Ik ken er twee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk eerder Anita van Sjonnie dat ze dat bedoelen en niet Anita van die makeupfilmpjes?Of welke Anita's zijn er allemaal.
Eerder gewoon de Anita van het kamp ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk eerder Anita van Sjonnie dat ze dat bedoelen en niet Anita van die makeupfilmpjes?Of welke Anita's zijn er allemaal.
bruin.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke oke oke oke ik heb even een oordeel nodig. Die foto van net was blond, dit is bruin:
[ afbeelding ]
Wat is mooier?
ik zie geen haarkleurquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke oke oke oke ik heb even een oordeel nodig. Die foto van net was blond, dit is bruin:
[ afbeelding ]
Wat is mooier?
Lekkere tetten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is mooier?
Zoom in op haar hoofd en stel 't in als UI.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoom in op haar hoofd en stel 't in als UI.
NEE dat hoeft dan ook weer net nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoom in op haar hoofd en stel 't in als UI.
Oké, in dat geval.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
NEE dat hoeft dan ook weer net niet
R_R ga doodquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, in dat geval.
Kan iemand van die foto een geschikte UI maken?
quote:
Oja?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan ook bepaalde dingen naar Jordy whatsappen.
Ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan ook bepaalde dingen naar Jordy whatsappen.
Doe maar niet nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet of je prettig vindt als ik dat hier in het topic post.
Anders wij wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet of je prettig vindt als ik dat hier in het topic post.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat je je piem0l in hem wil steken?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ehhh nee wat is dit getverrederrie bah kots vies poepquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef yosander het volgende:
[..]
ehhh nee wat is dit getverrederrie bah kots vies poep
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef yosander het volgende:
[..]
ehhh nee wat is dit getverrederrie bah kots vies poep
Ik ben een nette jongen en doe zoiets niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
O, ik dacht dat het over Etsu ging, laat maar.
Krijg je aandacht, is het weer niet goed. Lastige shit deze.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Gasten ik ben er een beetje klaar mee nu, als jullie doorgaan, ga ik jullie een voor een reporten.
Mij niet he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Gasten ik ben er een beetje klaar mee nu, als jullie doorgaan, ga ik jullie een voor een reporten.
Nee hoor.quote:
Een keer is leuk, twee keer kan ook nog wel, daarna is het klaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Krijg je aandacht, is het weer niet goed. Lastige shit deze.
Ja inderdaad, maar niet met de intentie dat ik als een achterlijke gladiool met het IQ van een borrelnoot wordt behandeld.quote:
Borrelnoten slimste noten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar niet met de intentie dat ik als een achterlijke gladiool met het IQ van een borrelnoot wordt behandeld.
Let jij maar eens op.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:50 schreef Dastan het volgende:
En trouwons, alsof een moderator dit gaat bestraffen.
Het begint met een M.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En wat dan nog? Zal ik dan zijn volledige naam hier gaan posten, want oh wee als ik dat doe,
Nee had het meer tegen de jongenssss/.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En wat dan nog? Zal ik dan zijn volledige naam hier gaan posten, want oh wee als ik dat doe,
Hihihihihihhi jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
EN HET EINDIGT OP O HAHAHAHAHAHAHA
Oh dank je wel KBquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee had het meer tegen de jongenssss/.
Dan plaats jij zijn gegevens, jij hebt het zelf gedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer plaats je foto's met de intentie om als een halve tamme te worden behandeld?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan plaats jij zijn gegevens, jij hebt het zelf gedaan.
Dat is niet ons probleem, dat risico loop je.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer plaats je foto's met de intentie om als een halve tamme te worden behandeld?
Je stelt je een beetje aan johh, je keek gewoon een beetje anders dan die standaard foto's.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer plaats je foto's met de intentie om als een halve tamme te worden behandeld?
Over wie gaat het nou? Die van mij mag je best posten, ik heb niks te verbergen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan plaats jij zijn gegevens, jij hebt het zelf gedaan.
Mag ik jouw voornaam en achternaam plaatsen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over wie gaat het nou? Die van mij mag je best posten, ik heb niks te verbergen.
Daarom ben ik anoniem hier. Half dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En risico's zeker als je een foto post zo op een forum met allemaal freaks...
Als mensen mij hun gegevens vertellen, lopen ze het risico ook dat ik ze post.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is niet ons probleem, dat risico loop je.
Veel plezier.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik jouw voornaam en achternaam plaatsen?
Nee, dat slaat nergens op. Jij hebt zaken over jezelf geplaatst. Jij hebt zelf de keuze gehad. Op het moment dat ik mijn naam aan jou vertel, neem ik niet het besluit dit aan iedereen kenbaar te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als mensen mij hun gegevens vertellen, lopen ze het risico ook dat ik ze post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |