Conclusie: change your driving style!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef Godtje het volgende:
De slimste race? Is al gedaan door Top Gear.
Conclusie: Koop een BMW M3
omdat niemand reageerdequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen gesprek met potentiele scriptiebegeleider
Waarom zou dat zijn denk je?quote:
Ik reageer toch.quote:
Ontzettende vrouw.quote:
In jouw geval wel.quote:
Was men onaardig hier?quote:
Eerlijkheid wordt ten onrechte wel eens verward met onaardig.quote:
Oud nieuws.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef mrk.n het volgende:
Ik moest wel lachen om het plaatje. Wie nog meer?
Dan is je tolerantiegrens nog best hoog.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik word zo moe van mijn moeder. Ze kan me zo in enkele uren duidelijk maken waarom ik zo desperately uit huis wilde.
Die van mij is met vakantie te gaan zonder het te zeggen. Moet ik eens flikken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik word zo moe van mijn moeder. Ze kan me zo in enkele uren duidelijk maken waarom ik zo desperately uit huis wilde.
Dat is omdat ik weet hoe sad zij is dat ik weg benquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is je tolerantiegrens nog best hoog.
Nou ja, ze had het wel gezegd, ze zei er alleen niet bij wanneer ze zou gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is met vakantie te gaan zonder het te zeggen. Moet ik eens flikken.
Of ik luisterde nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ze had het wel gezegd, ze zei er alleen niet bij wanneer ze zou gaan.
Spinazie!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Hm, wat zal ik morgenvroeg gaan koken om 's avonds te gaan opwarmen?
Water!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Hm, wat zal ik morgenvroeg gaan koken om 's avonds te gaan opwarmen?
En nu ben je uit huis!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Just making conversation.quote:
Nou, ga door dan, geen tijd te verliezen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:34 schreef Tegan het volgende:
Hm, dat is opzich wel een idee. Maar wat nog meer?
Ik bedoelde bij de spinazie, niet het gesprekquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ga door dan, geen tijd te verliezen.
Hrmpf!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde bij de spinazie, niet het gesprek.
Te laat.quote:
Volgende week heb ik ook geen tijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Kasseistamper het volgende:
Ohja wie het gezien heeft: het eindigde precies met de dag voordat ik begon met die stage, dus volgende week meer kans op kt in beeld
Dan is het net alsof je alleen op de laatste dag hebt meegewerktquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Kasseistamper het volgende:
Ohja wie het gezien heeft: het eindigde precies met de dag voordat ik begon met die stage, dus volgende week meer kans op kt in beeld
Hij bedoelt alleen deze aflevering he.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het net alsof je alleen op de laatste dag hebt meegewerkt
Neuh, de laatste maanden het team van 2011 en de eerste maanden van het team van 2012. En ik hoop verder in het jaar weer mee te doen, of anders de eerste ploeg voor de race van 2013.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het net alsof je alleen op de laatste dag hebt meegewerkt
vrouwen achter het stuurquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, de laatste maanden het team van 2011 en de eerste maanden van het team van 2012. En ik hoop verder in het jaar weer mee te doen, of anders de eerste ploeg voor de race van 2013.
Maargoed de afleveringen op discovery gaan over de race van 2011 dus daar zit ik alleen in het laatste gedeelte dat er daadwerkelijk geraced wordt. Maar zoals te zien was moest er nog genoeg gebeuren
Maar dan krijgen ze jou er niet bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn oude huis staat te koop voor bijna anderhalf miljoen.
Half miljoen voor vragen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Whehe. Er staan nog spullen van me op zolder
Ik wil ook uit eten! De laatste tijd best vaak gedaan en nou begin ik er verslaafd aan te rakenquote:
Ik ga bijna nooit meer uit etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil ook uit eten! De laatste tijd best vaak gedaan en nou begin ik er verslaafd aan te raken
Ik heb twee weken geleden pannenkoeken gegeten. En dat was hetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben ook sinds we terug zijn van vakantie niet meer geweest
en dat is voor ons doen echt heel lang
Dat noem ik niet "bijna nooit meer" eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden pannenkoeken gegeten. En dat was het
Vrijdag misschien Thais.
'Misschien' Thais hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat noem ik niet "bijna nooit meer" eerlijk gezegd![]()
Ik denk dat ik nog geen 1 keer per maand uit eten ga over een heel jaar gezien.
the plot thickens!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht, heb ergens in augustus ook nog pannenkoeken gegeten in Scheveningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |