Maar wel een hoofddoekje op toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
[..]
Wat
Dat doe ik nu albeter nog, loop ook naakt rond op straat.
Uiteraard.quote:
Ik douche altijd naaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
[..]
Wat
Dat doe ik nu albeter nog, loop ook naakt rond op straat.
Je moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
Dealer: Game #68440773814: BBQSausage wins main pot ($0.45) with four of a kind, Eights
HIHIHIHIHIH 50 CENT GEWONNEN
Dat is geen 50 cent, wisselkoers en allesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
Dealer: Game #68440773814: BBQSausage wins main pot ($0.45) with four of a kind, Eights
HIHIHIHIHIH 50 CENT GEWONNEN
Superfreak superfreak superfreakyquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:21 schreef coban het volgende:
[..]
Huh raar? Ik altijd in kleding. Of boerkini.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Heerlijk dagje, rustig opgestaan, even in het zonnetje gezeten, uit eten geweest met collega's, presentatie's gehad van Philips, LG en Miele en daarna nog een lekker biertje gedaan.quote:
Boerkini'squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:21 schreef coban het volgende:
[..]
Huh raar? Ik altijd in kleding. Of boerkini.
Ohja, maar toch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is geen 50 cent, wisselkoers en alles
Oh dat is wel jammerquote:
Oeh dat klinkt best leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heerlijk dagje, rustig opgestaan, even in het zonnetje gezeten, uit eten geweest met collega's, presentatie's gehad van Philips, LG en Miele en daarna nog een lekker biertje gedaan.
Jij kan nu ook weer een snoepje bij de Jamin kopen jaquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Superfreak superfreak superfreakyHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@bbq ja ik weet is mooi he boerikiniOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Haha
@bbq ja ik weet is mooi he boerikini
Nou, je hebt nu al ¤0,14 winst gemaakt, dus je begint goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:24 schreef BBQSausage het volgende:
Ik wil even van mijn 8 euro, 10 euro maken.
Welterusten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:25 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen lieve jongens en meisje. Ik ga dromen over dat we gaan fokken. Spannund.
Liefde en peace.
Yagirl. Coban.
Hij kwam langs in mn shuffle vond m wel even toepasselijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Haha
@bbq ja ik weet is mooi he boerikini
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:25 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen lieve jongens en meisje. Ik ga dromen over dat we gaan fokken. Spannund.
Liefde en peace.
Yagirl. Coban.
Ja, dat was het zeker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer![]()
Ik heb een nieuwe broek gekocht en riem en ijsje gegeten met jongen en wilde betalen, maar toen bleek dat ik geen geld in mn portemonnee had zitten was best genant.
[..]
Oeh dat klinkt best leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |