Ja vast, maar wat heeft dat te maken met de OP?quote:
Wat is een stinkmuis?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:55 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat hier vandaag ook nog wel wat extra stil gestaan zal worden bij het overlijden van onze hond vorige maand.
Onze katten komen toch al niets te kort en worden elke dag wel verwend maar ik ga wel een blikje voor ze halen en wellicht een stinkmuis
Ik zag zelfs honden pizza laatst, moest meteen aan jou denken. Ik zag Baloe al aan de hondenpizza en kwispelbierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:12 schreef Qwea het volgende:
Nope. Dierendag is commerciële bulltshit. Vandaag krijgt hij lijfstraffen en flink wat schoppen en morgen een extra lekker bakkie voer.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zag zelfs honden pizza laatst, moest meteen aan jou denken. Ik zag Baloe al aan de hondenpizza en kwispelbier
Waar hier in de schooten? Want das de discus. Die naast de vomar is de faunaland. Wel kut, zit zeker brood in?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:19 schreef senesta het volgende:
In het winkelcentrum, faunaland is dat geloof ik?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is kerst ookquote:
Baloe krijgt met kerst dan ook gewoon schoppen hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is kerst ook![]()
Ik haal wat lekkers vandaag.
En nu iets geloofwaardigsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe krijgt met kerst dan ook gewoon schoppen hoor.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar hier in de schooten? Want das de discus. Die naast de vomar is de faunaland. Wel kut, zit zeker brood in?
Wel vet baas trouwens
Discusquote:
Geef ze een lekker geklutst rauw eitje. Beetje water erbij, dan smaakt het voor hen nog net zo lekker en hebben ze weer wat extra gedronken. De kittens kennen dat in ieder geval al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:08 schreef indaha het volgende:
Bij ons krijgende katten vanavond allemaal een bordje met slagroom, daar zijn ze dol op en ze krijgen het haast nooit.
Ik weet alleen niet of onze kittens van 11,5 weken dit mogen hebben, maar dat zoek ik nog wel op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |