Nee dan nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik dacht "auw!"Voel je dan niet de richeltjes van zn tanden in je tepel?
Fijn dat het gaan slapen goed ging! Sliep hij ook de nacht door?
thnx, gaan we doen dan dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:57 schreef WupWup het volgende:
Mignonne, vraag -> aanbod! Dus als je wilt verhogen kun je beter gokken op vaker kolven idd.
Ik zou gewoon even wachten tot het slaappatroon stabiel is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:45 schreef pessie het volgende:
Orea, volgens mij ging het niet zozeer om jou of om mij.
Asy, ik wil de avondvoeding niet schrappen nu Nathan net doorslaapt. Ben bang dat we dan weer halve nachten in de weer zijn. Maar ik wil ook niet voeden tot z'n derde. Vind het erg lastig.
Nou ja, we genieten er hier nog volop van, ik zie wel hoever we gaan.
Ik heb een handkolf, dat zie k mezelf nog niet tegelijkertijd doen eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:40 schreef Kursor het volgende:
Mignonne, is het misschien nog een idee om te wat te kolven terwijl je aan het voeden bent? Die paar keer dat m'n productie dipte kreeg ik aanzienlijk meer opbrengst door met de voeding te kolven in plaats van tussendoor te kolven. Mogelijk dat een combinatie met je eigen voorstel voor een kleine boost zorgt. Heb je trouwens al een goede kolfgelegenheid op je opleiding kunnen vinden? Ik heb zo'n vermoeden waar je zit...ik denk dat daar best iets te regelen moet zijn.
Hier ging dat altijd redelijk goed door af te koppelen met je pink en dan het drama op te vangen door te vragen of ze nog één slokje wilden nemen. Meestal gingen ze beiden akkoord met nog één slokje, soms de andere kant ook, en dan gedaan zonder drama.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:50 schreef Asyniur het volgende:
Daarbij komt ook nog dat hij dus zo moeilijk af te koppelen is nu zonder dat het een drama wordt (met als gevolg dat ik een huilend kind in bed moet leggen).
Dat zie ik hier niet gebeurenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ging dat altijd redelijk goed door af te koppelen met je pink en dan het drama op te vangen door te vragen of ze nog één slokje wilden nemen. Meestal gingen ze beiden akkoord met nog één slokje, soms de andere kant ook, en dan gedaan zonder drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Hehe, ze kunnen er echt verslaafd aan zijn he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan dus echt niet in bh of met blote borsten liggen of rondlopen. Dan 'moet' Harry meteen drinken. Dus ik doe altijd een tshirt aan als ik hem uit bed ga halen.
En waar hij voorheen als het 'op' was, gewoon netjes losliet en ging spelen, is het dus nu gewoon een half uur lang sabbelen en friemelen (en slaanen als mama zegt: ZACHTJES dan ga je aaien
). Na een half uur aan mijn beursvoelende tepels/borsten, vind ik het wel best geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad de voeding die hier wat mij betreft nog een hele tijd blijft, zelfde reden!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De ochtend'voeding' hou ik er wel nog even in omdat ik zo 's morgens een half uur langer kan blijven liggen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:44 schreef Asyniur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan dus echt niet in bh of met blote borsten liggen of rondlopen. Dan 'moet' Harry meteen drinken. Dus ik doe altijd een tshirt aan als ik hem uit bed ga halen.
En waar hij voorheen als het 'op' was, gewoon netjes losliet en ging spelen, is het dus nu gewoon een half uur lang sabbelen en friemelen (en slaanen als mama zegt: ZACHTJES dan ga je aaien
). Na een half uur aan mijn beursvoelende tepels/borsten, vind ik het wel best geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |