Slaap lekker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:25 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen lieve jongens en meisje. Ik ga dromen over dat we gaan fokken. Spannund.
Liefde en peace.
Yagirl. Coban.
Trusten!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:25 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen lieve jongens en meisje. Ik ga dromen over dat we gaan fokken. Spannund.
Liefde en peace.
Yagirl. Coban.
Mja, nu al 1 dollar verlies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, je hebt nu al ¤0,14 winst gemaakt, dus je begint goed.
Dat kan ook gewoon niet. Als je dat soort presentaties geeft moet je gedegradeerd worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, dat was het zeker.
Alleen ergerde ik mij tijdens de presentatie steeds aan het gebruik van "groter als" en "kleiner als".
Daarom heb ik ook niet zoveel opgestoken van de presentatie, uiteindelijk wilde ik niet eens meer luisteren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon niet. Als je dat soort presentaties geeft moet je gedegradeerd worden.
Toen ik mijn lening voor mijn opleiding moest afsluiten was er van te voren ook een infomiddag vrouw die de presentatie gaf zei constant 'euh' ik kan het dan echt niet meer volgen omdat ik me zo irriteer.
Post-itje ergens plakkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet zoveel opgestoken van de presentatie, uiteindelijk wilde ik niet eens meer luisteren.
Volgende keer zal ik het naderhand melden dat het erg vervelend is.
Gewoon aanspreken, mensen leren niks van een post-it.quote:
Oh oke.quote:
Ik bedoelde eigenlijk meer op een irritante manier zodat als die persoon een presentatie geeft of aan zn bureau zit allemaal taalregels onder zn neus krijgtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken, mensen leren niks van een post-it.
Welk berichtje ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht, ik meld het even na mijn hysterische berichtje van daarnet
Oh zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh oke.
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer op een irritante manier zodat als die persoon een presentatie geeft of aan zn bureau zit allemaal taalregels onder zn neus krijgt
Haar trein stopte niet bij haar station.quote:
Dat ik in Tegelen moest uitstappen maar dat de trein niet stopte daarquote:
Kiploempia's?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dit is gewoon zwaar goodlife, ik kom thuis en tadaaa, loempia's staan klaar
Ja, zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh zo.
[..]
Haar trein stopte niet bij haar station.
Maar dat zie je toch altijd op het bordje staan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat ik in Tegelen moest uitstappen maar dat de trein niet stopte daaren toen was ik dus doorgereisd
Hij stopte wel, maar treindeur ging niet openenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, zo
[..]
Maar dat zie je toch altijd op het bordje staan?
Kut NS.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hij stopte wel, maar treindeur ging niet openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |