Die eerstequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjongejongejonge. Komt ook echt helemaal niks van terecht hè?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:58 schreef Frankii het volgende:
Zo, weer lekker gerepeteerd met de band en een biertje gedaan. En dat op maandag!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is niet fake, is gewoon beschilderd
KlompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Goed dat je het zegt, morgen ff pre-orderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:48 schreef PierreTT het volgende:
Forza 4 Demo net gedaan, goed dat ik 'm al besteld heb
Tja PES en FIFA is een eeuwige discussie. Vroeger altijd FIFA, toen ISS (oude PES) en de laatste jaren weer FIFA, al ben ik zeker benieuwd naar PES dit jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:54 schreef Kutstudent het volgende:
Huisgenoten die ineens denken dat PES beter is dan fifa.Alsof ik nou ineens PES ga kopen.
Hebben ze PES überhaupt al gedaan?! En dan koop je hem toch lekker zelf en leg je de controllers toch gewoon wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:02 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil gewoon met jullie fifa kunnen spelen af en toe. En nou proberen mijn huisgenoten erdoor te drukken dat ik pes koop door te zeggen dat ze met fifa anders niet meebetalen. Echt schijt aan, dan koop ik 'm zelf wel. Het blijft mijn xbox.
Bij mij hetzelfde. Eerst Fifa, toen PES 5, 6 en 2008, toen weer Fifa 09, 10 en 11.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja PES en FIFA is een eeuwige discussie. Vroeger altijd FIFA, toen ISS (oude PES) en de laatste jaren weer FIFA, al ben ik zeker benieuwd naar PES dit jaar
Welk niveau speel jequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:47 schreef KneusTeun het volgende:
Nou mijn fifa seizoen begint meteen met 2x gelijkspel en 1 verlies![]()
Morgen ff wat meer oefenen.
Je wordt tegenwoordig ook wel doodgegooid met game modes?!?!?@!#!#?
Ik zie het met de dag langer donker blijven 's morgensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 06:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
Het is nog donker, bah. Goedemorgen!
En kouderquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie het met de dag langer donker blijven 's morgens
Ja lekker juist.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:34 schreef KneusTeun het volgende:
LOL!
http://www.facebook.com/p(...)17671&type=1&theater
Die moet je met de luchtpost laten versturen!
Hoe typ je slapend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |