Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Santello (Santelllo)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
beter ga je gamepad kopenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef gogosweden het volgende:
wat zijn de keyboard controls voor dit spel?
jaja, Friezen kunnen gewoon geen Nederlands he Gerbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hap hap. Lijkt wel tactical defending hier.
Inderdaad. Sowieso gamepads.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
alleen maar voor fifa is me dat een beetje te gek
Loading ring of death, ja. Ik word er ook gewoon bang van.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben trouwens bang voor de loading ring in fifa.
Op PC is er nooit een happy hour.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef Cara het volgende:
Ja potdomme jongens, is dat happy hour gebeuren nou of niet
er is geen reden om happy te zijn als je FIFA op pc moet spelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op PC is er nooit een happy hour.
Juist wel, heb al 5 dagen geen problemen met ingame verbinding of web appquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is geen reden om happy te zijn als je FIFA op pc moet spelen
De nuttigste is de pirouette.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef zerokil het volgende:
Wie weet een makkelijke effectieve truc om iemand uit te spelen?
Een truc die ik óók kan doen
FUT op pcquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Juist wel, heb al 5 dagen geen problemen met ingame verbinding of web app
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is geen reden om happy te zijn als je FIFA op pc moet spelen
ik troll maar watquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Omdat niemand het spel speelt. Ga ganzeborden man, ook bijna geen lag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
http://portforward.com/quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik troll maar watik kan sowieso niet online met dat aidsinternet hier
moet maar ns proberen poorten open te gooien, als ik nou eens wist hoe dat moet...
dan heb je zogenaamde human lag, wachten op je beurtquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat niemand het spel speelt. Ga ganzeborden man, ook bijna geen lag.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb je zogenaamde human lag, wachten op je beurt
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je naar rechts loopt begin je met L2 ingedrukt met je rechterstick < en dan draai je via ^ of v naar > Je maakt een halve draai, maar je moet eerst met je stick van middenuit naar achteren.. Moeilijk uitleggen haha.quote:
"Je zit in de put, gooi twee zessen of sla een beurt over."quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb je zogenaamde human lag, wachten op je beurt
Dit gevoel heb ik dus ook, heb het gevoel dat er totaal geen community is voor FIFA voor PC.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat komt om dat iedereen weet dat Fifa een spel is voor de console niet voor je toetsenbord.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik dus ook, heb het gevoel dat er totaal geen community is voor FIFA voor PC.
Ja, post de code hier.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nog steeds lukt het niet om de code in te voeren voor de goldpacks, meer mensen die hier (op PS3) last van hebben? Of hadden, en me nu kunnen helpen?
Dat sowieso.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat komt om dat iedereen weet dat Fifa een spel is voor de console niet voor je toetsenbord.
wat hap je nou dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:23 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik heb ps3 en pc versie en er is 0,0 verschil als je een gamepad hebt voor pc
enige verschil nu is dat ik op de ps3 eruit wordt geknikkerd na elke game
Hij herkent de code niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, post de code hier.
Ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan is.
Laat mij 'm eens proberen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hij herkent de code niet.
Heb hem ingevuld met streepjes erbij en zonder.
Je moet hem invoeren bij Redeem Voucher. Niet bij Redeem Code.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hij herkent de code niet.
Heb hem ingevuld met streepjes erbij en zonder.
Niet dat ik zo'n kaartje heb, maar bij mij staat alleen Code Inlossen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Je moet hem invoeren bij Redeem Voucher. Niet bij Redeem Code.
Als het goed is staat daar links van iets met voucher. Weet niet hoe het in het Nederlands staat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet dat ik zo'n kaartje heb, maar bij mij staat alleen Code Inlossen..
Verkeerde topicquote:
In FIFA of XMB?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Als het goed is staat daar links van iets met voucher. Weet niet hoe het in het Nederlands staat.
Komt op hetzelfde neer als via Accountbeheer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
In FIFA. Online Modes > My FIFA 12 Online > FIFA Store
Staat nog op je watch list.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben ineens een speler kwijtStaat niet op de TL terwijl ik hem daar wel op heb gezet 10 seconden nadat ik hem kocht voor BIN
Gewoon doen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, toch een goldpack? Of toch niet.
20.000 man online op dit moment op PCquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:24 schreef zerokil het volgende:
Lol ga op je ps3 spelen man.
Tenzij je het leuk vind om de beste te zijn omdat er maar 100 mensen FUT op de PC doen.
Heb met je mee gedaan. Kan ik die luchtbuks lenen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, ik haal m'n luchtbuks. Nog nooit zo'n slecht pakje gezien.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb met je mee gedaan. Kan ik die luchtbuks lenen?
Koop dan gewoon zo'n pre-loaded account voor ¤20. Krijg je rond de 6000 MSP i.p.v. de standaard 2100.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga straks voor 20euro pakjes kopen denk ik. Who's with me?
PS3.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Koop dan gewoon zo'n pre-loaded account voor ¤20. Krijg je rond de 6000 MSP i.p.v. de standaard 2100.
Hijs ps3quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Koop dan gewoon zo'n pre-loaded account voor ¤20. Krijg je rond de 6000 MSP i.p.v. de standaard 2100.
We missen je....quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef StijnDa het volgende:
Mijn netwerk adapter in mijn laptop is naar de klote volgens mij. Daarom ben ik hier nu wat minder...
En dan? Met 2 accounts spelen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ja PS3 dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nee op de webappquote:
De gem. prijs van Neymar op de pc is op dit moment 100kquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:59 schreef Cara het volgende:
[..]
De gem. prijs van Neymar op de pc is op dit moment 100k
quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat jij effe de boodschap door kon geven ofzo.quote:
nerdquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef StijnDa het volgende:
Heb geen internet hier, kan in het weekend
ja waarom ben jij dan de manager, nu kan ik twee weken lang sowieso niet clubbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef StijnDa het volgende:
Heb geen internet hier, kan in het weekend
Heb wel internet, niet op Xbox alleen. Nu ook niet meer op laptopquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij effe de boodschap door kon geven ofzo.
[..]
nerd![]()
ja maar ik wil clubbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb wel internet, niet op Xbox alleen. Nu ook niet meer op laptop
Leg mij eens uit wat cutbacks zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:26 schreef Lindgren. het volgende:
Spannendste potje ooit tegen de grootste kneus ooit. Al zijn doelpunten waren cutbacks. Allemaal. Alle herhalingen kijken enzo.
3-0 achter met rust. In de 77" minuut 3-3, in de 88" minuut 3-4 achter en in de allerlaatste seconde gelijkgemaakt.
Toen verlengen. 2 verse jongens erin gebracht (Roger en Damião) en die deden het in de 116" minuut.Roger assist op Damião. Bazenwedstrijd.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat cutbacks zijn
Aha ja zo maak ik ze ook wel eens. Maar dat is toch vrij logisch dat je dan op je vrije speler afspeelt. Dan ben je zeker van een goal...quote:
Ik snap dat gezeik ook nooit. Het liefst scoor ik uiteraard mooi, maar als er helemaal aan de andere kant van het veld een speler vrij staat dan plaats ik m daar, omdat het kan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Aha ja zo maak ik ze ook wel eens. Maar dat is toch vrij logisch dat je dan op je vrije speler afspeelt. Dan ben je zeker van een goal...
Achterlijk filmpje zegquote:
Sommige goals waren gewoon voorzetten ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Achterlijk filmpje zeg
Ik heb ook een hekel aan cutbacks, maar daar viel echt niet alles onder in dit filmpje...
Haha, ik heb denk ik 95% van m'n goals in Fifa 10 op die manier gemaakt, ik wist niet dat mensen dat irriteerde, ik heb me er nooit aan gestoord als iemand het tegen me gebruikte.quote:
ik ga nu proberen te connecten met de EA serversquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Rijst het volgende:
Jongens ik heb een tijdelijke club aangemaakt. FC PINO
Het is een openbare club dus jullie kunnen joinen.
Misschien toch maar op de PC kopen danquote:
dan kan ik alsnog niet clubben omdat niemand FIFA op de pc speelt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien toch maar op de PC kopen dan
De eer is aan jou.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Is er ook iemand die een PS3 Club heeft opgericht?
Vind je het zelf dan ook leuk om alleen maar zo te scoren?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Thas het volgende:
Zeer volwassen dat gehaat op pc(en ik speel nogwel PS3)
[..]
Haha, ik heb denk ik 95% van m'n goals in Fifa 10 op die manier gemaakt, ik wist niet dat mensen dat irriteerde, ik heb me er nooit aan gestoord als iemand het tegen me gebruikte.
verkeerde topic.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat vinden jullie van Adebayor als spits? Hij speelt veel fijner dan zijn stats doen geloven
jij weet niet eens wie het is dus hou je er buiten manquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef Leanishibe het volgende:
Fuck alsjeblieft op met je Pinorage.
Waarom tijdelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Rijst het volgende:
Jongens ik heb een tijdelijke club aangemaakt. FC PINO
Het is een openbare club dus jullie kunnen joinen.
Ik ook man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb de hele tijd een Pinorage. Echt, heb een lekker team gemaakt met carrière, speel je tegen een tyfus kut slechte AI!
Via web app gaat alles veel soepeler en sneller, dus ben je console spelers vaak te snel af.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef Semmm het volgende:
Hoezo heb je bij het bieden op de console geen betcredits en bij het bieden via de webapp wel?
Is dit tegen pc bots ofzo?
Goed plan!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Is er ook iemand die een PS3 Club heeft opgericht?
Ik heb vandaag veel geboden via de console en vond het top werkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Via web app gaat alles veel soepeler en sneller, dus ben je console spelers vaak te snel af.
Op wereldklasse is het pas erg!, vaak 70% balbezit tegen. En elke pass van de computer komt aan. Alles verdedigen, zijn sneller als de spelers van mij. Ondanks dat ik met een links buiten speel met 86 pace.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Oké, ik zie het nu.
FIFA 12 is dus voor online game gemaakt. Dat zie je gewoon duidelijk, iemand een poging gewaagd om in de arena oefenwedstrijd te doen? Moet je is testen. Probeer maar is een bal af te pakken, als die gozer 1 op 1 op je keeper is. KAN je hem niet tackelen. Nee, dat kan niet. Hij raakt hem nooit, ook al haalt hij hem in. Het is echt frustrerend om te zien. De computer is je gewoon elke keer 1 en soms 2 stappen voor. Dit is op prof. Moet je nagaan, ze dribbelen gewoon door je heen. Echt lelijk.
Je moet eerst even een potje in een carriere spelen ofzo en dan saven volgens mij..zo was het bij mij vorig jaar tenminste.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
FC Pino? Haha, mogen we dan vloeken in de headset?
Maarre, even vraagje, werkt bij jullie de VP wel? Bij mij slaat hij de progress niet op die ik in de Arena maak.
Ok, thanks.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet eerst even een potje in een carriere spelen ofzo en dan saven volgens mij..zo was het bij mij vorig jaar tenminste.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:03 schreef Thas het volgende:
Voor die mensen die bij een 1-0 voorsprong de bal 90 minuten in de verdediging gaan rondspelen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens nog een pro-tip als je merkt dat ze de AI laten verdedigen: Schiet op doel, maakt niet uit waar vandaan. Vaak letten ze helemaal niet op de stand van de keeper en moeten ze zelf keepen op dat moment.Doelpunten van 40 meter enzo
Loop met een vleugelspeler eens, zonder te sprinten, op een verdediger af, wiebel een beetje naar links en rechts en je ziet het zo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]Nog helemaal niet bedacht
![]()
Maar hoe kom je er snel genoeg achter dat ze de AI laten verdedigen? Ik heb dat nooit door
Iedereen die foutloos verdedigt = AI.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
Maar hoe kom je er snel genoeg achter dat ze de AI laten verdedigen? Ik heb dat nooit door
Keeper staat (bijna altijd) stil, kun je zien op je radar + de verdediging zit er ongelofelijk kort op.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
Misschien maar Supermario ofzo gaan spelen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:06 schreef zerokil het volgende:
Pinorage..
Weer kan ik niks ik ben gewoon tyfus slecht in Fifa man..
Ik wil gewoon simpele effectieve trucjes kennen en toepassen maar ik weet er geen focking een.
Alleen de tegenstander kan dat....
Heb zelfs al 100x filmpjes gekeken..
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien maar Supermario ofzo gaan spelen?
wat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef eastclubber het volgende:
Net even een Mertens IF voor slechts 1600 binnengehaald daarna gelijk gediscard voor 10000
Ik hoop dat je gescamd wordt. Beetje Mertens discardenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef eastclubber het volgende:
Net even een Mertens IF voor slechts 1600 binnengehaald daarna gelijk gediscard voor 10000
Ah bedankt, ik dacht dat het hetzelfde kostte als 1 online pass, bedanktquote:
Waarom zet je 'm er niet gewoon op voor 12.000? Snap dat nooit zo. Je gaat gewoon voor het minimaal haalbare.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef eastclubber het volgende:
Omdat het een 5-2-2-1 formatie was ik verkoop de 4-3-3 wel duurderquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom zet je 'm er niet gewoon op voor 12.000? Snap dat nooit zo. Je gaat gewoon voor het minimaal haalbare.Heb twee Seedorf IF opgepikt voor <9000 gewoon nog 12/13 verkocht.
Wat is je record dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Leanishibe het volgende:
Ik verlies alleen maar vanwege dat nieuwe kanker kut verdedigen, ik wil godverdomme mijn oude verdedigen terug kanker spel.
Kap toch eens met dat gezeik en leer gewoon verdedigen. Ik heb hier echt al 100 posts van jou gezien met exact hetzelfde gezeik.99% hier is er allang aan gewend geraakt..quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Leanishibe het volgende:
Ik verlies alleen maar vanwege dat nieuwe kanker kut verdedigen, ik wil godverdomme mijn oude verdedigen terug kanker spel.
Ik sta wel positief in mijn wins, maar ik kan er verdomme gewoon niet tegen dat ze zomaar zoiets belangrijks als verdedigen gaan wijzigen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef eastclubber het volgende:
[..]
Wat is je record dan?
Die van mij 24-3-11
Dit dus. Tactical Defending.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kap toch eens met dat gezeik en leer gewoon verdedigen. Ik heb hier echt al 100 posts van jou gezien met exact hetzelfde gezeik.99% hier is er allang aan gewend geraakt..
/carequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kap toch eens met dat gezeik en leer gewoon verdedigen. Ik heb hier echt al 100 posts van jou gezien met exact hetzelfde gezeik.99% hier is er allang aan gewend geraakt..
Nee, dat had ik ook al door. Passes blijven halverwege gewoon steken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef Fenomeno het volgende:
Ah, voetballen op nat veld is nu 3 keer zo kut als vorig jaar, bal rolt totaal niet
Schoot net 2 keer net buiten de 16 (zacht) op doel, ligt die bal godverdomme al stil voor ie bij de keeper isquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook al door. Passes blijven halverwege gewoon steken.
Kunnen jullie btw op de webapp?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb t verdedigen al aardig goed onder de knie. Als ik de discipline heb om niet overal achteraan te rennen en in te stappen krijg ik ook 0 goals tegen.
Maar goed, ik moet zeggen dat ik deze Fifa toch wel redelijk slecht vind.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Leanishibe het volgende:
Mooi dit altijd, geweldig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Thas het volgende:
Ik ben er serieus klaar mee. Ik heb nu 2 tegenstanders op rij gehad die binnen 20 minuten scoren (puur luck natuurlijk) en daarna de bal 70 minuten in de verdediging rondspelen.
Dus: Ik heb in de aanbieding Fifa 12 voor de PS3, voor de spotprijs van 25 euro, zonder online pass.
Het ding is gewoon, Fifa heeft gewoon de meest trieste community die er is, want 1. Console, 2. Voetbal (<3 voetbal maar feit is dat het gemiddelde niveau van de supporter laag ligt), 3. instap-iq is 0. Ik heb echt geen zin om daar mee te moeten dealen, ik ga weer terug naar beter communities, of in ieder geval die waar falers lang niet zoveel invloed op de game experience kunnen hebben
goed gezegdquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Leanishibe het volgende:
Lekker hequote:
Alleen jammer dat alle 'leuke' spelers belachelijk overpriced zijn, en je dus minder aan je winst hebt dan in 11 :pquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Speler kopen voor 3k
Potje spelen
Speler verkocht voor 5k+
3-4 keer achter elkaar
Heb ik al een paar gezegd, maar die prijzen zijn niet hoger dan vorig jaar rond deze tijd. Zijn zelfs beduidend lager..quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alle 'leuke' spelers belachelijk overpriced zijn, en je dus minder aan je winst hebt dan in 11 :p
Hoe lang duurde het dan voordat die dropte? Ik heb wel geduld, aangezien ik er toch meer plezier uit haal om mensen weg te spelen met m'n < 80 teams.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik al een paar gezegd, maar die prijzen zijn niet hoger dan vorig jaar rond deze tijd. Zijn zelfs beduidend lager..
Ik neem m'n woorden terug. Aids.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, ik haal m'n luchtbuks. Nog nooit zo'n slecht pakje gezien.
Is gewoon wennen , over een maand of 2 hoor je er niemand meer over. Spel is nog geen week uit en nu al ervan uitgaan dat je kei goed kan verdedigen zoals in 11quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vier kleine pino's die zaten op een hek.
Maar serieus, ik ben het er tot op zeker hoogte mee eens.Moet heel erg aan deze Fifa wennen. Met alle respect en dergelijke maar ik maakte Rijst toch wel vaak in met Fifa 11, in Fifa 12 is hij gewoon twee maten te groot. Snap het ook niet meer.
Vanaf april ofzo..april/mei/juni/juli/augustus was de markt al redelijk gecrashed, maar dat is nog redelijk ver weg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het dan voordat die dropte? Ik heb wel geduld, aangezien ik er toch meer plezier uit haal om mensen weg te spelen met m'n < 80 teams.
Ben nu bezig met een Frans < 80 team. Bizar hoeveel goede spelers de fransen ineens hebben!
Sigi is echt een beest manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:10 schreef Toefjes het volgende:
Hoop gekanker, ga toch met Sigthorsson spelen! Ik ga m denk ik promoveren naar mn gold team, naast Huntelaar. Als ik tenminste, een Stekelenburg voor een normale prijs kan krijgen.
Deze post deed me er tot aanzetten nog een pakje te openen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Haal 3 gouden spelers uit een pakje met een waarde van minder dan 500c. Thanks!
Ik heb nog nooit iets van boven de 2k in een pakje gehad..
Krijg wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Deze post deed me er tot aanzetten nog een pakje te openen..
Loot: Özil en een 4-1-2-1-2 3% contract trainer! Bedankt!
Waarom noem je die 3% contracttrainer erbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Deze post deed me er tot aanzetten nog een pakje te openen..
Loot: Özil en een 4-1-2-1-2 3% contract trainer! Bedankt!
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom noem je die 3% contracttrainer erbij.
Omdat ie op de PC (haat maar) voor 8k verkooptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom noem je die 3% contracttrainer erbij.
Makkelijk te managen omdat de veldverdeling erg goed is. Ontstaan niet zo snel gaten. Grootste fut-voordeel is dat je wingers, een 10 EN 2 spitsen hebt en dat is leuk teams bouwen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:35 schreef Silvanovisch het volgende:
Wat is er bijzonder aan 4-1-2-1-2?! Heerst deze formatie ofzo?
hahahahquote:
Omdat Stijn niet op z'n xbox kon maar er wel meer mensen mee wouden doen met de potjes. En hij moet ze accepterenquote:
Ga slapen jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omdat Stijn niet op z'n xbox kon maar er wel meer mensen mee wouden doen met de potjes. En hij moet ze accepteren.
finesse schoten die via de grond erin stuiterenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:23 schreef DannyDeko het volgende:
God god wat is dit toch een slecht spel... Ik win 6-1 van zo'n man maar de manier waarom mijn ballen erin vlogen rolden.. is gewoon zielig dat die keeper ze niet kan pakken.
Zal even een voorbeeld uploaden van wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
finesse schoten die via de grond erin stuiteren
Noobquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Leanishibe het volgende:
Lief dagboek?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:50 schreef Cara het volgende:
AHAHAHAA Wat de Shit
Ik verkocht een formatie voor 7.5k dus ik kocht er nog een pakje bij. In deze zit Nilmar
Ik koop net een pakje en wat zit erin...Trash...nee echt, een speler genaamd Trashquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:55 schreef Cara het volgende:
Ja lekker joh zo om 4 uur snachtsik vermaak me wel. Kocht er nog een pakje bij met coins. Santi Corzola
Ik ook ja, ik speel sportief maar als de tegenstander gaat lopen fokken dan ga ik ook kut spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik sta met 2-1 voor in de 86e minuut en krijg een vrije trap op een goede positie. Die kerel waar ik tegenspeelde zet z'n mannetje op de lijn en hield daarmee een doelpunt tegen. Om hem te fokken ging ik tot de 89e minuut even overtikken om vervolgens de 3-1 te scoren in de 90e minuut.
Als het aan mij ligt speel ik bijzonder sportief, maar als iemand een verdediger op de lijn zet of begint met non-stop tackles dan leg ik dat even opzij...
Ik snap het probleem niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef Toefjes het volgende:
Onbegrijpelijk dat EA nog truukjes als mannetje op de doellijn met vrije trap nog toestaat
onbegrijpelijk dat de web app niet voor iedereen toegankelijk is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef Toefjes het volgende:
Onbegrijpelijk dat EA nog truukjes als mannetje op de doellijn met vrije trap nog toestaat
Oh dus jij bent 1 van dat soort gasten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet?
Wat is er precies onsportief aan? Als je hard genoeg schiet gaat de vrije trap er meestal nog in.
Bij corners kun je ook een mannetje op de lijn zetten, moeten ze dat er ook maar uit halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:16 schreef LinQ het volgende:
[..]
Oh dus jij bent 1 van dat soort gasten...
Ja, ik zet meestal een mannetje op de lijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb per ongeluk een tiendalli voor 6400 coins gekocht![]()
Bij corners is dat in het echt ook normaal. Niemand zet bij een vrije trap een speler op de lijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet?
Wat is er precies onsportief aan? Als je hard genoeg schiet gaat de vrije trap er meestal nog in.
Bij corners kun je ook een mannetje op de lijn zetten, moeten ze dat er ook maar uit halen.
Ik op werk en wil ook! Kut KUT KKUUTTT EAquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Netjes.
Ik zit op school maar wil op de wep epp.
Ik vraag me af of dat effectief zou zijn IRL, 3 mannetjes op de doellijn keeper er een metertje voor, zou beter werken dan een muur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:28 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Bij corners is dat in het echt ook normaal. Niemand zet bij een vrije trap een speler op de lijn.
Want dat is onrealistisch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:29 schreef jpg97 het volgende:
ongelooflijk dat EA er nog spelers in heeft gedaan die een vrije trap erin kunnen schieten![]()
![]()
Waarom? Is toch gewoon een legale actie...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik sta met 2-1 voor in de 86e minuut en krijg een vrije trap op een goede positie. Die kerel waar ik tegenspeelde zet z'n mannetje op de lijn en hield daarmee een doelpunt tegen. Om hem te fokken ging ik tot de 89e minuut even overtikken om vervolgens de 3-1 te scoren in de 90e minuut.
Als het aan mij ligt speel ik bijzonder sportief, maar als iemand een verdediger op de lijn zet of begint met non-stop tackles dan leg ik dat even opzij...
Ik vind het een beetje triest eerlijk gezegd. Ik doe het nooit...tenzij...juist, mijn tegenstander het wel doetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:58 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Waarom? Is toch gewoon een legale actie...
Het is dus bewust.twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 03-10-2011 om 18:26:37And FUT Web is capped, so you might not be able to make it in. This is done to protect the console experience. reageer retweet
Vrije trap nemer wisselen, en terugwisselen naar je oorspronkelijke en vrij snel je vrije trap nemen. Zo ontloop ik het mannetje op de doellijn, te weinig tijd om de speler richting doellijn te sturen. Al scoor ik veel te weinig uit vrije trappen, dus is niet echt van toepassing op mij. Meer oefenen in fifa 12 dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje triest eerlijk gezegd. Ik doe het nooit...tenzij...juist, mijn tegenstander het wel doet![]()
Overigens vind ik het soms prima dat de tegenstander het doet; des te groter is de triomf als ik hem alsnog binnen knal
Ik had per ongeluk Diego Alves(81) voor 2.000 gekocht, dacht dat het Diego Lopez (84) wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb per ongeluk een tiendalli voor 6400 coins gekocht![]()
Ook een goede inderdaad, werkt prima...maar het genot is echt groter als je die bal precies tussen de lat en het hoofd van het mannetje op de doellijn knaltquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrije trap nemer wisselen, en terugwisselen naar je oorspronkelijke en vrij snel je vrije trap nemen. Zo ontloop ik het mannetje op de doellijn, te weinig tijd om de speler richting doellijn te sturen. Al scoor ik veel te weinig uit vrije trappen, dus is niet echt van toepassing op mij. Meer oefenen in fifa 12 dus.
Ja idd, niet al te moeilijk om uit te vinden. Vrije trappen zijn wel moeilijker met analoge besturing (ben dit jaar voor het eerst overgestapt van de ouderwetse pijltjes omdat je anders na 2 weken je armen en handen weg kan doen bij deze nieuwe besturingen). Met pijltje was het richten veel makkelijker lijkt het wel, of het is gewoon iets moeilijker in fifa12..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrije trap nemer wisselen, en terugwisselen naar je oorspronkelijke en vrij snel je vrije trap nemen. Zo ontloop ik het mannetje op de doellijn, te weinig tijd om de speler richting doellijn te sturen. Al scoor ik veel te weinig uit vrije trappen, dus is niet echt van toepassing op mij. Meer oefenen in fifa 12 dus.
Nog een tip: Haal er een tweede man bij: Veel denken dat je 'm dan aflegt en lopen ze naar die speler toe: Vrij doelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt voor mij meer als: Het werkt niet dus we verzinnen een excuusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:07 schreef Lindgren. het volgende:
Via de Twitter van zo'n gozer van EA:Het is dus bewust.twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 03-10-2011 om 18:26:37And FUT Web is capped, so you might not be able to make it in. This is done to protect the console experience. reageer retweet
my thoughts exactlyquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:00 schreef DutchSL het volgende:
Het is wel een treurig lage cap als je op een dinsdagochtend om 11:00 (als alle Amerikanen op bed liggen en Europeanen werken of op school zijn) al te veel ingelogde users hebt.
Dat dus en daarbij, dan hadden ze helemaal geen web app moeten maken. Als ze de console versies willen beschermen. Nu is het in mijn ogen maar een aantal mensen dat online op de web app kan en vervolgens loggen die nooit uit. Daardoor hebben zij alle ruimte om te handelen en geld te verdienen, terwijl de rest moet wachten tot ze weer thuis zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:00 schreef DutchSL het volgende:
Het is wel een treurig lage cap als je op een dinsdagochtend om 11:00 (als alle Amerikanen op bed liggen en Europeanen werken of op school zijn) al te veel ingelogde users hebt.
Wat een rebellie hier allemaal. Iemand een koekje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat dus en daarbij, dan hadden ze helemaal geen web app moeten maken. Als ze de console versies willen beschermen. Nu is het in mijn ogen maar een aantal mensen dat online op de web app kan en vervolgens loggen die nooit uit. Daardoor hebben zij alle ruimte om te handelen en geld te verdienen, terwijl de rest moet wachten tot ze weer thuis zijn.
Ik zeg competitievervalsing! Kut smoes van EA
Ik ook, het enige wat ik in FIFA11 deed was stelselmatig met mijn mannetjes in de weg lopen voor mijn tegenstander, en dat doe ik nu nog steeds.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:29 schreef Johnbon het volgende:
Ik vind dat verdedigen alleen maar een plus
Ik heb er ook vrij weinig problemen mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:29 schreef Johnbon het volgende:
Ik vind dat verdedigen alleen maar een plus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |