Degene wiens vriend toevallig architect is?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Degene wiens vriend toevallig architect is?
Dat klonk inderdaad nogal vaag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Degene wiens vriend toevallig architect is?
Volgens mij is Siebe de chef.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
iemand enig idee wie het deze week is?
Daarom kijk ik juistquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:31 schreef BellaNotte het volgende:
Haha geweldige aflevering. Jullie zijn wel zeikerds, kijk er dan niet naar.
Precies. Heerlijkquote:
Idd.. Snap het ook niet. Krijg de kriebels van Nancy. Al vind ik die Thomas ook wel een beetje een kwallebakje. Hij woonde overigens toch samen met zijn vriendin?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha inderdaad wat was dat nou? Wat ziet die Thomas nou in die Nancy??
Idd, vond ik ook.quote:
Het is wel duidelijk welke 2 niet de chef zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Idd.. Snap het ook niet. Krijg de kriebels van Nancy. Al vind ik die Thomas ook wel een beetje een kwallebakje. Hij woonde overigens toch samen met zijn vriendin?
Het sloeg idd helemaal nergens opquote:
Precies, dat meende ik ook te horen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik dacht dat die Thomas een vriendin had en samenwoonde????
komkommer...?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef Adelante het volgende:
een vrucht voor als je man er niet is???
Thomasquote:
Nee dat zag ik al aan de skills in de keuken dat die het nooit was, en eigenlijk vallen vrouwen bij mij vrijwel meteen af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef Chule het volgende:
De eerste keer dat ik het fout had, ik dacht Siebe.
het is volgens mij pas 1keer een vrouw geweest . Ook die was duidelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat zag ik al aan de skills in de keuken dat die het nooit was, en eigenlijk vallen vrouwen bij mij vrijwel meteen af.
Ik kijk het niet altijd, maar als ik het kijk zie ik vaak al binnen 1 minuut (als degene in de keuken staat) of die de chef is ja of nee. Je kunt je best een beetje dom houden maar toch zie je 9 van de 10 keer wel of iemand vaker een pan/mes vast heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
het is volgens mij pas 1keer een vrouw geweest . Ook die was duidelijk
Hier hetzelfde. En dan ook zijn gedrag erbij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond dat Thomas het er veel te dik bovenop legde met zijn overdreven kaviaar en truffel recepten, daarom verdacht ik hem juist niet! Zo van: als ik maar dure ingredienten heb, zal het wel goed zijn
Dacht ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond dat Thomas het er veel te dik bovenop legde met zijn overdreven kaviaar en truffel recepten, daarom verdacht ik hem juist niet! Zo van: als ik maar dure ingredienten heb, zal het wel goed zijn
Jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, dat meende ik ook te horen.
Klopt, ik had het eerder ook al teruggezocht jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk heb het nog teruggezocht en dat zei hij inderdaad
Had ik dus ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zou me niks verbazen als het nergens op slaat en gewoon alleen ff voor tv is gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:47 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Klopt, ik had het eerder ook al teruggezocht ja![]()
Ze zullen wel een open relatie hebben dus? Anders is het nu over lijkt me
Miranda uit het eerste seizoen bedoel je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
ik kijk net de aflevering en dat zegt hij idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik dacht dat die Thomas een vriendin had en samenwoonde????
Vind je?quote:
Sponsormomentjequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:05 schreef zoem het volgende:
Een hele kom vol komijnpoeder en dan 2 lepels erin
Programma is te makkelijk. Ik weet het 9 van de 10 keer bij.de eerste afleveringquote:
Je kijkt te laag. Ze heeft een snor namelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik denk elke keer dat ze een baard heeft.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Lyza666 het volgende:
Maar daar gaat het programma niet over geloof ik.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Lyza666 het volgende:
Dat is geen snor, ze heeft pigmentvlekken. Een restant van een zwangerschapsmasker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kijkt te laag. Ze heeft een snor namelijk.
En dat gebit van die gozer! Té lelijk. Maar daar gaat het programma niet over geloof ik.
Ik kan me nog herinneren dat een tijdje geleden ook een aflevering was met alleen maar vrouwelijke kandidaten. Het was echt een hilarische aflevering, en volgens mij was de chef een Turkse vrouw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat kan toch prima?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef zoem het volgende:
Dat ziet er niet lekker uit... Couscous met rozijnen en munt?
Idd. Dan mens van vandaag praatte raar, alsof alles ingestudeerd was oid. En dat bij alles benoemen 'dat is biologisch'quote:
Ik vrees wel een beetje dat je gelijk hebt, ja...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Lyza666 het volgende:
O Got. Da's zo'n geitewollensokkenmuts die naar swingersclubs gaat enzo. Behaard en al. En Leuk en Fijn dat ze het dan heeft!
OT: ze is NIET de chef. Wilde gok, ik weet.
QFT, denk ook dat het Johan is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 03:33 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Idd. Dan mens van vandaag praatte raar, alsof alles ingestudeerd was oid. En dat bij alles benoemen 'dat is biologisch'En drie gangen lang te volle glazen rosé
En d'r "Ik ben helemaaal niet braaf"
willen we dat echt weten? Brr.
Oh, dat is best wel lekker, alleen zou ik er ipv rozijnen tutti frutti bij doen, maar het blijft lekker zoet en die couscous-gerecht van haar zag er heel gezond uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef zoem het volgende:
Dat ziet er niet lekker uit... Couscous met rozijnen en munt?
Ze heeft een vrij moeilijke huid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik denk elke keer dat ze een baard heeft.
Maar hij woont wel op en top in het centrum Amsterdamquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
Vandaag mag Rene koken. Ik mag hem niet zo, saaie kerel.
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Randstadters mag ik over het algemeen niet zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij woont wel op en top in het centrum Amsterdam
Hij wilde vast niet meer dan twee flesjes openmakenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:06 schreef Caland het volgende:
Heb je dat soort bier, drink je het in een limonadeglas
Ok... (sorry ik misbruik je bericht ff om te verbloemen dat ik in het verkeerde topic postte).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Randstadters mag ik over het algemeen niet zo.
Precies. Maar dan nog...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij wilde vast niet meer dan twee flesjes openmaken
En in een supermooi ingericht huis. Dat huisje is best wat waard denk ik zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij woont wel op en top in het centrum Amsterdam
Het is dus zo een kutbraboquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Randstadters mag ik over het algemeen niet zo.
Ja, jezus zeg. 'Iets met moleculen', right. Ik meen toch dat alles op dat bord 'met moleculen' isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Specularium het volgende:
Ze heeft geen molecuul op het bord gezien.
.
Nee hoor, hij is écht webdesigner, althans een wannabe webdesigner - René van Pareren (leuke naam ...). En hij is trots op z'n deelname zo te zien: http://www.parreman.nl/quote:
Aight. Ik dacht ook niet dat hij het was. Ik twijfel tussen Johan en Sascha nu. Eigenlijk neig ik nu naar Sascha.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:08 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is écht webdesigner, althans een wannabe webdesigner - René van Pareren (leuke naam ...). En hij is trots op z'n deelname zo te zien: http://www.parreman.nl/
René vindt An volgens mij doodeng.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:38 schreef SteveBudin het volgende:
An weet niet dat hagelslag smelt als je het in de soep gooit.
Die Rene heeft ook niks met An
wie nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Spaarne het volgende:
[..]
René vindt An volgens mij doodeng.
Je zou dr maar in het schemerdonker tegenkomen. Zie je dr halve gezicht niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze wel nadenkt voordat ze iets zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Spaarne het volgende:
[..]
An een best leuk, prettig gestoord mens vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een lelijke mensen deze reeks maar ik vind An best leuk, prettig gestoord mens lijkt me maar ze heeft wel een snor op haar lip. Wat heeft die Johan een vieze tandjes zeg! Verder denk ik ook dat die krullenbol de sjef is.
Ik vind die Sascha toch zeker niet onaardig om te zien, hoor. En die Johan zolang hij z'n mond dicht houdt is het nog wel om aan te zien. Als ik die René zie denk ik aan Willem van Hanegem. Ja, en wat moet ik van die An zeggen. Ik moet wel lachen als ik haar hoor praten, het is wel echt oh oh Den Haag bij haar, hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een lelijke mensen deze reeks maar ik vind An best leuk, prettig gestoord mens lijkt me maar ze heeft wel een snor op haar lip. Wat heeft die Johan een vieze tandjes zeg! Verder denk ik ook dat die krullenbol de sjef is.
Ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
An een best leuk, prettig gestoord mens vinden
Maar ik heb er toch wel bewondering voor dat mensen zich hiervoor opgeven. Ik hou ook heel veel van koken, en het is best wel een beetje hobby van me, maar om m'n kookkunsten tentoon te spreiden voor de camera? Nee, dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef zoem het volgende:
Iedereen is het er wel mee eens dat An het niet is.
Daarnaast zijn zulke types toch wel weer de smaakmakers (quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef miep63 het volgende:
[..]
Maar ik heb er toch wel bewondering voor dat mensen zich hiervoor opgeven. Ik hou ook heel veel van koken, en het is best wel een beetje hobby van me, maar om m'n kookkunsten tentoon te spreiden voor de camera? Nee, dus.
Ja echt hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef De-Sombrero het volgende:
Haha die shot van An net was pure horror! Lekker met zon groot mes zwaaien..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef Cee het volgende:
Ik heb de rest van de week gemist. Wie is die zingende chihuahua?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ze zat net in De TV Draait Door bij DWDD vandaar dat ik zapte.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef Caland het volgende:
Ze praat ook over zichzelf in.de derde persoon
Ja. Maar ik vond zn gerechten niet echt indrukwekkend... Of dat nou goede promotie is voor je eigen zaak?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef zoem het volgende:
Johan heeft het goed gespeeld zeg. Hij heeft zich de dag ervoor eventjes snel voorbereid
Tijdens de eerste aflevering versprak hij zich. Hij had het over een mooi 'product' en dat is een veelgebruikte term in de keuken. Dat was voor mij de aanleiding om Johan te verdenken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef Chule het volgende:
Ik zat er weer dik naast.Kwam door zijn niet zelfgemaakte ijs en die dropjes.
Ik heb me eigenlijk de hele week ontzettend geërgerd aan Rene.. Heel ongezellig en vervelend was hij.. Misschien was het de zenuwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef HAL9000S het volgende:
Jeeeeezus wat is die An een onwijs irritant, zeurderig en dom mens zegDat ook nog eens zo zeker is van dr eigen gelijk, bah.
Geen idee wie de chef is trouwens, vind ze allemaal slecht.
Duh, je noemde de helft van de kandidaten.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:23 schreef Bravebart het volgende:
Die badmintontroffee is van z'n vrouw, Johan is de chef.
We moeten eigenlijk Scanman er aan zijn haren bijtrekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Volgende week wordt weer lachen zo te zien
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Duh, je noemde de helft van de kandidaten..
Je bedoelt dit?quote:
Dat zei ik omdat alleen die twee pannetjes haddenquote:
Ik bedoelde het meer als grapje dan serieus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt dit?
[..]
Dat zei ik omdat alleen die twee pannetjes hadden
Dat is Henk, van Ingridquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef Chule het volgende:
Er kan geen klein lachje vanaf bij die man met dat witte haar en rode hoofd.
Ja, zouden ze dat niet eruit knippen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:19 schreef Specularium het volgende:
Verspreekt ze zich gewoon.
Of zal dat onderdeel zijn van haar snode plannetje?
Geen idee, ik zou die kerel met dat lange haar er helemaal uitknippen, gebeurt ook niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:22 schreef Chule het volgende:
[..]
Ja, zouden ze dat niet eruit knippen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou die kerel met dat lange haar er helemaal uitknippen, gebeurt ook niet.
Deze groep past totaal niet bij elkaar en Henk is een trol.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Specularium het volgende:
Zouden dit ook vrienden voor het leven worden?
Dit viel mij ook op. Wel te opvallend dan eigenlijk... maar het accent van Dimitri gisteren is ook erg westlands als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:58 schreef Spaarne het volgende:
Dimitri had het wel vaak over het Westland. Die bazin in het restaurant zei ook al: "We zitten hier in het Westland.". Is Dimitri de chef of is het weer een snood plan? Volgens mij zit het restaurant in Den Haag of Scheveningen. Bij het Westland dus ergens.
Die houdt zich idd op de achtergrond. Zij kan het ook zijn dat ze met opzet fouten heeft gemaakt.quote:
In het voorstukje van de eerste aflevering was ie helemaal trots opzichzelf en verwachtte 3 schoteltjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:33 schreef Ole het volgende:
Hoop dat die gast met dat lange haar flink op zijn snufferd gaat!
Ik hoop eerder dat hij een hartaanval krijgt met zijn rooie kop.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:33 schreef Ole het volgende:
Hoop dat die gast met dat lange haar flink op zijn snufferd gaat!
Neuhhhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat hij een hartaanval krijgt met zijn rooie kop.
Maar dat zou ik nooit zeggen natuurlijk.
Jawel hoor, maar dan achterafquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:57 schreef zoem het volgende:
Henk vraagt niet hoever het vlees gebakken moet worden, faal.
Een echt goeie best wel veel denk ik.quote:
Volg een cursus: 'hoe herken ik ironie'.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het voorstukje van de eerste aflevering was ie helemaal trots opzichzelf en verwachtte 3 schoteltjes.
Vreselijke man.
Wedden dat je 'ja' zegt wanneer hij je vraagt voor een spannende fotoshoot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als het in zijn thuisbioscoop is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wedden dat je 'ja' zegt wanneer hij je vraagt voor een spannende fotoshoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |