abonnement Unibet Coolblue
pi_102630114


De spirituele opvolger van het legendarische Demon's Souls voor PS3 en Xbox 360.



Deel1:
[Dark Souls] #1: Waar we Fruit's thunder stelen
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102630239
Laatste post
quote:
Een persoon? Of npc bp?
Een persoon.
Kreeg in beeld te zien dat

blabla has invaded!
:P
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102630514
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:02 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Laatste post

[..]

Een persoon.
Kreeg in beeld te zien dat

blabla has invaded!
:P
Zou het dan eindelijk gaan gebeuren?? Zal wel tijd worden!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  Eindredactie Games zondag 2 oktober 2011 @ 22:12:55 #4
188609 crew  Kensuke
pi_102630954
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:02 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Laatste post

[..]

Een persoon.
Kreeg in beeld te zien dat

blabla has invaded!
:P
Je kunt toch alleen invaded worden als je human bent?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102631141
quote:
Zou het dan eindelijk gaan gebeuren?? Zal wel tijd worden!
Zeker weten!
Daarna probeerde ik om bij iemand te invaden en dat lukte niet.
Kost je wel een Cracked Orb.

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Je kunt toch alleen invaded worden als je human bent?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik was Human.

Okee toch magic, die heb ik.
Kga nog een poging wagen :P
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  Eindredactie Games zondag 2 oktober 2011 @ 22:18:54 #6
188609 crew  Kensuke
pi_102631338
Ik vind human worden niet de moeite waard. Het kost 1 humanity punt en als je doodgaat ben je het weer kwijt. Of is dat niet zo bij jou?
pi_102631676
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Kensuke het volgende:
Ik vind human worden niet de moeite waard. Het kost 1 humanity punt en als je doodgaat ben je het weer kwijt. Of is dat niet zo bij jou?
Wat doe jij met je humanity punten dan?

Als je dood gaan liggen ze in je lijk, dat gaat op een gegeven moment ook fout (zeker als je er 5 ofzo hebt :D )

Ik ga nog eventjes O+ Dan bedjestijd.
  Redactie Games zondag 2 oktober 2011 @ 22:25:18 #8
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102631793
TT even verduidelijkt ;(
.....Kennedy
pi_102631819
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Kensuke het volgende:
Ik vind human worden niet de moeite waard. Het kost 1 humanity punt en als je doodgaat ben je het weer kwijt. Of is dat niet zo bij jou?
Is bij mij ook zo. Maar in humanvorm kan je anderen summonen, das het enigste voordeel die ik weet.
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  zondag 2 oktober 2011 @ 22:26:09 #10
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102631853
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef Wessiej het volgende:
TT even verduidelijkt ;(
_O- so true!
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  Eindredactie Games zondag 2 oktober 2011 @ 22:31:18 #11
188609 crew  Kensuke
pi_102632181
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:23 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Wat doe jij met je humanity punten dan?

Als je dood gaan liggen ze in je lijk, dat gaat op een gegeven moment ook fout (zeker als je er 5 ofzo hebt :D )

Ik ga nog eventjes O+ Dan bedjestijd.
Eerst gebruikte ik ze, op gegeven moment had ik 6 punten. Toen ging het mis. Als ik ze nu vind hou ik ze in mijn inventory. Ik las ergens vaagjes dat pyromancers straks humanity punten kunnen gebruiken om hun vuurkracht krachtiger te maken. Nog even bewaren dus.
  zondag 2 oktober 2011 @ 22:32:26 #12
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102632261
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Zeker weten!
Daarna probeerde ik om bij iemand te invaden en dat lukte niet.
Kost je wel een Cracked Orb.

[..]

Klopt, ik was Human.

Okee toch magic, die heb ik.
Kga nog een poging wagen :P
Soul magic slaat geen deuk in een pakje boter bij deze boss :D
Krijg em nog niet gekickt
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  Eindredactie Games zondag 2 oktober 2011 @ 22:35:24 #13
188609 crew  Kensuke
pi_102632417
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Soul magic slaat geen deuk in een pakje boter bij deze boss :D
Krijg em nog niet gekickt
Ik heb alles gebruikt. Great Heavy Soul Arrows, Great Soul Arrows en normale Soul Arrows. Uiteindelijk dus 58 pijlen op de boss geschoten. :P Toen moest ik nog 2 bars met melee.
  zondag 2 oktober 2011 @ 22:46:29 #14
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102633090
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Ik heb alles gebruikt. Great Heavy Soul Arrows, Great Soul Arrows en normale Soul Arrows. Uiteindelijk dus 58 pijlen op de boss geschoten. :P Toen moest ik nog 2 bars met melee.
Gelukt!
2e klok laten luiden! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij toen doorgelopen? Loop nu met 11000soul op zak
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  Eindredactie Games zondag 2 oktober 2011 @ 22:53:54 #15
188609 crew  Kensuke
pi_102633529
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Gelukt!
2e klok laten luiden! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij toen doorgelopen? Loop nu met 11000soul op zak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102633815
Nou die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dood ;( Het was zo'n mooi beessie. Ik krijg die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt totaal niet dood :') Zodra ik die white fog in ga is het INSTANTKILL :')
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:31 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Eerst gebruikte ik ze, op gegeven moment had ik 6 punten. Toen ging het mis. Als ik ze nu vind hou ik ze in mijn inventory. Ik las ergens vaagjes dat pyromancers straks humanity punten kunnen gebruiken om hun vuurkracht krachtiger te maken. Nog even bewaren dus.
Ah ja die Humanity items bewaar ik ook. Maar ik doelde meer op humanity punten die je vergaart door killstreaks en het killen van bazen enzo.
  zondag 2 oktober 2011 @ 23:01:30 #17
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102633946
quote:
Ik krijg die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt totaal niet dood :') Zodra ik die white fog in ga is het INSTANTKILL :')

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  zondag 2 oktober 2011 @ 23:02:25 #18
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102633987
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:53 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Insanity-Tigra op 02-10-2011 23:30:21 ]
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102635291
Nou Blighttown is FUCKING ENG :D

Ik zat met mn billetjes bij elkaar geknepen iig _O- Wist niet waar ik naar toe ging (Ik kwam via Valley of Drakes, dus ik weet niet waar de 'main entrance' zit voor Blighttown :+ dus eerst helemaal omlaag via al die trapjes) en kon nergens een bonfire vinden :') Uiteindelijk een of andere gang ingelopen in het moeras en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was uiteindelijk een bonfire, heb gesaved en hem uitgezet. :X

Moet ik weer omhoog via die stellage? Of moet ik langs die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enfin morgen weer een dag O+
  Eindredactie Games zondag 2 oktober 2011 @ 23:36:22 #20
188609 crew  Kensuke
pi_102635488
Haha, jullie skippen gewoon heel Blighttown, bastards. :D Je zit goed hoor Fruit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 oktober 2011 @ 23:38:59 #21
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102635584
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:36 schreef Kensuke het volgende:
Haha, jullie skippen gewoon heel Blighttown, bastards. :D Je zit goed hoor Fruit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu Blighttown aan het verkennen, misschien ligt er nog wel wat notable loot
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  zondag 2 oktober 2011 @ 23:39:29 #22
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102635612
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:53 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102636024
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Is bij mij ook zo. Maar in humanvorm kan je anderen summonen, das het enigste voordeel die ik weet.
Hmmm.. kan je ook human worden zonder die items, maar met humanity uit die teller links boven? Dat zijn twee verschillende dingen toch?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  Redactie Games zondag 2 oktober 2011 @ 23:53:05 #24
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102636166
ben nu bij undead brug nog:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_102636551
_O-

Spoiler alleen lezen als je de 2e bel hebt geluid!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:? _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  Eindredactie Games maandag 3 oktober 2011 @ 00:10:27 #26
188609 crew  Kensuke
pi_102636834
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:02 schreef Insanity-Tigra het volgende:
_O-

Spoiler alleen lezen als je de 2e bel hebt geluid!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:? _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut? Waar heb je die gevonden?
pi_102637037
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:10 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Wut? Waar heb je die gevonden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  Eindredactie Games maandag 3 oktober 2011 @ 00:17:31 #28
188609 crew  Kensuke
pi_102637094
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:15 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102637224
Serieus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102641248
Okay misschien moeten we titels aan onze spoilers geven. Over gebieden en zo, want ik ben toch altijd veel te nieuwsgierig en klik de spoilers dan alsnog open :D

Ik moet nu heel de dag werken, thuis ook nog eens en mn PS3 roept me.

Fruiiiittttttt

kom gaaameeen fruiitt

mmmmm daarrkkk ssouuullsss

;(
pi_102641372
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay misschien moeten we titels aan onze spoilers geven. Over gebieden en zo, want ik ben toch altijd veel te nieuwsgierig en klik de spoilers dan alsnog open :D

Ik moet nu heel de dag werken, thuis ook nog eens en mn PS3 roept me.

Fruiiiittttttt

kom gaaameeen fruiitt

mmmmm daarrkkk ssouuullsss

;(
_O- ik kon hem gisteren ook maar moeilijk weg leggen. Toch m'n strength alsnog maar naar 16 gebracht voor m'n Drake Sword, al was het voor die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer nodig.

Wel een lekkere combo op het moment, light armor maar wel een 100% physical blok shield en Drake Sword :)

Nu nog een klein beetje magic erbij eigenlijk. Leuke class tot nu toe, de wanderer :)

Iemand een tip om waar nu heen te gaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102641523
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:52 schreef Cid het volgende:

[..]

_O- ik kon hem gisteren ook maar moeilijk weg leggen. Toch m'n strength alsnog maar naar 16 gebracht voor m'n Drake Sword, al was het voor die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer nodig.

Wel een lekkere combo op het moment, light armor maar wel een 100% physical blok shield en Drake Sword :)

Nu nog een klein beetje magic erbij eigenlijk. Leuke class tot nu toe, de wanderer :)

Iemand een tip om waar nu heen te gaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk shield heb je? In hoeverre is het single hand wielden van dat Dragonsword wenselijk? Ik doe nu de shield + two handed switcheroo. Dat gaat me prima af moet ik zeggen (in de zin dat de game netjes en snel reageert en ik dus moeiteloos mijn block + switch + attack combo kan uitvoeren).

En na de eerste bel kun je naar de Gardens
SPOILER: the Gardens
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je kunt naar Blighttown (via Valley of Drakes) voor de 2e bel.

Overigens over the Gardens een vraagje:
SPOILER: the Gardens
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2011 10:03:43 ]
pi_102641621
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:01 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Welk shield heb je? In hoeverre is het single hand wielden van dat Dragonsword wenselijk? Ik doe nu de shield + two handed switcheroo. Dat gaat me prima af moet ik zeggen (in de zin dat de game netjes en snel reageert en ik dus moeiteloos mijn block + switch + attack combo kan uitvoeren).

En na de eerste bel kun je naar de Gardens
SPOILER: the Gardens
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je kunt naar Blighttown (via Valley of Drakes) voor de 2e bel.

Overigens over the Gardens een vraagje:
SPOILER: the Gardens
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, Knight Shield? Die met die mooie kleurtjes :'). Verder is dat switchen me te veel werk hoor, ben gewoon een beetje lui. Al ging dat bij die Gargoyles prima overigens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was dus op de goede weg, vanavond verder :9
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  Eindredactie Games maandag 3 oktober 2011 @ 12:39:01 #34
188609 crew  Kensuke
pi_102645800
Hoe geef je titels aan een spoiler? Dit gaat over de weg naar Blighttown.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Kensuke op 03-10-2011 12:49:02 ]
pi_102647860
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:39 schreef Kensuke het volgende:
Hoe geef je titels aan een spoiler? Dit gaat over de weg naar Blighttown.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titel doe je door [spoiler = test] te doen.

SPOILER: weg naar Blighttown vanuit Undead Burg
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games maandag 3 oktober 2011 @ 14:07:08 #36
188609 crew  Kensuke
pi_102648183
Ich snap de spoilertitel ding nog steeds niet. Hoe moet je het afsluiten? Je moet wel die doen verslaan voor de sleutel btw.
pi_102648271
Ik heb de 4-2 soulfarm methode van Dark Souls gevonden volgens mij:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw sla niet perongelijk je blacksmith, ik heb hierdoor een nieuwe character aan moeten maken..
pi_102648349
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef Kensuke het volgende:
Ich snap de spoilertitel ding nog steeds niet. Hoe moet je het afsluiten? Je moet wel die doen verslaan voor de sleutel btw.
* openen met [spoiler = vul hier je text in]

* dan je tekst

* en dan aflsuiten met [/spoiler]
  Eindredactie Games maandag 3 oktober 2011 @ 14:22:18 #39
188609 crew  Kensuke
pi_102648719
Excuse my stupidity, maar niet zo dus?
[spoiler = vul hier je text in] hoi [/spoiler]

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef h4y0 het volgende:
Ik heb de 4-2 soulfarm methode van Dark Souls gevonden volgens mij:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw sla niet perongelijk je blacksmith, ik heb hierdoor een nieuwe character aan moeten maken..
Das een goeie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102648784
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:22 schreef Kensuke het volgende:
Excuse my stupidity, maar niet zo dus?
[spoiler = vul hier je text in] hoi [/spoiler]

[..]

Das een goeie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Kensuke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102648877
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:22 schreef Kensuke het volgende:
Excuse my stupidity, maar niet zo dus?
[spoiler = vul hier je text in] hoi [/spoiler]

[..]

Das een goeie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja wel zo dus :)

SPOILER: hoi Karel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[spoiler = hoi Karel]TEST[/spoiler] (zonder spaties! dat is het ;))

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2011 14:27:36 ]
  Eindredactie Games maandag 3 oktober 2011 @ 14:42:24 #42
188609 crew  Kensuke
pi_102649339
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:24 schreef h4y0 het volgende:

[..]

@Kensuke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Forest na seal (thanks Fruit)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102649539
[quote]0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:42 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER: Covenant met bos-kat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102654315
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef h4y0 het volgende:
Ik heb de 4-2 soulfarm methode van Dark Souls gevonden volgens mij:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw sla niet perongelijk je blacksmith, ik heb hierdoor een nieuwe character aan moeten maken..
Hier een filmpje bij het praatje:
SPOILER: Joetoebook filmpje van bovenstaande spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Insanity-Tigra op 03-10-2011 17:31:36 ]
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102659938
Weten jullie hoe laat het is?

DARK SOULS TIME _O_
pi_102660467
Weet iemand waar New Lodo ligt? :')

Want:
SPOILER: The Great Hollow
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games maandag 3 oktober 2011 @ 20:01:17 #47
188609 crew  Kensuke
pi_102661082
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand waar New Lodo ligt? :')

Want:
SPOILER: The Great Hollow
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: new lodo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102661921
Aaah mén! Double Cursed, nu heb ik nog maar een kwart (1 balkje) hp :')

AHMIGAD

TRIPLE CURSED.

Ik heb echt nog maar een streepje (1/8ste) en sta onder ergens in the Large Hollow.

Talking about screwed up the bum :')

Ik kan mn character nu wel wegflikkeren denk ik. Daar kom ik dus nooit meer fatsoenlijk uit :')

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2011 20:26:39 ]
pi_102662407
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2011 20:26:28 ]
  Eindredactie Games maandag 3 oktober 2011 @ 20:35:53 #50
188609 crew  Kensuke
pi_102662960
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Aaah mén! Double Cursed, nu heb ik nog maar een kwart (1 balkje) hp :')

AHMIGAD

TRIPLE CURSED.

Ik heb echt nog maar een streepje (1/8ste) en sta onder ergens in the Large Hollow.

Talking about screwed up the bum :')

Ik kan mn character nu wel wegflikkeren denk ik. Daar kom ik dus nooit meer fatsoenlijk uit :')
Fruuuuit, waarom ga je dan ook 3x achter elkaar bij die kikkers staan. :P Die weg is optioneel.
pi_102663245
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:35 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Fruuuuit, waarom ga je dan ook 3x achter elkaar bij die kikkers staan. :P Die weg is optioneel.
Nee het was niet in de Sewers, het was in een of andere geheim pad in Blighttown :'(

Ik zit weer in t hoofdkamp _O_ Nog nooit zo hard gerent _O-. Blijkbaar kun je ook cures kopen bij
SPOILER: cure fixxen in undead church
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gedoe ;(
pi_102667270
Jeeej ik ben weer uncursed O+ O+ O+
pi_102668485
Heerlijk het asylum voor de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel hard gebuttraped door de demon. :(
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_102669677
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Heerlijk het asylum voor de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel hard gebuttraped door de demon. :(
Yeh die is nogal sterk ja :D

Zit nu in de Sewers
SPOILER: Sewers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ Nog een half uurtje dan O+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2011 22:29:03 ]
pi_102670316
Vanavond bijna geen tijd gehad om te spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102671951
Ik zit bij de boss battle van de Sewers:

SPOILER: boss battle Sewers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2011 23:11:25 ]
  Redactie Games maandag 3 oktober 2011 @ 23:24:02 #57
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102672545
JAAAAAAAAAA, voorbij de draak, fuck you and your brains.
.....Kennedy
pi_102677787
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit bij de boss battle van de Sewers:

SPOILER: boss battle Sewers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de makkelijkste bossfights tot nu toe wat mij betreft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_102679741
-O- Ik kan niet kiezen tussen m'n chars haha... ik zit de hele tijd te switchen tussen mijn Wanderer en Knight. Allebei nu 10 uur op de klok ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102680717
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:05 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Een van de makkelijkste bossfights tot nu toe wat mij betreft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: baas van Depths (sewers)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen weer verder (vandaag geen tijd en ga vanavond weg ;( )

Mn PlayStation roept me. Fruuiiiittttttt..... Daarrkksssouullssss.....
pi_102683713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:05 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

SPOILER: baas van Depths (sewers)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen weer verder (vandaag geen tijd en ga vanavond weg ;( )

Mn PlayStation roept me. Fruuiiiittttttt..... Daarrkksssouullssss.....
Vanavond weer! Welk level ben je? Ik wil multiplayen!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102684991
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:40 schreef Cid het volgende:

[..]

Vanavond weer! Welk level ben je? Ik wil multiplayen!
Dunno rond de 27 ish volgens mij :) Maar ik kan vanavond dus niet (of het moet laat worden) maar beter van niet, morgen weer vroeg op (vrijdag deadline voor mn android app) dus DO WORK ;(

fruuiiittt........ daarrksouulllssss... kkooom daannnn......

;(

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2011 13:23:09 ]
pi_102685348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:22 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dunno rond de 27 ish volgens mij :) Maar ik kan vanavond dus niet (of het moet laat worden) maar beter van niet, morgen weer vroeg op (vrijdag deadline voor mn android app) dus DO WORK ;(

fruuiiittt........ daarrksouulllssss... kkooom daannnn......

;(
Oh dan heb ik even tijd om ook rond dat level te komen.

BTW maak jij android apps? Heb je al iets gemaakt? (ben er ook mee bezig, voor de hobby dan)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102685961
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef Cid het volgende:

[..]

Oh dan heb ik even tijd om ook rond dat level te komen.

BTW maak jij android apps? Heb je al iets gemaakt? (ben er ook mee bezig, voor de hobby dan)
Ik maak vrijwel alles :') games, facebook applicaties, apps, websites, online apps. Ontwerp en een stukje uitvoering, in een team van ZZPers :)

atm bezig met een project voor div. gemeentes :) vrijdag is er een belangrijk gesprek dus moet het e.e.a finetunen en afmaken O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2011 13:51:40 ]
pi_102691131
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik maak vrijwel alles :') games, facebook applicaties, apps, websites, online apps. Ontwerp en een stukje uitvoering, in een team van ZZPers :)

atm bezig met een project voor div. gemeentes :) vrijdag is er een belangrijk gesprek dus moet het e.e.a finetunen en afmaken O+
Bazenbaan! Ik zit te veel in hobby sfeer qua development, maar zou het graag doen!

On-topic:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102691330
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:58 schreef Cid het volgende:

[..]

Bazenbaan! Ik zit te veel in hobby sfeer qua development, maar zou het graag doen!

On-topic:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie kapot is, verdwijnt hij uit je inventory. Helemaal weg dus, dus eigenlijk maar 1 keer te gebruiken ;(
pi_102691474
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:02 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Als ie kapot is, verdwijnt hij uit je inventory. Helemaal weg dus, dus eigenlijk maar 1 keer te gebruiken ;(
Dat is wel jammer...dan hou ik hem wel aan tenzij ik een betere vind die hetzelfde doet O+
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102691567
Trouwens, ik had dit ook met DeSo.

Mijn strength zit nu op 21 met 200 punten. Dit komt door t Dragon Sword. Als ik een willekeurig ander wapen selecteer dan is t natuurlijk een stuk lager, iets van 50~70.
Anyway, als ik t Dragon Sword aan heb, en mn strength oimhoog wil brengen, gaat hij niet verder dan die 200. Bij een ander wapen gaat het ook niet meer omhoog. Eigenlijk hoef ik nu dus geen strength meer toe te voegen lijkt mij? Beetje lastig uit te leggen maar hoop dat iemand het begrijpt :P

[ Bericht 19% gewijzigd door Chaos-Zero op 04-10-2011 16:32:11 ]
pi_102692597
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:58 schreef Cid het volgende:

[..]

Bazenbaan! Ik zit te veel in hobby sfeer qua development, maar zou het graag doen!

On-topic:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat let je?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:08 schreef Chaos-Zero het volgende:
Trouwens, ik had dit ook met DeSo.

Mijn strength zit nu op 21 met 200 punten. Dit komt door t Dragon Sword. Als ik een willekeurig ander wapen selecteer dan is t natuurlijk een stuk lager, iets van 50~70.
Anyway, als ik t Dragon Sword aan heb, en mn strength oimhoog wil brengen, gaat hij niet verder dan die 200. Als ik dit bij een ander wapen doe die veel slechter is, gaat het nog wel omhoog.
Weet iemand waarom hij niet verder omhoog gaat bij t Dragon Sword? Want eigenlijk hoef ik nu dus geen strength meer toe te voegen lijkt mij? Of komt dit doordat hij eerst zelf tot de 200 moet komen en daarna pas over 200 heen gaat. Dus dat eigenlijk dat wapen zoveel strength aan toevoegt? Beetje lastig uit te leggen maar hoop dat iemand het begrijpt :P
Ik denk dat hij je STR capped @ 200 dan C-Z :)

Ik heb trouwens ook dat Dragon Sword (is dat die van
SPOILER: DragonSword
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik heb overigens geen 200 STR. Of het is me nog niet opgevallen :')

Of bedoel je dat je 200 Damage doet? :D
pi_102692738
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Wat let je?

[..]

Ik denk dat hij je STR capped @ 200 dan C-Z :)

Ik heb trouwens ook dat Dragon Sword (is dat die van
SPOILER: DragonSword
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik heb overigens geen 200 STR. Of het is me nog niet opgevallen :')

Of bedoel je dat je 200 Damage doet? :D
Ik heb het even aangepast. Maar ik merk dat er bij andere wapens ook geen strength meer bij komt als ik die equip en strength omhoog wil doen. Mijn R weapon 1 doet met dragon sword rond de 90 damage, maar die 200 bedoel ik die bij de stats staan.

SPOILER: Dragon Sword
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102692805
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Wat let je?

Inkomen :) Of het moet er bij maar zo veel tijd heb ik helaas niet echt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef SuperFruitig het volgende:

Ik denk dat hij je STR capped @ 200 dan C-Z :)

Ik heb trouwens ook dat Dragon Sword (is dat die van
SPOILER: DragonSword
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik heb overigens geen 200 STR. Of het is me nog niet opgevallen :')

Of bedoel je dat je 200 Damage doet? :D
Denk dat hij 200 damage bedoeld ja.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:08:10 #72
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102694618
3000 van mijn zieltjes liggen bij de eerste eindbaas.

Weer even tof als het eerste deel alleen echt veel framedrops ;(
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_102694894
Trouwens, ik heb ook al 2 keer wat aan die blacksmith in die toren gegeven. Hij zegt dan dat t nog wel een keer af komt en ik terug moet komen. Weet iemand wat ie hiermee gaat doen?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:15:06 #74
357371 TheSmallDude
Dark soulloos :( help
pi_102697685
Hey mensen! Ik ben net nieuw hier :) Ziet er goed uit dit forum! Maareuh... ik ben al zo lang aan het wachten :( op mijn Dark souls... Ik kom uit noord brabant, heb echt al veel winkels gebeld, maar geen eentje heeft hem :\
Ik zie hier dat mensen al meer dan 20 uur hebben gespeeld :O
Als iemand mij de gouden tip kan geven, waar ik hem misschien morgen kan gaan halen (waar ze hem al hebben) Zal ik je voor altijd dankbaar zijn!!!!!!!!!!!!

Ik woon in omgeving Den Bosch, dus AUB laat het me weten!

Ik wil zo al die spoilers van jullie lezen, maar wil nog niet weten wat er gaat gebeuren haha, al is het erg verleidelijk!
yooooooooooooooooooooooooo d : D
pi_102703957
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef TheSmallDude het volgende:
Hey mensen! Ik ben net nieuw hier :) Ziet er goed uit dit forum! Maareuh... ik ben al zo lang aan het wachten :( op mijn Dark souls... Ik kom uit noord brabant, heb echt al veel winkels gebeld, maar geen eentje heeft hem :\
Ik zie hier dat mensen al meer dan 20 uur hebben gespeeld :O
Als iemand mij de gouden tip kan geven, waar ik hem misschien morgen kan gaan halen (waar ze hem al hebben) Zal ik je voor altijd dankbaar zijn!!!!!!!!!!!!

Ik woon in omgeving Den Bosch, dus AUB laat het me weten!

Ik wil zo al die spoilers van jullie lezen, maar wil nog niet weten wat er gaat gebeuren haha, al is het erg verleidelijk!
Gewoon bestellen bij Nedgame.nl? Overmorgen in huis dan denk ik.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102718872
Toch nog een uurtje erin gestopt :D

Ben nu lvl 38, heb 3 humanity in mn bar en 8 humanity middels items. Tigra zei jij nu dat je bij 10 humanity het permanent blijft? Want dan is het het upgraden wel waard (aangezien je dikke stat-boosts krijg van humanity).

Anyway heb nu zo een groot rechthoekig schild, die Dragon Sword (blijft toch de beste tot nu toe, ondanks dat ik verscheidene rare weapons gevonden heb) en loop met een anti-posion/curse/bleeding equipment (dat Dark nogiets). Zit nu in Blighttown bij de Bonfire
SPOILER: Blighttown Bonfire
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Dit keer voel ik me al een stuk geruster. Ben zwaar prepared voor battle en loop er redelijk rustig door heen. Het is echt 100% DeSo en ik geniet echt met volle teugen O+ Ik chagerijn al niet eens meer als ik iets te gehaast doe of sloppy ben in battles :D Het gaat dan echt zo van: duuuude, come aan dit is sketchy..

Anyway morgen die boss maar eens opzoeken dan O+

Ow trouwens, is het iemand al opgevallen dat die dikke vliegende torren (die dat rood/oranje electriciteit achtig spul spugen de exacte zelfde soundFX hebben als die Freddy Krueger-poppetjes (die hagedissen met die 6 gezichten) uit DeSo? O+ O+.

Ow trouwens!

SPOILER: Blighttown special item
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OW en trouwens2!

SPOILER: Ring om in Blighttown beter te kunnen rennen door het moeras
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen even Blighttown leeggeloot en meteen even gespiekt waar de volgende baas zich zou bevinden:
SPOILER: Baas Blighttown
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deacon_Tigra zou jij het dikgedrukte kunnen bevestigen?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2011 10:08:14 ]
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:23:30 #77
357371 TheSmallDude
Dark soulloos :( help
pi_102719155
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef Cid het volgende:

[..]

Gewoon bestellen bij Nedgame.nl? Overmorgen in huis dan denk ik.
Ahh ja dat heb ik proberen te doen, maar 71 euro met verzend kosten erbij vind ik wel een beetje te veel als je het mij vraagt :( Heb op het moment geen Ideal dus....
12,50 - rembours, is toch wel HEEL veel :(
Zal er morgen misschien niet een of ander winkel (dat jullie weten) zijn die hem verkoopt?
Alvast bedankt ;)
yooooooooooooooooooooooooo d : D
pi_102726393
Ik meld mij met knikkende knieën aan in dit topic. Gisteren gehaald. 4 uurtjes erin zitten. Ben een grote bangepoeperd.

Heb een wanderer en heb de Taurus unit met zweet op de billen verslagen..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102726805
Ben gisteren ook nog even los gegaan. De Elite Knight Gear gevonden en meteen even m'n stats geleveld zodat ik er gewoon mee kan rollen enzo. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BTW Fruit, level 38!? Gisteren nog 27ish? Nog maar even souls farmen dan, en bedenken wat ik ga levelen. Ga denk ik bijna pure melee, dus vooral endurance, strength en vitality denk ik.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 oktober 2011 @ 11:06:26 #80
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_102727090
Na het veel te lang uit te hebben gesteld ga ik ook maar eens van start met de D* Souls serie. Demon's Souls ligt nu thuis op me te wachten om mee te beginnen (kan ik daar nu nog hier mee terecht?).

Zij die sterven gaan.... ;( Hebben er stiekem zin in. :D
PSN: ardpsiko
pi_102727716
Trouwens wel mooi.. Ik was gisteren helemaal euforisch dat ik die Taurus Demon verslagen heb.. Loop ik lekker verder, bruggetje over..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gotta love it :D
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  Redactie Games woensdag 5 oktober 2011 @ 11:36:53 #82
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102728118
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:23 schreef TheSmallDude het volgende:

[..]

Ahh ja dat heb ik proberen te doen, maar 71 euro met verzend kosten erbij vind ik wel een beetje te veel als je het mij vraagt :( Heb op het moment geen Ideal dus....
12,50 - rembours, is toch wel HEEL veel :(
Zal er morgen misschien niet een of ander winkel (dat jullie weten) zijn die hem verkoopt?
Alvast bedankt ;)
Game ligt vanaf morgen vast wel in de media markt enz
.....Kennedy
pi_102728319
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef Cid het volgende:
Ben gisteren ook nog even los gegaan. De Elite Knight Gear gevonden en meteen even m'n stats geleveld zodat ik er gewoon mee kan rollen enzo. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BTW Fruit, level 38!? Gisteren nog 27ish? Nog maar even souls farmen dan, en bedenken wat ik ga levelen. Ga denk ik bijna pure melee, dus vooral endurance, strength en vitality denk ik.
Ja ik ging hard (in de weg naar Blighttown vanuit de Sewers kun je echt HARD levelen!). Liep op een gegeven moment met 25k souls rond (DE FUCKQUE?!) en dat was dus een instant 7 levels omhoog _O-

Ik heb ook een melee poppetje tot nu toe. Maar dan rennen (veel backstabben) en sneaky sneaky doen :D Misschien nog wat miracles / spells om dat te boosten.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
Trouwens wel mooi.. Ik was gisteren helemaal euforisch dat ik die Taurus Demon verslagen heb.. Loop ik lekker verder, bruggetje over..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gotta love it :D
_O-

Ik moest daar ook om ragen :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2011 11:45:01 ]
pi_102728453
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ja ik ging hard (in de weg naar Blighttown vanuit de Sewers kun je echt HARD levelen!). Liep op een gegeven moment met 25k souls rond (DE FUCKQUE?!) en dat was dus een instant 7 levels omhoog _O-

Ik heb ook een melee poppetje tot nu toe. Maar dan rennen (veel backstabben) en sneaky sneaky doen :D Misschien nog wat miracles / spells om dat te boosten.

[..]

_O-

Ik moest daar ook om ragen :D
SPOILER: Sewers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102729889
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:47 schreef Cid het volgende:

[..]

SPOILER: Sewers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Toegang tot Sewers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102730023
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

SPOILER: Toegang tot Sewers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die heb ik nog niet gevonden, misschien nu wel met die key die ik uit The Gardens heb.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102731422
Hee, zojuist een update gedownload bij het opstarten van Dark Souls.
Das nog snel ook!
Hopleijk nu minder freezes

*gaat nu gelijk ff spelen*
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102731564
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:16 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Hee, zojuist een update gedownload bij het opstarten van Dark Souls.
Das nog snel ook!
Hopleijk nu minder freezes

*gaat nu gelijk ff spelen*
Check even mijn bericht van boven. Ik heb je kennis nodig!

[Dark Souls] #2: shit is hard yo

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2011 13:24:33 ]
pi_102731662
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:34 schreef Cid het volgende:

[..]

Oh die heb ik nog niet gevonden, misschien nu wel met die key die ik uit The Gardens heb.
SPOILER: Eindbaas in Undead Burg / Toegang tot Sewers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102731788
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:24 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

SPOILER: Eindbaas in Undead Burg / Toegang tot Sewers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je ook welke key je daar voor nodig hebt?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102731886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Check even mijn bericht van boven. Ik heb je kennis nodig!

[Dark Souls] #2: shit is hard yo
quote:
Tigra zei jij nu dat je bij 10 humanity het permanent blijft? Want dan is het het upgraden wel waard (aangezien je dikke stat-boosts krijg van humanity).
Ja ik heb nu 10 humanity. Ben sindsdien 2 x doodgegaan en ik heb nog steeds 10 humanity.
Maar ik denk niet dat het permanent is hoor, als ik teveel doodgaat ben ik volgens mij alles kwijt.
Come on, dit is Demon's Dark Souls, er moet een addertje onder het gras zitten, anders heb je een continu voordeel met je 10 humanity.
Vind je het erg als ik het ff niet uitprobeer? :P
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102731946
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:30 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

[..]

Ja ik heb nu 10 humanity. Ben sindsdien 2 x doodgegaan en ik heb nog steeds 10 humanity.
Maar ik denk niet dat het permanent is hoor, als ik teveel doodgaat ben ik volgens mij alles kwijt.
Come on, dit is Demon's Dark Souls, er moet een addertje onder het gras zitten, anders heb je een continu voordeel met je 10 humanity.
Vind je het erg als ik het ff niet uitprobeer? :P
Beetje risky om dat al m'n items nu te gebruiken :P Ik wacht nog wel even haha
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102732078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:27 schreef Cid het volgende:

[..]

Weet je ook welke key je daar voor nodig hebt?
Nope ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:30 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

[..]

Ja ik heb nu 10 humanity. Ben sindsdien 2 x doodgegaan en ik heb nog steeds 10 humanity.
Maar ik denk niet dat het permanent is hoor, als ik teveel doodgaat ben ik volgens mij alles kwijt.
Come on, dit is Demon's Dark Souls, er moet een addertje onder het gras zitten, anders heb je een continu voordeel met je 10 humanity.
Vind je het erg als ik het ff niet uitprobeer? :P
Mmmmmmmm... Als je unhollowed of kindled gaat er dan ook een humanity af?

Ik heb namelijk 3 in mn bar en nog 8 ofzo in mn inventory. Ik wil het wel eens proberen maar het zou zonde zijn als je het hierdoor verneukt :D
  Redactie Games woensdag 5 oktober 2011 @ 13:37:09 #94
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102732118
Fruit, weet je vriendin wel dat je zoveel dark soulst? slaat ze je nog niet KO daarna?
.....Kennedy
pi_102732175
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef Wessiej het volgende:
Fruit, weet je vriendin wel dat je zoveel dark soulst? slaat ze je nog niet KO daarna?
Dude ik werk me KAPOT de laatste tijd :D Vanmorgen BAZENMEETING gehad (klant tevreden je weets) vrijdag BAZENMEETING met de gemeente (ook al tevreden LIKE A BAAWWSSSSS)

Mn vriendin vind het niet erg dat ik dan wat DaSo speel O+
  Redactie Games woensdag 5 oktober 2011 @ 13:39:10 #96
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102732218
en nog steeds geen pic
.....Kennedy
pi_102732852
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef Wessiej het volgende:
en nog steeds geen pic
Waarvan?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102732877
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:56 schreef Poit het volgende:

[..]

Waarvan?
Van mij :')

Maar kutW mn vriendin is overdag niet thuis, dus dat is lastig een pic maken ;(
pi_102733028
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:57 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Van mij :')

Maar kutW mn vriendin is overdag niet thuis, dus dat is lastig een pic maken ;(
Ik zie dat snoezelige snuitje van je altijd als ik m'n ogen dicht doe :P

Maar anyhow.. Vanavond visite. Geen DS.. Of gewoon toch doen en visite negeren. Dat laatste denk... :D
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102733148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik zie dat snoezelige snuitje van je altijd als ik m'n ogen dicht doe :P

Maar anyhow.. Vanavond visite. Geen DS.. Of gewoon toch doen en visite negeren. Dat laatste denk... :D
LIEK A BAUWSSSS

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2011 14:06:06 ]
pi_102733228
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

LIEK A BAUWSSSS
Ja tot je vrouwelijke metgezel het zat is :')
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102733264
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:08 schreef Cid het volgende:

[..]

Ja tot je vrouwelijke metgezel het zat is :')
PFFF DIE HEBT TOCH NIKS TE MAKKEN :7 :7 :7 :7 :7

die leest dit topic toch nooit dus is veilig hopsa ^O^
pi_102733360
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:09 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

PFFF DIE HEBT TOCH NIKS TE MAKKEN :7 :7 :7 :7 :7

die leest dit topic toch nooit dus is veilig hopsa ^O^
_O-
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102733398
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:08 schreef Cid het volgende:

[..]

Ja tot je vrouwelijke metgezel het zat is :')
Daar hebben ze de bitch slap voor uitgevonden :P Gewoon een R1 + R2 combo :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  Eindredactie Games woensdag 5 oktober 2011 @ 15:32:42 #105
188609 crew  Kensuke
pi_102736389
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:27 schreef Cid het volgende:

[..]

Weet je ook welke key je daar voor nodig hebt?
Het is niet de key die je in der Forest krijgt, je kunt hem ergens vinden in de kerk. Als je het goed is heb je hem al, anders moet je daar goed exploren.
pi_102737289
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:32 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Het is niet de key die je in der Forest krijgt, je kunt hem ergens vinden in de kerk. Als je het goed is heb je hem al, anders moet je daar goed exploren.
SPOILER: Die ene key voor dat stukje onderin Undead Burg
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102737336
Die heb ik allemaal, vanavond eens wat deuren intrappen in Undead Burg. RAAWR
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:05:47 #108
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102739807
quote:
Mmmmmmmm... Als je unhollowed of kindled gaat er dan ook een humanity af?
Kindellen kost 1 humanity per keer,maar kan (geloof) ik maar 1 x per bonfire gedaan worden.
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102740384
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:05 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Kindellen kost 1 humanity per keer,maar kan (geloof) ik maar 1 x per bonfire gedaan worden.
Yeh I know, maar ik vroeg me dat eigenlijk af in verband met je fixed 10 humanity punten (kun je meer als 10 hebben? En als je nu onder de 10 komt door kindlen. En je gaat dood, krijg je dan weer 10?)

Ik vind 10 een magisch nummer en wil eigenlijk mijn opgebouwde humanity punten niet brassen aan
SPOILER: eindbaas van Blighttown
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102740603
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:22 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Yeh I know, maar ik vroeg me dat eigenlijk af in verband met je fixed 10 humanity punten (kun je meer als 10 hebben? En als je nu onder de 10 komt door kindlen. En je gaat dood, krijg je dan weer 10?)

Ik vind 10 een magisch nummer en wil eigenlijk mijn opgebouwde humanity punten niet brassen aan
SPOILER: eindbaas van Blighttown
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Tigra, zoek dat eens uit voor ons :Y >:)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102744627
De PS3 versie is binnen O+ Eens kijken hoever ik kan komen.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_102744707
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef internal het volgende:
De PS3 versie is binnen O+ Eens kijken hoever ik kan komen.
Ik gok 3 stappen :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102744740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik gok 3 stappen :P
Waarschijnlijk wel, ik ging in demon's souls ook voor de gate van boletaria palace dood :D
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_102745245
Over 2 uur is het weer zo ver _O_
pi_102746227
ik ook zoiets *O*
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  Eindredactie Games woensdag 5 oktober 2011 @ 20:59:22 #116
188609 crew  Kensuke
pi_102748807
Ik probeer al 1 uur de rode draak te killen. Gewoon met melee. Al 2x zo dichtbij geweest, arghh.
pi_102749394
Iemand al met een vriend(in) online kunnen spelen?
  Redactie Games woensdag 5 oktober 2011 @ 21:17:30 #118
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102749863
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Kensuke het volgende:
Ik probeer al 1 uur de rode draak te killen. Gewoon met melee. Al 2x zo dichtbij geweest, arghh.
Bij een vriend van mij is die zojuist gewoon dood gegaan, hij stond op de brug en viel toen neer, zonder damage of wat dan ook :') Gigantische bug, leverde hem 10k souls op.
.....Kennedy
pi_102751590
AAAARRRG curses!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102752102
Ben zo de weg kwijt in de sewers...wel goed voor m'n humanity :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102753659
ITS GO TIME SUCKERS
pi_102753731
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:47 schreef Cid het volgende:
AAAARRRG curses!
Pas op, dat zijn geen geintjes :X
pi_102754020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Pas op, dat zijn geen geintjes :X
Dat zijn zeker geen geintjes. Sterker nog, het is behoorlijk klote!
pi_102754911
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:31 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Dat zijn zeker geen geintjes. Sterker nog, het is behoorlijk klote!
I know, ik zat vast net buiten Blighttown (aan de andere kant) met nog maar 1/8e hp en geen souls :')

Zit nu trouwens bij de Boss van Blighttown

HOLY

FUCK.
pi_102756327
Ha!

Net mn eerste coop game gehad! Heb nu 4 humanity + ik ben unhollow (we hadden die boss van Blighttown verslagen). Nu ga ik er eens als human voor zitten! Kijken of ik iets kan summonen O+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:48:53 #126
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102757310
Kep net mijn Drake Sword ge-upgrade naar +2.
Damn wat slaat dat hard (voor nu dan hehe)
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102758179
Net een epic battle met een invading black phantom!
Waren al 20 min bezig. Ging helemaal gelijk op.
Ik had em bijna, komt er een 2e(!) invading black phantom, backstab YOU DIED :{
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102758209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 00:13 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Net een epic battle met een invading black phantom!
Waren al 20 min bezig. Ging helemaal gelijk op.
Ik had em bijna, komt er een 2e(!) invading black phantom, backstab YOU DIED :{
Typical DS :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102758215
De fuque? Ik zit nu al weer een half uur te wachtten (blijkbaar savede hij mijn unhollowed-ness niet) tot ik weer in een game kan / tot ik weer wordt opgeroepen.

Ik denk dat mn poorten verneukt zijn (KUTROUTER).

Wat een sof ;(

Ik krijg die baas niet alleen verslagen :(
pi_102758340
OHMYGAWD. Ik denk ik maak mezelf dan maar weer levend met een humanity, wordt ik INSTANT geinvade en geraped.

kutspel
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 00:22:01 #131
188609 crew  Kensuke
pi_102758443
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 00:18 schreef SuperFruitig het volgende:
OHMYGAWD. Ik denk ik maak mezelf dan maar weer levend met een humanity, wordt ik INSTANT geinvade en geraped.

kutspel
Wat raak je allemaal kwijt als je na een invade doodgaat?
pi_102758487
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 00:22 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Wat raak je allemaal kwijt als je na een invade doodgaat?
zelfde alsdat je gewoon dood gaat
pi_102758551
wtf ik word WEER meteen geinvade.

Black Phantom Maneater Mildred,

lijkt wel een NPC BP?
pi_102758658
SPOILER: Maneater Mildred
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102758774
Ik kan nog steeds geen party maken of vinden ofzo :(

Nergens geen witte oproepdingen. Ik weet nog steeds niet of het aan de game of aan mn router ligt.

Wat onhandig ;(
pi_102759016
QUINTUPLEPOST!

2e Bel geluid!
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 00:46:27 #137
188609 crew  Kensuke
pi_102759045
Goed bezig Fruit. :P Blah, ik maak al uren geen progressie, het is te moeeeeeilijkkk.
pi_102759077
SPOILER: Na het luiden van de 2e bel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2011 00:57:55 ]
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 01:03:13 #139
188609 crew  Kensuke
pi_102759388
SPOILER: na 2de bel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102759445
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 01:03 schreef Kensuke het volgende:
SPOILER: na 2de bel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: na 2e bel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 01:07:24 #141
188609 crew  Kensuke
pi_102759470
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 01:06 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

SPOILER: na 2e bel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: na 2de bel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102759489
nope

SPOILER: na 2e bel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2011 01:17:41 ]
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 01:19:03 #143
188609 crew  Kensuke
pi_102759684
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 01:08 schreef SuperFruitig het volgende:
nope

SPOILER: na 2e bel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102759765
Doe ik dat morgen. Tijd om te pitten.
pi_102759861
Maneater Mildred? Das vaag.
Daar heb ik al 2 x tegen gevochten toen ik geinvade werd, hij als Black Phantom.
Maar daarna heb ik met Maneater Mildred heel de avond lopen coopen, Maneater Mildred als Blue Phantom.

Dat is toch geen npc? :?
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  Redactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 01:30:08 #146
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102759886
Jup is een npc
.....Kennedy
pi_102759912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 01:30 schreef Wessiej het volgende:
Jup is een npc
WHUT? :D
NPC black phantoms ken ik wel, maar kende nog geen NPC Blue Phantoms!
Soul sign op grond and buigen bij aankomst en everything! _O_

Vetste

Game

Ever!
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102759945
Ja is mij dus net overkomen, ik kill invading black phantom maneater mildred (makkie), kom bij de baas, kan ik 'm summonen. Toen pas, en omdat ik bedacht dat ik online speelde omdat mijn router beunt als 360 en PS3 tegelijk online zijn, viel het kwartje.

Weet iemand hoe de neuk ik terugkom naar boven na de 2e bel zonder weer heel Blighttown door te lopen? Ben die plek goed zat!

Also ik had dus die red dragon spawn bug (zomaar doodgegaan) en hij gaf wel souls maar geen Dragon Sword :(
pi_102759972
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Noray het volgende:
Ja is mij dus net overkomen, ik kill invading black phantom maneater mildred (makkie), kom bij de baas, kan ik 'm summonen. Toen pas, en omdat ik bedacht dat ik online speelde omdat mijn router beunt als 360 en PS3 tegelijk online zijn, viel het kwartje.
Kwartje valt nu bij mij pas ook!
Helemaal niet bij stilgestaan :)

quote:
Weet iemand hoe de neuk ik terugkom naar boven na de 2e bel zonder weer heel Blighttown door te lopen? Ben die plek goed zat!
Links aanhouden en dan via de houten trap omhoog naar dat rad.
Met het rad omhoog en dan alsmaar omhoog klimmen met de ladders.
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102759990
Stats na een avondje grinden
- level 40
- Knight Armor +5
- Long Bow +5
- Grass Crest Shield +5
- Drake Sword +2
- Crimson Waistcloth +1
- Knight Shield +1
- Butcher Knife +1


Kan nu de Long Bow +5 (en de Knight Armor +5) alleen bij een smith verder upgraden naar +10 OF met speciale stenen en/of Boss Souls upgraden naar iets unieks.
Maar daar wacht ik ff mee, de keuze is reuze :P

Nu sleepy time :Z



[ Bericht 6% gewijzigd door Insanity-Tigra op 06-10-2011 01:44:34 ]
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102761692
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 01:37 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Stats na een avondje grinden
- level 40
- Knight Armor +5
- Long Bow +5
- Grass Crest Shield +5
- Drake Sword +2
- Crimson Waistcloth +1
- Knight Shield +1
- Butcher Knife +1

Kan nu de Long Bow +5 (en de Knight Armor +5) alleen bij een smith verder upgraden naar +10 OF met speciale stenen en/of Boss Souls upgraden naar iets unieks.
Maar daar wacht ik ff mee, de keuze is reuze :P

Nu sleepy time :Z

[ afbeelding ]
Nice! Gisteren m'n Elite Knight Armor geupgrade met Glorious *iets* en m'n shield met het Crystal Shield. Ben een beetje een kerstboom nu :( Al ziet het er wel vet uit als ik het shield op m'n rug draag (stekelvarkens ftw!)

Wat is je spec trouwens? :) (ze moeten echt een screenshot-maker inbouwen)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102762369
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 08:06 schreef Cid het volgende:

[..]

Nice! Gisteren m'n Elite Knight Armor geupgrade met Glorious *iets* en m'n shield met het Crystal Shield. Ben een beetje een kerstboom nu :( Al ziet het er wel vet uit als ik het shield op m'n rug draag (stekelvarkens ftw!)

Wat is je spec trouwens? :) (ze moeten echt een screenshot-maker inbouwen)
Ik gebruik *precies* dezelfde combinatie, die armor en dat schild van die dude in het riool gekocht en de rest elite armor set. Heb aardig wat punten in Endurance moeten pompen om daar normaal mee te kunnen rollen en zulks maar bijna niks kan me nu bewegen als ik geraakt wordt, very nice.

Ik heb die deur in de forest geopend van 20,000 souls, holy crap dat zijn me een zooi pittige vijanden bij elkaar. Wel goed om te farmen, zo vlakbij een bonfire.

Heb overigens in het hele spel nog geen goede unique weapon gevonden die Dexterity als main stat gebruikt, gebruik nog steeds het wapen waar ik mee begon, alleen is het nu een falchion+8. Weet iemand waar ik een bruut Dex-zwaard ofzo kan vinden?
pi_102762634
Gisteren niet kunnen veel kunnen spelen. Wil verder.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102763285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 01:37 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Stats na een avondje grinden
- level 40
- Knight Armor +5
- Long Bow +5
- Grass Crest Shield +5
- Drake Sword +2
- Crimson Waistcloth +1
- Knight Shield +1
- Butcher Knife +1

Kan nu de Long Bow +5 (en de Knight Armor +5) alleen bij een smith verder upgraden naar +10 OF met speciale stenen en/of Boss Souls upgraden naar iets unieks.
Maar daar wacht ik ff mee, de keuze is reuze :P

Nu sleepy time :Z

[ afbeelding ]
DE FUCK.

Ik ben lvl 38 maar zie er lang niet zo stylish uit als jij ;( Mijn wapens zijn nog allemaal flut. Misschien moet ik eens wat gaan upgraden binnenkort.
pi_102763552
Gisteren tot de tauren demon gekomen, 3 keer dood gegaan door stomme fouten dus kon maar beter stoppen :') Maar wat een gaaf spel is het toch O+ Ik denk dat deze beter voor mij is weg gelegd dan demon's souls.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_102763685
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:56 schreef internal het volgende:
Gisteren tot de tauren demon gekomen, 3 keer dood gegaan door stomme fouten dus kon maar beter stoppen :') Maar wat een gaaf spel is het toch O+ Ik denk dat deze beter voor mij is weg gelegd dan demon's souls.
Op een of andere manier trek ik deze ook net iets beter dan Demon Souls. Ik hou het al 3 uur langer vol ;)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102763853
Hij is ook makkelijker, in ieder geval de bazen tot nu toe.

Iets als Flamelurker nog niet tegen gekomen.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102764301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:08 schreef Cid het volgende:
Hij is ook makkelijker, in ieder geval de bazen tot nu toe.

Iets als Flamelurker nog niet tegen gekomen.
Dat durf ik je niet te zeggen..

Hoe is de update naar 1.03 trouwens?
Had bij dinsdag 3 vastlopers. Gelukkig werkt de autosave optie behoorlijk goed.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102764662
Ik heb ook nog geen vaslopers gehad, zal nog wel wat verder moeten testen met wat meer uren speeltijd. Zal het in het weekeinde wel zien.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_102764720
Zijn de trophies stuk trouwens? In het begin kreeg ik er aardig wat, maar nu ik wat verder ben eigenlijk helemaal geen meer. Ook niet na het aanvegen van de vloer met een boss ;(
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:31:34 #161
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102765897
Weet iemand al of hij in sommige normale winkels verkrijgbaar is? Bart Smit ofzo. Kan niet tot morgen wachten :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_102765964
Hier in Deventer had een winkel hem iig gisteren binnen gekregen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:41:53 #163
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102766165
Kreeg net een sms van Gamemania dat ik hem vandaag op kan komen halen *O*
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_102766580
quote:
9s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef Cid het volgende:
Zijn de trophies stuk trouwens? In het begin kreeg ik er aardig wat, maar nu ik wat verder ben eigenlijk helemaal geen meer. Ook niet na het aanvegen van de vloer met een boss ;(
Ik kreeg gister nog een covenant trophy :)
pi_102768791
Mijn order bij Amazon staat op Dispatching Soon, dus zaterdag heb ik het spel wel binnen. *O*
pi_102768823
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:19 schreef torn_Machina het volgende:
Mijn order bij Amazon staat op Dispatching Soon, dus zaterdag heb ik het spel wel binnen. *O*
Denk je? Als hij daar nog weg moet zou ik hem niet voor volgende week verwachten eigenlijk.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102769116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:20 schreef Cid het volgende:
Denk je? Als hij daar nog weg moet zou ik hem niet voor volgende week verwachten eigenlijk.
Amazon heeft ook een distributiecentrum in Amsterdam zitten en 9/10 keer worden mijn orders via dit centrum verstuurd en heb ik het met 2 dagen thuis.

Ik krijg er namelijk ook gewoon een track and trace code van de TNT bij.

Zal nu wel niet veel anders zijn denk ik. :)
pi_102769183
Is het al 9 / 10 uur ? ;(
pi_102769188
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het al 7 / 8 uur ? ;(
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102769286
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:31 schreef Poit het volgende:

[..]

;(

Morgen pak ik vrij, het zal wel goed zijn 10u/dag deze week :W
pi_102769384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

;(

Morgen pak ik vrij, het zal wel goed zijn 10u/dag deze week :W
Heel het weekend staat bij mij vol met DS. Vroeg opstaan om rugby te kijken en daarna de tot ik het niet meer aankan DS spelen *O*\

2 dagen lang!! *O*
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102769714
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:26 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat durf ik je niet te zeggen..

Hoe is de update naar 1.03 trouwens?
Had bij dinsdag 3 vastlopers. Gelukkig werkt de autosave optie behoorlijk goed.
Ik had voor de update 3 vastlopers in vrij korte tijd, sinds de update geen vastlopers gehad en gisteren heul veel gespeeld. A++. Alleen jammer van al die ellendige framedrops, zijn echt teveel stukken waarbij de fps gewoon door de grond zakt, erg jammer.
pi_102769938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:41 schreef seto het volgende:
Kreeg net een sms van Gamemania dat ik hem vandaag op kan komen halen *O*
:( ik heb net gebeld naar gamemania maar ik kon hem nog niet ophalen! :'(
pi_102770021
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Noray het volgende:

[..]

Ik had voor de update 3 vastlopers in vrij korte tijd, sinds de update geen vastlopers gehad en gisteren heul veel gespeeld. A++. Alleen jammer van al die ellendige framedrops, zijn echt teveel stukken waarbij de fps gewoon door de grond zakt, erg jammer.
Goed om te horen dat de vastlopers minder voorkomen. Die framedrops heb ik nog niet zo extreem meegemaakt (ben ook nog niet zo ver). De drops die ik tot nu toe ervaren heb deden me denken aan Shadow of the Colossus op de PS2 :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102772266
Ik heb eigenlijk framedrops op hele suffe stukken :')

EPISCHE UITZICHTEN MET DRAKEN EN SHIT: geen probleem
ergens onderin een riool, gesloten, 4 muren en een dak: MEGA LAG LANGZAME SHIT :')

Het zijn typische dingen die ze fout doen. Als je dood gaat aan curse trouwens, komen er allemaal van die spikes op je lichaam. Dan gaat je beeld ook echt überlangzaam (zo sloom zelfst dat de dood-gaan animatie echt blijft hangen bijna :D)

Dat ze dat niet even fixxen zeg :D Ik denk dat ik zo bij elke framedrop kan aanwijzen waardoor het veroorzaakt wordt _O-

Desalniettemin: EPIC GAME
  Redactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 15:05:28 #176
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102772394
WAAR KOMT HET DOOR FRUIT
.....Kennedy
pi_102772703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef Wessiej het volgende:
WAAR KOMT HET DOOR FRUIT
WIJS HET ONS AAN!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102778924
HET ANTWOORD IS JE MOEDER
pi_102779371
SPOILER: firelink shrine + broertje Yurt + luiden van 2e bel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben net overigens 10x achter elkaar van die houten lift gevallen in Blighttown :')_____
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 19:08:42 #180
188609 crew  Kensuke
pi_102780532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
SPOILER: firelink shrine + broertje Yurt + luiden van 2e bel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben net overigens 10x achter elkaar van die houten lift gevallen in Blighttown :')_____
SPOILER: broertje Yurt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo meteen een foto maken van mijn dude om aan jullie te showen. :)
  Redactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 19:11:09 #181
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102780644
WAT TE DOEN NU.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 19:14:31 #182
188609 crew  Kensuke
pi_102780791
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:11 schreef Wessiej het volgende:
WAT TE DOEN NU.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102780974
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:14 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Karel zegt :)

Heb je de master key W? Anders kun je via Lodo Ruins naar Blighttown :)
pi_102781009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:08 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER: broertje Yurt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo meteen een foto maken van mijn dude om aan jullie te showen. :)
Moet je dan niet actief dat item gebruiken? Ik heb er nog niks mee geprobeerd (ik moest meteen eten vandaar :) ).

Ik wil hem wel eens terugpakken. De flikker.
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 19:21:22 #185
188609 crew  Kensuke
pi_102781081
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Moet je dan niet actief dat item gebruiken? Ik heb er nog niks mee geprobeerd (ik moest meteen eten vandaar :) ).

Ik wil hem wel eens terugpakken. De flikker.
Er verschijnt een bericht een beeld dat de steen aan het gloeien is ofzo. Verder kun je het helemaal niet gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kensuke op 06-10-2011 19:29:52 ]
pi_102782020
Kensuke: weet je of ik terug kan naar naar de oude area vanaf Anor Lando of moet ik dat eerst helemaal clearen? Is moeilijk!
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 19:52:29 #187
188609 crew  Kensuke
pi_102782652
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:40 schreef Noray het volgende:
Kensuke: weet je of ik terug kan naar naar de oude area vanaf Anor Lando of moet ik dat eerst helemaal clearen? Is moeilijk!
SPOILER: anor lando
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102784537
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Er verschijnt een bericht een beeld dat de steen aan het gloeien is ofzo. Verder kun je het helemaal niet gebruiken.
Volgens mij is dat op een specifieke plek dan. Meende ik gelezen te hebben ergens.

Ik zit nog wel even in Eclipse atm ;( Daarna nog een rits icoontjes bouwen en dan is het volgens mij al bedtijd ;(

Morgen is een lange vrije dag voor deze baas. Deadlines ;(
pi_102788611
Ik haat Blight Town...vond wereld 5 in DeSo ook geen hol aan. Dat plus framerate en niet kunnen vinden van bonfire + toxic = fail.

Nog maar een keer dan...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102791239
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:48 schreef Cid het volgende:
Ik haat Blight Town...vond wereld 5 in DeSo ook geen hol aan. Dat plus framerate en niet kunnen vinden van bonfire + toxic = fail.

Nog maar een keer dan...
Ik weet waar de bonfire zit O+

ik liep er de eerste 5x ook pal naast :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2011 22:37:11 ]
pi_102791281
nog 4 icoontjes en dan ben ik klaar AMIGAWD
  Redactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 22:42:47 #192
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102791570
Dankje Fruit om mij te sturen naar Blighttown als lever 11-er. 4500 souls weg.
.....Kennedy
pi_102791811
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Dankje Fruit om mij te sturen naar Blighttown als lever 11-er. 4500 souls weg.
level 11 :D _O-

Ga eerst wat farmen dan lul.
pi_102794261
Ben nu level 19.. Stats zijn beetje gelijkmatig verdeeld. Vind het allemaal waar wat pittig zeg.. Avondje zitten gamen.. Ben kapot! :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102794312
Voor mij geen DaSo meer vanavond ;(.

Ik ga zo Breaking Bad kijken en dan maffen. Alles is nu aan het afronden. Morgen lekker rustig aan.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2011 23:45:32 ]
pi_102794570
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Voor mij geen DaSo meer vanavond ;(.

Ik ga zo Breaking Bad kijken en dan maffen. Alles is nu aan het afronden. Morgen lekker rustig aan.
Je hebt een hele dag morgen, geniet ervan :)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 23:54:04 #197
188609 crew  Kensuke
pi_102794646
Mijn stats na 50 uur spelen:
- level 65
- Lightning Spear +3
- Pyromancy Flame +5
- Silver Knight Shield
- Tin Banishment Catalyst
- Composite Bow

- Havel's Helm
- Crimson Robe
- Havel's Gauntlets
- Havel's Leggings

Ringen
- Havel's Ring (boost equipment load)
- Coventous Gold Serpent Ring (meer item drops)

Ik heb ook nog een Chaos Blade +3. Gemaakt van een Iaito +10 en de soul van de baas van Blighttown. Hij is wel cool en sterk, maar er gaat HP van je af bij elke klap, dus meh.

111006_188609_20111006232815.jpg
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:01:53 #198
111656 Poit
12-08-12
pi_102794927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:54 schreef Kensuke het volgende:
Mijn stats na 50 uur spelen:
- level 65
- Lightning Spear +3
- Pyromancy Flame +5
- Silver Knight Shield
- Tin Banishment Catalyst
- Composite Bow

- Havel's Helm
- Crimson Robe
- Havel's Gauntlets
- Havel's Leggings

Ringen
- Havel's Ring (boost equipment load)
- Coventous Gold Serpent Ring (meer item drops)

Ik heb ook nog een Chaos Blade +3. Gemaakt van een Iaito +10 en de soul van de baas van Blighttown. Hij is wel cool en sterk, maar er gaat HP van je af bij elke klap, dus meh.

[ afbeelding ]
Awesome _O_

Ik ben trouwens stiekem naar The Valley of Drakes gerend (waar ik hard geraped werd). Daar heb ik een kek groen leren pakje vandaan weten te toveren.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  Redactie Games vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:21:47 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102795474
50 uur :D
.....Kennedy
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:25:03 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102795560
Bam. Uitgespeeld.

Makkelijker dan Demon Souls, al komt dat misschien omdat ik de trucjes van de game nu wel doorheb. In Demon Souls was dat nog niet helemaal het geval.

6.5
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102795713
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bam. Uitgespeeld.

Makkelijker dan Demon Souls, al komt dat misschien omdat ik de trucjes van de game nu wel doorheb. In Demon Souls was dat nog niet helemaal het geval.

6.5
>>> http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/14

Bitch Please.
pi_102796246
Morgen samen met een vriend naar een andere vriend in Groningen.
TV's achterin de auto, PS3's mee en met z'n drie vanaf morgen middag tm zondag middag alleen maar Dark Souls spelen :D
Overigens wel ziek. Ik had gister al iets van 30 uur gespeeld, terwijl ik m toen nog geen eens een week had :')

Iemand al met vrienden online kunnen spelen?
pi_102797463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:54 schreef Kensuke het volgende:

Ik heb ook nog een Chaos Blade +3. Gemaakt van een Iaito +10 en de soul van de baas van Blighttown. Hij is wel cool en sterk, maar er gaat HP van je af bij elke klap, dus meh.

[ afbeelding ]
Godverdomme, had ik dit maar eerder gelezen. Deed net precies hetzelfde, heel goed wapen maar dat HP leechen trek ik niet :( Ik had 'm gelijk +4 gemaakt, dus ik vind het zonde van de investering om hem nu weer te reversen ofzo.

Oh en ik heb per ongeluk die gozer met dat uienhoofd doodgemaakt, is dat erg?
pi_102800297
Ik heb gisteren voor mijn B-day DarkSouls special edition gekregen :D Nu nog ergens tijd vandaan halen om te spelen. Als ik zo dit topic doorlees heb ik er wel mega veel zin in :D
pi_102800341
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:21 schreef eviLmotion het volgende:
Ik heb gisteren voor mijn B-day DarkSouls special edition gekregen :D Nu nog ergens tijd vandaan halen om te spelen. Als ik zo dit topic doorlees heb ik er wel mega veel zin in :D
Welcome to the club.

Prepare to die O+

Deadline binnengetikt om 2 uur 'snachts. Dat betekend dat de app de testfase in mag en dat hij nu klaar is voor het echte werk O+

Maar wat het ook betekend is dat ik de HELE DAG DARKSOULS GA SPEULE EUHUHEUHEHUEUHEUWHUEHWOWWOWOWOOOWO

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2011 10:24:39 ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:46:44 #206
111656 Poit
12-08-12
pi_102800895
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Welcome to the club.

Prepare to die O+

Deadline binnengetikt om 2 uur 'snachts. Dat betekend dat de app de testfase in mag en dat hij nu klaar is voor het echte werk O+

Maar wat het ook betekend is dat ik de HELE DAG DARKSOULS GA SPEULE EUHUHEUHEHUEUHEUWHUEHWOWWOWOWOOOWO
Nice, en gratz met het halen van je deadline.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:48:31 #207
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102800943
Gister eventjes gespeeld, rondlopen door dat kasteel en door een witte mist lopen, kom ik ineens een Taurus Demon tegen :') Verder valt het me op dat veel messages op de grond het hebben over "Good luck" en "Death ahead" terwijl het helemaal geen moeilijke stukken zijn? Zal wel zijn door mijn Demon's Souls skills :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:06:18 #208
111656 Poit
12-08-12
pi_102801435
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:48 schreef seto het volgende:
Gister eventjes gespeeld, rondlopen door dat kasteel en door een witte mist lopen, kom ik ineens een Taurus Demon tegen :') Verder valt het me op dat veel messages op de grond het hebben over "Good luck" en "Death ahead" terwijl het helemaal geen moeilijke stukken zijn? Zal wel zijn door mijn Demon's Souls skills :P
Die berichten worden door andere gamers geplaatst. Sommige zijn hilarisch. Nieuwsgierig als ik ben wil ik wel lezen wat er ergens staat. Doe ik moeite om naar een hoekje in een kamer te lopen, staat er als bericht: Be wary of dead end. Ik moest gniffelen :P
Soms zijn er goede tips, bijvoorbeeld als er een hinderlaag ligt ofzo.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:09:51 #209
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102801542
Ja dat weet ik wel, als er ergens een item ligt is het bijv. ook wel handig. Maar in dat kasteel stonden er een paar van die skeletten die je zo dood hebt, stond er een message op de grond met "Tears?". Was nou niet echt moeilijk ofzo :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:04:24 #210
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102803047
WTF

Zit net lekker te spelen, wordt mijn scherm ineens zwart :? Dacht eerst dat het een blinding attack was ofzo, is mijn TV dus gewoon ineens kapot. Wat een timing :(
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_102803233
TV kapot?

Ik heb wel al 2x gehad tijdens DaSo dat het beeld even wegviel :D Maar daarna kwam het (in 4 sec ofzo) weer terug.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:13:53 #212
111656 Poit
12-08-12
pi_102803308
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:04 schreef seto het volgende:
WTF

Zit net lekker te spelen, wordt mijn scherm ineens zwart :? Dacht eerst dat het een blinding attack was ofzo, is mijn TV dus gewoon ineens kapot. Wat een timing :(
DAT IS ZUUR!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102804493
Tigra:

SPOILER: na 2e bel: firelink shire
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102805704
FUUUUUUU dat Sen's Fortress ;(

15k souls weg ;(

+7k

+8k

+8k

TERINGMOEILIJK

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2011 14:09:28 ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:37:50 #215
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102807879
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Tigra:

SPOILER: na 2e bel: firelink shire
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:38:28 #216
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102807894
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:26 schreef SuperFruitig het volgende:
FUUUUUUU dat Sen's Fortress ;(

15k souls weg ;(

+7k

+8k

+8k

TERINGMOEILIJK
Ken het gevoel bij Sen's Fortress ;(
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102808196
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Ken het gevoel bij Sen's Fortress ;(
Echt he.

Het is niet eens dat de enemies zo moeilijk zijn :')
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:09:21 #218
188609 crew  Kensuke
pi_102808932
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Tigra:

SPOILER: na 2e bel: firelink shire
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: na 2de bel: firelink shrine
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102809992
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:09 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER: na 2de bel: firelink shrine
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Yurt2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit nu nog steeds vast in dat Fortress ;(

Alhoewel ik tussentijds wel een nieuw project heb aangeboord en 2 facturen heb verstuurd _O-

Multitasking ftw.
pi_102812184
Ik kom niet voorbij:

SPOILER: Sen's Fortress
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga daar constant dood :(
pi_102812746
wat doet die Peculiar Doll eigenlijk?
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:05:35 #222
188609 crew  Kensuke
pi_102813032
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:57 schreef SuperFruitig het volgende:
wat doet die Peculiar Doll eigenlijk?
SPOILER: peculiar doll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102813178
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:05 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER: peculiar doll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool :D

Anyway, Stray Demon is mn bitch O+

Ik ga nu weer naar Sen's'

;(
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:17:14 #224
188609 crew  Kensuke
pi_102813413
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kom niet voorbij:

SPOILER: Sen's Fortress
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga daar constant dood :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102813734
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:17 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know maar ik had geen pijlen en was koppig :')

Ik heb net de Catacombs ontdekt trouwens _O_

Hoe groot is deze game _O_
pi_102814011
Ik kom er ook in! Ik ben nu net voorbij de Undead brug, maar zoals Wesley al zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik daar langs? Die mannetjes maakt hij wel dood maar vervolgens blijft ie op de brug plakken met vuur over de hele lengte ;(
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_102814480
Fijne mini guide bij de LE :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_102814939
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:33 schreef Nebo het volgende:
Ik kom er ook in! Ik ben nu net voorbij de Undead brug, maar zoals Wesley al zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik daar langs? Die mannetjes maakt hij wel dood maar vervolgens blijft ie op de brug plakken met vuur over de hele lengte ;(
Goed kijken :D

quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef Jesse_ het volgende:
Fijne mini guide bij de LE :')
Tja :D

Ik heb die ene guide ook besteld. Die is 400 pagina's hardcover O+

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2011 17:58:27 ]
pi_102815002
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2011 17:58:21 ]
pi_102816955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:56 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Goed kijken :D

Give me more ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Nebo op 07-10-2011 19:29:53 ]
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_102817617
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:53 schreef Nebo het volgende:

[..]

Give me more ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal je wel, en even spoileren misschien :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Nebo op 07-10-2011 19:29:59 ]
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:12:10 #232
188609 crew  Kensuke
pi_102817727
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:53 schreef Nebo het volgende:

[..]

Give me more ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: nebo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Nebo op 07-10-2011 19:30:03 ]
pi_102818645
SPOILER: Catacombs
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:32:42 #234
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102821080
Catacombs? Ben nog heulmaal niet geweest!
Deze game is echt HUGE :D

Kom je daar door bij de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:39:13 #235
188609 crew  Kensuke
pi_102821357
SPOILER: catacombs
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102822422
In een hard tegen hard gevecht ( :') ) tegen die taurus boss gevecht kerel half down. springt hij van de muur af _O-

YOU DEFEATED :W
  Redactie Games vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:03:04 #237
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102822505
YEAH YEAH YEAH YEAH.

yeahj

na 1000x eindelijk mister Capra dood _O_
.....Kennedy
pi_102822699
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:03 schreef Wessiej het volgende:
YEAH YEAH YEAH YEAH.

yeahj

na 1000x eindelijk mister Capra dood _O_
*O*
pi_102823850
25K SOULS WEIGEPRIJG@$%IWJTGRTIOH!#$%HWRT

SPOILER: Catacombs
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutgame is het ook soms ;( ;( ;( ;( ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2011 21:31:44 ]
pi_102823907
ik wil ooohoook! Nog steeds aan het werk :(
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102826046
Oh My Gawd__________

SPOILER: Catacombs -> Temple of Giants
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem is alleen dat ik nu nog terug moet zien te geraken :') :D Ik sta nu ergens onder aan een gitzwartdonkere grot vol met megaskellies :')

Ow voor de goede orde: Ik ben nu lvl 45 met crappy build. Catacombs is nog wel te doen, Temple of Giants + wat daarna komt is zwaar endgame materiaal. Mocht je dus de baas van de Catacombs verslaan: RETURN THE FUCK HOME.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2011 22:12:18 ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:20:21 #242
111656 Poit
12-08-12
pi_102826547
Lol,

Vind het geniaal om ergens doorheen te rennen :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:20:44 #243
188609 crew  Kensuke
pi_102826565
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh My Gawd__________

SPOILER: Catacombs -> Temple of Giants
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem is alleen dat ik nu nog terug moet zien te geraken :') :D Ik sta nu ergens onder aan een gitzwartdonkere grot vol met megaskellies :')

Ow voor de goede orde: Ik ben nu lvl 45 met crappy build. Catacombs is nog wel te doen, Temple of Giants + wat daarna komt is zwaar endgame materiaal. Mocht je dus de baas van de Catacombs verslaan: RETURN THE FUCK HOME.
SPOILER: tomb of giants
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:39:38 #244
111656 Poit
12-08-12
pi_102827658
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER: tomb of giants
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kensuke, even offtopic hoor.. Maar is dat Luffy in je avatar?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_102828270
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER: tomb of giants
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: tomb of giants -> Firelink Shire ->Undead Church
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_

Wat een game O+

Ik heb overigens die divine ember wel nog weten mee te pikken vanuit de ToG _O_ Dus die heeft die blacksmit nu ook al O+
pi_102832716
Dropt die
SPOILER: einde van Sen's Fortress
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog iets? Ik heb namelijk meteen de cutscene geactiveerd perongeluk en kon dus niet de eventuele loot oppakken ;(

Ik speelde net trouwens met 2 Allies. 1 Witte en 1 Gele? (die gele dude was echt uberpowerfull met magic _O_ )

Zit nu in Andor Lodo (oid).

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2011 00:36:43 ]
pi_102834765
Shit blijft maar komen en komen _O_ _O_ _O_

SPOILER: Geheim van Ando Londo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ging ik net levelen en toen stond er ?Event.do_ACCEPT? oid in plaats van Confirm upgrade? _O- Beetje een bugje? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2011 02:16:55 ]
  Redactie Games zaterdag 8 oktober 2011 @ 02:18:03 #248
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102834793
Hmm, eindbaas van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is way to hard voor mij.
.....Kennedy
pi_102836234
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 02:18 schreef Wessiej het volgende:
Hmm, eindbaas van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is way to hard voor mij.
De
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?

Verreweg de simpelste als je het mij vraagt, puur omdat hij zo voorspelbaar is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_102836769
Jongens, ik begrijp dat Humanity-gebeuren nog niet helemaal. Ik loop al vijf uur als Undead rond. Je kunt deze gebruiken om weer human te worden bij een bonfire, maar raakt ze kwijt als je weer doodgaat. What's the point, behalve dat je bonfires kan upgraden en dergelijke?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_102837358
Iemand hier die het wapen van de tutorial baas heeft weten te krijgen? Tof ding, alleen is 46 strength nodig dus nogal nutteloos in het begin.
pi_102837365
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 09:38 schreef Nebo het volgende:
Jongens, ik begrijp dat Humanity-gebeuren nog niet helemaal. Ik loop al vijf uur als Undead rond. Je kunt deze gebruiken om weer human te worden bij een bonfire, maar raakt ze kwijt als je weer doodgaat. What's the point, behalve dat je bonfires kan upgraden en dergelijke?
Bonfires upgraden is een belangrijke. Verder krijg je meer drops en moet je mens zijn om anderen te kunnen summonen. Je kan ook alleen geinvade worden als je mens bent.
pi_102838513
SPOILER: Anor Londo/Darkmoon Tomb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand hier de wolf al gekilld?
pi_102839858
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 09:38 schreef Nebo het volgende:
Jongens, ik begrijp dat Humanity-gebeuren nog niet helemaal. Ik loop al vijf uur als Undead rond. Je kunt deze gebruiken om weer human te worden bij een bonfire, maar raakt ze kwijt als je weer doodgaat. What's the point, behalve dat je bonfires kan upgraden en dergelijke?
In ieder geval de mogelijkheid om te invaden en geïnvade te worden.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_102840604
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef Noray het volgende:
SPOILER: Anor Londo/Darkmoon Tomb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand hier de wolf al gekilld?
Waar ligt dat ding in de Catacombs? Is dat die op dat 2e plateautje waar je 2x omlaag moet vallen in die ruimte met al die kutskellies met die wielen?
pi_102842804
OMG ik snap er niets meer van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:20:28 #257
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102843006
Die Capra in 1 keer gehaald, wat is die easy :D . Daarna kwam ik een demoon tegen die achter de tralies stond; ik schrok me de tyfus en gaf hem een slag en nu wil die me niets meer verkopen ;(

edit:

En die dude heeft dus alemaal upgrade items :') :'(

[ Bericht 25% gewijzigd door gniffie op 08-10-2011 14:46:37 ]
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_102845415
Weet iemand of die versteende gast in het bos, boven in dat torrentje bij die baas tot leven kan worden gewekt?
pi_102845927
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:10 schreef Cid het volgende:
OMG ik snap er niets meer van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2e bel in Blighttown
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:53 schreef Chaos-Zero het volgende:
Weet iemand of die versteende gast in het bos, boven in dat torrentje bij die baas tot leven kan worden gewekt?
Volgens mij niet.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:27:10 #260
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102846286
Ah je kan blijkbaar weer vriendjes worden met de NPC's door souls te geven aan die dude op die kerk
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_102846424
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:27 schreef gniffie het volgende:
Ah je kan blijkbaar weer vriendjes worden met de NPC's door souls te geven aan die dude op die kerk
:7
pi_102846446
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:20 schreef gniffie het volgende:
Die Capra in 1 keer gehaald, wat is die easy :D . Daarna kwam ik een demoon tegen die achter de tralies stond; ik schrok me de tyfus en gaf hem een slag en nu wil die me niets meer verkopen ;(

edit:

En die dude heeft dus alemaal upgrade items :') :'(
Hij was wel stoer, wel jammer dat hij niet in was voor een gesprek hadden best wel matties kunnen worden :D
pi_102846707
Leuk ik ben cursed :(

edit: ok, in de dephts voorbij een immense rat is een tunnel waar als je rechtdoor loopt een gat zit, waar van die kikkers zitten die kunnen je vervloeken waardoor je instant dood bent en de helft van je leven verliest. Pas dus op!

[ Bericht 25% gewijzigd door _Megatron_ op 08-10-2011 17:16:55 ]
pi_102848532
Geen shortcut terug naar base camp na 2e bel?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102848949
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:55 schreef Cid het volgende:
Geen shortcut terug naar base camp na 2e bel?
Njet. Lopen zul je ;(
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:10:03 #266
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102848960
Hee, ik mis 2 npc's!

De 1e is die pyromancy kerel die ik heb gered (zat vlakbij de main bonfire)
De 2e is de kerel die altijd bij de main bonfire zat (altijd maar klagen enzo)

Die zijn er niet meer

Nu las ik dat de laatste patch vd game ook het mysterieus verdwijnen van NPC's oplost.... :{

Hebben jullie dit ook of ben ik fucked?

PS Geen sociaal leven + klaar met studeren voor vandaag = OMGWTFBBQOPEENSTOKJE DAT WORD DE HELE AVOND DARK SOULS like a baaaawwssss :7
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102849014
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Hee, ik mis 2 npc's!

De 1e is die pyromancy kerel die ik heb gered (zat vlakbij de main bonfire)
De 2e is de kerel die altijd bij de main bonfire zat (altijd maar klagen enzo)

Die zijn er niet meer

Nu las ik dat de laatste patch vd game ook het mysterieus verdwijnen van NPC's oplost.... :{

Hebben jullie dit ook of ben ik fucked?

PS Geen sociaal leven + klaar met studeren voor vandaag = OMGWTFBBQOPEENSTOKJE DAT WORD DE HELE AVOND DARK SOULS *O*
_O- _O-

Die NPC's gaan volgens mij (nadat je de 2e bel hebt geluid) naar een ander kamp meende ik. (ik had dat ook namelijk).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2011 18:12:19 ]
pi_102849111
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:09 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Njet. Lopen zul je ;(
Meh!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:18:26 #269
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102849216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

_O- _O-

Die NPC's gaan volgens mij (nadat je de 2e bel hebt geluid) naar een ander kamp meende ik. (ik had dat ook namelijk).
Aha! This young grashoppah shall wait for teh other camp then :z
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:19:12 #270
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102849240
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:15 schreef Cid het volgende:

[..]

Meh!
Only 10.000 Meh's till the main bonfire! _O_
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:20:29 #271
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102849285
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:36 schreef kipknots het volgende:
Iemand hier die het wapen van de tutorial baas heeft weten te krijgen? Tof ding, alleen is 46 strength nodig dus nogal nutteloos in het begin.
Wait whut? Welke is dat?
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  Eindredactie Games zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:41:28 #272
188609 crew  Kensuke
pi_102849924
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef Noray het volgende:
SPOILER: Anor Londo/Darkmoon Tomb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand hier de wolf al gekilld?
SPOILER: na anor londo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102854392
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:09 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Njet. Lopen zul je ;(
Er is er wel een!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n outfit. Veel te slecht voor na de 2de bel, op zoek naar een beter wapen of Dragon Scales :)

PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102854497
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Wait whut? Welke is dat?
Die baas die je in de tutorial tegen komt. Had ergens gelezen dat je z'n wapen krijgt als je hem de eerste keer als je hem tegenkomt al verslaat, had even een nieuw iemand aangemaakt om te testen, klopt inderdaad. Je kan het alleen dus pas veel later gebruiken.

't is wel een lekker lompe hamer.
pi_102854650
Ik zit nog steeds voor de bel en ben allang blijf als ik een keer 2000 souls op zak heb. Net voorbij miss piggy en niet lang daarna doorgemaakt door een knight in een smal gangetje. Inmiddels wel een paar levels omhoog gegaan maar vooral veel bombs gekocht. Sla nog steeds met een scimitar, ben nog niks beters tegengekomen. Komt dit een beetje bekend voor of doe ik iets verkeerd? :')
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:18:39 #276
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102854782
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:10 schreef kipknots het volgende:

[..]

Die baas die je in de tutorial tegen komt. Had ergens gelezen dat je z'n wapen krijgt als je hem de eerste keer als je hem tegenkomt al verslaat, had even een nieuw iemand aangemaakt om te testen, klopt inderdaad. Je kan het alleen dus pas veel later gebruiken.

't is wel een lekker lompe hamer.
Ok. Ik heb em gekickt in de tutorial, es ff kijken of dat wapen heb :)
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  Eindredactie Games zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:35:10 #277
188609 crew  Kensuke
pi_102855358
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:15 schreef Nebo het volgende:
Ik zit nog steeds voor de bel en ben allang blijf als ik een keer 2000 souls op zak heb. Net voorbij miss piggy en niet lang daarna doorgemaakt door een knight in een smal gangetje. Inmiddels wel een paar levels omhoog gegaan maar vooral veel bombs gekocht. Sla nog steeds met een scimitar, ben nog niks beters tegengekomen. Komt dit een beetje bekend voor of doe ik iets verkeerd? :')
Als je een goede wapen wil voor in het begin kun je het beste in pijlen investeren en op de staart van de draak schieten. Je moet onder de brug staan daarvoor. Als je de helft van zijn HP eraf haalt krijg je een goede zwaard. Anders zou je ook in magic kunnen investeren.

Tip voor Pyro's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102855420
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Als je een goede wapen wil voor in het begin kun je het beste in pijlen investeren en op de staart van de draak schieten. Je moet onder de brug staan daarvoor. Als je de helft van zijn HP eraf haalt krijg je een goede zwaard. Anders zou je ook in magic kunnen investeren.

Tip voor Pyro's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem is dat ik alleen een kruisboog heb en daarmee niet in first person modus kan om op zijn staart te schieten. Ik kan verder ook geen boog kopen bij de verkoper volgens mij.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:39:25 #279
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102855507
2 BK's gekilled en nog geen drop ervan gehad, een keer zat ik geglitched in de muur en toen ik respawnde was de goodie weg :')

Nu richting Sewers en loop nog steeds met dat draken zwaard rond :{
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Eindredactie Games zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:41:44 #280
188609 crew  Kensuke
pi_102855597
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef Nebo het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik alleen een kruisboog heb en daarmee niet in first person modus kan om op zijn staart te schieten. Ik kan verder ook geen boog kopen bij de verkoper volgens mij.
Heb je de verkoper in de Undead Burg gevonden? Hij verkoopt pijlen en bogen.
pi_102855607
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:39 schreef gniffie het volgende:
2 BK's gekilled en nog geen drop ervan gehad, een keer zat ik geglitched in de muur en toen ik respawnde was de goodie weg :')

Nu richting Sewers en loop nog steeds met dat draken zwaard rond :{
Ik na de 2e bel nog steeds :( Nog niets beters gevonden.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:45:28 #282
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102855763
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:41 schreef Cid het volgende:

[..]

Ik na de 2e bel nog steeds :( Nog niets beters gevonden.
Gierig :{ , heb je hem geupgrade? Misschien moet ik dat ook maar eens doen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Eindredactie Games zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:48:05 #283
188609 crew  Kensuke
pi_102855882
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:41 schreef Cid het volgende:

[..]

Ik na de 2e bel nog steeds :( Nog niets beters gevonden.
Ik loop al 20 uur met mijn Lightning Spear, die niet veel beter is dan de Dragon Sword. Reken er maar niet op dat je betere wapens krijgt. Als je beter wil zul je moeten upgraden met stenen.
pi_102855923
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:41 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Heb je de verkoper in de Undead Burg gevonden? Hij verkoopt pijlen en bogen.
Bogen ook ja? Dan moet ik daar nog maar eens terug. Kun je overigens ook nog eens een keer ergens wapens verkopen?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_102856484
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:45 schreef gniffie het volgende:

[..]

Gierig :{ , heb je hem geupgrade? Misschien moet ik dat ook maar eens doen
Nee haha, kan geen dragon scales vinden. Zal ik wel dragon's voor moeten killen en dat is op dit moment niet mijn specialiteit :)

Mijn stats zijn nog niet hoog genoeg om de damage van het Drake Sword te evenaren met een regulier zwaard, maar wel bijna. Dan stap ik maar over denk ik.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:42:52 #286
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102857884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:02 schreef Cid het volgende:

[..]

Nee haha, kan geen dragon scales vinden. Zal ik wel dragon's voor moeten killen en dat is op dit moment niet mijn specialiteit :)

Mijn stats zijn nog niet hoog genoeg om de damage van het Drake Sword te evenaren met een regulier zwaard, maar wel bijna. Dan stap ik maar over denk ik.
Ik ging vd week mijn hele gear upgraden, zie eerdere post uit dit topic.
Zag dat ik 2 dragonscales had. Mijn drake waard hit nu 240. Sterkste wapen die ik tegen ben gekomen tot nu toe!

Kan alleen geen firekeeper souls vinden! Heb er tot nu toe 1 gevonden. Iemand tips?
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102858568
A
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:42 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Ik ging vd week mijn hele gear upgraden, zie eerdere post uit dit topic.
Zag dat ik 2 dragonscales had. Mijn drake waard hit nu 240. Sterkste wapen die ik tegen ben gekomen tot nu toe!

Kan alleen geen firekeeper souls vinden! Heb er tot nu toe 1 gevonden. Iemand tips?
Enig idee waar je die scales vandaan had?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102860473
Het Drake Sword maakt het ineens zoveel gemakkelijker! Gewone undead met één klap dood, daar kan ik wel wat mee!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_102860557
Gebruik dat wapen niet, vind het te goedkoop. Heb m'n bijl van het begin naar +2 geupgrade (bandit) en op dit moment gaat dat nog prima.
  Redactie Games zondag 9 oktober 2011 @ 00:10:55 #290
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102860664
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:03 schreef Nebo het volgende:
Het Drake Sword maakt het ineens zoveel gemakkelijker! Gewone undead met één klap dood, daar kan ik wel wat mee!
hoeveel moeite koste het om die draak te killen? of iig zo erg dat je eht zwaard krijgt.
.....Kennedy
pi_102860772
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:10 schreef Wessiej het volgende:

[..]

hoeveel moeite koste het om die draak te killen? of iig zo erg dat je eht zwaard krijgt.
Valt enorm mee. Gewoon met een normale pijl of 20 op zijn staart schieten vanaf onder de brug en je schiet zijn staart eraf :Y
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_102862048
Zo, eerste bel geluid en de gargoyles verslagen met 2 Phantoms. :).
  zondag 9 oktober 2011 @ 01:00:03 #293
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102862287
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:06 schreef Cid het volgende:
A

[..]

Enig idee waar je die scales vandaan had?
Echt geeeeen idee meer, sorry.
Dacht van het verslaan van een mini demon, maar welke? :(
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  zondag 9 oktober 2011 @ 01:16:10 #294
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102862837
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 01:00 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Echt geeeeen idee meer, sorry.
Dacht van het verslaan van een mini demon, maar welke? :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 9 oktober 2011 @ 02:41:07 #295
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102864943
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 01:16 schreef gniffie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die heb ik nog niet gekickt. ;)
Ik probeer wel in iedere area waar ik kom, heel de omgeving uit te kammen, voor de items ofcourse
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102865381
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER: na anor londo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102876884
I HAVETH 100k SOULS _O_
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:45:28 #298
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102876997
Gebruikt iemand de speer? Misschien maar een winged spear gaan upgraden :7 , drake sword is niet tof :@

edit:

Ah die scaled met DEX terwijl ik een strenght build ben, dan maar longsword :'(

[ Bericht 12% gewijzigd door gniffie op 09-10-2011 15:54:24 ]
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_102877336
Wat is eigenlijk het uiteindelijke doel van dit spel?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_102877921
Sodeju, rende net tegen een PvP build ;( Had een volautomatische kruisboog die mijn white phantoms instant-killede en mij half doodmaakte, en toen kwam hij met die uberaxe, SWUNG. Ik blokte maar was instakill :')
  Redactie Games zondag 9 oktober 2011 @ 16:22:26 #301
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102878340
hard
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')