quote:
Pas maar op, wat ze met een bolletje touw kunnen, doen ze net zo makelijk met je stroomdraden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Joa, een foto toen we m pas hebben. Nu zijn we wat maandjes verder.
Ze maakt bolletjes van touw kapot alsof haar leven ervan afhangt.![]()
Killerbunny's.
I know.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:40 schreef SlootjeWater het volgende:
[..]
Pas maar op, wat ze met een bolletje touw kunnen, doen ze net zo makelijk met je stroomdraden.
quote:
lieve hontquote:
Een excuus Vis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
2 grote, 5 junior modellen.
Kruising tussen en Boxxer en nog wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Kijk mijn Hondje
[ afbeelding ]
Hij zwemt als een baas. Mijn goudvisjes moeten nog veel van hem leren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
2 grote, 5 junior modellen.
Inderdaad. De senior modellen heten ook 2Pac en Biggie, de kleine moet ik nog voorzien van een naam.quote:
Ze mogen op training komen bij de eckte eckte?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij zwemt als een baas. Mijn goudvisjes moeten nog veel van hem leren.
Is goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze mogen op training komen bij de eckte eckte?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:47 schreef RozeRat het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is ondertussen al groot hoor
Ahum.... * PamSwynfordDeBeaufort trots is een beetje gekrenktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:43 schreef SlootjeWater het volgende:
[..]
Kruising tussen en Boxxer en nog wat?
Het is een ridgeback en je showt zn rug niet eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ahum.... * PamSwynfordDeBeaufort trots is een beetje gekrenkt
Het is en volbloed Rhodesian Ridgeback
quote:
Oke sorry, wij hadden vroeger een Hond(t) die een kruising was tussen Boxxer en nog wat, erg lief beest was dat. En leek daar op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ahum.... * PamSwynfordDeBeaufort trots is een beetje gekrenkt
Het is en volbloed Rhodesian Ridgeback
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |