Ja en misschien gaat het na een paar dagen in die bench hartstikke goed juist! Ik zou ook even doorzetten gewoon ipv weer met dat beest te gaan slepen, eerst naar oognip en dan een ander gezin, dat beest is al bang zat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waarom, en misschien werkt dat alleen wanneer de baasjes ook eens een reactie geven!
En waarom is het zo stom om te zeggen dat het kleine grut wellicht niets voor ze is? Misschien is het wel de waarheid, zijn ze niet oplettend genoeg, ze hebben een kind die oplettend moet zijn, kan hij dat of kan je dat van hem verlangen? Vragen, vagen
Je snapt heus wat ik bedoelquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Nu durft niemand meer "ik hoop dat Odie snel terecht is" te zeggen omdat ze dat al gezegd hebben
Ja, ik zat net te bedenken dat er eigenlijk NIKS is wat ik nog nooit gezegd hebquote:
Geen buitendeur nee, hij is dus via een binnendeur naar weer een binnendeur gegaan en zo naar buiten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien heb je de uitleg van Rewimo gemist, maar ze hebben dus geen deur open laten staan die tweede keer.
Ja, en anders morgen met hulpquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef loecje het volgende:
ik duim ook weer mee.
vanavond gaat het lukken. net als de vorige keer
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Elies
Zuwwe zondag gaan helpen vangen als ie er dan nog niet is?
Sorry hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef loecje het volgende:
[..]Tegen die tijd is Odie al lang weer thuis hoor
Die had je kunnen zien aankomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, nou lijk ik wel een beetje schizo als ik tegen Elies praat terwijl ze er niet meer staat
Ja nou, ik dacht je maakt hem leegquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Rewimo het volgende:
In overleg met Greys hou ik het gewoon bij een update.
Christan en Joe zijn vriendjes geworden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joe en ik waren al vriendjes
[ afbeelding ]
Lekker op schoot liggen (nageltjes zijn scherp!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spelen met de kittenkong is ook leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kamperen is ook wel wat voor Joe
[ afbeelding ]
Lief, die twee samen,quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, nou lijk ik wel een beetje schizo als ik tegen Elies praat terwijl ze er niet meer staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |