Bedankt voor deze inlichting. Ik heb nu ietwat meer respect voor loofkruid.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:17 schreef reeybehn het volgende:
het is wel degelijk iets wat leefde, het brengt ook zaadjes met zich mee die loskomen waaruit dus weer 'iets' groeit. weet niet wat ofzo, maar wel dat et iets is en nuttig is
Bij deze dank Midas.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:17 schreef reeybehn het volgende:
het is wel degelijk iets wat leefde, het brengt ook zaadjes met zich mee die loskomen waaruit dus weer 'iets' groeit. weet niet wat ofzo, maar wel dat et iets is en nuttig is
In de pauperfilms wel ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:19 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Is het niet:
Auhoewauhoewauuww, mwoap mwoap mwoap?
quote:
Thanks, ik ga he-le-maal stuk omdat ik het hardop deed en al meteen wist welk deuntje het wasquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:19 schreef Sloeber94 het volgende:
Auhoewauhoewauuww, mwoap mwoap mwoap?
Maar de hamvraag: Welke imitatie vond je beter ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ik ga he-le-maal stuk omdat ik het hardop deed en al meteen wist welk deuntje het was![]()
.
tja het eindigt net als veel scenes waar tumbleweed in zit met een dode... in dit geval dit topicquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:39 schreef knoffel het volgende:
[..]
tja het eindigt net als veel scenes waar tumbleweed in zit met een dode... in dit geval dit topic
Hmm, moeilijk. Denk dat jouwe fonetisch beter isquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:29 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Maar de hamvraag: Welke imitatie vond je beter ?
TAKE THAT VANBINSBERGE !quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk. Denk dat jouwe fonetisch beter is.
Begin is net alsof ze samen hand in hand lopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:44 schreef Kriegel het volgende:
Wat een schattig filmpje trouwens, het is net een stelletje.![]()
En dan plegen ze zelfmoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |