Bijna wel ja, gewoon hippe jonge meiden in de wagenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
De vuilnisbabes. Binnenkort een begrip daar!
Ja, maar ik heb maar een flinke broodtrommel gekocht. Vond ik ook wel geschikt eigenlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Bosje
Heb je gister nog gekeken voor een blik?
Ik moest nog aan je denken toen ik blikjes zag bij de Appie vandaag
Ook leuk Bos!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb maar een flinke broodtrommel gekocht. Vond ik ook wel geschikt eigenlijk.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:13 schreef Lutte het volgende:
Bowlen ging niet zo fantastischOh en Pisc, hij heeft inderdaad een vriendin
Zal even rondvragen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz, ik heb een Plus Twente munt- (dubbel) Ken je iemand in je omgeving die je daar blij mee kan maken?
Bij sommige banencentra kun je de gootjes omhoogzetten, waardoor de bal alleen maar op het einde langs de kegels kan gaan, maar je dus bijna altijd wel raak gooit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bijna alleen maarIk had het ook te druk om te bowlen
We waren met school.. Dus om hekjes vragen was zo mogelijk nog genanter dan gewoon falenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij sommige banencentra kun je de gootjes omhoogzetten, waardoor de bal alleen maar op het einde langs de kegels kan gaan, maar je dus bijna altijd wel raak gooit.
Kon dat daar niet?
Jee zeg, nog die 3 klassen ook erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerst de directeur, toen vijf keer een leraar en nog drie klassen.
Hoitjes, fijn dat het weer wat beter gaatquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Hai, ik was heel ziek maar ben alweer aan de beterende hand!
Altijd al willen weten wie Brugman was!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, dan heb je moeten praten als Brugman.
Wie was Brugman? http://nl.wikipedia.org/wiki/Johannes_Brugman
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben geen familie van Jan, als je je dat nog afvroeg.
Okeetjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die is echt met van alles en nog wat bezig away pc. Het gaat goed met haar.
Ik dacht dat dat uitgesteld was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OkeetjesIs ze toevallig al met een studie begonnen of dat nog niet?
Ja,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde net het topic voor Postcrossing opperen Bos, maar ik zie dat je hem al kent
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,![]()
Mag ik dan hier mijn ervaringen niet delen..
Dat is waar ja. Ik ga de mijne maar eens inscannen, alle 5 nog niet gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Nee dan kun je andere mooie kaartjes zien in dat topic, dat is altijd zo leuk!
Ik maak altijd een foto van de kaarten, zo leuk om in je profiel alles op een rij te zien, wat je verstuurd en gekregen hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik ga de mijne maar eens inscannen, alle 5 nog niet gedaan
Dat verbaast me nou niks weet jequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ontbijt altijd royaal. Heb echt trek als ik wakker word.
Maar jij compenseert het niet-ontbijten dus met héél veel tussendoortjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat verbaast me nou niks weet jeSoms heb je van die types en dan voel je gewoon dat dat grote eters zijn
Wel ooit geprobeerd, maar ik verdraag fruitzuur niet zo goed op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
ooit die ontbijtdranken geprobeerd?
Of krijg je daar problemen van, vanwege je eiwit-allergie?
SPOILER: bahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar qua ei zou het wel kunnen, is vooral het geel. Toch maar weer eens proberen!
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat verbaast me nou niks weet jeSoms heb je van die types en dan voel je gewoon dat dat grote eters zijn
Jup.. We hebben ook twee pauzes op school, de eerste pauze is tussen ontbijt en lunch in dus dat vind ik ook tussendoor. En dan na school, en 's avonds nog. En in tussenurenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar jij compenseert het niet-ontbijten dus met héél veel tussendoortjesIk ben echt van de 3 maaltijden overdag en tussendoor eigenlijk niks...
Dat klinkt als een hoopquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
de eerste pauze is tussen ontbijt en lunch in dus dat vind ik ook tussendoor. En dan na school, en 's avonds nog. En in tussenuren
Ik eet wel royaal een uur of 2 uur na het wakker worden. Groot lijf, de motor moet wel gestart kunnen wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ontbijt altijd royaal. Heb echt trek als ik wakker word.
Ik denk een stuk of vijfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hoopMaar is zo'n worstje niet echt 3 hapjes?
Ik heb wat lekkere dingen bij de dierenwinkel gehaald.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of vijf![]()
Heb je nog iets aan dierendag gedaan eigenlijk, of vind je het commerciële onzin?
Ah, dat is dan juist even leuk jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb wat lekkere dingen bij de dierenwinkel gehaald.M'n hond is al wat ouder en mankeert een hoop, dus zit stipt op gewicht en krijgt niet veel snacks of zoet, nu dus even een leuk moment om te verwennen
Denken ze dat je met een ander voedingspatroon ineens een mega bonk wordt en ook de lengte in gaat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:35 schreef Lutte het volgende:
Ik moet nu vanwege mijn gewichts- en lengte-issue bijhouden wat ik eet op een dag, en dat is best eeuhm confronterend
Nu je het zegt, dat is idd niet enkel tôart op het werk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
En van oh-oh krijg ik ook altijd honger, die komt altijd wel weer met iets zo enorm's.
Nou dat zal niet gebeurenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denken ze dat je met een ander voedingspatroon ineens een mega bonk wordt en ook de lengte in gaat?Zijn je ouders eigenlijk veel langer dan jij bent, Lut?
Het is zo lekker burgerlijk en eigenlijk ook best leuk om te lezen wat iemand eet en waar het smikkelmoment is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
Whehehee, ik heb dat met tweets, ik tweet altijd wat ik eet
Lustte weinig? Ik vond jou echt zo'n alleseter wat de pot schaft typje. Nu wel toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Ik ben als kind broodmager geweest, at niks, lustte weinig en ik ben zo lang als wat.
Ja daarom had ik hem dus ge-edit omdat ik al dacht dat ik hem even verkeerd lasquote:
Ik zie nu pas dat ie weg isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daarom had ik hem dus ge-edit omdat ik al dacht dat ik hem even verkeerd las
Er waren nog wel genoeg dingen die ik lekker vond, maar ik lustte een hoop ook niet. Maar ik had ook amper eetlust. En ik probeerde het aan tafel wel, maar kleine bordjes, at gewoon weinig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lustte weinig? Ik vond jou echt zo'n alleseter wat de pot schaft typje. Nu wel toch?
Ja maar niet op compu/laptop zeker?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie weg isIk typ zo langzaam
Juist welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar niet op compu/laptop zeker?
Ah, gewoon niet veel trek dus! En daar zit dan ook zelf patat bakken bij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er waren nog wel genoeg dingen die ik lekker vond, maar ik lustte een hoop ook niet. Maar ik had ook amper eetlust. En ik probeerde het aan tafel wel, maar kleine bordjes, at gewoon weinig.
Nu eet ik gewoon goed, erg gevarieerd, maar ben geen schransbak, hou best van gezond eten. Als ik eens per jaar een patatje haal is het vaak.
Jepquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
En daar zit dan ook zelf patat bakken bij?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef Miniem het volgende:
Speciaal voor Pisces een subforum over rolluiken.
Rolluikspotters
Ik wilde iets opperen, maar ik weet het niet meerquote:
Ik zit naar Bracco's te zoeken voor Texel, oh mijn god, die moeten we ook hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
En vandaag was er taart op kantoor, ,die heb ik gemist, en morgen mis ik hem weer
Ik kan dat gewoon echt niet meer aanzienquote:
Ja hoor, graag zelfs, die is gaaf!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh zoek dan ook meteen een catelouha leopard dog voor dr bij als je wil dankjewel!
Jij hebt echt zoveel awesome dogs in je buurtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Zo een pupje woont nu dus hier in de buurt, ik kiekte m vorige week op show al![]()
Zijn dr 30 van in NL
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Kelly heeft een varken he, heb je Spekkie gezien op dr site???
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
dat zou daar ook allang opgegeten zijn door al die barfende honden
Leuk is datquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
Yay, ik heb een keukenrol gekocht en je kon meedingen met prijzen, niks gewonnen, maar wel een gratis collagemok laten maken
Leuk, je nijn is ook al zo onwijs mooi!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Leuk is dat
Ik heb een collage laten maken van mijn konijn.
Is erg leuk geworden
quote:
Oke, hij is minder van de crashjes! Hoest met de Boeboe?!quote:
Dat is mooiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, hij is minder van de crashjes! Hoest met de Boeboe?!
Uit mijn hoofd geen crash meer gehad sinds je het laatst vroeg, wanneer was dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is mooiMaar minder is nog steeds niet weg dus?
BoeBoe heeft hotspotKwam een vrouw in ene achter toen hij bij dr kwam slijmen buiten. Dus ik heb ff wat AB gehaald en er net hydrocortiderm opgemikt. Nu ligt hij languit achter me te snurken.
Whehe, mooie combi Bosquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag weer 2 postcrossing kaarten uit verwegistan.
Taiwan en Friesland
Ik heb ze ontvangen niet verstuurdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Zul je zien dat die kaart uit Taiwan eerder binnen is.
Wouwquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
Die uit Friesland is korter onderweg geweest, maar die uit Taiwan slechts 5 dagen. Vind ik erg snel.
Dit is die uit Taiwan
[ afbeelding ]
Dat is een foto van de stad Taipeiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
Die uit Friesland is korter onderweg geweest, maar die uit Taiwan slechts 5 dagen. Vind ik erg snel.
Dit is die uit Taiwan
[ afbeelding ]
Bij het geschreven gedeelde staat inderdaad dat dit het op een na grootste gebouw ter wereld isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een foto van de stad TaipeiDat gebouw, Taipei 101 was het hoogste ter wereld tot de Burj Khalifa gebouwd werd in Dubai
Die heb ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
Fijn trouwens, keuzevak sounddesign, of we de lesstof op willen komen halen bij de leraar en op usb sticks willen zetten. Alleen werkt de leraar met een mac, en ntfs geformatteerde usb hardeschijven werken niet daar op![]()
Dus nu een usb stick moeten kopen, die geformatteerd staat op FAT32, zodat ik m'n lesstof kan lezen. En dat terwijl de leraar het ook op de schoolsite had kunnen zetten![]()
Wel maar meteen een leuke gehaald, deze hangt nu aan m'n sleutelbos![]()
[ afbeelding ]
Hier ook 8GBquote:
Yay voor Postanaal, gewoon zoals het hoort in 1 dagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Toffe kaart en toffe stick!
Ik had ook toffe post vandaag van Pisces, keilief
Zelfs het inpakpampiertje is ontzettend poepig
Die is tof die oranje!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
LaCie maakt sowieso vaak mooie dingen, die Rugged usb hardeschijven zijn tof, en de Rikiki serie ook![]()
[ afbeelding ]
de Rikiki is voornamelijk klein
[ afbeelding ]
Het toppunt van de economische crisis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Welkom thuis Lut!![]()
Mensen die op Marktplaats met kleding gaan overbieden met 0,25 cent
Afscheid heb ik nog een licht trauma van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
En weer thuis! Moet even iets delen haha, we zaten in de auto, 100% NL stond op met Volumia!, zegt vriendin: maar dit is toch van Glennis Grace?
Ik moest wenen![]()
Oh en in het kader van eten en V&A, tompouce op
Ohhhhhhquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhhhhhhWat een plaatje, je mooie konijn
Tofquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Middag![]()
![]()
Ik kreeg gisteravond echt een gave vleeseter van mn broertje, en groot![]()
Japans?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Okuribito (Departures). Bijzonder mooie film!
Een dino, die eten ook vleesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ben benieuwd naar die film!
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk een plant, wat dacht jij dan ?
Is goed doe ik hem op de post samen met een verjaardagskaart.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn moeder wilde de munt wel graag hebben, Bos. Kan ze hem in de klas verloten.
Ik stuur ze wel pas morgen mee. Zondag is je verjaardag dus is, vind ik, het morgen te vroeg voor een felicitatiekaart. Daarnaast: wat is mooier voor die kinderen om de week te starten met een twente-munt?quote:
Nee, nog niet.Maar mocht ik die krijgen als ik weer bij de Plus bent, krijg jij hem.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij spaart alles, als je zelf niet direct nog iemand weet mag je ze bewaren![]()
wij hebben zelfs clienten in het buitenland die speciaal mooie zegels plakken haha
Ik krijg al sinds mijn zesde scheldpartij via de Hyves mail geen antwoord meer, heel gekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Privé bericht sturen via een Social Media?
maar is kwart over niet zoiets van ik weet t wel en ik wil niet doen asof ik meteen na 12 uur doe, dus doe ik om kwart overquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg al sinds mijn zesde scheldpartij via de Hyves mail geen antwoord meer, heel gekWas wel de makkelijkste optie geweest ja
En thanks Vaduz, nu heb ik het gevoel dat ik goed zit met kwart over twaalf!!
Gooms!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:29 schreef gomi het volgende:
[..]
maar is kwart over niet zoiets van ik weet t wel en ik wil niet doen asof ik meteen na 12 uur doe, dus doe ik om kwart over
hey allemaal btw
hehe ik zou gewoon sms'je sturen om 12:19 ofzo zoals vaduz zegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gooms!
Had ik ook aan zitten denken, maar ik betwijfel of ie tot drie kan tellen dus zo'n staaltje vrouwenlogica waar ik al twee weken mee bezig ben is wat hoog gegrepen. Maar je moet je vijanden nooit onderschatten toch?Dus je hebt zeker een punt
Negentien over twaalf wordt het dan!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik zou gewoon sms'je sturen om 12:19 ofzo zoals vaduz zegt.
als hij niet tot 3 kan tellen is hij gewoon blij met de felicitatie en meer niet
ik ben ook maar een simpele vent he. ik zou ook niets zoeken achter t tijdstip van de felicitatiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Negentien over twaalf wordt het dan!
Thanks Boys!
Je kunt er zo veel aan aflezen! Ik vind het echt leuk om van die kleine dingen uit te zoeken. Helaas zie ik heel vaak ook spoken, maar oke.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben me daar vaker van bewust Gomi, dus er lopen wel mannen waarvoor dit denkwerk nodig is.
Ik zie ook spoken als ik naar je posts kijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt er zo veel aan aflezen! Ik vind het echt leuk om van die kleine dingen uit te zoeken. Helaas zie ik heel vaak ook spoken, maar oke.
Whehehheequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie ook spoken als ik naar je posts kijk.
Bos, wat leuk gevondenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]Is goed ik leg de envelop bij de ontvangen kaarten
En ik moest toch vandaag voor iets anders bij de Xenos zijn, toen ik deze 2 dingen zag staan. Veel beter dan dat lunchtrommeltje dat ik zondag kocht.
[ afbeelding ]
Hier komen dus mijn kaarten van postcrossing in. De ene voor de ontvangen kaarten en de andere voor de kaarten die nog wegmoeten + postzegels..
Wat een kick-ass plant!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ben benieuwd naar die film!
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk een plant, wat dacht jij dan ?
Ja ik heb er denk ik zondag compleet over heen gekeken. Of ze hadden het toen/in die vestiging niet. Ik ben vandaag ook bij een andere vestiging geweest dan zondag. Die van vandaag is in het winkelcentrum waar ik liever winkel dan in het centrum.quote:
Ik vind het echt een tof dingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Die plant zit trouwens echt al bomvol vliegen, best goor eigenlijk
Maar ik ga denk ik wat grote kelken eruit halen, zodat de kleintjes wat meer plek hebben om te groeien
Gelijk fijngeknepen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:13 schreef blup het volgende:
[..]
Die primaat heb ik eens in me handen gehad..
Herfsttheequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja het gaat vandaag voor het eerst echt beter.
Ik ben zelfs grote boodschappen gaan doen vanavond.
Elektrische onderdeken gekocht voor Chico bij de Aldi, 15 euro
Die komt de winter wel weer door
En ik wil herfstthee, maar die domme domme Jumbo heeft lentethee![]()
Xenosquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nu de Kaneel van Jumbo, Heb er ook een scheut honing in gedaan, maar inderdaad echt kaneel proef ik niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Nu heb ik appel kaneel van Jumbo eigen merk meegenomen maar die smaakt echt nergens naar
Oh wat lekker voor Chicoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht écht dat ik je vandaag zag Bos, maar je replica had dikke oorbellen in, toen wist ik dat het geen Bos wasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu de Kaneel van Jumbo, Heb er ook een scheut honing in gedaan, maar inderdaad echt kaneel proef ik niet.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat ik je vandaag zag Bos, maar je replica had dikke oorbellen in, toen wist ik dat het geen Bos was
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Dus me nu lekker goed voorbereiden op morgen en dan komt alles goed
Wessel heb ik al eens laten zienquote:
Oh ja ik had kunnen fröbelen met senseo-pads, dat ga ik volgende keer doen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Kon je geen koffie maken met behulp van een fluitketel of een pannetje water???
Oh vrij basic, zwarte laarzen, met knopen bovenop (zijkant)quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Gister heb ik me zo volgepropt dat ik er 1,5 uur van moest bijkomen.
Meestal niks, ik word zo intens gelukkig van zuurkool dat het voldoende is. 1 mega bord of 2 bordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Momenten dat je weet dat je moet stoppen met eten, maar met nog 1 bord vol je alles op hebt.
Echt alle lekkers ook erbij: slagersrookworst, spekjes, lekkerbekje. Wat doe jij erbij als je het gewoon eet? Ik vind kale zuurkool ook al fantastisch, dat wel.
Ik hoop dat je er straks weer voor een hele tijd vanaf bent!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al blij als een simpel bammetje erin blijft nu
Ik heb een Mini foto richting je twitters gegooid!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:46 schreef Miniem het volgende:
Kan ook nooit eens nee zeggen tegen werken.
Het is unaniem een belachelijk groot succes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Dat Ivo Niehe haten op radio en tv kan niet genoeg gebeuren he
Nee. Het is vijf voor acht geworden, was in slaap gevallenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
12.19 gelukt? En lekker weekend vieren, het is je gegund.
Booooh, wat erg! Ik wist niet eens meer dat je het van plan was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:36 schreef Lutte het volgende:
En nou is er iets heel gênants gebeurd... Ik ben je kaart vergeten te postenDus hij komt met vertraging, sorry!!!! Daarom niet minder gemeend
Ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Dat Ivo Niehe haten op radio en tv kan niet genoeg gebeuren he
Sommige zelfs tot 19.00 uur. Maar waarschijnlijk niet in Metropool Veghel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Ivo Niehe was iets te ver gegaan met zijn eeuwige zelfverheerlijking en nu zetten ze hem echt overal in de zeik op tv en radio
Lut, je het nog twee uur om bij een brievenbus te geraken
De combinatie metropool Veghel en gevangenis Lutte gaat hem niet worden neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sommige zelfs tot 19.00 uur. Maar waarschijnlijk niet in Metropool Veghel.
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)293_2114145075_n.jpgquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je UI
Je ondertitel
Het is nog zo vers
Whootjes. Lutje als wollewop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:29 schreef Lutte het volgende:
Het is echt koud, heb maar eens een trui gezocht, over mijn shirt aangetrokken, ja hoor ja ja drastische maatregelen!
Wat voor?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:32 schreef Miniem het volgende:
Klaar met stage![]()
Vanavond weer werken helaas, wanneer leer ik nou nee te zeggen![]()
En ik had toffe post
Het is zo'n sweater/hoodie ding, hoe heet dat? Met Garfield erop en de tekst 'Lovable and Wild' erop, zo veel reacties op gehadquote:
Haha, ik wil er ook zo een! Een hoodie zeg ik altijd. Ik heb er ook een, alleen voor thuis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is zo'n sweater/hoodie ding, hoe heet dat? Met Garfield erop en de tekst 'Lovable and Wild' erop, zo veel reacties op gehad
Maar hij is bijna voorbij! Dus lekker met een boekje en een theetje op de bank lekker, oh en er is voetbal, Nederlands elftal ofzo, weet niet of je dat ook leuk vindt?quote:
Heerlijk lekker warm hè?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, ik wil er ook zo een! Een hoodie zeg ik altijd. Ik heb er ook een, alleen voor thuis.
Voetbal gaat straks op jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar hij is bijna voorbij! Dus lekker met een boekje en een theetje op de bank lekker, oh en er is voetbal, Nederlands elftal ofzo, weet niet of je dat ook leuk vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |