Ow, zo bedoelde ik het niet, hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:42 schreef WupWup het volgende:
Ja hey miss, don't burst my bubble
Bj, volgens mij scheelden ze een weekje of 2 ofzo, 23 nov hier.
Wickie, het is hier al heel lang geen vraag meer hoe lang IK nog door ga
ja en dan ben je dus geen langvoedster hè!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, zo bedoelde ik het niet, hoor
Ik vond het alleen zo apart dat Senna er zo duidelijk ineens niets meer van wilde weten, terwijll ik nog daacht dat we nog even door zouden gaan
Alleen de ochtend, lekker knus in bedquote:
Dit iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:42 schreef WupWup het volgende:
Ja hey miss, don't burst my bubble
Bj, volgens mij scheelden ze een weekje of 2 ofzo, 23 nov hier.
Wickie, het is hier al heel lang geen vraag meer hoe lang IK nog door ga
Dat gaat mijn directe leidinggevende ook zeggen, die gaat ook niet begrijpen dat ik recht heb op kolftijd... Moet ik weer alles voor ze gaan uitprinten en opzoeken om mezelf te verdedigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
De mannen in mijn werkomgeving zijn vaak mannen die in leidinggevende posities werken en die vinden dat vrouwen maar gauw moeten stoppen met dat soort onzin (er is toch kunstvoeding?) zodat ze zich weer fatsoenlijk op het werk kunnen richten. Mijn directe leidinggevende vindt het trouwens allemaal best zolang ik mijn werk maar gedaan krijg.
Ik werk met alleen maar mannen op kantoor, en heb er nooit iets van gemerkt wat ze er van vinden. Ik heb het ook op geen enkele manier open gelaten voor discussie: op uur en tijd trok ik me terug en ging kolven. Nooit een woord over gehoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef wickie het volgende:
Wup, ik weet het, op een gegeven moment zal die IK wel vervagen. Maar momenteel kan ik (ja ik) me dat moeilijk voorstellen. Ik zie ze mezelf nog niet 1 2 3 een jaar voeden. Waarom weet ik niet precies, maar ik sta er open in en zie wel wat er gebeurd.
Ik zie vooral op tegen het kolven op werk.
Ik denk dat men het onnodig en lastig zal vinden. Ik heb bijna alleen maar kinderloze collega's, bijna allemaal man. Natuurlijk wordt het gewoon toegestaan maar of ik er begrip voor zal krijgen... Denk het haast niet.
Zoals ik ook al eerder zei, ik vind het heel moeilijk het me voor te stellen om een kind te voeden wat een bewuste eigen wil heeft oftewel een dreumes voeden. Dan vervaagd die IK grens denk ik.
Heel veel ge-ik in mn verhaal![]()
Pfff geen idee of ik het nou duidelijk heb weten te omschrijven. Denk maar zo, ze is een bv-newbe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |