half jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:33 schreef Rezania het volgende:
SK, ben jij echt Surinaams van afkomst?
Gewoon in Nederland geborenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook daar geboren of gewoon in Nederland?
Maar je leeft wel 'Surinaams' thuis? Of gewoon 'Nederlands'?quote:
Ga slapen dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik moet morgen eigenlijk pas half 10 opsstaan maar omdat ik ecotoets heb en bang ben mijn trein weer te missen ga ik 8 uur opstaan
Haha gewoon Nederlands, helemaal niks van Surinaamse sfeer bij ons thuis te merkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je leeft wel 'Surinaams' thuis? Of gewoon 'Nederlands'?
[..]
Ga slapen dan.
Oké, was eigenlijk wel benieuwd naar de Surinaamse cultuur en hoe het is om 'Surinaams' te leven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:39 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Haha gewoon Nederlands, helemaal niks van Surinaamse sfeer bij ons thuis te merken
Rotiiiiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, was eigenlijk wel benieuwd naar de Surinaamse cultuur en hoe het is om 'Surinaams' te leven.
Oké, leuk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:46 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Rotiiii
Hahha nee ik kan je er wel het een en ander over vertellen (morgen)
Ik weet dat je me stiekem heel leuk vind, en ik jou ook, maar ik lig toch ook niet hele nachten wakker van jou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 02:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hoe de fuck ik faal zwaar in slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |