De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god ja, dat klinkt herkenbaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm mijn maandloon in 4 uur uitgeven is dat spannend? Of een meidenavond?
Uiteraard en B&Jquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh god ja, dat klinkt herkenbaar. Meidenavond met cocktails?
Donder nou eens een eind op met je getroll.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef He-man- het volgende:
Sorry maar ik het uit betrouwbare bron vernomen dat skeletor hier is, en spouwerranger gedraagt zich verdacht als beast-man. Als hij zegt waar skeletor is ben ik weer weg.
Je zegt het zelf alquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef He-man- het volgende:
Sorry maar ik het uit betrouwbare bron vernomen dat skeletor hier is, en spouwerranger gedraagt zich verdacht als beast-man. Als hij zegt waar skeletor is ben ik weer weg.
Hoi.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef He-man- het volgende:
Ja maar waar precies! Ik wil hem aangewezen hebben!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Donder nou eens een eind op met je getroll.He-Man bestaat niet!
Ik ben zo lang B&J verslaafd geweest. Toch maar even mee gestopt, niet goed voor mijn portemonneequote:
Wat is B&J?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ben zo lang B&J verslaafd geweest. Toch maar even mee gestopt, niet goed voor mijn portemonnee.
Jij wilt mij helpen Skeletor te verslaan?quote:
Als je op het kruisje van deze tab klikt, komt ie van zelf te voorschijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja maar waar precies! Ik wil hem aangewezen hebben!
Ik voorspel dat dat niet erg lang meer gaat duren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Dit topic is een soort 'He-Man and the Masters of the Universe'-rollenspel geworden.
En het is duurder geworden ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ben zo lang B&J verslaafd geweest. Toch maar even mee gestopt, niet goed voor mijn portemonnee.
Dat klinkt herkenbaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Ben&Jerry. Als ik er eenmaal aan begin, moet die bak in 1 keer leeg. Altijd zo jammer als je weer helemaal volgevroten op de bank zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |