ook voor Mette dat ze zo overstuur raakte ;( Logisch dat je het niet meer trok :*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:08:51 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103038176
wickie :*

ja wup, dát dus. Dat je je kind een kus wil geven en dat die al aangehapt hangt :D
pi_103038227
Nog wel een grappig ding: Mette vindt het hele borstvoeden heel interessant. Ze wil dan graag dat benoemen, dus trekt ze regelmatig zomaar ineens mn kleren naar beneden om mn borst aan te kunnen wijzen en dan Wies Wies te roepen en hevig ja te gaan knikken :')
Hopelijk gaat ze dat niet in het openbaar doen...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')