Nice hij is uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef bokkepoot het volgende:
Okeej dit is dus gewoon dik over de kop.
http://www.styleforum.net(...)im/5850#post_4865715
Das balen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
Argh... m'n broek binnen, past perfect alleen hij heeft een draaipijp. Naad loopt over m'n been heen en selvage zit aan de voorkant
Toch maar omruilen denk ik, weet iemand het engelse woord voor draaipijp?
Dit heeft zo'n beetje alle gewassen denim, komt door de richting van de weave (RHT/LHT). Dus ruilen zal weinig zin hebben. En als het al zin heeft dan heb je binnen de korste keren weer een "leg twist" zoals ze dat noemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
Argh... m'n broek binnen, past perfect alleen hij heeft een draaipijp. Naad loopt over m'n been heen en selvage zit aan de voorkant
Toch maar omruilen denk ik, weet iemand het engelse woord voor draaipijp?
Haha, dat snapte ik ook wel. Misschien dat ik er onbewust ook wel naar kijk. Want naast jeans draag ik vrij basic kleding (overhemden. v-halsjes enzo). Een broek maakt een outfit dan wat meer met de nodige details.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das balen.levi's met hun twisted jeans. Ik vind het zelf ook niet tof.
M1stral ik begrijp je wel hoor. Maakte ook een grapje vandaar deMaar ik ben minder kieskeurig. Draag nog net zo graag m'n Nudie als m'n momotaro. Voor mij hoeft niet elke broek waanzinnige details te hebben. Zo lang er maar een toffe gedachte achter zit.
Ja ik zag het ook al op de site van caliroots:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dit heeft zo'n beetje alle gewassen denim, komt door de richting van de weave (RHT/LHT). Dus ruilen zal weinig zin hebben. En als het al zin heeft dan heb je binnen de korste keren weer een "leg twist" zoals ze dat noemen.
Thanks, foto's vind ik altijd leuk om te doen, is voor jullie ook leuker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef M1stral het volgende:
Smurref! Eindelijk kan je rollen with da boys!
Nice shots van de denim overigens. Goede fit ook, alleen inderdaad aan de strakke kant. Ik zou, als ik al zou soaken in jouw geval voor een koude soak gaan of aantrekken tijdens gedurende het soaken en laten drogen op je lichaam. Anders ga je er echt niet in komen. Stretchen doet ie uiteindelijk wel maar ga er maar vanuit dat dat geen pretje worden. Ik adviseer dus of size up... Of dry rocken en soaken op een later tijdstip.
Je zou dry kunnen dragen en na verloop van tijd de eerste maal wassen onder de douche of een handwasje. Dan zou je de shrinkage een beetje onder controle kunnen houden. Ik zou hem zowiezo niet na een half uur uittrekken... Maar eerder klam aantrekken, dan kan je de katoen nog wat beïnvloeden. Als ie droog is gaat dat een stuk moeilijker, mede door de tight weave.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef BigSmurf het volgende:
Tsja, soaken of niet is de vraag nu. Hij is wel echt flink strak, maar ik ben bang dat ie een enorme denimbleed gaat geven als ik 'm niet soak, misschien onterecht. Up-sizen is niet echt een optie, aangezien de aanbieding al over is.
Dan zou ik hem koud moeten soaken? Of in bad gaan zitten met m'n broek aan en hem dan laten drogen aan m'n lichaam? Daar is het nou niet direct weer voor. Als het nou 25 graden was en zonnig, dan zou ik hem wel laten drogen een middagje aan m'n lichaam, maar met 12 graden in de herfst. Kan ik hem niet aanhouden tijdens de soak in bad, en dan na een half uur ofzo uittrekken en uithangen?
Ennuhm, als ik hem toch dry ga dragen, krijg je dan niet als je hem wast dat je honeycombs omhoog gaan en niet meer zitten waar ze zouden moeten zitten?
Zoals ik dusquote:[b]Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef don-diabloOver mijn laatste bestelling uit de VS moest ik ook extra kosten betalen. Alleen dat was via fedex. Je moet gewoon mazzel hebben.
Onder rembours is echt niet normaal, via FedEx krijg je altijd achteraf een inklaringsfactuur toegestuurd die je gewoon kan overmaken. En ik kon ook niet pinnen. Ik bedoel, als iemand voor 1000 euro iets koopt, moet ie dan zomaar even 300 - 400 euro contant aftikken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef don-diablo het volgende:
Ach joh gewoon raw dragen die hap net als ik. Soaken kan altijd nog. Desnoods door moeder natuur zoals O_C zegt.![]()
Onder rembours is het normaal dat je cash moet betalen hoor. Je hebt gewoon een keertje pech. Over mijn laatste bestelling uit de VS moest ik ook extra kosten betalen. Alleen dat was via fedex. Je moet gewoon mazzel hebben.
Dus dan zou ik moeten soaken terwijl ik hem draag, na een half uurtje moeten uittrekken, ergste laten drogen en dan weer moeten aantrekken als ie nog flink vochtig is? Of iets in de waist moeten zetten (houten stok ofzo) dat ie niet krimpt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:18 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je zou dry kunnen dragen en na verloop van tijd de eerste maal wassen onder de douche of een handwasje. Dan zou je de shrinkage een beetje onder controle kunnen houden. Ik zou hem zowiezo niet na een half uur uittrekken... Maar eerder klam aantrekken, dan kan je de katoen nog wat beïnvloeden. Als ie droog is gaat dat een stuk moeilijker, mede door de tight weave.
Stok of partial soak is inderdaad ook een optie. Maar wat Bok al aangaf, de rest zal wel krimpen. 0.25 tot 0.5 inch bij de thigh, knee en legopening, alsmede front en backrise.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:23 schreef BigSmurf het volgende:
Dus dan zou ik moeten soaken terwijl ik hem draag, na een half uurtje moeten uittrekken, ergste laten drogen en dan weer moeten aantrekken als ie nog flink vochtig is? Of iets in de waist moeten zetten (houten stok ofzo) dat ie niet krimpt?
Dry dragen lijkt me echt geen goed idee (lichte schoenen, vaak op wit beddengoed zitten en op lichte meubels).
Ja, want dat is de regel bij rembours (cash on delivery) en niet iedereen doet het zoals fedex. Je kunt het niet zomaar vergelijken. Daarom altijd wat cash geld hebben in huis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:23 schreef BigSmurf het volgende:
Thanks iedereen.
[..]
Onder rembours is echt niet normaal, via FedEx krijg je altijd achteraf een inklaringsfactuur toegestuurd die je gewoon kan overmaken. En ik kon ook niet pinnen. Ik bedoel, als iemand voor 1000 euro iets koopt, moet ie dan zomaar even 300 - 400 euro contant aftikken?
Vind het op zich geen probleem als je kan pinnen, maar heb gewoon nooit cash geld, vandaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja, want dat is de regel bij rembours (cash on delivery) en niet iedereen doet het zoals fedex. Je kunt het niet zomaar vergelijken. Daarom altijd wat cash geld hebben in huis.
Amazing. De details (knopen die perfect recht staan, hidden rivets, peak-a-boo selvedge coinpocket), de fabric, de stitching, afwerking, het hele plaatje is gewoon kwijlen. Je hebt nooit wat te veel gezegd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:35 schreef M1stral het volgende:
Maargoed, hoe is je eerste indruk betreffende de jeans Smurf?
Doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef HAL9000S het volgende:
Die picsMijn volgende broek gaat ook een momotaro worden denk ik [ afbeelding ]
Als je verder voldoende ruimte heb dan zou ik koud soaken en eventueel een stok in de waist doen of oprekken wanneer deze nog vochtig isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef BigSmurf het volgende:
De rest mag best wel wat krimpen, alleen de waist is strak, de rest mag best gesoaked worden, heb genoeg ruimte bij de thigh, knee en leg opening, en de rise mag ook best wat kleiner. Hoeft niet per se, maar kan prima.
Dan zou ik er dus een stok tussen moeten stoppen als ik 'm soak. Kan hem ook alleen een korte cold soak geven voor de denim bleed, ik neem aan dat ie dan minimaal krimpt?
Fijn dat het goed bevalt... Ik zei het toch!quote:Amazing. De details (knopen die perfect recht staan, hidden rivets, peak-a-boo selvedge coinpocket), de fabric, de stitching, afwerking, het hele plaatje is gewoon kwijlen. Je hebt nooit wat te veel gezegd.
Inderdaad!quote:Doen.![]()
Een 2x4 is toch een stuk hout? Weekje uitlopen is ook nog wel een optie...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:52 schreef don-diablo het volgende:
Gewoon een 2x4 ertussen zetten.![]()
Waarom probeer je em niet een weekje even uit te laten lopen? Kun je daarna soaken en weer stretchen hoe die was geworden.
Heb je een suggestie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:54 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zou bij voorbaat iets breeds nemen... zodat je hele waist tenminste egaal blijft .
Of je doet het zoals ali het gedaan heeft
Ja, als het nou vorige week was geweest, dan had ik ermee in bad gaan zitten en hem laten drogen aan m'n lijf, maar het is nu 12 in plaats van 26 graden en de zon is ook weg, beetje frisjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wil je mijn houten blok lenenOf ga gewoon in bad zitten met die broek
Denk Cold-soak of in bad ermee zitten het beste is. Doe je gewoon de verwarming aan in de badkamerDan is het ook niet te koud om daar te gaan zitten.
Of je verkoopt hem doorwat zijn je maten pre-soak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar moet dat blok hout vandaan komen?
En waarom is SuFu uit de lucht?![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, als het nou vorige week was geweest, dan had ik ermee in bad gaan zitten en hem laten drogen aan m'n lijf, maar het is nu 12 in plaats van 26 graden en de zon is ook weg, beetje frisjes.![]()
In onze badkamer is het sowieso nooit koud, dus dat scheelt. En doorverkopen doe ik alleen in het uiterste geval.
Ok dan gewoon in bad gaan en als je eruit gaat gewoon handdoek om je heen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar moet dat blok hout vandaan komen?
Zo zou ik het doen. Of je maakt 6,75 over en ik stuur je mijn blok hout
We fear that which we cannot see
Niet. Je hebt voor dat soort sites nou eenmaal een CC nodig. Heb zelf een studentenkaart van de ING, kost 10 euro per jaar, limiet van 1000 euro. Dat heb je er zo uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Edit: Had het onlangs nog gevraagd maar ben vergeten de antwoorden te checken. Hoe bestellen jullie bij sites als revolveclothing waar je niet met paypal kan betalen. Neem aan dat niet iedereen een cc heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |