Een krentenbol mét roomboter. We hadden nog wat over van dat miljard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:36 schreef Duvel het volgende:
De winterdienstregeling bestaat uit een pakket met een pakje Wicky, een krentenbol, en een kaartje voor een veldbed in de Jaarbeurs.
Eerste klasreizigers krijgen een plakje kaas voor op de krentenbol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een krentenbol mét roomboter. We hadden nog wat over van dat miljard.
Duuuuuf is op ze pik getraptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
"het HBO"Alsof er niet genoeg omhooggevallen WO'ers rondlopen die overal verstand van menen te hebben. "Want ja, ik heb niet voor niets universiteit gedaan."
Ze hebben niets gekocht hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:24 schreef daanski82 het volgende:
Klopt het dat de NS een nieuwe treinstel gekocht heeft? hij lijkt een Diesel dubbel dekker te zijn. wie kent hem en heeft meer info.
ja dat is hem, heb je meer info over deze bak ;-)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben niets gekocht hoor.
Je hebt deze gezien neem ik aan?
[ afbeelding ]
Het is een gereviseerde dubbeldekker van het type DD-AR. Die oude dubbeldekkers die je met name in de Noordelijke Randstad ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:53 schreef daanski82 het volgende:
[..]
ja dat is hem, heb je meer info over deze bak ;-)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een krentenbol mét roomboter. We hadden nog wat over van dat miljard.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duuuuuf is op ze pik getrapt
Duuuuuf is op ze pik getrapt
Duuf is op ze PIK getrapt! JA LA LA LA LA LA
Duuuuuf is op ze pik getrapt!![]()
![]()
Ik zat vanochtend ook in een plan v (2x), maar in Hengelo moest iedereen eruit en in een sgmm stappen die ervoor stondquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Sinds wanneer hoort Almelo bij Nederland![]()
En gisteravond reed daar tenminste een fatsoenlijke Plan-V![]()
quote:Altijd op de hoogte met de
SMS Service
Geachte heer Van Vuuren,
U reist regelmatig met InterCity Brussel. Daarom houden we u graag op de hoogte van relevante en handige tips voor uw reis. Zo bent u altijd goed voorbereid.
Nieuw: Gratis SMS Service
Met de SMS Service ontvangt u een bericht als uw trein niet rijdt of is vertraagd met meer dan 15 minuten. Zo kunt u kiezen om te reizen op een later tijdstip of via een alternatieve route. Meld u direct aan voor deze handige gratis service.
Hartelijke groet,
NS Hispeed
Je keek op de actuele vertrektijden? Ga er maar vanuit dat daar geen ICE rijdt maar gewoon een koploper...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef Yreal het volgende:
Shiiiit, ipv een pimpel een ICE richting schiphol![]()
Waarom ben ik nu thuis?
mwehquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je keek op de actuele vertrektijden? Ga er maar vanuit dat daar geen ICE rijdt maar gewoon een koploper...
De pimpel heeft vertraging, en de gebruikte nummering voor vervangende treinen op het Nederlandse traject interpreteert de NS site als "ICE", ookal is die dat helemaal niet...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom hebben treinen geen Luikjes meer?![]()
Je moet nu maar hopen dat de trein een beetje ontlucht bij een tussenstation.
Vooral is het een probleem met sneltreinen, zo stopt de sneltrein Lwd-Gro maar 1 keer in Bui.
Oh. Dus omdat de ramen niet open kunnen, komt er dus geen frisse lucht de trein in? Nog nooit last van gehad in de Spurtjes van Arriva.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Openslaande ramen bedoelt hij waarschijnlijk.
Rapporteer het aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland
Nee, er is één stam die proefritten rijdt momenteel.quote:
Ik moet iedereen gelijk teleurstellen. Het waren 2 schamele stellen Plan V, die vanaf Enschede zijn ingezet. Trein zat bij vertrek in Hengelo al redelijk vol... Maar de bijsturing was wakker, en had in Amersfoort een VIRM vanaf de Bokkeduinen gehaald ter vervanging. Een viertje, maar dat liever als de 2 V's.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef Yreal het volgende:
Shiiiit, ipv een pimpel een ICE richting schiphol![]()
Waarom ben ik nu thuis?
De SR10...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:34 schreef greavy het volgende:
Verder was er ook geschuif met de SR10, namelijk met 2x 1700'den richting Maastricht vertrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |