Bionische superschoudersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:14 schreef badboynova het volgende:
het werken valt toch vies tegen, mijn schouder is weer aan het op spelen ( misschien moet ik hem er toch maar afzagen, en een bionische schouder kopen)
Fuck it als "de leven" hier ook mag staan mag ik af en toe ook wel is een foutje makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
slapende?? Lijkt mij de correcte spelling
Gewoon maximale augmentations, en dan je hoofd laten ombouwen tot een rossdale lookalike, maar dan badass, en dan kan je als deus ex door het leven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:14 schreef badboynova het volgende:
het werken valt toch vies tegen, mijn schouder is weer aan het op spelen ( misschien moet ik hem er toch maar afzagen, en een bionische schouder kopen)
Ik wil ook rossdale-lookalike zijn, dan denkt iedereen dat ik miljonair benquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon maximale augmentations, en dan je hoofd laten ombouwen tot een rossdale lookalike, maar dan badass, en dan kan je als deus ex door het leven.
Dat komt omdat ik legit ben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:47 schreef PierreTT het volgende:
Je Kutstudent account gaat alweer een tijdje mee he?
Sinds kutstudent.quote:
quote:
Doe die UI eens weg. Ik denk heel de tijd dat ik loop te posten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
2.25, wat is die gast aan het doen![]()
Tryhard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:58 schreef dreamzk het volgende:
Boven aan mijn friendslist bij Forza 4. Take that Rossdale en Pringles, je boy boy rollt harder dan jullie
Ik heb gisteren maar één vliegend rondje gereden bij alle challenges en ik geloof dat mister en ik overal 5 seconden sneller waren dan jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:58 schreef dreamzk het volgende:
Boven aan mijn friendslist bij Forza 4. Take that Rossdale en Pringles, je boy boy rollt harder dan jullie
Kon gister niet op de leaderboards, maar ik ga zeker een aanval doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:58 schreef dreamzk het volgende:
Nu al een seconde sneller in de BMWquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:58 schreef dreamzk het volgende:
ik durf niet mee te doen, volgens mij faal ik in forzaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb gisteren maar één vliegend rondje gereden bij alle challenges en ik geloof dat mister en ik overal 5 seconden sneller waren dan jij
Zal vanavond wel eens een goed rondje neerzetten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |