quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom hebben treinen geen Luikjes meer?![]()
Je moet nu maar hopen dat de trein een beetje ontlucht bij een tussenstation.
Vooral is het een probleem met sneltreinen, zo stopt de sneltrein Lwd-Gro maar 1 keer in Bui.
Oh. Dus omdat de ramen niet open kunnen, komt er dus geen frisse lucht de trein in? Nog nooit last van gehad in de Spurtjes van Arriva.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Openslaande ramen bedoelt hij waarschijnlijk.
Rapporteer het aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland
Nee, er is één stam die proefritten rijdt momenteel.quote:
Ik moet iedereen gelijk teleurstellen. Het waren 2 schamele stellen Plan V, die vanaf Enschede zijn ingezet. Trein zat bij vertrek in Hengelo al redelijk vol... Maar de bijsturing was wakker, en had in Amersfoort een VIRM vanaf de Bokkeduinen gehaald ter vervanging. Een viertje, maar dat liever als de 2 V's.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef Yreal het volgende:
Shiiiit, ipv een pimpel een ICE richting schiphol![]()
Waarom ben ik nu thuis?
De SR10...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:34 schreef greavy het volgende:
Verder was er ook geschuif met de SR10, namelijk met 2x 1700'den richting Maastricht vertrokken.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
"SR10" lijkt misschien alsof je erg slim bent
Met deze erbij zelfs zes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
"SR10" lijkt misschien korter, maar direct "koninklijk rijtuig" scheelt ongeveer 4 nutteloze posts
Hoezo, doet het klimaatbeheersingssysteem het niet goed?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom hebben treinen geen Luikjes meer?![]()
Je moet nu maar hopen dat de trein een beetje ontlucht bij een tussenstation.
Vooral is het een probleem met sneltreinen, zo stopt de sneltrein Lwd-Gro maar 1 keer in Bui.
Heb hem ook 2x voorbij zien komen in het Amersfoortse. Rijd hij op diesel of electra, want ik kreeg een beetje een vertekend beeld door zijn nieuwe uiterlijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:02 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, er is één stam die proefritten rijdt momenteel.
Deze stam is vandaag ook op pad geweest naar onder andere Zwolle.
Als gevolg van? Massale electrificage? Afstoten van alle overgebleven dieselconcessies? Dat laatste wellicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:42 schreef James1988 het volgende:
Het enige dieselspul dat NS nog heeft is DM'90, en dat zal ook wel aan de kant gaan / verkocht worden zodra het niet meer nodig is.
Leuk, maar daar had ik het niet overquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef James1988 het volgende:
Zwolle - Emmen en Almelo - Mariënberg gaan per 2012 al naar Arriva, en dan komt ook daar GTW.
Wat brengt jou precies op het idee dat het een diesel zou zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef daanski82 het volgende:
Rijd hij op diesel of electra, want ik kreeg een beetje een vertekend beeld door zijn nieuwe uiterlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |