De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god ja, dat klinkt herkenbaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm mijn maandloon in 4 uur uitgeven is dat spannend? Of een meidenavond?
Uiteraard en B&Jquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh god ja, dat klinkt herkenbaar. Meidenavond met cocktails?
Donder nou eens een eind op met je getroll.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef He-man- het volgende:
Sorry maar ik het uit betrouwbare bron vernomen dat skeletor hier is, en spouwerranger gedraagt zich verdacht als beast-man. Als hij zegt waar skeletor is ben ik weer weg.
Je zegt het zelf alquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef He-man- het volgende:
Sorry maar ik het uit betrouwbare bron vernomen dat skeletor hier is, en spouwerranger gedraagt zich verdacht als beast-man. Als hij zegt waar skeletor is ben ik weer weg.
Hoi.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef He-man- het volgende:
Ja maar waar precies! Ik wil hem aangewezen hebben!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Donder nou eens een eind op met je getroll.He-Man bestaat niet!
Ik ben zo lang B&J verslaafd geweest. Toch maar even mee gestopt, niet goed voor mijn portemonneequote:
Wat is B&J?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ben zo lang B&J verslaafd geweest. Toch maar even mee gestopt, niet goed voor mijn portemonnee.
Jij wilt mij helpen Skeletor te verslaan?quote:
Als je op het kruisje van deze tab klikt, komt ie van zelf te voorschijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja maar waar precies! Ik wil hem aangewezen hebben!
Ik voorspel dat dat niet erg lang meer gaat duren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Dit topic is een soort 'He-Man and the Masters of the Universe'-rollenspel geworden.
En het is duurder geworden ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ben zo lang B&J verslaafd geweest. Toch maar even mee gestopt, niet goed voor mijn portemonnee.
Dat klinkt herkenbaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Ben&Jerry. Als ik er eenmaal aan begin, moet die bak in 1 keer leeg. Altijd zo jammer als je weer helemaal volgevroten op de bank zit
Je had gelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dat niet erg lang meer gaat duren.
Het verschil is dat B&J wél lekker is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
Sowieso net als starbucksallemaal duurder dan nodig is
Voor een grote bak toch? Een halve liter ofzo? Ik ben trouwens nog steeds van mening dat je beter ijs kunt kopen van hertog. Zijn een stuk goedkoper en het staat iets minder stijf van de suiker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
5 euro precies geloof ik weet ik het.
Nee hoor er waren proberen in castle grayskullquote:
Hmm alleen caramel frappuccino van starbucks is wel lekkerquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Het verschil is dat B&J wél lekker is.
Ik heb hem, het ging meer om mijn (ex)bankpasjes die kapot/kwijt zijn geraaktquote:
Complimenten voor je He-man kennis trouwens!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Dit topic is een soort 'He-Man and the Masters of the Universe'-rollenspel geworden.
Wat verschrikkelijk zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Helleuh
Rez heeft jou ingehaald met posts
ok lal egt lagge man gr grquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef He-man- het volgende:
[..]
Nee hoor er waren proberen in castle grayskull
Amai seg dit is niet precies om te lachen heh.quote:
Hahaha beest. Ik moet ook maar eens zo'n pasje aanvragen. Heb nu de standaard oranje ing pasquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb hem, het ging meer om mijn (ex)bankpasjes die kapot/kwijt zijn geraakt
[ afbeelding ]
Ik heb eentje met mezelf op!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha beest. Ik moet ook maar eens zo'n pasje aanvragen. Heb nu de standaard oranje ing pas
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor een grote bak toch? Een halve liter ofzo? Ik ben trouwens nog steeds van mening dat je beter ijs kunt kopen van hertog. Zijn een stuk goedkoper en het staat iets minder stijf van de suiker.
Wat doe jij ermee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou de eerste was kapot gegaan in mijn broek, de 2e was splinternieuw maar mijn kleinste broertje leerde dingen in de vuilnisbak gooien heeft hij mijn pinpas waarschijnlijk ook bijgedaan.quote:
Huh, hoe komen die blauwe strepen er op. Bij mij staat daar mijn naam enzo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou de eerste was kapot gegaan in mijn broek, de 2e was splinternieuw maar mijn kleinste broertje leerde dingen in de vuilnisbak gooien heeft hij mijn pinpas waarschijnlijk ook bijgedaan.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Huh, hoe komen die blauwe strepen er op. Bij mij staat daar mijn naam enzo.
Gebeurd vanzelf als ze inactief zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Huh, hoe komen die blauwe strepen er op. Bij mij staat daar mijn naam enzo.
Het zal je maar overkomenquote:
Zeg, waar is jouw ondertitel Relnicht eigenlijk heen?quote:
Goedzo, ik hoop dat je huiswerk veilig is voor beastman!quote:
Beter africhtenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gebeurd vanzelf als ze inactief zijn.
[..]
Het zal je maar overkomen
Ik doe er wat anders mee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Betalen en geld pinnen. Of ja, dat deed ie ermee
RIPquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou de eerste was kapot gegaan in mijn broek, de 2e was splinternieuw maar mijn kleinste broertje leerde dingen in de vuilnisbak gooien heeft hij mijn pinpas waarschijnlijk ook bijgedaan.
Heb ik veranderd, omdat jij ook alleen papa beer had staan. Vond ik zielig voor jouquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg, waar is jouw ondertitel Relnicht eigenlijk heen?
Ik ook. Anders vermoord ik hem.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef He-man- het volgende:
[..]
Goedzo, ik hoop dat je huiswerk veilig is voor beastman!
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik doe er wat anders mee.:::$::$:$:
Tja zo slim is Beastman nooit geweest, maar ik vermoed dat spouwerranger beastman is beter pas je voor hem op.quote:
Bij mij gebeurd er niet zo vaak wat. Gebeurt wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gebeurd vanzelf als ze inactief zijn.
Oh. Is het spouwerranger maar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:28 schreef He-man- het volgende:
[..]
Tja zo slim is Beastman nooit geweest, maar ik vermoed dat spouwerranger beastman is beter pas je voor hem op.Maar als het te erg word zal ik je te hulp schieten met de krachten van grijsschedel.
Ja, 'Dictator Rezania voor jou en Papa Beer voor Mama Beer.' paste niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik veranderd, omdat jij ook alleen papa beer had staan. Vond ik zielig voor jou
Niet zo frisjes.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij mij gebeurd er niet zo vaak wat. Gebeurt wel.
Hahahah aaawh ik zie het al voor mequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
En de grap was de dag erna zou ik naar Zomermeisje gaan, maar die NS automaat hapt alleen pin en munt en ik had alleen brieven dus ik snel naar plein gaan koop daar drinken en vraag zoveel mogelijk muntgeld koop in andere winkel drinken en vraag muntgeld en koop pakje kauwgom en loop met ¤23 aan muntjes op zak.
Hahahquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
En de grap was de dag erna zou ik naar Zomermeisje gaan, maar die NS automaat hapt alleen pin en munt en ik had alleen brieven dus ik snel naar plein gaan koop daar drinken en vraag zoveel mogelijk muntgeld koop in andere winkel drinken en vraag muntgeld en koop pakje kauwgom en loop met ¤23 aan muntjes op zak.
Het komt goed, ik ga nu weer omdat Skeletor iets in zijn schild voert. En ik weet niet wat pas op voor Beastman, en ik hoop dat je veilig blijft. Als er wat is stuur dan een bericht naar Eternia, man-at-arms zal je te woord staan!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Is het spouwerranger maar.
Toch bedankt.
Kap nou eens, anders ga ik ook met mijn trollkloon hier posten. En geloof me, dat wil je nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:28 schreef He-man- het volgende:
[..]
Tja zo slim is Beastman nooit geweest, maar ik vermoed dat spouwerranger beastman is beter pas je voor hem op.Maar als het te erg word zal ik je te hulp schieten met de krachten van grijsschedel.
Ik wacht. Battle of the trolls.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kap nou eens, anders ga ik ook met mijn trollkloon hier posten. En geloof me, dat wil je niet
hahahahahahahahahaha omg ik ben bangquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kap nou eens, anders ga ik ook met mijn trollkloon hier posten. En geloof me, dat wil je niet
Ik gooi je de handschoen aan. Wie ben je Argo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Muntje voor muntje in die kutautomaat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahah aaawh ik zie het al voor me![]()
Doe maar niet, Snakey is watching you masturbatequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bad luck. Blijf uit mijn buurt maarquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Muntje voor muntje in die kutautomaat.En ik raakte nog eens 5 euro kwijt.
Rot op, jij Argo-kloon.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef He-man- het volgende:
[..]
Het komt goed, ik ga nu weer omdat Skeletor iets in zijn schild voert. En ik weet niet wat pas op voor Beastman, en ik hoop dat je veilig blijft. Als er wat is stuur dan een bericht naar Eternia, man-at-arms zal je te woord staan!
Oke, zal ik doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef He-man- het volgende:
[..]
Het komt goed, ik ga nu weer omdat Skeletor iets in zijn schild voert. En ik weet niet wat pas op voor Beastman, en ik hoop dat je veilig blijft. Als er wat is stuur dan een bericht naar Eternia, man-at-arms zal je te woord staan!
He-man is geen kloon.quote:
liefde kost moeitequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Muntje voor muntje in die kutautomaat.En ik raakte nog eens 5 euro kwijt.
hehehe. Ik heb trouwens helemaal geen zin om uit te loggen en weer in te loggen. Is teveel moeitequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha omg ik ben bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |