trustenquote:
truequote:
hmmm?quote:
spannend hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben steeds de enige [ afbeelding ] in dit topic
cm is wegquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben steeds de enige [ afbeelding ] in dit topic
Ik dacht who the fuck is centimeter en toen dacht ik ohja grapje crazy-mquote:
Ja, en ik ga er v v an st stotterenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
krijg je nu rode wangetjes en oortjes?
dat soort dingen zou ik met je moeten bespreken in het keldertjequote:
geen toegangquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat soort dingen zou ik met je moeten bespreken in het keldertje
me neither.. sowieso moet ik dan blijkbaar eerst een maand dit acc hebbenquote:
ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
me neither.. sowieso moet ik dan blijkbaar eerst een maand dit acc hebben
stom vind ik datquote:
ik zou er vast wel WAT te zoeken hebben, jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kan ook niet in het keldertje maar meer omdat ik er niks te zoeken heb
indd is heus wel ietsquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stom vind ik dat
[..]
ik zou er vast wel WAT te zoeken hebben, ja
jammerquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik zit niet zo in die scene
nja sm enzulks is natuurlijk niet alleen maar zwepen en bondage enzulks eh..quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik zit niet zo in die scene
bondagequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja sm enzulks is natuurlijk niet alleen maar zwepen en bondage enzulks eh..
het kan ook wat "onschuldigers" zijn
weet ik maar zulke dingen houd ik wel liever prive en je bent daar verplicht om mee te posten anders wordt de toegang weer ontnomen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja sm enzulks is natuurlijk niet alleen maar zwepen en bondage enzulks eh..
het kan ook wat "onschuldigers" zijn
je kan toch ook jezelf uit het verhaal weglaten. en op andere reagerenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik maar zulke dingen houd ik wel liever prive en je bent daar verplicht om mee te posten anders wordt de toegang weer ontnomen.
da's waar en daarom heb ik so far ook nog nooit de moeite genomen om daar toegang tot te vragen.. maar ik ben toch wel heel nieuwsgierigquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik maar zulke dingen houd ik wel liever prive en je bent daar verplicht om mee te posten anders wordt de toegang weer ontnomen.
doe s linkje?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
dr zijn nog wel meer websites daarvoor.
zou inderdaad kunnen, maar sowieso weet ik geen goede motivatie om erin te kunnen en doe er ook geen moeite voor ofzo, het is niet dat ik het graag wilquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kan toch ook jezelf uit het verhaal weglaten. en op andere reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |