Ik ken er twee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk eerder Anita van Sjonnie dat ze dat bedoelen en niet Anita van die makeupfilmpjes?Of welke Anita's zijn er allemaal.
Eerder gewoon de Anita van het kamp ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk eerder Anita van Sjonnie dat ze dat bedoelen en niet Anita van die makeupfilmpjes?Of welke Anita's zijn er allemaal.
bruin.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke oke oke oke ik heb even een oordeel nodig. Die foto van net was blond, dit is bruin:
[ afbeelding ]
Wat is mooier?
ik zie geen haarkleurquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke oke oke oke ik heb even een oordeel nodig. Die foto van net was blond, dit is bruin:
[ afbeelding ]
Wat is mooier?
Lekkere tetten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is mooier?
Zoom in op haar hoofd en stel 't in als UI.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoom in op haar hoofd en stel 't in als UI.
NEE dat hoeft dan ook weer net nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoom in op haar hoofd en stel 't in als UI.
Oké, in dat geval.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
NEE dat hoeft dan ook weer net niet
R_R ga doodquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, in dat geval.
Kan iemand van die foto een geschikte UI maken?
quote:
Oja?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan ook bepaalde dingen naar Jordy whatsappen.
Ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan ook bepaalde dingen naar Jordy whatsappen.
Doe maar niet nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet of je prettig vindt als ik dat hier in het topic post.
Anders wij wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet of je prettig vindt als ik dat hier in het topic post.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat je je piem0l in hem wil steken?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ehhh nee wat is dit getverrederrie bah kots vies poepquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef yosander het volgende:
[..]
ehhh nee wat is dit getverrederrie bah kots vies poep
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef yosander het volgende:
[..]
ehhh nee wat is dit getverrederrie bah kots vies poep
Ik ben een nette jongen en doe zoiets niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
O, ik dacht dat het over Etsu ging, laat maar.
Krijg je aandacht, is het weer niet goed. Lastige shit deze.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Gasten ik ben er een beetje klaar mee nu, als jullie doorgaan, ga ik jullie een voor een reporten.
Mij niet he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Gasten ik ben er een beetje klaar mee nu, als jullie doorgaan, ga ik jullie een voor een reporten.
Nee hoor.quote:
Een keer is leuk, twee keer kan ook nog wel, daarna is het klaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Krijg je aandacht, is het weer niet goed. Lastige shit deze.
Ja inderdaad, maar niet met de intentie dat ik als een achterlijke gladiool met het IQ van een borrelnoot wordt behandeld.quote:
Borrelnoten slimste noten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar niet met de intentie dat ik als een achterlijke gladiool met het IQ van een borrelnoot wordt behandeld.
Let jij maar eens op.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:50 schreef Dastan het volgende:
En trouwons, alsof een moderator dit gaat bestraffen.
Het begint met een M.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En wat dan nog? Zal ik dan zijn volledige naam hier gaan posten, want oh wee als ik dat doe,
Nee had het meer tegen de jongenssss/.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En wat dan nog? Zal ik dan zijn volledige naam hier gaan posten, want oh wee als ik dat doe,
Hihihihihihhi jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
EN HET EINDIGT OP O HAHAHAHAHAHAHA
Oh dank je wel KBquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee had het meer tegen de jongenssss/.
Dan plaats jij zijn gegevens, jij hebt het zelf gedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer plaats je foto's met de intentie om als een halve tamme te worden behandeld?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan plaats jij zijn gegevens, jij hebt het zelf gedaan.
Dat is niet ons probleem, dat risico loop je.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer plaats je foto's met de intentie om als een halve tamme te worden behandeld?
Je stelt je een beetje aan johh, je keek gewoon een beetje anders dan die standaard foto's.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer plaats je foto's met de intentie om als een halve tamme te worden behandeld?
Over wie gaat het nou? Die van mij mag je best posten, ik heb niks te verbergen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan plaats jij zijn gegevens, jij hebt het zelf gedaan.
Mag ik jouw voornaam en achternaam plaatsen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over wie gaat het nou? Die van mij mag je best posten, ik heb niks te verbergen.
Daarom ben ik anoniem hier. Half dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En risico's zeker als je een foto post zo op een forum met allemaal freaks...
Als mensen mij hun gegevens vertellen, lopen ze het risico ook dat ik ze post.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is niet ons probleem, dat risico loop je.
Veel plezier.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik jouw voornaam en achternaam plaatsen?
Nee, dat slaat nergens op. Jij hebt zaken over jezelf geplaatst. Jij hebt zelf de keuze gehad. Op het moment dat ik mijn naam aan jou vertel, neem ik niet het besluit dit aan iedereen kenbaar te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als mensen mij hun gegevens vertellen, lopen ze het risico ook dat ik ze post.
Gr trug.quote:
Het ging toch over mij? Jij hebt geen foto's gepost geloof ik. Ik trouwens ook niet, alleen een repost van suus zelf.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Jij hebt zaken over jezelf geplaatst. Jij hebt zelf de keuze gehad. Op het moment dat ik mijn naam aan jou vertel, neem ik niet het besluit dit aan iedereen kenbaar te maken.
Oke wat jij wil. Maar dat ik hier iets post, geeft niemand de vrijbrief om er zomaar mee aan de haal te gaan. Hoe jij daar ook over mag denken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Jij hebt zaken over jezelf geplaatst. Jij hebt zelf de keuze gehad. Op het moment dat ik mijn naam aan jou vertel, neem ik niet het besluit dit aan iedereen kenbaar te maken.
Kijk nog eens goed liefjequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het ging toch over mij? Jij hebt geen foto's gepost geloof ik. Ik trouwens ook niet, alleen een repost van suus zelf.
Nee, niet bepaald.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:01 schreef Kutstudent het volgende:
Oh wacht.Die foto is anders wel baas.
Behoorlijk.quote:
Ik en jou vergeten? Nee joh.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht al dat je me wast vergeten
Dat bedoel ik niet rarequote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik ga wel ik ben niet interessant genoeg meer ik merk het al.
Eén momentjequote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef Kutstudent het volgende:
Wel zo eten en mijn buikspieren rust geven.
Tegenwoordig wel, zoon. Gezeik met privacy enzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:13 schreef Dastan het volgende:
In KLB worden constant mensen in de zeik genomen met hun foto, man, echt niet dat een report mij een ban gaat opleveren.
HJ is kei lief man. Maar ik moest toch lachen.quote:
Ik kan het weten, heb er nog een keer een ban van een week voor gehad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, zoon. Gezeik met privacy enzo.
Privacy wanneer iemand zelf zijn kop in een topic zet? Lijkt me stug.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, zoon. Gezeik met privacy enzo.
Het is toch echt zo. Jammer genoeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Privacy wanneer iemand zelf zijn kop in een topic zet? Lijkt me stug.
Absurd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is toch echt zo. Jammer genoeg.
DM's plaatsen is ook verboden meen ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Systeemnotificatie:
07-06-2011 @ 15:57:22
Posten prive info is not done.
Dit krijg je dan. Posten prive info.
m zemmel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
DM's plaatsen is ook verboden meen ik.
Ik zou zeggen, doe een TR. Deze staat al maanden in m'n fobo, dus het zal wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
DM's plaatsen is ook verboden meen ik.
Geen zin.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een TR. Deze staat al maanden in m'n fobo, dus het zal wel.
Kutstudent zou haar wel even willen doorsauzen anders.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef Joosterd het volgende:
Maar 1ste foto van HJ is wel om te smullen
Johnny Drama, de grootste baas van heel Entourage samen met Ari Gold.quote:
Dat was ook al zo'n geweldige lachsessie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kutstudent zou haar wel even willen doorsauzen anders.
HJ heeft 'm nog staan. Wat dat betreft is dit anders.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand postte een keer een imageshack linkje, maar haalde het na een paar minuten weg, ik had het toevallig nog onder de ctrl+v zitten en gooide het daarom maar opnieuw in het topic. Bam, ban.
Dat doen we al een tijdje, modje mosterd na de maaltijd.quote:
Ik at net een maaltijd ja. Dan nog.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat doen we al een tijdje, modje mosterd na de maaltijd.
Oké, houdoe he.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik at net een maaltijd ja. Dan nog.
XoXoXo.
En gaat het een beetje goed meneer de rechtenstudent/ Voel je je al verheven boven de rest? Zoiets bemerk ik.quote:
Ik voelde mezelf altijd al verheven boven de rest, dat heeft niets met m'n studie te maken. Verder gaat het best goed hoor, alleen een beetje een vervelend rooster, maar verder goed vol te houden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En gaat het een beetje goed meneer de rechtenstudent/ Voel je je al verheven boven de rest? Zoiets bemerk ik.
Ok.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik voelde mezelf altijd al verheven boven de rest, dat heeft niets met m'n studie te maken. Verder gaat het best goed hoor, alleen een beetje een vervelend rooster, maar verder goed vol te houden.
Wat vind jij nou van deze kwestie? Als een gebruiker zijn foto op het forum plaatst mogen wij die toch naar hartenlust bewerken? Mits het binnen de algemene voorwaarden blijft.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van deze kwestie. Als een gebruiker zijn foto op het forum plaatst mogen wij die toch naar hartenlust bewerken? Mits het binnen de algemene voorwaarden blijft.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind jij haar er ook stoned uitzien?
Die heeft ongetwijfeld iets ingenomen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind jij haar er ook stoned uitzien?
Ligt aan de strekking.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van deze kwestie. Als een gebruiker zijn foto op het forum plaatst mogen wij die toch naar hartenlust bewerken? Mits het binnen de algemene voorwaarden blijft.
Voor het eerst ben ik met je eens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt aan de strekking.
De strekking was: doe iets met de haarkleur.
Jullie hebben duidelijk haar bewezen, hoe dan ook, dat ze zo'n foto kan posten van zichzelf. Dan is het nogal belachelijk om dat dan maar te gaan bewerken. Er staat heus ook wel ergens een foto van mij op FOK! (succes met zoeken) maar dat staat er ook niet om te gaan bewerken.
Snap je best wel. Beetje leuk houden, je jaagt zo alleen maar mensen weg. Wat was jouw intentie? Beetje humor ten behoeve van iemand? Dat heet ook wel leedvermaak. Leuk op zekere hoogte misschien, maar not done.
Wagt maar wagr maatrquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Humor ten behoeve van iemand, dat is inderdaad waarvoor ik leef.
Nee hoor, best wel een genot.quote:
Jij hebt nogal verknipte normen en waarden. Maakt niet uit, wees jezelf in je eigen plastic bubbel, maar daar buiten moet je je toch enigszins conformeren met de duidelijke maatschappelijk acceptabele leefgewoontes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Humor ten behoeve van iemand, dat is inderdaad waarvoor ik leef.
Dan weet jij meer dan ik. Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef Etsu het volgende:
Zowel jij als ik weten dat er meer redenen achter schuilen, Dastan.
Wat je zei via DM.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik. Wat bedoel je precies?
Zijn we in ONZ? Heeft HJ zichzelf in ONZ gezet waar dit wel normaal is? In deze slowchat in een (vrij) serieus subforum zijn zogeheten andere gedragsnormen. De policy geeft daar ruimte voor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
Bovendien is dat dan nogal een onaangename verschuiving in de zogenoemde policy, want vroeger was dat altijd lachen gieren brullen en de mods deden zelf mee.
En hoe is dat een `extra reden`? Ik ga geen vrienden kleineren nee, dat doe ik niet. Dat is pas achterlijk.quote:
Vijanden ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
En hoe is dat een `extra reden`? Ik ga geen vrienden kleineren nee, dat doe ik niet. Dat is pas achterlijk.
+q34 notesquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renesite, de hypocriete ballonblazer van het forum. Voel jezelf eens niet zo verheven boven de rest, is een slechte eigenschap man.
Goed voorbeeld doet goed volgen. Jij bent toch ook gewenst in deze slowchat? Dan mag ik mij dat best voelen he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renesite, de hypocriete ballonblazer van het forum. Voel jezelf eens niet zo verheven boven de rest, is een slechte eigenschap man.
Eerlijk gezegd plaats ik van die inhoudsloze sc's (ook al bevinden zich die in een serieus forum) onder fora als KLB en ONZ, maar dat is inderdaad interpretatie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:23 schreef Renesite het volgende:
Wat ik bedoel: in SES is het anders dan in ONZ/KLB. Als je dat niet ziet ben je op z'n minst een beetje blind.
Wij zijn niet echt te vergelijken, vriendelijke vriend. Ik ben een baas, jij een haas.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen. Jij bent toch ook gewenst in deze slowchat? Dan mag ik mij dat best voelen he?
Ben ik zo hypocriet?quote:
waarom happen a zemmelquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben ik zo hypocriet?
God mensen, alsof ik niets beters te doen heb
Mag ik daar een mening over vellen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben ik zo hypocriet?
God mensen, alsof ik niets beters te doen heb
Hoi. Ik hoor een lama schijten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij zijn niet echt te vergelijken, vriendelijke vriend. Ik ben een baas, jij een haas.
Ik vind het best. Ga overleggen als ik dit mag omdopen naar 'gejank SC' en of ik het mag schoppen naar ONZ.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd plaats ik van die inhoudsloze sc's (ook al bevinden zich die in een serieus forum) onder fora als KLB en ONZ, maar dat is inderdaad interpretatie.
HAHA xD LOL EEN LAMA XD SCHIJTEN DAT IE DOET xP EGT SO GRAPPIG xD NIET MEER NORMAAL HIHIHIHI ^^ EGT JONGE xD IK ZWEER JE XDquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi. Ik hoor een lama schijten.
Yadayadayada
[..]
Ik vind het best. Ga overleggen als ik dit mag omdopen naar 'gejank SC' en of ik het mag schoppen naar ONZ.
Prima.
Daar heb ik het ook niet over.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt 0 notes van mij.
So go ahead.
xoxoxo
Ja, dit moet toch naar ONZ zodat de normverschuiving verwezenlijkt wordt? Dat je HJ wel mag fotosoepen? Laten we alles maar doen zoals jij het graag ziet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:28 schreef Dastan het volgende:
Ik begrijp jouw een na laatste zin niet.
Go ahead. Haal mij maar eventjes door de schredder.quote:
O, als dat kan. Dat zou heel prettig zijn ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dit moet toch naar ONZ zodat de normverschuiving verwezenlijkt wordt? Dat je HJ wel mag fotosoepen? Laten we alles maar doen zoals jij het graag ziet.
Ga jij maar aan je staatsrecht of whatever. Leer je wellicht iets.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HAHA xD LOL EEN LAMA XD SCHIJTEN DAT IE DOET xP EGT SO GRAPPIG xD NIET MEER NORMAAL HIHIHIHI ^^ EGT JONGE xD IK ZWEER JE XD
Zo weet je tenminste hoe we over je denken, fijn toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Go ahead. Haal mij maar eventjes door de schredder.
Wordt wel eens vaker gedaan, alsof ik dat niet lees
Was jij maar yvonne.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Go ahead. Haal mij maar eventjes door de schredder.
Wordt wel eens vaker gedaan, alsof ik dat niet lees
Ga jij maar vragen aan een ONZmod. Dat staat er. Je moet er wel wat moeite voor doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, als dat kan. Dat zou heel prettig zijn ja.
Jij moest 2 hoofdstukken lezen en was van plan om tegen 11 uur klaar te zijn, wat doe je hier?quote:
Perspectieven op recht, je kwam aardig in de buurt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij maar aan je staatsrecht of whatever. Leer je wellicht iets.
Sure. Alleen jammer dat dat niet eventjes zo tegen mij wordt gezegd, met enige onderbouwingquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo weet je tenminste hoe we over je denken, fijn toch?
Onderbouwing kan je ook wel zelf bedenken, neem ik aan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. Alleen jammer dat dat niet eventjes zo tegen mij wordt gezegd, met enige onderbouwing
Goed idee!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moest 2 hoofdstukken lezen en was van plan om tegen 11 uur klaar te zijn, wat doe je hier?
Me afvragen wanneer iedereen stopt met nutteloze discussies voeren in deze SC.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moest 2 hoofdstukken lezen en was van plan om tegen 11 uur klaar te zijn, wat doe je hier?
Ik wist niet dat jij Jordy heette, maar vooruit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed idee!
Dastan? Ga jij eventjes je rekenopgaven makenOk?
Rene is aan de klats.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar hey wat is nou het probleem?
Ik vraag me wel meer dingen af.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Me afvragen wanneer iedereen stopt met nutteloze discussies voeren in deze SC.
Ik zeg dat ze niet iemand zomaar moeten fotosoepen en tof moeten gaan doen. Vervolgens valt iedereen over mij heen dat ik notes uitdeel en heel vervelend ben en mij verheven voel en dingen en zulks.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar hey wat is nou het probleem?
MEquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Me afvragen wanneer iedereen stopt met nutteloze discussies voeren in deze SC.
Ik moest lachen.quote:
Dat ik een knakergiel plaatje heb gemaakt, dat ik niet mag plaatsen vanwege een niet nader te noemen kinderachtige gebruiker. Ze spuit.quote:
Waarom vertel je dit? Iedereen is erover eens dat dit moet stoppen en een ander onderwerp besproken moet worden. Vervolgens ga jij erover door. Mede daarom mogen mensen je ook niet, meen ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze niet iemand zomaar moeten fotosoepen en tof moeten gaan doen. Vervolgens valt iedereen over mij heen dat ik notes uitdeel en heel vervelend ben en mij verheven voel en dingen en zulks.
Komt er op neer dat ze een hekel hebben aan iemand die af-en-toe (eenmaal in de 3 maanden) eventjes iets zegt dat inhoudt dat ze op een foutje worden gewezen.
Hekel aan moderatorsAnarchy
!!!
Oh, dat plaatje van HJ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ik een knakergiel plaatje heb gemaakt, dat ik niet mag plaatsen vanwege een niet nader te noemen kinderachtige gebruiker. Ze spuit.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze niet iemand zomaar moeten fotosoepen en tof moeten gaan doen. Vervolgens valt iedereen over mij heen dat ik notes uitdeel en heel vervelend ben en mij verheven voel en dingen en zulks.
Komt er op neer dat ze een hekel hebben aan iemand die af-en-toe (eenmaal in de 3 maanden) eventjes iets zegt dat inhoudt dat ze op een foutje worden gewezen.
Hekel aan moderatorsAnarchy
!!!
Ik denk, ik maak even een grapje, blijkt het ook nog gewoon zo te zijn.quote:
Ik mag haten wie ik wil.quote:
Was het maar zo feest.quote:
Straks wordt ze weer kwaad, terwijl ze zelf haar gezicht heeft geplaatst. Tja, ik begrijp het ook niet.quote:
Ik zit hier met m'n eierdop op m'n kop flink wat traantjes te laten ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
Typisch dit he... Ik zeg eventjes iets en hopla, allemaal huilen en janken. Volgende keer zet ik er bij: met terugwerkende kracht.
Dat heeft meer met jouw beperking aan inlevingsvermogen dan met mijn kinderachtigheid te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Straks wordt ze weer kwaad, terwijl ze zelf haar gezicht heeft geplaatst. Tja, ik begrijp het ook niet.
Maar het was wel een bazen foto, laat dat duidelijk zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Straks wordt ze weer kwaad, terwijl ze zelf haar gezicht heeft geplaatst. Tja, ik begrijp het ook niet.
Ik ben aan de klats.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Ik denk, ik maak even een grapje, blijkt het ook nog gewoon zo te zijn.
Aai over je bolletje, Renesite, het komt allemaal wel weer goed.
Jijquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
Typisch dit he... Ik zeg eventjes iets en hopla, allemaal huilen en janken. Volgende keer zet ik er bij: met terugwerkende kracht.
Helemaal super.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben aan de klats.
Net als iedereen hier.
Ok?
Ik heb het over een andere.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Maar het was wel een bazen foto, laat dat duidelijk zijn
Ja moest een tekst onder maar tja die zat niet bij het plaatje zelf dus maar weggehaaldquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn mensen zonder wenkbrauwen best eng.
Het is wat meid.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja moest een tekst onder maar tja die zat niet bij het plaatje zelf dus maar weggehaald
Het kan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. Beledigd worden op het internet.
Paardenlul!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. Beledigd worden op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |