Titel is een achievement in halo 3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuurstokroze is the only way to go!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb ook roze selvedge trouwens, maar veel zachtere kleur
Dan moeten we weet aparte topics gaan maken voor de elite denimheads onder onsquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef don-diablo het volgende:
Voor een evt. volgende TT kunnen we iets doen in de trant van: waar iedereen welkom is of waar vragen altijd welkom zijn. Anders schrikt het al snel zo af.
Klopt, had het al gezegd. Heb er nog net niet 5g achter gezet.quote:
Ik heb geduld, ik heb geduld...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dan moeten we weet aparte topics gaan maken voor de elite denimheads onder ons
@ Smurf:
Ik hoop dat je Momo spoedig arriveerd. En anders kom je hier maar een paartje aantrekken, als zijnde afleiding. Kan je alvast wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhmm nee, alleen mijn momoXnfquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef One_conundrum het volgende:
Zeg Ali, heb jij je Red Clouds nu al een paar keer aangehad?
Heh, netjes! Wat heb je uiteindelijk genomen voor maat? En wat heeft Jay uiteindelijk geadviseerd? Ben ik wel benieuwd naar...quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef Blamm het volgende:
Zonet mijn eerste selvage besteld, een Japan Blue (x Momotaro) 0700SP bij Blue Owl.
Thanks M1stral voor het adviseren. Ik heb Jay van BO ook nog wat gevraagd, inderdaad supersympathieke gast!
[ afbeelding ]
Geen pink selvage, wel pink inseam
Ik ben voor de sz30 gegaan. Volgens hem is vooral de thigh de beperkende factor, de waist heeft nog wel wat stretch er in zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Heh, netjes! Wat heb je uiteindelijk genomen voor maat? En wat heeft Jay uiteindelijk geadviseerd? Ben ik wel benieuwd naar...
Gelukkig ben ik daar niet ruim bemetenquote:I would recommend size 30, but double check
the thigh measurement on your denim. The 0701/0700 cut is a little tight in
the thigh and this portion does not stretch as quickly as the waist line.
Waist line you will get 1" of stretch after 10+ wears, but thigh maybe 1/4".
If you feel a size 30 will be OK in the thigh, get that size.
Haha ja weet dat ze eigenlijk heel anders zijn, het is een op zichzelf staand merk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef M1stral het volgende:
Anyway, mooi broekje. Overigens mocht je het interessant vinden, je Japan Blue's verschillen op wel meer punten met Momo's dan alleen het ontbreken van de pink selvage outseam. Maar voor het geld is het denk ik wel één van de beste keuzes die je kan maken.
quote:You get a lot for your money from this denim. In my opinion, it should be priced around $245-$255 range.
"quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef Blamm het volgende:
Haha ja weet dat ze eigenlijk heel anders zijn, het is een op zichzelf staand merk.
Je moet het volgens mij echt als een collab zien van JB x Momotaro met 'geleende' stijlelementen. Beetje zoals N&F met Momotaro samenwerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |