Conclusie: change your driving style!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef Godtje het volgende:
De slimste race? Is al gedaan door Top Gear.
Conclusie: Koop een BMW M3
omdat niemand reageerdequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen gesprek met potentiele scriptiebegeleider
Waarom zou dat zijn denk je?quote:
Ik reageer toch.quote:
Ontzettende vrouw.quote:
In jouw geval wel.quote:
Was men onaardig hier?quote:
Eerlijkheid wordt ten onrechte wel eens verward met onaardig.quote:
Oud nieuws.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef mrk.n het volgende:
Ik moest wel lachen om het plaatje. Wie nog meer?
Dan is je tolerantiegrens nog best hoog.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik word zo moe van mijn moeder. Ze kan me zo in enkele uren duidelijk maken waarom ik zo desperately uit huis wilde.
Die van mij is met vakantie te gaan zonder het te zeggen. Moet ik eens flikken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik word zo moe van mijn moeder. Ze kan me zo in enkele uren duidelijk maken waarom ik zo desperately uit huis wilde.
Dat is omdat ik weet hoe sad zij is dat ik weg benquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is je tolerantiegrens nog best hoog.
Nou ja, ze had het wel gezegd, ze zei er alleen niet bij wanneer ze zou gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is met vakantie te gaan zonder het te zeggen. Moet ik eens flikken.
Of ik luisterde nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ze had het wel gezegd, ze zei er alleen niet bij wanneer ze zou gaan.
Spinazie!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Hm, wat zal ik morgenvroeg gaan koken om 's avonds te gaan opwarmen?
Water!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Hm, wat zal ik morgenvroeg gaan koken om 's avonds te gaan opwarmen?
En nu ben je uit huis!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Just making conversation.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |