Ben ik tenminste niet de enigequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef Levitas het volgende:
Haha, enige die ik 100% zeker wist was de laatste. Rest wist ik ook echt niet, en had ik zo ook echt niet geweten![]()
Was zeker een leuke avond!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah leuke uitslag! Ik had die echt niet kunnen raden man. Veel te moeilijk voor mij.
Gisteren ook nog even gekeken bij Strangerz. Was wel leuk om na een tijdje weer eens een hardstylefeestje bij te wonen. Respect dat Mind.Illusion Gangsta Shit draaide en ook nog Tat and Zat - Gold Medley With Strange.Die laatste had ik (ook) nog nooit live gehoord. Verder nog even gepraat met M.I. Chille gozer.
Wordt beukenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb een demotje gestuurd. Ik sta in Aalsmeer, Hardnoize.
Hoofdact is Mind.Illusion vs. Tartaros
Zo zeg, die is lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Loudness Lineup!100% aanwezig nu, wanneer begint de verkoop?
Area 1quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Loudness Lineup!100% aanwezig nu, wanneer begint de verkoop?
Nette lijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Area 1
Zany
Activator
B-Front
Chris One
The Rebelz
Adaro
MC Nolz
Area 2
Catatonic Overload
Jack of Sound
E-Force
Radical Redemption
Degos & Re-Done
MC Axys
wel zo makkelijk om te vermelden
Die houden we erinquote:
Wuuuut? Nu nog aan het afteren? Daaaaamnquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Respect voor Haakon trouwens die na Cloud9 nog steeds ergens aan het afteren is
Aan de sms'jes te zien gaat t mooi daar
Easy....quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Utca het volgende:
Hmm twijfel hier welk feest te pakken het tweede weekend van november, Try Before You Die (kut met OV), XXlerator 10 Years (te druk) of Hardclassics. Ik neig naar de laatste, nu de rest van de groep nog. En dan nog de vraag Loudness of Reset op 10 december, keuzes...
Van die 3 zou ik zeker voor Hard Classics gaan jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Utca het volgende:
Hmm twijfel hier welk feest te pakken het tweede weekend van november, Try Before You Die (kut met OV), XXlerator 10 Years (te druk) of Hardclassics. Ik neig naar de laatste, nu de rest van de groep nog. En dan nog de vraag Loudness of Reset op 10 december, keuzes...
Ik vind het zo kut om overdag te slapen (omdat dan je hele dag weg is), dat wanneer ik pas laat thuis ben, ik liever wakker blijf en de zondagavond maar mooi op tijd naar bed gaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wuuuut? Nu nog aan het afteren? Daaaaamn
Voor mij gaat het ook of Hardclassics worden dat weekend of geen van die 3 had ik al besloten. Loudness of Reset ben ik nog niet over uit, wie weet me te overtuigenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Easy....
Hardclassics + Loudness
Loudness:quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef Utca het volgende:
[..]
Voor mij gaat het ook of Hardclassics worden dat weekend of geen van die 3 had ik al besloten. Loudness of Reset ben ik nog niet over uit, wie weet me te overtuigen
twitter:djtechnoboy twitterde op zondag 09-10-2011 om 03:34:13Bodypainting... http://t.co/PYSOwRtD reageer retweet
Ik zou wel wat vrolijker zijn als Tby aan mijn tieten zou zitten. Ze kijkt niet zo blij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
DJ zijn is soms zoooo vervelendtwitter:djtechnoboy twitterde op zondag 09-10-2011 om 03:34:13Bodypainting... http://t.co/PYSOwRtD reageer retweet
Net thuis. Godver helemaal naar de tering.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Respect voor Haakon trouwens die na Cloud9 nog steeds ergens aan het afteren is
Aan de sms'jes te zien gaat t mooi daar
opnieuw moet afstuderen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:23 schreef Sc0tTy het volgende:
Zoo ik meld me ook weer , nadat ik tehoren heb gekregem dat ik opnieuw moet afstuderen had ik ff wat andere di gen aan me hoofd...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kzit zo een XQ IT setje te luisteren, is de Ivan Carsten remix van Nasty Boyz - Angel echt 155 bpm ofzo.. klinkt voor geen 16meter zo snel, die break
U heeft fans! Grappig!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat ik nou weer tegenkom ... http://www.youtube.com/user/breakwindow#p/u
niet zo best, iddquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kzit zo een XQ IT setje te luisteren, is de Ivan Carsten remix van Nasty Boyz - Angel echt 155 bpm ofzo.. klinkt voor geen 16meter zo snel, die break
Jup... Dat krijg je als jeje scriptie vrneuktquote:
Oohja Daniel! Gefeliciteerd met je boekingquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef ElDani het volgende:
Ik hoor sinds kort ook in de artiestenbase van Partyflock. http://partyflock.nl/artist/64783:El_Dani.html
Ben wel benieuwd hoe het gaat met publiek.
Hardclassics en Reset (Thera & Alpha Twins die een Early set gaan verzorgen + Anagenetic/Bioweapon/Crypsis in de andere zaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Utca het volgende:
What happened? Is miss een beetje OT, maar ben wel benieuwdquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jup... Dat krijg je als jeje scriptie vrneukt
lijkt me ook ja, maar wat kan je zo hard verneuken aan je scriptie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jup... Dat krijg je als jeje scriptie vrneukt
After bij eQualquote:
quote:
shitquote:
Boh dat wordt weer een leukequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... vanavond nieuwe Magic Show
20:00 – 21:00 Mind.Illusion
21:00 – 22:00 Kodex
22:00 – 23:00 Luna & E-Force
Ditquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oohja Daniel! Gefeliciteerd met je boeking![]()
Als je een keertje in de buurt moet draaien, laat het maar even weten. Wil graag eens komen kijken
Nicequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... vanavond nieuwe Magic Show
20:00 – 21:00 Mind.Illusion
21:00 – 22:00 Kodex
22:00 – 23:00 Luna & E-Force
Niice! En wat een mooie foto'squote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef Levitas het volgende:
Pssst.. Hier is de eerste!
Het interview!
Enneh, binnenkort maar eens kaartje bestellen voor Thrillogy!
Leuk interview! En die foto's zijn idd mooiquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Niice! En wat een mooie foto's![]()
haha herkenbaar ja..zo heb ik ooit de wk-finale gemist de zondagavond na black 2006..tijdens de volksliederen patsboem KOquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Van die 3 zou ik zeker voor Hard Classics gaan ja
[..]
Ik vind het zo kut om overdag te slapen (omdat dan je hele dag weg is), dat wanneer ik pas laat thuis ben, ik liever wakker blijf en de zondagavond maar mooi op tijd naar bed ga
Waardoor ik de laatste keer om 7 uur 's avonds even vlug kort op bed ging liggen, en 12 uur later pas wakker werd... nog nooit zo vast geslapen
Ja hoor, want ik wist alleen Sonic sabotage en Spacerquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:40 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja hoor, want ik wist alleen Sonic sabotage en Spacerdus als ik het mag dan mag jij het ook
Weet niet precies tot welke jaartallen ze doen, maar ooit Alpha Twins live @ In Qontrol 2006 of Alpha² @ Qlubtempo 2005 ofzoiets geluisterd??quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zit ook opeens te twijfelen tussen Reset en Luidheid, omdat Thera en AlphaTwins
Hehe leuk interviewquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef Levitas het volgende:
Pssst.. Hier is de eerste!
Het interview!
Enneh, binnenkort maar eens kaartje bestellen voor Thrillogy!
Je bent wel goed in het mensen aan het twijfelen brengen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Oja, en voor de mensen die twijfelen tussen Loudness en Reset... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Reset écht heel erg vet en vooral uniek gaat worden!!
Dat zegt iedereen over zijn/haar feest of iemand die naar dat ene feest gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Oja, en voor de mensen die twijfelen tussen Loudness en Reset... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Reset écht heel erg vet en vooral uniek gaat worden!!
Neee neee ik zeg het alleen in speciale gevallenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen over zijn/haar feest of iemand die naar dat ene feest gaat.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Alpha Twins live @ In Qontrol 2006
2004-2006 set?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Weet niet precies tot welke jaartallen ze doen
Helemaal mee eens. Maar, eerlijk gezegd is "Fear FM" natuurlijk véél bekender dan "Envy our style". Toch is Envy our style onderdeel van Fear FM, en zit één van de twee heren (onofficieel?) in het bestuurquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:52 schreef StM het volgende:
[..]
Hehe leuk interviewMaar eigenlijk is het geen interview met Fear.FM he
Ook al staan hun er dicht bij en kunnen ze veel volgen, treden de mensen die er echt achter zitten vrijwel niet op de voorgrond...
Even downloadenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Weet niet precies tot welke jaartallen ze doen, maar ooit Alpha Twins live @ In Qontrol 2006 of Alpha² @ Qlubtempo 2005 ofzoiets geluisterd??
x2. Sowieso een van de weinige platen waarvan de break zo geniaal in elkaar zit dat zelfs een grote breakhater als ik overstag gaatquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die was toch een stuk beter... (maar niet beter dan de hs masterz cut)
Yumieyum! Heb deze mix echt nog noooit gehoordquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2. Sowieso een van de weinige platen waarvan de break zo geniaal in elkaar zit dat zelfs een grote breakhater als ik overstag gaat
quote:
Daar wil ik ook nog een keer heen jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yumieyum! Heb deze mix echt nog noooit gehoord![]()
Mis wel de "Get together with your friends and join them in the Qountdown". Iets te vaak naar de 2008-2009 aftermovie gekeken denk ik
Oh tering.. Nu zit ik die aftermovies te kijken van Qountdown. No way dat ik dat dit jaar ga missen![]()
Hijs vet hequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef eQuaL het volgende:
Woaaah R3belz & Vamper - Cosmik! Nice one M.I!
Yup, Qlimax is nu een zekerheidjequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog een keer heen ja
Ga jij nog naar Qlimax? Anders schrijf ik daar een verslag over
Jep! Je hebt toch wel een aantal mooie promotjes kunnen vergaren nu zeg.quote:
Eventuele liefhebbers?quote:01. TNT - The First Match (Geck-o Remix)
02. Unknown Analoq - Age Of Love (Defqon.1 2007 DJ Tool)
03. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
04. The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up
05. Dark Oscillators - Food For Woofers (Ivan Carsten Remix)
06. Brooklyn Bounce & Dj Zealot - Break The Rules (Scope DJ & A-lusion Remix)
07. Noisecontrollers - Club Jumper
08. Pavo - Classic
09. Headhunterz & Wildstylez - Project One
10. Slim Shore - Scars
11. Da Tweekaz - Funky Get Looze
12. Noisecontrollers - Unbroken
13. Frequencerz - Driver
14. Max Enforcer - Loudness
15. Digital Punk & MC Jeff - Warriors Redemption
16. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
17. Ivan Carsten - Unexpected
18. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
19. Degos & Re-Done - Madley
Gewoon de youtubeversie gebruiken. Als je via speedyshare wil downloaden moet je op de link zelf rechts klikken en opslaan als.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:09 schreef Convict het volgende:
waar staat the listen now knop van de magic show ik kan hem niet vinden.......
Luisteren kun je gewoon van 8 tot 11 op maandag op http://radio.q-dance.nlquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:13 schreef Convict het volgende:
huh ik dacht dat het live was![]()
ik probeer the magic show elke keer te beluisteren maar komt elke keer wat tussen waardoor ik het vergeet
Het duurt altijd van 20.00 tot 23.00 dus je bent weer te laatquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:09 schreef Convict het volgende:
waar staat the listen now knop van de magic show ik kan hem niet vinden.......
Geef ff door dat hij niet steeds door de climaxen heen moet pratenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het duurt altijd van 20.00 tot 23.00 dus je bent weer te laat
Ken je Showtek - FTS? Die heeft ook zo'n mooie tekst waar ik elke keer weer kippenvel van krijg! I live for the weekend, I live for Hardstyle baby!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Back off back off and let me lose my mind!
Geen trololol, maar dat stukje tekst vind ik gewoon zo heerlijk'rot op! en laat me lekker helemaal in het moment opgaan'
En als je dan op zo'n feest staat en gewoon alles even loslaat, al je kopzorgen laat gaan en niets anders doet dan gewoon keihard uit je plaat gaan is dat eigenlijk wel dé tekst die je moet hebben.
Daarom vind ik het ook een heldenplaat
Dat nummer vind ik minder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ken je Showtek - FTS? Die heeft ook zo'n mooie tekst waar ik elke keer weer kippenvel van krijg! I live for the weekend, I live for Hardstyle baby!!
wel trololo
Ja sorry hoor, maar met zo'n tekst vragen ze erom. Zonder die lyrics was het nummer best lekker geweest, maar het moet allemaal weer zo popie-jopie gemaakt worden. Brennan Heartquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik minder.
Jammer dat er gewoon zoveel gehaat wordt op een deel van de hardstyle. In plaats van gewoon ingaan op de inhoud...
Dat gehaat komt juist door de (ontbrekende) inhoud.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik minder.
Jammer dat er gewoon zoveel gehaat wordt op een deel van de hardstyle. In plaats van gewoon ingaan op de inhoud...
Hoezo vragen ze erom? Het is toch zo dat je op een feest gewoon alles even loslaat en gaat feesten. Waarom mag dat niet terugkomen in een nummer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar met zo'n tekst vragen ze erom. Zonder die lyrics was het nummer best lekker geweest, maar het moet allemaal weer zo popie-jopie gemaakt worden. Brennan HeartWildstylez van nu
Alsof elk nummer van Ran-D Alpha² of Thera bol staat van de diepgaande tekstenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat gehaat komt juist door de (ontbrekende) inhoud.
Omdat dat voor 15-jarigen is. "mdmable to shine"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoezo vragen ze erom? Het is toch zo dat je op een feest gewoon alles even loslaat en gaat feesten. Waarom mag dat niet terugkomen in een nummer?
Slecht voorbeeldquote:
Lees eens welk stukje ik opnoemde. Geloof niet dat ik daar met mdmable to shine aan kom zetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Omdat dat voor 15-jarigen is. "mdmable to shine"![]()
![]()
[..]
Slecht voorbeeld
Ik denk dat je wel snapt wat we bedoelen maar ons maar al te graag weg wil zetten als hokjesdenkers...toch jammer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lees eens welk stukje ik opnoemde. Geloof niet dat ik daar met mdmable to shine aan kom zetten.
Maar bestempel maar alles lekker jaHardstyle moet inderdaad diepzinnig zijn. Het is dan ook typische muziek wat je aan het denken zet en een fylosofisch gedachtegoed.
Ik snap de haat tegen zulke nummers niet.
Good for you!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maargoed, waar ik 90% van de tijd los kan gaan, kunnen jullie dus maar 50%, want de rest is toch voor 15-jarigen als ik jullie moet geloven.
50% is wel erg optimistisch. Ligt natuurlijk ook aan het event, maar bij Qlimax bijvoorbeeld is het aantal nummers dat voor 15-jarigen is bestemd eerder 90%.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maargoed, waar ik 90% van de tijd los kan gaan, kunnen jullie dus maar 50%, want de rest is toch voor 15-jarigen als ik jullie moet geloven.
Denk je niet dat hij juist probeert om een feeststemming in het nummer te brengen. Het werk/studie wordt vaak doordeweeks gezien als een sleur. In het weekend ga je los om de sleur te doorbreken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het hoeft niet diepzinning te zijn.. sterker nog, onzinteksten kunnen juist wel grappig zijn (dikke bleek) maar die emoteksten zijn om te huilen.
"Forget about mondays to fridays, Cuz I be working like a slave"Het leven is zwaar hoor matties jeweet.
Garppig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Levitas het volgende:
Maar het is wel zo.. Hele week werken/studeren/whatever, in 't weekend lekker feesten, je mind verliezen en MDMAble to snine jwz.
Je voelt je nogal op je teentjes getrapt he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel snapt wat we bedoelen maar ons maar al te graag weg wil zetten als hokjesdenkers...toch jammer.
[..]
Good for you!
Maar wel een aantal FOK!kers die in de wachtrij staan om kaartjes te kopen. Kun je uitleggen waarom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef mstx het volgende:
[..]
50% is wel erg optimistisch. Ligt natuurlijk ook aan het event, maar bij Qlimax bijvoorbeeld is het aantal nummers dat voor 15-jarigen is bestemd eerder 90%.
Fout! Een aantal FOK!'ers dat al een kaartje heeft!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar wel een aantal FOK!kers die in de wachtrij staan om kaartjes te kopen. Kun je uitleggen waarom?
Levitas heeft nu eenmaal geen smaakquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar wel een aantal FOK!kers die in de wachtrij staan om kaartjes te kopen. Kun je uitleggen waarom?
Aangezien hij reviews voor zijn site schrijft heeft hij een geldige reden. Een review van Qlimax zorgt voor veel bezoekers (15-jarigen die nog niet mogen).quote:
Stonden* Maargoed, kom je nog met uitleg...?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Fout! Een aantal FOK!'ers dat al een kaartje heeft!
Geloof niet dat hij de enige FOK!ker is die een kaartje kochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Aangezien hij reviews voor zijn site schrijft heeft hij een geldige reden. Een review van Qlimax zorgt voor veel bezoekers (15-jarigen die nog niet mogen).
Ik voel me helemaal niet op mijn tenen getrapt! Het zal mij een worst wezen wat jij vindt, maar zoals je hier discussieert komt op mij over als een troll, of in elk geval iemand niet wil geloven dat andere mensen niet zo van mainstream houden...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je voelt je nogal op je teentjes getrapt he?
Ik lees al een hele tijd mee, maar dat geklaag over bepaalde stroming binnen de hardstyle slaat gewoon nergens op. Ik probeer je niet in een hokje te duwen maar voor te houden dat het nergens op slaat om een bepaalde soort nummers constant te moeten afzeiken. Of kun je me echt keihard bewijzen dat mensen boven de 18 zulke nummers niet mooi horen te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |