Ik ken er twee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk eerder Anita van Sjonnie dat ze dat bedoelen en niet Anita van die makeupfilmpjes?Of welke Anita's zijn er allemaal.
Eerder gewoon de Anita van het kamp ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk eerder Anita van Sjonnie dat ze dat bedoelen en niet Anita van die makeupfilmpjes?Of welke Anita's zijn er allemaal.
bruin.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke oke oke oke ik heb even een oordeel nodig. Die foto van net was blond, dit is bruin:
[ afbeelding ]
Wat is mooier?
ik zie geen haarkleurquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke oke oke oke ik heb even een oordeel nodig. Die foto van net was blond, dit is bruin:
[ afbeelding ]
Wat is mooier?
Lekkere tetten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is mooier?
Zoom in op haar hoofd en stel 't in als UI.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoom in op haar hoofd en stel 't in als UI.
NEE dat hoeft dan ook weer net nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoom in op haar hoofd en stel 't in als UI.
Oké, in dat geval.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
NEE dat hoeft dan ook weer net niet
R_R ga doodquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, in dat geval.
Kan iemand van die foto een geschikte UI maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |