Dat heeft Fok wel voor elkaar over jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Twinky het volgende:
ik zag ineens voor me dat half FOK! op zijn buik zou liggen in het maisveld, de volgende keer dat odieni ontsnapt
FOK!-kroelploeg jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef Hitomi het volgende:
In plaats van de FOK! knokploeg, de FOK! kattenfluisterploeg?
Joe blijft in elk geval hier. En als we Odie vangen krijgt hij natuurlijk de kans om ook te wennen hier. Mocht dat echt niet lukken, dan gaat hij terug naar Oognip. Maar we hopen uiteraard dat Odie ook snel went en gezellig hier blijft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef komrad het volgende:
hoi Rewino, ik las ergens in het topic dat jij en qltel overwegen ze terug te brengen naar het asiel. Weet je al wat je gaat doen?
gewoon uit nieuwsgierigheid, heb zelf niets met huisdieren
Misschien neem ik hem wel meequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Joe blijft in elk geval hier. En als we Odie vangen krijgt hij natuurlijk de kans om ook te wennen hier. Mocht dat echt niet lukken, dan gaat hij terug naar Oognip. Maar we hopen uiteraard dat Odie ook snel went en gezellig hier blijft.
Waarom slaap jij nog niet?quote:
Komt heus goed! Het manneke heeft gewoon tijd nodig! En hij kan leren van zijn stoere broer <3quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Joe blijft in elk geval hier. En als we Odie vangen krijgt hij natuurlijk de kans om ook te wennen hier. Mocht dat echt niet lukken, dan gaat hij terug naar Oognip. Maar we hopen uiteraard dat Odie ook snel went en gezellig hier blijft.
Ik ben al in geen drie jaar meer voor 24:00 naar bed gegaan, maar ik ga zo eens een poging wagenquote:
Kun je wel slapen dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben al in geen drie jaar meer voor 24:00 naar bed gegaan, maar ik ga zo eens een poging wagen
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ze Odie morgenochtend in de kooi vinden.
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb elastiek in mijn tasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
We duimen gewoon nog even doorAls hij gevangen is moet er een GPS ding aan zijn halsbandje, kan je hem altijd weer vinden en cachen tegelijkertijd, win-win.
Ongeveer 20 minuten (hangt een beetje van de route af).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:56 schreef Ansu het volgende:
Ik probeerde op te blijven maar het lukt niet.. Rewimo, hoe ver wonen jullie van de Nederlandse grens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |