Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ze Odie morgenochtend in de kooi vinden.
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Joe blijft in elk geval hier. En als we Odie vangen krijgt hij natuurlijk de kans om ook te wennen hier. Mocht dat echt niet lukken, dan gaat hij terug naar Oognip. Maar we hopen uiteraard dat Odie ook snel went en gezellig hier blijft.
Ik heb elastiek in mijn tasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
We duimen gewoon nog even doorAls hij gevangen is moet er een GPS ding aan zijn halsbandje, kan je hem altijd weer vinden en cachen tegelijkertijd, win-win.
Ongeveer 20 minuten (hangt een beetje van de route af).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:56 schreef Ansu het volgende:
Ik probeerde op te blijven maar het lukt niet.. Rewimo, hoe ver wonen jullie van de Nederlandse grens?
Ik kan het al helemaal voor me zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:39 schreef Oognip het volgende:
Bericht van Elies:
Odie kruipt achter haar aan door het maisveld. Zij loopt steeds weg en dat vindt Odie niet leuk dus loopt hij haar achterna! Leuk spelletje zegt ze zelf
Dat gaat Elies wel lukken vandaag, ik weet het zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef Oognip het volgende:
Elies was net even uit het veld, komt terug en binnen 30 sec was Odie alweer op een meternog een laatste stapje vertrouwen winnen en ze heeft hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |