Een LimburgsE jong? Ik weet dat het geen Nederland is dat Limburg, maar komopquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een LimburgsE jong? Ik weet dat het geen Nederland is dat Limburg, maar komop.
Kleutersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Tieners, twintigers, veertigers, vijftigers, zestigers, bejaarden.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar goed, genoeg gekotst.
FC Utrecht.
quote:
Was dat voor of na het neuken ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Wat heb ik vandaag toch met die oude contacten.. vanmorgen herkende een buschauffeur mij. Bleek een one night stand van 1,5 jaar geleden te zijn geweest die ik m'n huis heb uitgezet op een bepaald punt
Hmmmm....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Na het neuken..
maar het was niet dat we al klaar waren ofzo
Het was er zo'n eentje die hemel en aarde beloofde zeg maar, maar uiteindelijk na 5 minuten klaar was en in slaap viel, onder het mom van "ja over een half uurtje komt t wel weer"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmmmm....
Nu ben ik toch wel benieuwd naar de reden waarom je hem eruit zette na het neuken, maar voordat jullie klaar waren.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was er zo'n eentje die hemel en aarde beloofde zeg maar, maar uiteindelijk na 5 minuten klaar was en in slaap viel, onder het mom van "ja over een half uurtje komt t wel weer"
Daar had ik niet echt zin in.. dus gezegd dat ie weg kon
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was er zo'n eentje die hemel en aarde beloofde zeg maar, maar uiteindelijk na 5 minuten klaar was en in slaap viel, onder het mom van "ja over een half uurtje komt t wel weer"
Daar had ik niet echt zin in.. dus gezegd dat ie weg kon
Ik zie het ook echt voor me ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Die uitdrukking op zijn gezicht toen was helemaal mooi
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt voor me ja.
Maar hij laatje nog wel de bus in dus?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:33 schreef Cue_ het volgende:
De uitdrukking op zijn gezicht toen was helemaal mooi
Ik kan niet bannen, en waar heeft ie me er precies uitgeluld? Of vind jij ook dat als je iemand maar voor kankerxxxxx uitscheldt dat je dan wint?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
He HW! Heb jij Rickokun gebanned omdat hij jou er uit heeft geluld
Dude, ik sta aan jouw kant. Ruffryder of zo denkt datquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen, en waar heeft ie me er precies uitgeluld? Of vind jij ook dat als je iemand maar voor kankerxxxxx uitscheldt dat je dan wint?.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Maar hij laat je nog wel de bus in dus?.
Dan moet je het anders formulerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, ik sta aan jouw kant. Ruffryder of zo denkt dat
Ricko is een faler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |