De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso. Weetje hoe baas TWP welniet is?quote:
Ik ook van jouquote:
TWP is wel baas ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef coban het volgende:
[..]
Sowieso. Weetje hoe baas TWP welniet is?
HHAHAAHAHA DIENTJE LEKKER VOOR JE
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Nja eerlijk gezegd wilde ik in TT beschrijven hoe ik rez zou doden maar dat was niet zon goed idee
Mannen die lief zijn zijn echte mannen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
TWP is wel baas ja.Maar lief?
Dat vind ik geen bazenkwalitiet.
Bazenkwali WAT?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
TWP is wel baas ja.Maar lief?
Dat vind ik geen bazenkwalitiet.
Dus jij roept 'Awh, wat schattig!' als je een puppy of een baby ziet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Mannen die lief zijn zijn echte mannen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef coban het volgende:
Mja dientje is ook wel lief.
Rez is klootzak.
Dat doe jij bij mijn postsquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus jij roept 'Awh, wat schattig!' als je een puppy of een baby ziet?
Jij niet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef coban het volgende:
Mja dientje is ook wel lief.
Rez is klootzak.
Dat is niet 'lief zijn'.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
De meeste baby's zien er niet uit en ik denk wel dat een puppy schattig is, maar ik zeg het niet.quote:
Door keihard te neu..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Youve got some issues dudequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
Ik vind het geil om met consumptie te praten en dan de spetters weer op te likken
Jullie ook ?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Door keihard te neu..Ik moest gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Niet de hele tijd zo tof lopen doen dat je 'een eckte man' bent.quote:
Losahquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, iedereen vind mij raar
Macho's.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Niet de hele tijd zo tof lopen doen dat je 'een eckte man' bent.Zo van kijk mij hier schijnen.
Wat een kutomschrijving.
Dat is een kus-sandwich, ik wil een lebber.quote:
Soppen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef coban het volgende:
Jongons. Ik verveel mij. Wat moet ik doennnn?
Ik heb nog een klusje voor jou..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef coban het volgende:
Jongons. Ik verveel mij. Wat moet ik doennnn?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat is een kus-sandwich, ik wil een lebber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
En mijne steeds hogerquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen word steeds lager
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef TWP het volgende:
[..]Rienke heeft wel een mooie tong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoel de vaat, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
Nou?telefoon opnemen?
@rez: specifieker svp
rienke me sletjequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rienke heeft wel een mooie tong.
Ja ik zeg toch misverstand tfoe. Ik dacht de ramen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel de vaat, wat dacht jij dan?
Nee dat is het niet,quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
Nou?telefoon opnemen?
@rez: specifieker svp
Links onder?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben/was één van hun, raad maar.
Die helemaal linksonder.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik zit wel linksonder, maar niet helemaal.quote:
Die chagrijn een daar boven? Of die rechts van die linksonder?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik zit wel linksonder, maar niet helemaal.
Ik ben/was die ene naast de chagrijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Die chagrijn een daar boven? Of die rechts van die linksonder?
de 3e van links naast die gele tuinbroekquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik zit wel linksonder, maar niet helemaal.
2e van linksonderquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
de 3e van links naast die gele tuinbroek
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben/was die ene naast de chagrijn.
Die chagrijn is trouwens mijn beste vriend.quote:
Hij kijkt 'straat', zou G-Low zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die chagrijn is trouwens mijn beste vriend.![]()
Klopt ja!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:53 schreef coban het volgende:
@dientje wattannn
@rez: die met rood me op armen streepen blonde joch
Je moet de plaatselijke abn amro beroven..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:53 schreef coban het volgende:
@dientje wattannn
@rez: die met rood me op armen streepen blonde joch
OMGGGquote:
Surequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet de plaatselijke abn amro beroven..
Ik heb gehoord dat je daar foking rijk van word
Deal?
Jij hebt mij zeker nog nooit gezien?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
OMGGG
ZONDER JULLIE REACTIES GELEZEN TE HHEBBN WIST IK HET
Hahahhahaha ik ben zo bazig he!
Mr ik heb al zo'n gevoel dT je er ong zo uitziet drm
Cool..quote:
Laten we het testen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
Als ik zo'n foto post weet meteen iedereen wie ik ben.
Welterusten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
SV gaat slapen. Tot morgen schatjes.
Trustenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Trusten SVee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Haha neequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt mij zeker nog nooit gezien?
Ik ben echt goedhartig hequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Cool..
Eindelijk heb ik iemand voor mijn duivels plannetje
Nu hoef ik er niet voor op te draaien als het mis gaat
Foto verzonden via PM.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef coban het volgende:
[..]
Haha neemaar ik heb een beeld. Van jullie allemaal heb iktrouwens een beeld
@BBQ ahhahH omg ik moest lachen
Nu ben ik wel benieuwd wat voor beeld je van me hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef coban het volgende:
[..]
Haha neemaar ik heb een beeld. Van jullie allemaal heb iktrouwens een beeld
@BBQ ahhahH omg ik moest lachen
Jullie moeten op een knop drukken? Wat?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG ÏK ZIT IN TREIN EN ÏK MOEST IN TEGELEN UIT MAAR DIE KKTREIN REED GWN DOOR TERWIJL K OP KNOP DRUKTE TFOE KUTKAOLN
#@$@#$ TREIN. STERKTE MK.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG ÏK ZIT IN TREIN EN ÏK MOEST IN TEGELEN UIT MAAR DIE KKTREIN REED GWN DOOR TERWIJL K OP KNOP DRUKTE TFOE KUTKAOLN
Neequote:
Hoe weet je dat ik blond benquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:58 schreef coban het volgende:
Ik heb behalve van TWp niet zo'n goed beeld. Mr ik denk bruin haar. En BBQ donkerblond. Dientje blond denk ik.
Mjaik ben raar.
Niet donker. Licht juist.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:58 schreef coban het volgende:
Ik heb behalve van TWp niet zo'n goed beeld. Mr ik denk bruin haar. En BBQ donkerblond. Dientje blond denk ik.
Mjaik ben raar.
En wat kunnen wij hieraan doen ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Was ze lief?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
OMG OMG ik zie net op de site van mijn oude school dat juf ina 3 jaar geleden is gestopt.
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
OMG OMG ik zie net op de site van mijn oude school dat juf ina 3 jaar geleden is gestopt.
Dat staat er nog steeds op?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
Voorlezen, tsk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lees ook altijd, ben ik nu ook lief?
Oh faal, dacht helderziend te zijnquote:
Ik zet 500 euro in op dat jij donker haar hebt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Oh faal, dacht helderziend te zijn
Hahaha dientje omdat 80% blond is van nlers
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik zet 500 euro in op dat jij donker haar hebt!
Picsquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
Ik ben blond
Zomaar, voorgevoel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben blond
quote:
Jij had toch rood krulhaar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
soms vraag ik me af, leven jullie?Turken zijn hier niet welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
En dan na te gaan dat je bij sommige juffen nog wel eens de jackpot had, waarna het in de pauze het hoofdonderwerp was onder de jongetjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
GATVERDAMME
Fotoalbum van die site, zo'n oud-juf van mij, die nu over de 60 is gok ik, loopt in een mini-rokje rond om nog maar even jong en fris en fruitig over te komen voor die kleine kindjes, bah. Smerig. Bah.
soms vraag ik me af, leven jullie?Nu wel straks als ik van de pc af ga niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Turken gaa eens opsediemieteren.quote:
biosquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wtf doe je eigenlijk rond dit tijdstip in de trein?
Ik dacht dat je zwart haar hadquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef coban het volgende:
IK HEB KROESHAAR. ROOD.
Hahahahahahahah heksenlachhhhhh omg
soms vraag ik me af, leven jullie?Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Vooral turken die jonger zijn dan ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ja, Turken gaa eens opsediemieteren.
Ik wist het:quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef coban het volgende:
IK HEB KROESHAAR. ROOD.
Hahahahahahahah heksenlachhhhhh omg
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij had toch rood krulhaar?Beetje raar voor een Turk, maar ja.
Ja, daar heb ik ook vooral een hekel aan.quote:
Haha nee ik heb (licht)bruin haarquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zwart haar had
Nee echt serieus
Oeh welke fillum?quote:
Hoe durven ze. Ik zou ze slaan. En haaard.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook vooral een hekel aan.
En vooral die geen foto op hun fobo hebben
Net zei je nog roodquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:09 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee ik heb (licht)bruin haar
Ben turk he
Nee meestal zwart. Of bruin, zoals ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Net zei je nog rood![]()
Ik wist dat je toerkoe was
Maar hebben turken allemaal lichtbruin haar?
En dan zeker bruine ogen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:09 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee ik heb (licht)bruin haar
Ben turk he
Even wachten moet nog mijn berg geiten melkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe durven ze. Ik zou ze slaan. En haaard.
Meende het niet ook Zakje van me.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Fappen doe ik niet, ik zet het alleen in een database
Maar net zei je rood, lieggertquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Nee meestal zwart. Of bruin, zoals ik
Bruingroen met meer bruin.quote:
Ik help welquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Even wachten moet nog mijn berg geiten melken
Oh heel goed grapje maar ik lach niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, platvoet is er niks bijquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
@Dientje: Ze heeft ook schoenmaat 450.Althans, volgens haar profiel.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh heel goed grapje maar ik lach niet..ik faal nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IS ER IETS MIS MET MAAT 450?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
@Dientje: Ze heeft ook schoenmaat 450.Althans, volgens haar profiel.
geile slet dat je er bentquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
Ik heb donkerblond haar en groene ogen.Maar dan meer smaragdgroen.
shut up vuige racistquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:16 schreef coban het volgende:
Mensen die geen turkenhaarkleur en turkenoogkleur hebbn
Achter het treinstation, neem een condoom mee.quote:
Wuut, en hoe lang ben je dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik 50, beat that. [ afbeelding ]
Hoooi.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik ga slapen, slaap lekker allemaal en melk ze uit!
echt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik 50, beat that. [ afbeelding ]
Ga maar slapen babyquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik ga slapen, slaap lekker allemaal en melk ze uit!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:18 schreef coban het volgende:
BBQ is lang dus zo'n maat is veel beter dan als hij 44 ofzo zou hebben dat staat namelijk niet.
En dan zou hij omvallen denk ik
Wat?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lastig een kist hosselen denk ik?
omdat je een homoseksuele pedo bent?quote:
oh god wat een verschrikkelijk klein homo jong en bieber wannabequote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat je een homoseksuele pedo bent?
Dit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh god wat een verschrikkelijk klein homo jong en bieber wannabe
Het gaat om het liedje, de clip en de jongen boeien me niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh god wat een verschrikkelijk klein homo jong en bieber wannabe
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ha dan heb je ook grote dollo zeker
Ik mag niet klagen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ha dan heb je ook grote dollo zeker
Geniale aflevering was dat jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
J. Bieber IRL moet hetzelfde lot ondergaan als J. Bieber in south park waar kthulhu hem kapot knijpt
Ik weet het!quote:
ja maar dat liedje krijg ik ook spontaan de diarree vanquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat om het liedje, de clip en de jongen boeien me niet.Maar het liedje, ik vind het gewoon goed.
Jij kan daar toch zonder afspraak naar binnenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet het!Morgen gelijk maar een afspraak bij de psychiater maken.
Ik vind jou soms een beetje eng cobie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Ik wil een film zien waar mensen doodgaan met veel bloed en gegil en leed.
Grappig hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:27 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Jij kan daar toch zonder afspraak naar binnen
Doe dan het origineelquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat om het liedje, de clip en de jongen boeien me niet.Maar het liedje, ik vind het gewoon goed.
Ik las bloedgeilquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Biebers doodquote:
faces of deathquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:27 schreef coban het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Biebers dood
LET OP 18+18+. waar kijk ik naar dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu al te laat.quote:
Ik vind haar zo zeikerig overkomen, net alsof het hele leven kut is.quote:
Ik ook man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:26 schreef TWP het volgende:
Ah, spierpijn als een gek. Morgen alleen nog maar erger.
En dan verkies je dat kutventje boven haar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind haar zo zeikerig overkomen, net alsof het hele leven kut is.
Serieus wat is jouw probleem? Waarom haat je op nieuwe mensenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef Plastic_zak het volgende:
ahh sk moet je geen roti eten ofzo ga weg man
Ja, ik weet ook niet hoezo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan verkies je dat kutventje boven haar?
je bent een trollkloon, mag niet, zie regel 2 in de opquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Serieus wat is jouw probleem? Waarom haat je op nieuwe mensen
Hou nou maar op met je kloon gedoequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je bent een trollkloon, mag niet, zie regel 2 in de op
Lijkt me ook zwaar genoeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet eens getraind gewoon gerugbyd.
Wordt verworpen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Hou nou maar op met je kloon gedoevraag het een van de admins of ik een kloon ben en kom dan pas huilen
Laten we op eenden gaan schieten morgenquote:
sorry. ik had dat beter even kunnen filteren en anders formuleren. laat het me nog eens proberen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:34 schreef coban het volgende:
[..]
Waaaaaat![]()
x 82736288/8/8/7/7/6//5/6/6//¤/8827372227
keiharde sm met tsjoban's konijnenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef coban het volgende:
[..]
IK GA MIJN KONIJNEN EXTRA PIJNIGENNNN
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:22 schreef Rezania het volgende:
Dierendag.
PvdD.
Greenpeace.
Griekenland.
Berlusconi.
Staatschuld van de VS.
Ik las opgeilen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef coban het volgende:
[..]
IK GA MIJN KONIJNEN EXTRA PIJNIGENNNN
Ik was nooit van plan weg te gaan mr toch bedanktquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sorry. ik had dat beter even kunnen filteren en anders formuleren. laat het me nog eens proberen.
CobanBlijf nog even, het is veel gezelliger als jij er bent
Oke, ik ga eigenlijk bijna nooit meer naar de sportschool. Mja, was ook ziek dus kan gebeuren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Borst en biceps vandaag, m'n standaard maandagochtend training.
mijn psycholoog zegt dat ik dat vaker moet doen, dat filteren. werkt het voor jou zo beter?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ik was nooit van plan weg te gaan mr toch bedankt
Volgens mij ben jij gewoon helemaal gestoord mr oke als het voor jou goed voelt dan vind ik het goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn psycholoog zegt dat ik dat vaker moet doen, dat filteren. werkt het voor jou zo beter?
Wat ben je toch een lieverdjequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon helemaal gestoord mr oke als het voor jou goed voelt dan vind ik het goed
Ik ga juist sinds een hele tijd weer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, ik ga eigenlijk bijna nooit meer naar de sportschool. Mja, was ook ziek dus kan gebeuren.
Crimeclub?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
Je hebt succesvol een Groothandel beroofd, je hebt daarmee ¤41.569 verdiend.
Als een eckte baas.
Welk spel?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
Je hebt succesvol een Groothandel beroofd, je hebt daarmee ¤41.569 verdiend.
Als een eckte baas.
Trusten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef TWP het volgende:
Maarr, ik ga m'n bed in.
Fijne avond/nacht nog mensen.![]()
Ik had echt veel geld daarop omdat ik alles op de bank had gezet en dus steeds rente kreeg, en toen werd ik vermoord.quote:
Ga je alleen of met vrienden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ga juist sinds een hele tijd weer.Was er een beetje klaar mee, maar nu wel weer lekker.
Ik had twee dagen terug een casino blutgespeeld. Telkens het dubbele inzetten totdat ik het weer terugwon, ging primaquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had echt veel geld daarop omdat ik alles op de bank had gezet en dus steeds rente kreeg, en toen werd ik vermoord.
Altijd met vrienden. Als ik alleen ga ga ik minder vaak en pak ik oefeningen ook minder zwaar. Werkt wel motiverend als je met meer bent.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had echt veel geld daarop omdat ik alles op de bank had gezet en dus steeds rente kreeg, en toen werd ik vermoord.
[..]
Ga je alleen of met vrienden?
Weetik dankjequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lieverdje
Welterusten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef TWP het volgende:
Maarr, ik ga m'n bed in.
Fijne avond/nacht nog mensen.![]()
Ja ik ook met vrienden, ze gingen vandaag ook maar had al gerugbyd dus ben maar niet mee gegaan. Alleen gaan wij meestal voetballen als we daar zijn dus komt er van het echte trainen niet zo heel veel terecht meestal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef TWP het volgende:
[..]
Altijd met vrienden. Als ik alleen ga ga ik minder vaak en pak ik oefeningen ook minder zwaar. Werkt wel motiverend als je met meer bent.
En dan straks terugkomen om de lapo te jatten, ik weet het zeker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
zo, nu iedereen blij. doe de groeten aan mr konijnenpersoon
Teveel moeite manquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef Rezania het volgende:
[GAME] FOK! verovert: World Edition
Kom ff meespelen, daar kan je ook slowchatten, wordt zelfs aangeraden.
Je hoeft alleen maar 3 landen te kiezen en het een naam te geven, dan ben je klaar.quote:
Like i said: teveel moeitequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar 3 landen te kiezen en het een naam te geven, dan ben je klaar.
Kom pokeren tegen mij dannnquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
Wat, download ik de laatste versie van Pokerstars, moet ik updaten, omdat er weer een nieuwere versie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |