Oh nou de NS is ook kut.quote:
Nog geen teken van leven gespot...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Heeft Ragboer zich nog gemeld of issie nog zoek?
Eet een appel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trek in negerzoenen.Maar ik heb ze niet in huis!
Wat nu?
Ga slapen, morgen heb je er geen trek meer in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trek in negerzoenen.Maar ik heb ze niet in huis!
Wat nu?
Goed idee, ga ik doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eet een appel.
Ik hou niet zo van negerzoenen
wwoootquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh nou de NS is ook kut.
[..]
Nog geen teken van leven gespot...
Ik ben nog niet moe, ik kwam pas om half 2 mijn bed uit vandaag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga slapen, morgen heb je er geen trek meer in.
Verstandig.quote:
Ja ik ook, net maar even een dm gestuurd of ie nog leeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wwooot
Ben benieuwd waar ie uithangt
Welterusten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:49 schreef 92Merel het volgende:
Heb ook honger.
En dorst.
Maar ik ga verstandig doen en water drinken en slapen.
Daag![]()
faalllllllllquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je dit misschien uitleggen? Ik begrijp er niks van.
[ afbeelding ]
Dat je videokaart te langzaam is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je dit misschien uitleggen? Ik begrijp er niks van.
[ afbeelding ]
Dus dat is de bottleneck? Zijn verwerkingssnelheid? Irritant zeg.quote:
Ja, videokaart vervangen dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus dat is de bottleneck? Zijn verwerkingssnelheid? Irritant zeg.
Dat begreep ik zelf ook al, maar ik vond het een beetje vreemd waarom mijn videokaart werd afgekeurd, ik kon geen rede vinden. Ze moeten verwerkingssnelheid er gewoon bijzetten.quote:
Ik ben al een appel aan het eten.quote:
Het is ook een beetje stom wat ze erbij zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat begreep ik zelf ook al, maar ik vond het een beetje vreemd waarom mijn videokaart werd afgekeurd, ik kon geen rede vinden. Ze moeten verwerkingssnelheid er gewoon bijzetten.Maar ik ga binnenkort een MSI R6850 PE kopen, die werd aangeraden door CantFazeMe in dit topic.
Waar gaat het dan om?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook een beetje stom wat ze erbij zetten.
Sowieso gaat het niet om de GB's op een videokaart en eigenlijk ook niet echt meer het RAM geheugen op de computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |