abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128820900
Niet veel bijzonders. Mocht alleen nooit lolly's of harde snoepjes (salmiakkogels e.d.), omdat mn moeder bang was dat ik daarin zou stikken :P
pi_128821866
Mocht geen over de Roooie kijken. Ma vond het maar vulgair. Toch best tof om te zien hoe iemand in een hele straat bij de buren een taart in zijn gezicht ramt, stropdassen afknipt, roos uit de haren van voorbijgangers verzamelt en brillenglazen van voorbijgangers vol kleddert met verf....

Uiteraard niet de bami uit de bilspleet niet vergeten :')

Uiteraard keek ik het programma toch op de televisie boven, als ma bezig was met de keuken weer schoon te maken, na het avondeten.
pi_128827794
Ik mocht niet twijfelen aan het Geloof. Niet dat we naar de kerk gingen, maar bidden voor het eten moest. Angst van mijn ma die er door mijn grootouders ingeramd is.

Ik mocht in huis geen paraplu ook maar een beetje opendoen ivm bijgeloof.

Ik mocht niet op de trap 'stampen' ivm zeikbuurvrouw.

U zeggen... Ik kan me echt niet voorstellen dat ik dat nu bij mijn kinderen zou afdwingen. Gekke is, dat ze nu tegen opa en oma ook mogen jij- en jeën.

Verder mocht ik nagenoeg alles. Ik was altijd weer verbaasd als ik met mijn nieuwe broek onder de smerige modder- en grasvlekken thuiskwam en mijn moeder dan alleen trots begon te glimlachen.
pi_128831902
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:40 schreef Jeauhannes het volgende:
Ik mocht niet twijfelen aan het Geloof. Niet dat we naar de kerk gingen, maar bidden voor het eten moest. Angst van mijn ma die er door mijn grootouders ingeramd is.

Ik mocht in huis geen paraplu ook maar een beetje opendoen ivm bijgeloof.

Ik mocht niet op de trap 'stampen' ivm zeikbuurvrouw.

U zeggen... Ik kan me echt niet voorstellen dat ik dat nu bij mijn kinderen zou afdwingen. Gekke is, dat ze nu tegen opa en oma ook mogen jij- en jeën.

Verder mocht ik nagenoeg alles. Ik was altijd weer verbaasd als ik met mijn nieuwe broek onder de smerige modder- en grasvlekken thuiskwam en mijn moeder dan alleen trots begon te glimlachen.
Heerlijk altijd, gelovigen met bijgeloof :')
Ik bedoel, what the fuck, + hoe vaak je dat wel niet hoort.
pi_128832409
Ik mocht/Maggeen posters of stickers ophangen van mijn moeder :'(

Ik heb een poster ingelijste en hoppa ^O^
Because you know i'm all about that ass
pi_128832452
Ohja ik mag niet zonder sokken door de woonkamer heen lopen, want dat zouden de buren horen

Ik mag geen apparatuur aan snachts, want ze denkt dat dat straling geeft :')

Gelukkig weten ze niet da ik 5 uur snachts nog steeds zit te fokken :')
pi_128835778
Heel vroeger toen The Beatles furore maakten in de wereld en bijna iedereen op FOK! nog niet was geboren mocht ik altijd maar tot hooguit 20:30 uur opblijven. Het moment dat op tv juist de spannende films begonnen. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 14:53:27 ]
pi_128836221
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Heel vroeger toen The Beatles furore maakten in de wereld en bijna iedereen op FOK! nog niet was geboren mocht ik altijd maar tot hooguit 20:30 uur opblijven. Het moment dat op tv juist de spannende films begonnen. ;(
en nu mag je opblijven en zijn er alleen maar kutpragramma's op :'(
pi_128840702
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef Scriptascripta het volgende:
We wonen in een klein dorp, en als je dan tekens als je een nieuw vriendje zou hebben, deze binnen week zou mogen blijven slapen, dan bouw je als meisje een niet al te fraaie reputatie op natuurlijk. Uiteindelijk 10 maanden moeten wachten, maar ik denk dat ik het als ik zelf kinderen zou hebben het ook zo zal aanpakken.
Want sex kun je alleen thuis hebben? :+
pi_128851870
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:05 schreef erikkll het volgende:

[..]

Want sex kun je alleen thuis hebben? :+
Dat was het mooie, liever sex wél thuis. Ze hadden liever niet dat ik in de bosjes ging liggen. De sex was het probleem niet, meer de opinie van anderen ;-)
pi_128853084
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef Scriptascripta het volgende:

[..]

Dat was het mooie, liever sex wél thuis. Ze hadden liever niet dat ik in de bosjes ging liggen. De sex was het probleem niet, meer de opinie van anderen ;-)
Behoorlijk hypocriet dat het er niet toe doet hoe je je gedroeg, zolang mensen maar dachten dat je netjes was. Zo ga ik mijn kinderen niet opvoeden hoor ;)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:02:04 #112
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_128861478
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:20 schreef Gnoesje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen gekke dingen meegemaakt op dit vlak. Alles kon, zolang het maar enigszins normaal was.

Een vriendin van me heeft 't wat dat betreft veel minder getroffen.

Ze mocht, tot ze op haar 19e het huis uit ging, niet:

op stap
naar de bioscoop
vrienden bij haar thuis uitnodigen
verjaardagsfeestjes geven (is ook lastig als je geen vrienden mag uitnodigen)
naar schoolfeesten

Ze mocht vrijwel niks ondernemen en werd heel beschermd opgevoed.

En nee, de ouders waren niet eens super christelijk of zo..
klinkt haast als Jehova Getuigen man.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:34:20 #113
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128862075
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:05 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Heerlijk altijd, gelovigen met bijgeloof :')
Ik bedoel, what the fuck, + hoe vaak je dat wel niet hoort.
oke, je hebt je (afgezaagde) zegje gedaan over wat je van mensen vind die een geloof aanhangen, heb je ook nog een on topic bijdrage aan het topic?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:35:56 #114
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128862113
het enige wat ik me kan bedenken is dat ik thuis nooit, maar dan ook nooit schoenen op tafel mocht zetten, zeker geen nieuwe schoenen....dit was vragen om ongeluk
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:39:44 #115
386224 KLTZK
De Wijze
pi_128863488
Als ik met ouders op een warme dag over de snelweg reed mocht de airco nooit aan 'want dan zou de motor oververhit raken.'
Als dat zo zou zijn, waarom zit er dan überhaupt airco in? :')
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_128864233
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:30 schreef GSMboy het volgende:
Mocht geen over de Roooie kijken. Ma vond het maar vulgair. Toch best tof om te zien hoe iemand in een hele straat bij de buren een taart in zijn gezicht ramt, stropdassen afknipt, roos uit de haren van voorbijgangers verzamelt en brillenglazen van voorbijgangers vol kleddert met verf....

Uiteraard niet de bami uit de bilspleet niet vergeten :')

Uiteraard keek ik het programma toch op de televisie boven, als ma bezig was met de keuken weer schoon te maken, na het avondeten.
Over de rooie _O_ _O_
pi_128871584
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef Xeor het volgende:

[..]

Over de rooie _O_ _O_
'Over de Roooie' is het altijd nog ;-)
pi_128872296
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef jelfrikandel het volgende:
Ohja, ook op de computer; websites bezoeken doe je door ze google te vinden en niet meteen in de adresbalk te typen want dan raakte de computer vol ofzo

Verder mochten we nooit bij de slootkant(deden we wel natuurlijk 8-) ) want daar.zat de.bullenbak en die at kinderen zonder diploma
Geweldig:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 15:27:13 #119
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_128873192
ik mocht geen laarzen onder een jurk of rok dragen :D
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_128878328
Ik mocht geen Telekids kijken. Nee ik moest kijken naar VPRO-Villa achterwerk. En ik vond dat echt zo achterlijk. Alsof Purno de purno en Rembo & Rembo zoveel beter was. :N

Verder ben ik nog nooit met mijn ouders bij Mc Donalds geweest, maar vooral omdat ze daar zelf niet wilden eten.

Verder mocht ik alles en waren er weinig regels en veel eigen verantwoordelijkheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jula123 op 13-07-2013 12:30:24 ]
pi_128898707
Ik mocht geen camouflagebroek.

Mocht ook geen Onderweg naar Morgen of GTST kijken.

Geen smarties eten uit zo'n buisje vanwege de kleurstoffen..

Geen kindernet kijken 's ochtends op schooldagen en vaak ook niet de hele zaterdagochtend Telekids kijken (terwijl de leukste dingen altijd pas aan het eind van de show zaten)

Ik mocht ook niet "schaatsen" met sokken over het parket en niet schreeuwen op straat (roepen naar andere kinderen of "mamaaaaaaaaaa" van 200 meter afstand.

Wij gingen ook nooit naar McDonald's. Ik kan het aantal happy meals uit mijn leven op 1 hand tellen (van kinderfeestjes en 1 keer met oma) en weet nog precies welke poppetjes ik erbij kreeg, zo speciaal was het.

Vroeger vond ik al deze dingen belachelijk, maar nu zou ik mijn kinderen net zo opvoeden.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:18:11 #122
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_128900312
Ik weet het nog als de dag van gisteren... Ik was een jaar of 11/12 en we waren op vakantie aan het gardameer in Italië.

Rond dat meer staat het vol met verkopers die dingen vanuit hun koffers verkopen. Vaak verkochten ze dingen als nep Rolex horloges en zulk soort troep.

Maar toen niet... Toen verkochten ze kleine pluche aapjes waarin je kon knijpen. Wanneer je er in kneep verscheen er een opgeblazen rubberen penis tussen de benen van het aapje. De verkoper kon alleen maar Ali baba zeggen, dus namen we het aan dat dat aapje zo heette. Elke dag gingen ik een mijn broer langs om een paar keer in het aapje te knijpen want dat mocht van die verkoper. We hadden al ons vakantie geld de eerste dag van de vakantie al opgemaakt dus we konden het aapje niet betalen ondanks de 'special price for you' van 2 euro. ;(

Wij smeken bij onze ouders... Maar het mocht niet baten, we mochten geen Ali Baba.

Nu ben ik 23 en ik baal er nog steeds van. Ik wil mijn Ali Baba.

Ik wil binnen een aantal jaar nog eens naar die regio, ik weet wel waar ik heel mijn vakantie naar ga zoeken... :(
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_128901736
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:18 schreef Fopje het volgende:
Ik weet het nog als de dag van gisteren... Ik was een jaar of 11/12 en we waren op vakantie aan het gardameer in Italië.

Rond dat meer staat het vol met verkopers die dingen vanuit hun koffers verkopen. Vaak verkochten ze dingen als nep Rolex horloges en zulk soort troep.

Maar toen niet... Toen verkochten ze kleine pluche aapjes waarin je kon knijpen. Wanneer je er in kneep verscheen er een opgeblazen rubberen penis tussen de benen van het aapje. De verkoper kon alleen maar Ali baba zeggen, dus namen we het aan dat dat aapje zo heette. Elke dag gingen ik een mijn broer langs om een paar keer in het aapje te knijpen want dat mocht van die verkoper. We hadden al ons vakantie geld de eerste dag van de vakantie al opgemaakt dus we konden het aapje niet betalen ondanks de 'special price for you' van 2 euro. ;(

Wij smeken bij onze ouders... Maar het mocht niet baten, we mochten geen Ali Baba.

Nu ben ik 23 en ik baal er nog steeds van. Ik wil mijn Ali Baba.

Ik wil binnen een aantal jaar nog eens naar die regio, ik weet wel waar ik heel mijn vakantie naar ga zoeken... :(
http://www.alibaba.com/tr(...)archText=monkey+doll

Misschien ergens van deze site dan?
pi_128901924
Ik mocht doordeweeks geen frisdrank met prik drinken.. Ook mocht ik alleen op zondagochtend tv kijken, dus nooit naar telekids.. Ook zijn we nooit naar de McD geweest.
pi_128907439
Ik mocht nooit lachen van mijn ouders naar mijn zwaar geestelijk gestoorde buurmeisje in de rolstoel.
De rolstoel piepte namelijk nogal en het zou niet netjes zijn daarom te lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')