Ìk weet genoegquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, bij mijn MacBook moet je het dan dusdanig dimmen dat het gewoon uit staat.
Goed gezegd, laten we nu maar een Windows vs Apple discussie voorkomen want uiteindelijk is er toch geen winnaar.quote:
Die discussie wordt veel te vaak gevoerd inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Goed gezegd, laten we nu maar een Windows vs Apple discussie voorkomen want uiteindelijk is er toch geen winnaar.
Die van mijn zijn ovaal ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die discussie wordt veel te vaak gevoerd inderdaad
Even ontopic, ik heb net 2 platte HDMI-kabels besteld van anderhalve meter.
[ afbeelding ]
Samba'squote:Op zondag 12 augustus 2012 21:52 schreef Woods het volgende:
[..]
Die van mijn zijn ovaal ook[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk, maar ik heb een i7 Sandy Bridge en een GT555M, Verder ook een Blu-Ray Speler en Full-HD 3D scherm met JBL audioquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:07 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb een i7 ivy bridge en een GT650M. Verder ook een Blu-Ray speler en Full-HD scherm. Dus echt patsen doe je niet bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En binnenkort deze![]()
Leuk, maar ik heb een penor van 25 cm en een budget welke eindigt op 6 nullen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:51 schreef jeantje1995 het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb een i7 Sandy Bridge en een GT555M, Verder ook een Blu-Ray Speler en Full-HD 3D scherm met JBL audioen natuurlijk 1 SSD van 256 GB met een 750GB HDD erbij
Deen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:25 schreef JRRY het volgende:
Ik heb een beemsterkaasbroodje van de Deen gekocht.
ham kaas is lekkerderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:25 schreef JRRY het volgende:
Ik heb een beemsterkaasbroodje van de Deen gekocht.
Iets met eigen smaak en mening....quote:
Nu pas?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:22 schreef -0mega- het volgende:
Los van een en ander steam spelletje:
[ afbeelding ]
(2dehands)
Heb Torchlight II gepre-ordered maar die laat nog een tijdje op zich wachten.
Bij DX hebben ze weer mooiequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:05 schreef Iemand91 het volgende:
En weer verder.
Had ik nét nodig...niet:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |