Natuurlijk kom je langs, je woont er bijna naastquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef picodealion het volgende:
Dan heb ik een spelletjesdag met vrienden. Misschien kom ik 's avonds nog langs dan.
Dat moet je zelf regelen, ik hou mezelf verre van rauwe visquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef Sally het volgende:
Oh ja, goed idee
Xu-Xi vooraf is ook wel een goed idee
Ik pas voortaan voor sushiquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef Sally het volgende:
Oh ja, goed idee
Xu-Xi vooraf is ook wel een goed idee
Aangepastquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
quickie_BRAT ben ik! BRAT! Geen Buttdie is allang dood en begraven
Ja shitzooi.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:27 schreef picodealion het volgende:
Ja dat wordt wel lastig die avond, want dan logeert een vriendin uit België al hier.
Enigszins. Maar doe mij maar zaterdag de 15e ofzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:20 schreef Garisson72 het volgende:
Een heel topic, speciaal voor de Onierse Ernemmeet.
Komt het de niet-kunners beter uit om de meet de vrijdagavond ervóór te doen?
Mij maakt het geen anus uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Garisson72 het volgende:
Maar mikken we nu wel op vrijdagavond dan?
Vrijdagavond is er voetbal, Nederland - Moldavië. Dat kan ook prima bekeken worden in de Onierse Pub. Dan ben ik er al om 8 uur en ben ik nauwelijks aanspreekbaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Garisson72 het volgende:
Maar mikken we nu wel op vrijdagavond dan?
Desondanks ga ik je dan wel constantinu aanspreken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:58 schreef remlof het volgende:
Vrijdagavond is er voetbal, Nederland - Moldavië. Dat kan ook prima bekeken worden in de Onierse Pub. Dan ben ik er al om 8 uur en ben ik nauwelijks aanspreekbaar
Ok, vrijdag dan. Om 8 uur voor diegenen die ook Moldavië - Nederland willen zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:17 schreef Vork het volgende:
Dus vrijdag en iets met een onierse pub en voetbal? Ok tot dan.
Tuurlijk kom je wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee man zaterdag, anders kom ik niet.
Kan ik vrijdag wel bij je crashen?quote:
Moet ik even navragen, ik weet niet of ze vrijdag komt of zaterdag. Laat ik wel ff wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ik vrijdag wel bij je crashen?
Ik weet ook nog niet zeker of ik kan, heb donderdag een kroegentocht en vrijdagochtend weer college. Hangt er vanaf hoe wakker ik ben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Moet ik even navragen, ik weet niet of ze vrijdag komt of zaterdag. Laat ik wel ff weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |