Dat klopt maar de kans is groter dat hij uit angst verder weg rent.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef Peter het volgende:
Als het mais er af is heeft hij ook minder plaats om te verstoppen
Eliesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef ElisaB het volgende:
R en q, kunnen we een deal maken?
Ik heb morgen best het een en ander te doen, dus om nog een beetje comfi in mijn tijd te zitten, wil ik graag vroeg vertrekken. Als in: vroeg! Zouden jullie mij om half 6 kunnen laten weten of ie in de kooi zit of niet? Zo niet, dan ga ik rijden en ben ik tussen 7:00 en 7:30 bij jullie. Zo wel, dan kruip ik rap mijn bed weer terug in!
Disclaimer: ik wil voor de file in elk geval de grote steden voorbij zijn, want ik wil er niet in staan. Vertrek ik erg veel later dan een uurtje of kwart voor 6, dan wordt 'm dat niet.
Ergo, de vraag is: is een van jullie bereid er vroeg uit te gaan en ff met een lamp te kijken of ie erin zit en mij vervolgens een sms-je te sturen (niet bellen, want dan is hier het hele huis wakker en dat is slecht voor mijn huwelijk)
Net in elk geval vast naar de DA geweest voor Recovery en AD
Ik ben een zacht ei. Als ik het niet ga proberen, dan ben ik niet blij met mezelfquote:
Overmorgen ook goed?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dat is ook gezellig. Nu of morgenochtend
Normaal heb ik een hekel aan zachte eieren maar voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een zacht ei. Als ik het niet ga proberen, dan ben ik niet blij met mezelf
Ik eis een foto met fietsvlagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is ook gezellig. Nu of morgenochtend
Ik bof maar weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan zachte eieren maar voor jou maak ik een uitzondering![]()
Ja, wel ja; wat jij wiltquote:
Als het tegenzit lig ik er al als het nog donker is; eens zien wat ik allemaal kan oppikken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Elies komt morgen door het maisveld rollen
Kijk maar uit, want dan laat ik jou AD en Recovery etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Ohja, als Odie morgen in de kooi zit, zeg ik dat gewoon niet tegen haar om half 6
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het tegenzit lig ik er al als het nog donker is; eens zien wat ik allemaal kan oppikken!
Volgens mijn DA waren AD en Recovery het beste om te lokken. Sowieso kan het geen kwaad Odie voorzichtig beide blikjes op te voeren na de vangst, want hij heeft wel even wat nodig denk ik! DA dacht overigens wel dat hij zich - gezien zijn leeftijd - wel even moest kunnen redden en hij ziet het foto-verslag graag tegemoet
Ik zou natuurlijk eindeloos trots zijn als het lukt en me voor eeuwig met Odie verbonden voelen, maar ik hoop het heel hard samen met jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:31 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop gewoon mee dat Odie vannacht in de kooi stapt
ik heb inmiddels begrepen dat jij een heuse catwhisperer bent....Dus moet odie toch gewoon gelijk op zn zij voor jouw neus gaan liggen dacht ik zo...wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk eindeloos trots zijn als het lukt en me voor eeuwig met Odie verbonden voelen, maar ik hoop het heel hard samen met jou
Eigenlijk raar dat ie dat vorige week niet direct heeft gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef Laysa het volgende:
ik heb inmiddels begrepen dat jij een heuse catwhisperer bent....Dus moet odie toch gewoon gelijk op zn zij voor jouw neus gaan liggen dacht ik zo...wel zo makkelijk
vorige keer heeft het ook geholpen. niet direct maar hij zat even later in de vangkooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat ie dat vorige week niet direct heeft gedaan
Ik zal 'm morgen vermanend toespreken. Dat zal 'm leren
Ik had er meer van verwacht; hij is nogal eigenwijsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef loecje het volgende:
Oognip jammer dat het niet gelukt is. maar hij is nog in de buurt en herken jou nog steeds
morgen is er weer een nieuwe dag
[..]
vorige keer heeft het ook geholpen. niet direct maar hij zat even later in de vangkooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |