Hangt natuurlijk van de code af. Welke heb je precies?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waar kan je die code voor de pakjes van Ultimate team invoeren? Kan het nergens vinden en google geeft ook geen antwoord.
Als je op de PS3 zit, accountbeheer->codes inlossen. Op 360 weet ik het niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waar kan je die code voor de pakjes van Ultimate team invoeren? Kan het nergens vinden en google geeft ook geen antwoord.
Hangt er vanaf per code..quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
PS3?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik heb die van bol.com, dus voor de maandelijkse pakjes.
bedankt GuRBuH!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja hoor, dus elke fatsoenlijke spits is nuomdat ze snel zijn.
Huh, wut?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bedankt GuRBuH!
http://www.easports.com/media/play/video/96187743
Matavz...quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Huh, wut?
BTW, die Goal of the Year video is over 1000! Heb je dat topic nog gemaakt of?
Ajax speelt KUTquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
Rijst doe eens beter je best man. Ik krijg hele tijd meldingen in beeld dat je weer hebt verloren
Het maakt niet uit dat je de Premier League niet volgt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja hoor, dus elke fatsoenlijke spits is nuomdat ze snel zijn.
het was een goede verdedigende actie geweest als ie geen hands had gemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
vd Wiel is goed! Had wel een IF van hem verwacht als ze bij EA een handbal game hadden.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zegt dat ze kut spelenaltijd achter je club blijven staan he rijst
Ik heb het over Ajax in Fifa 12quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zegt dat ze kut spelenaltijd achter je club blijven staan he rijst
Wat lul je?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Het maakt niet uit dat je de Premier League niet volgt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef jepperdeprep het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/96120934
Volgens mij zijn de scheidsrechters wel wat milder geworden. Voor deze overtreding kreeg ik geen strafschop
Ja ik zat met open mond te kijken toen er niet gefloten werdquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:14 schreef LinQ het volgende:
[..]Ik hoef een speler maar boos aan te kijken in het strafschopgebied en de bal gaat op de stip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |