Conclusie: change your driving style!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef Godtje het volgende:
De slimste race? Is al gedaan door Top Gear.
Conclusie: Koop een BMW M3
omdat niemand reageerdequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen gesprek met potentiele scriptiebegeleider
Waarom zou dat zijn denk je?quote:
Ik reageer toch.quote:
Ontzettende vrouw.quote:
In jouw geval wel.quote:
Was men onaardig hier?quote:
Eerlijkheid wordt ten onrechte wel eens verward met onaardig.quote:
Oud nieuws.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef mrk.n het volgende:
Ik moest wel lachen om het plaatje. Wie nog meer?
Dan is je tolerantiegrens nog best hoog.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik word zo moe van mijn moeder. Ze kan me zo in enkele uren duidelijk maken waarom ik zo desperately uit huis wilde.
Die van mij is met vakantie te gaan zonder het te zeggen. Moet ik eens flikken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik word zo moe van mijn moeder. Ze kan me zo in enkele uren duidelijk maken waarom ik zo desperately uit huis wilde.
Dat is omdat ik weet hoe sad zij is dat ik weg benquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is je tolerantiegrens nog best hoog.
Nou ja, ze had het wel gezegd, ze zei er alleen niet bij wanneer ze zou gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is met vakantie te gaan zonder het te zeggen. Moet ik eens flikken.
Of ik luisterde nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ze had het wel gezegd, ze zei er alleen niet bij wanneer ze zou gaan.
Spinazie!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Hm, wat zal ik morgenvroeg gaan koken om 's avonds te gaan opwarmen?
Water!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Hm, wat zal ik morgenvroeg gaan koken om 's avonds te gaan opwarmen?
En nu ben je uit huis!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Just making conversation.quote:
Nou, ga door dan, geen tijd te verliezen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:34 schreef Tegan het volgende:
Hm, dat is opzich wel een idee. Maar wat nog meer?
Ik bedoelde bij de spinazie, niet het gesprekquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ga door dan, geen tijd te verliezen.
Hrmpf!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde bij de spinazie, niet het gesprek.
Te laat.quote:
Volgende week heb ik ook geen tijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Kasseistamper het volgende:
Ohja wie het gezien heeft: het eindigde precies met de dag voordat ik begon met die stage, dus volgende week meer kans op kt in beeld
Dan is het net alsof je alleen op de laatste dag hebt meegewerktquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Kasseistamper het volgende:
Ohja wie het gezien heeft: het eindigde precies met de dag voordat ik begon met die stage, dus volgende week meer kans op kt in beeld
Hij bedoelt alleen deze aflevering he.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het net alsof je alleen op de laatste dag hebt meegewerkt
Neuh, de laatste maanden het team van 2011 en de eerste maanden van het team van 2012. En ik hoop verder in het jaar weer mee te doen, of anders de eerste ploeg voor de race van 2013.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het net alsof je alleen op de laatste dag hebt meegewerkt
vrouwen achter het stuurquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, de laatste maanden het team van 2011 en de eerste maanden van het team van 2012. En ik hoop verder in het jaar weer mee te doen, of anders de eerste ploeg voor de race van 2013.
Maargoed de afleveringen op discovery gaan over de race van 2011 dus daar zit ik alleen in het laatste gedeelte dat er daadwerkelijk geraced wordt. Maar zoals te zien was moest er nog genoeg gebeuren
Maar dan krijgen ze jou er niet bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn oude huis staat te koop voor bijna anderhalf miljoen.
Half miljoen voor vragen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Whehe. Er staan nog spullen van me op zolder
Ik wil ook uit eten! De laatste tijd best vaak gedaan en nou begin ik er verslaafd aan te rakenquote:
Ik ga bijna nooit meer uit etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil ook uit eten! De laatste tijd best vaak gedaan en nou begin ik er verslaafd aan te raken
Ik heb twee weken geleden pannenkoeken gegeten. En dat was hetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben ook sinds we terug zijn van vakantie niet meer geweest
en dat is voor ons doen echt heel lang
Dat noem ik niet "bijna nooit meer" eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden pannenkoeken gegeten. En dat was het
Vrijdag misschien Thais.
'Misschien' Thais hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat noem ik niet "bijna nooit meer" eerlijk gezegd![]()
Ik denk dat ik nog geen 1 keer per maand uit eten ga over een heel jaar gezien.
the plot thickens!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht, heb ergens in augustus ook nog pannenkoeken gegeten in Scheveningen.
Pannenkoeken in Scheveningenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
the plot thickens!!
ik zie wel een pannekoeken thema
wij gaan zo tapas eten
ik heb al weken zin in hun manchego spinazie kroketjesals ze die van de menukaart hebben gehaald word ik heel verdrietig
Jij houdt ook niet van uit eten?quote:
Post eens een foto van je "dingen" dan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:31 schreef Tegan het volgende:
Ik houd ervan als andere mensen op mijn dingen geilen.
Ja, alleen is het soms wel alleen-igquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:51 schreef Anthraxx het volgende:
Bvalt het op jezelf wonen nog steeds?
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
Kom gerust een keer langs.
Sowieso, ik wil ook best een keer langskomen ofzo. Je helemaal alleen voelen is ook nergens voor nodig eigenlijk
Ik heb je sleutels, ik kan gewoon naar binnen. Jammer dat je tv zo zwaar is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:05 schreef Q. het volgende:
Je moet hier ook vaker langskomen, CL! Wel na mn vakantie uiteraard.
Okee, dan kom je tijdens mn vakantie langs.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb je sleutels, ik kan gewoon naar binnen. Jammer dat je tv zo zwaar is.
Als ik m'n laatste trein heb gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, dan kom je tijdens mn vakantie langs.
Altijd handig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik m'n laatste trein heb gemist
Toch wel handig een auto.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik m'n laatste trein heb gemist
Slaap je dan niet al?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n laatste trein gaat nu om vijf over twaalf. Da's toch best vroeg soms
Ik drink nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig drinken als je met de auto bent dan?
Je moet wel heel dronken zijn om bij mij in de auto te stappen ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moet vaker met jou uitgaan! Een vaste bob
Je moet vaker met haar uitgaan omdat ze tof is. Niet omdat ze een vast bob isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moet vaker met jou uitgaan! Een vaste bob
Ik drink geen alcohol.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Mag je tegenwoordig drinken als je met de auto bent dan?
Hij is wel vriendelijk he.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet vaker met haar uitgaan omdat ze tof is. Niet omdat ze een vast bob is.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet vaker met haar uitgaan omdat ze tof is. Niet omdat ze een vast bob is.
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou ook heel vreemd zijn geweest als jij dat had gezegd.![]()
Sorry alweer.
Ja. En ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vermoeiende dag? Heel blij dat JD er weer is?
L!quote:
E, C, A, D en G? Nu nog leren schuiven en je bent aardig compleet (mineuraccoorden daargelaten uiteraard).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
L!![]()
Ik heb een gitaar gekocht!![]()
Ik ken inmiddels 5 akkoorden dus ik moest echt eens gaan investeren!
G nog nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
E, C, A, D en G? Nu nog leren schuiven en je bent aardig compleet (mineuraccoorden daargelaten uiteraard).
Geen G? Schandaligquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
G nog nietDe F
![]()
De mineur akkoorden gisteren mee begonnen. Justin zei dat de Dm lastig was maar die heb ik zo
Blues ben ik nog niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen G? Schandalig. En dan mensen de F in de maag splitsen. Terwijl ik die juist zou verwachten in combinatie met de G (voor een blues in C uiteraard)
.
Hallo.quote:
Daar heb ik daar toch geen last van.quote:
Toch wel een 4s heh?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net een iPhone besteld om te compenseren
Héé!quote:
iPhone!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net een iPhone besteld om te compenseren
Gelukkig zijn we solidair en betalen we daar met zijn allen de rekening voor!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb ik daar toch geen last van.Maar idd, de eerste bank staat alweer op springen.
Alleen Q betaald voor die rekeningquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we solidair en betalen we daar met zijn allen de rekening voor!
Ik afgelopen Juniquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
iPhone!
Ik mag mn 4S pas in december bestellen..
Heb ik nu toch ook gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ik doe minstens twee jaar met een phone.
Ik ook, mijn huidige iPhone heb ik volgende week precies twee jaar. Dus vandaag mn T-Mobile abo opgezegd!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ik doe minstens twee jaar met een phone.
Nee, jullie betalen die rekening aan mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen Q betaald voor die rekening.
Waarom?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook, mijn huidige iPhone heb ik volgende week precies twee jaar. Dus vandaag mn T-Mobile abo opgezegd!
Ik belde er toch al niet mee, heb nu mn KPN-sim in mn iPhone gestopt. Ik had twee abonnementen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom?
Dat doe ik lekker als ik de nieuwe krijg mogen ze nummer omzetten voor me.
Ah vandaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik belde er toch al niet mee, heb nu mn KPN-sim in mn iPhone gestopt. Ik had twee abonnementen.
Daarom, het was voor mij gewoon een iPod Touch met zo nu en dan 3G.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Het is ook geheel niet de bedoeling dat je kan bellen met tmobile.
Met je arm uit het raam op 10 hoog op 50 meter van de mast?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom, het was voor mij gewoon een iPod Touch met zo nu en dan 3G.
Als de wind in de goede richting staat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met je arm uit het raam op 10 hoog op 50 meter van de mast?
De AH verdenk ik er trouwens van dat ze GSM blockers hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Als de wind in de goede richting staat.![]()
Ik was echt in shock net, ik was in het winkelcentrum en ik werd gebeld! Met T-Mobile had ik daar gewoon No Service, zoals het hoort.
Ik ben een pauper, ik ga altijd naar de Jumbo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
De AH verdenk ik er trouwens van dat ze GSM blockers hebben.
Voor de deur vol ontvangst. Binnen, baf weg.
Niet in 1 filiaal maar in elke AH in Haarlem
Haarlem is zo duur dat we geen Jumbo hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een pauper, ik ga altijd naar de Jumbo.
Ah, in de achterstandsstraat van Haarlem. Alom bekend. Trekt hordes touristen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haarlem is zo duur dat we geen Jumbo hebben.
Of een Aldi.
Nou ja in de buitenwijk zit er egens een Aldi geloof ik.
Idem hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier in de XL valt het bereik ook altijd weg.quote:
De C1000 ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij hebben ook AH's in oude panden vandaar dat ik ze meer verdenk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De C1000 ook.
Maar volgens mij heet dat eerder gewoon "Gewapend beton en koelcellen"
De Appie-app werkt een stuk beter als je wel bereik hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij hebben ook AH's in oude panden vandaar dat ik ze meer verdenk.
Onder het mom: bellende mensen is irritant. En daar hebben ze een puntje maar soms ook irritant.
Wanneer is het volgens jou niet irritant?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onder het mom: bellende mensen is irritant. En daar hebben ze een puntje maar soms ook irritant.
Een mooi excuus om ze vol aan te rijden en daarna hun excuus in ontvangst te nemen voor hun onoplettendheid.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
In een supermarkt is het al een drukte met wagentjes die je tegen je schenen krijgt.
Mensen moeten dan ook niet ook nog eens gaan bellen, letten ze helemaal niet meer op.
Ik zou er niet tegen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven, wil jij dat voor me doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
Een mooi excuus om ze vol aan te rijden en daarna hun excuus in ontvangst te nemen voor hun onoplettendheid.
Als je alleen thuis bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is het volgens jou niet irritant?
Daar kan ik wel weer even mee vooruit hoor.quote:
Keertje samen shoppen op zaterdagmiddag?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven, wil jij dat voor me doen?
quote:
Als ik dit zo lees vraag ik me wel af hoe ik in hemelsnaam aan al die honderden gigabytes aan crap ben gekomen die ik laatst weg gepleurd heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Films kijk ik één keer en dan gaan ze de prullenbak in meestal. Games die ik niet meer speel gaan er eens in de zoveel tijd ook af, evenals allerlei programma's die ik ooit om wat voor reden heb geïnstalleerd maar niet meer gebruik. De enige mappen die gestaag uitblijven dijen zijn die waar de foto's documenten en muziek in staan.
Dan lig ik bij te komen van puppycursus, die ik niet volg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
Keertje samen shoppen op zaterdagmiddag?
Je bent geen man van je woord?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees vraag ik me wel af hoe ik in hemelsnaam aan al die honderden gigabytes aan crap ben gekomen die ik laatst weg gepleurd heb.
Puppy wordt vast ooit volwassen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan lig ik bij te komen van puppycursus, die ik niet volg.
Anders leek me dat reuze gezellig.
quote:
En dat is al zo'n megahond.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is al bijna zo hoog als Noukie.Alleen magertjes..kleine stuiterbal.
Heulemaal nie. Noukie is een middelmaat hond, geen Deen. Ze is ongeveer kniehoogte.quote:
Ik heb katten als referentiekader.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heulemaal nie. Noukie is een middelmaat hond, geen Deen. Ze is ongeveer kniehoogte.
Tessa is nog onder de knie.
Of een hondquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt een plantenspuit kopen
iPhone for Stevequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Zou het nieuws dat de iPhone 4s slecht viel bij het publiek 'm teveel geworden zijn?
Wacht maar tot Bill Gates omvalt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De man heeft zeker impact gehad maar als ik de media vandaag moet geloven heeft hij in zijn eentje de hele ICT-sector uitgevonden.![]()
Het lijkt wel een fucking religie man
Slapen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had beter niet weer in slaap kunnen vallen
Die is niet kapot te krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wacht maar tot Bill Gates omvalt.
Ik heb mijn bami alweer op.quote:
Die koopt gewoon een nieuw levenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is niet kapot te krijgen.Tegen de tijd dat die dood is is Microsoft al lang verdwenen.
Er is vast wel iemand die zijn lichaam wil doneren voor een hersentransplantatie voor een miljardje of 2.quote:
Mijn bord is ookal bijna leeg, maar tien minuten geleden zag hij er zo uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn bami alweer op.Wat ga jij klaarmaken?
Hoe Hollandse pot.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn bord is ookal bijna leeg, maar tien minuten geleden zag hij er zo uit.
En dan als geest die twee miljard uitgevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die zijn lichaam wil doneren voor een hersentransplantatie voor een miljardje of 2.
Zo zag mijn bord er gisteren uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn bord is ookal bijna leeg, maar tien minuten geleden zag hij er zo uit.
Ja, ik had wat exotischers verwacht.quote:
Pics?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo zag mijn bord er gisteren uit.
Vandaag was het macaroni
Mag ik vragen waarom?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik had wat exotischers verwacht.
Dat mag.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan moet ik pics van mijn buik maken inmiddels.
Dat mag, geen idee. Waarschijnlijk omdat ik in een exotisch oord ben.quote:
Kom maar op met de pic danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bewaar maar voor volgende week vrijdag, dan kom ik toch eten.
Komt goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga zo toch wel offline denk ik zo!
Dus een hele fijne vakantie!!! Geniet ervan
Mja. Heerlijk weer om lekker in bed te liggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
Het echte herfstweer is begonnen. blegh.
Als ik geen dieren had zou ik dat zeker vaker doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Heerlijk weer om lekker in bed te liggen.
Nog even en Kuuks ligt ook niet meer in bed om 9 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik geen dieren had zou ik dat zeker vaker doen.
Morgen nog afspreken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik geen dieren had zou ik dat zeker vaker doen.
Als je in de buurt bent kan je altijd een belletje doen en komen koffie drinken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Morgen nog afspreken?Ik wil nog wel naar die beestjesbeurs
Al denk ik niet dat ik wat koop, gewoon om te oriënteren.
Maar om 8 uur?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog even en Kuuks ligt ook niet meer in bed om 9 uur
http://www.eccshow.nl/quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent kan je altijd een belletje doen en komen koffie drinken.![]()
Wat voor beestjesbeurs? Waar, wat voor diertjes?
Da's een bietje vroeg hoor.quote:
Ah, even opgezocht waar dat was. Dat loop ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
http://www.eccshow.nl/
Cavia'sMet showdieren en er worden allemaal dingetjes verkocht.
Daar heeft onze liever heer de bus voor uitgevondenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, even opgezocht waar dat was. Dat loop ik niet.
O van het station valt het nogal mee, maar inderdaad wel met route met wat straatnamen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Daar heeft onze liever heer de bus voor uitgevonden
Anders verdwaal ik.
Gebeurt, Godt. Gebeurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
IK ZIT GVD ELKE AVOND DISCOVERY TE KIJKEN MAAR ER GEBEURD NIKS!!!!![]()
![]()
![]()
Hey Yns.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef Ynske het volgende:
Zijn hier nog rolluikspotters
Rolluiken fotowedstrijd
Nee. Ik snap tevens de humor er van niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef Ynske het volgende:
Zijn hier nog rolluikspotters
Rolluiken fotowedstrijd
Eerste wat ik uit mijn index heb geflikkerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Ik snap tevens de humor er van niet.
Hey Anthraxx, gaan jullie ook naar de wildfeesten zondag?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Ik snap tevens de humor er van niet.
Nopequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey Anthraxx, gaan jullie ook naar de wildfeesten zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |