Turkedition of niet, onbewust moet ik toch aan TS denkenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef steeez het volgende:
Da's een E30 M3 als ik het goed zie?
Niet echt te vergelijken met een E36 318i Turkedition
Dat lijkt er echt op inderdaad. In het filmpje zegt ie ook dat ie de motor helemaal gereviseerd heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef steeez het volgende:
http://link.marktplaats.nl/540272385
Lijkt wel dezelfde?
Anyway, niet te vergelijken, blijf ik bij.
Maar puur de persoon achter de auto, daar kan ik me wellicht in vinden
Ah dat heb ik dan weer niet meegekregen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:10 schreef steeez het volgende:
Hij zei ook dat het de auto van een klant was
Ja komt in de buurt:quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
En lijkt je auto al meer op de onderste? Of begint het nu iets te worden?
quote:
Maar jij bent niet de bestuurder?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Dat is een e30 M3
![]()
![]()
![]()
-edit-
MET een S52B32 blok als ik het zo kan zien, dus een 3.2 24v e36 M3 motor..(als ik het goed zie)
Nee natuurlijk niet.. Dit ben ik:quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar jij bent niet de bestuurder?
Wat een bende, maar goed. Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja komt in de buurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige wat nog gedaan moet worden is een paar kabelbomen solderen (elec. ramen achter, automatisch dimmende binnen spiegel & klepjes met verlichting) en nog het interieur er in bouwen en een paintjob + velgen en ik ben klaar... Dan moet de V12 er nog een keer bij komen..![]()
Je weet toch, van die toerkoes en mocro's met hun neppe merk kleding en neppe louis vuitton tasjes en hun bontkraagjes en opgeschoren koppen.. Dat bedoelde ik er mee te zeggenquote:
I know, soms heb ik de neiging om te zeggen: Weetje wat jongens? Game over, zij is naar de sloop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een bende, maar goed. Hou ons op de hoogte
zonder dat het turqbashen gaat worden zou me dat niet verbazen want wat een teringbende is het in die wagen zegquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
I know, soms heb ik de neiging om te zeggen: Weetje wat jongens? Game over, zij is naar de sloop.
Maar ik kan het niet.
[ afbeelding ]
Snap ik, ik zou ook niet gelukkig worden van die grafbende die je ervan gemaakt hebtquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
I know, soms heb ik de neiging om te zeggen: Weetje wat jongens? Game over, zij is naar de sloop.
Maar ik kan het niet.
[ afbeelding ]
Maar dan denk je aan het doel dat je voor ogen hebt en het plezier dat je van zo'n unieke wagen gaat hebben. En dan heb je er weer zin inquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet.
[ afbeelding ]
schijndel bij de dunge weetewel xD new kids nitroquote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat lijkt er echt op inderdaad. In het filmpje zegt ie ook dat ie de motor helemaal gereviseerd heeft.
Maar het lijkt me niet dat hij Van Os heet en uit Brabant komt
I Know, cant help it..quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonder dat het turqbashen gaat worden zou me dat niet verbazen want wat een teringbende is het in die wagen zeg
Tja, i know.. Ik denk van: Eerst ff de elec. ramen etc. kabelboom fixxen/solderen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Snap ik, ik zou ook niet gelukkig worden van die grafbende die je ervan gemaakt hebt
Als je de binnenkant eens een keertje leeghaalt en er alleen maar spullen in aanwezig hebt die je direct nodig hebt, dat scheelt alweer driekwart van alle ergernis.
Exactlyquote:Op zondag 22 april 2012 16:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar dan denk je aan het doel dat je voor ogen hebt en het plezier dat je van zo'n unieke wagen gaat hebben. En dan heb je er weer zin in!!! Toch?
Momenteel niet zo'n grote budget om zo iets uit te voeren.. Is een investering van minstens 2000,-.. En dan heb je alleen de auto zelf. Ga er maar van uit dat er nog 2000,- euro in gaat zitten om alles werkend te krijgen etc..quote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef jitzzzze het volgende:
Je moet, nou ja, je moet natuurlijk niets. Maar ik raad je aan om die 750 nu te doen of helemaal niet. Haal je auto eenmaal open en doe alles wat je nodig acht.
Zie het positief. Je hebt geen arbeidskostenquote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Momenteel niet zo'n grote budget om zo iets uit te voeren.. Is een investering van minstens 2000,-.. En dan heb je alleen de auto zelf. Ga er maar van uit dat er nog 2000,- euro in gaat zitten om alles werkend te krijgen etc..
Ook dat nog..quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef Fer het volgende:
Wel onderhoudskosten. 12 bougies, kabels 2 dure verdelers bij de volgende beurt wordt je ook niet vrolijk van.
Dat klopt, wel brugkosten..quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Zie het positief. Je hebt geen arbeidskosten
maar denk even aan hoe heerlijk dat klinkt, 12 cilinders. zo comfortabel snel heb je nog nooit in de file gestaan.quote:
Ik heb een V12 5.4 gereden, een 750i..quote:Op maandag 23 april 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar denk even aan hoe heerlijk dat klinkt, 12 cilinders. zo comfortabel snel heb je nog nooit in de file gestaan.
ja v12 is wel wreedquote:Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb een V12 5.4 gereden, een 750i..
Man man man wat heeft dat ding koppel zeg.. Ipv dat hij langzamer gaat hoe hoger je versnelling en snelheid, krijg je steeds een harder duw in je rug, harder en harder.. Schakelt op en nog een duw..
En je rijdt binnen de bebouwde kom voornamelijk alleen maar +/- 1200 tot 1500RPM, niet meer. Want als je meer gas geeft vlieg je weer in je stoel..
326PK - 550nm koppel N/A![]()
jazeker, zo blijf je bezig en bezig.. Wat moet ik doen wanneer zij 'af' is? Juist er vooor zorgen dat het nooit af wordt..quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
Maar zie je het echt zitten om je net afgemaakte auto weer uit elkaar te halen?
Dan moet tie m wel afrondenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
Je zou ook eens een project kunnen afronden en dan weer met een totaal nieuw project beginnen.
Nee man, ik hoef geen ander totaal nieuw project..quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
Je zou ook eens een project kunnen afronden en dan weer met een totaal nieuw project beginnen.
Precies...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dan moet tie m wel afronden![]()
Er is toch niks leuker als de auto die je door en door kent en al zo lang hebt telkens beter te maken?
Ik heb geen geld op mijn rug groeien beste vriend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, dat is zeker waar. Maar ik vraag me gewoon af wat de lol is van je auto eerst helemaal af maken met deze 2.5 motor om dat vervolgens alles weer uit elkaar te halen en er een v12 in te knutselen.
Ik zou dat nu direct doen, nu je toch alles al open hebt liggen.
Schijnt dat betonblokken in de kofferbak helpen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef fathank het volgende:
Is zo'n V12 niet heul erg zwaar op de vooras?
lol. te grappig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Schijnt dat betonblokken in de kofferbak helpen.
Het is maar 30kg meer dan de 6 pitter wat er nu in zit.. Gietijzer vs. Aluminium..quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef fathank het volgende:
Is zo'n V12 niet heul erg zwaar op de vooras?
Hoe vaak zou je dat nog moeten uitleggen hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het is maar 30kg meer dan de 6 pitter wat er nu in zit.. Gietijzer vs. Aluminium..
Elke keer wanneer ze het vragen...quote:Op woensdag 25 april 2012 08:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe vaak zou je dat nog moeten uitleggen haha
Het is en blijft 1 motorblok. Het is niet zo dat er letterlijk 2 M50 blokken in zittenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, een V12 is toch de helft meer cilinders dan een V6? Dus dan heb je toch twee keer de helft van het gewicht![]()
dat dat kanquote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[ afbeelding ]
Zuid-Afrikaanse bak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |