Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kom op hey, als ik het beste wil healen, het beste wil tanken en de meeste dps wil doen moet ik dus paladin rollen?
Beetje achterlijk dan voor de mensen die een rogue + prot warrior + holy priest als characters hebben.
Wees gewoon realistisch !
Een professionele triatlon deelnemer is toch ook overal redelijk goed in, maar legt het af tegen een dedicated hardloper, zwemmer of wielrennen ??
Dit inderdaad. Het ligt (met raiden in ieder geval) ook heel erg aan de setup van je groep (tank healer vs group healer enzo).quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:28 schreef internal het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
Het is trouwens nooit het geval geweest dat een paladin in alle 3 de rollen de beste keuze is geweest.
Nee maar in TBC was een druid wel de beste tank, de beste melee damage en de beste healerquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:28 schreef internal het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
Het is trouwens nooit het geval geweest dat een paladin in alle 3 de rollen de beste keuze is geweest.
Er zijn juist bergen met holy paladin pvpers en die zijn ongelooflijk irritantquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef kovenant het volgende:
in vanilla kon pala eigenlijk alleen healen
in TBC eigenlijk alleen dpsen
in wotlk tanken /dps
en nu in cata tanken
maar als mensen daar dat niks vinden dan rollen zelf toch ook maar een multi class.
lekker de veelzijdigheid.
en je hebt tegenwoordig toch ook dual talents , dus je kan als priets oof lekker multi shit doen
elke dps class kan een pvp en pve spec aanhouden
en dat is voor pala weer lastiger die gaat vaak voor pve builds zijn stuk minder pala pvpers.
leuk om mee te overleven jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:32 schreef internal het volgende:
[..]
Er zijn juist bergen met holy paladin pvpers en die zijn ongelooflijk irritant
Er was geen enkele paladin retri in endgame TBC?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef kovenant het volgende:
in vanilla kon pala eigenlijk alleen healen
in TBC eigenlijk alleen dpsen
in wotlk tanken /dps
en nu in cata tanken
maar als mensen daar dat niks vinden dan rollen zelf toch ook maar een multi class.
lekker de veelzijdigheid.
en je hebt tegenwoordig toch ook dual talents , dus je kan als priets oof lekker multi shit doen
elke dps class kan een pvp en pve spec aanhouden
en dat is voor pala weer lastiger die gaat vaak voor pve builds zijn stuk minder pala pvpers.
Jij bakt er toch niks van met je vlooienbalquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hap hap hap
Ik ga vanavond ook weer even spelen denk ik
Wat lul je manquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bakt er toch niks van met je vlooienbal
Ik vind northrend en cata sowieso beter hapbaar als je quest met af en toe een instance.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mij gaat het pas weer toffer worden vanaf level 70+ aangezien dat de content is die ik allemaal niet ken.
Maar ik ga gewoon lekker levelen door instances te doen...
Of denken jullie dat het leuker is om 70 tot 85 te levelen via quests en af en toe een instance?
de quests in wotlk en cata zijn wel leuk om te doen !quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mij gaat het pas weer toffer worden vanaf level 70+ aangezien dat de content is die ik allemaal niet ken.
Maar ik ga gewoon lekker levelen door instances te doen...
Of denken jullie dat het leuker is om 70 tot 85 te levelen via quests en af en toe een instance?
Is het questen als prot een beetje te doen ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:38 schreef lifeblind het volgende:
Idd gewoon gaan questen, wat battlegrounds tussendoor en af en toe een dungeon, dan gaat het best wel lekker vind ik zelf.
Questen als prot is heel erg goed te doen. Genoeg dps en je kan lekker knoppen spammen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is het questen als prot een beetje te doen ?
Ik vind arms zo langzaam (door de langzaamheid van het wapen) en fury vind ik echt mega eentonig
Fury lijkt veel te weinig abilitys te hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |