SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik zou het wel willen, maar ik ben bang dat het bij mijnet zo gaat als met bijv piano/gitaar leren spelen
ik heb er het geduld niet voor. dan krijg ik de neiging de instrumenten kapot te slaanquote:
wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb er het geduld niet voor. dan krijg ik de neiging de instrumenten kapot te slaan
zie dmquote:
you know i wouldn'tquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Sommige mensen zijn zo dom dat ze struikelen over draadloos internet
idd, ik gebruik watervaste stiftquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt geen potlood nodig om iets te betekenen
Sommige leraren gebruiken die stiften op zo'n white board... hoe dom kan je zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
idd, ik gebruik watervaste stift
da's behoorlijk dom jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sommige leraren gebruiken die stiften op zo'n white board... hoe dom kan je zijn
en dan jij:quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En dan raken ze in paniek als ze het er niet vanaf krijgen
Ik moest wel lachen ja, vooral omdat ze dan allerlei methodes gaan proberen om het er vanaf te halenquote:
vroeger, toen we nog die mooie ouderwetse schoolborden hadden met krijtquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen ja, vooral omdat ze dan allerlei methodes gaan proberen om het er vanaf te halen
die hebben we alleen in oude lokalen, ik schrijf er altijd diepzinnige teksten opquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vroeger, toen we nog die mooie ouderwetse schoolborden hadden met krijt
picsquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die hebben we alleen in oude lokalen, ik schrijf er altijd diepzinnige teksten op
zit je me nou in het spreekwoordelijke ootje te nemen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo diepzinnig is het nietwas een grapje dit dat
quote:I only care about the warmth and taste of your blood that lies underneath the surface of your cold, lucid skin
ist wat denk dat het isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |