Heerlijk altijd, gelovigen met bijgeloofquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:40 schreef Jeauhannes het volgende:
Ik mocht niet twijfelen aan het Geloof. Niet dat we naar de kerk gingen, maar bidden voor het eten moest. Angst van mijn ma die er door mijn grootouders ingeramd is.
Ik mocht in huis geen paraplu ook maar een beetje opendoen ivm bijgeloof.
Ik mocht niet op de trap 'stampen' ivm zeikbuurvrouw.
U zeggen... Ik kan me echt niet voorstellen dat ik dat nu bij mijn kinderen zou afdwingen. Gekke is, dat ze nu tegen opa en oma ook mogen jij- en jeën.
Verder mocht ik nagenoeg alles. Ik was altijd weer verbaasd als ik met mijn nieuwe broek onder de smerige modder- en grasvlekken thuiskwam en mijn moeder dan alleen trots begon te glimlachen.
en nu mag je opblijven en zijn er alleen maar kutpragramma's opquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Heel vroeger toen The Beatles furore maakten in de wereld en bijna iedereen op FOK! nog niet was geboren mocht ik altijd maar tot hooguit 20:30 uur opblijven. Het moment dat op tv juist de spannende films begonnen.
Want sex kun je alleen thuis hebben?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef Scriptascripta het volgende:
We wonen in een klein dorp, en als je dan tekens als je een nieuw vriendje zou hebben, deze binnen week zou mogen blijven slapen, dan bouw je als meisje een niet al te fraaie reputatie op natuurlijk. Uiteindelijk 10 maanden moeten wachten, maar ik denk dat ik het als ik zelf kinderen zou hebben het ook zo zal aanpakken.
Dat was het mooie, liever sex wél thuis. Ze hadden liever niet dat ik in de bosjes ging liggen. De sex was het probleem niet, meer de opinie van anderen ;-)quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
Want sex kun je alleen thuis hebben?
Behoorlijk hypocriet dat het er niet toe doet hoe je je gedroeg, zolang mensen maar dachten dat je netjes was. Zo ga ik mijn kinderen niet opvoeden hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Dat was het mooie, liever sex wél thuis. Ze hadden liever niet dat ik in de bosjes ging liggen. De sex was het probleem niet, meer de opinie van anderen ;-)
klinkt haast als Jehova Getuigen man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:20 schreef Gnoesje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen gekke dingen meegemaakt op dit vlak. Alles kon, zolang het maar enigszins normaal was.
Een vriendin van me heeft 't wat dat betreft veel minder getroffen.
Ze mocht, tot ze op haar 19e het huis uit ging, niet:
op stap
naar de bioscoop
vrienden bij haar thuis uitnodigen
verjaardagsfeestjes geven (is ook lastig als je geen vrienden mag uitnodigen)
naar schoolfeesten
Ze mocht vrijwel niks ondernemen en werd heel beschermd opgevoed.
En nee, de ouders waren niet eens super christelijk of zo..
oke, je hebt je (afgezaagde) zegje gedaan over wat je van mensen vind die een geloof aanhangen, heb je ook nog een on topic bijdrage aan het topic?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:05 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Heerlijk altijd, gelovigen met bijgeloof
Ik bedoel, what the fuck, + hoe vaak je dat wel niet hoort.
Over de rooiequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:30 schreef GSMboy het volgende:
Mocht geen over de Roooie kijken. Ma vond het maar vulgair. Toch best tof om te zien hoe iemand in een hele straat bij de buren een taart in zijn gezicht ramt, stropdassen afknipt, roos uit de haren van voorbijgangers verzamelt en brillenglazen van voorbijgangers vol kleddert met verf....
Uiteraard niet de bami uit de bilspleet niet vergeten
Uiteraard keek ik het programma toch op de televisie boven, als ma bezig was met de keuken weer schoon te maken, na het avondeten.
Geweldig:)quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef jelfrikandel het volgende:
Ohja, ook op de computer; websites bezoeken doe je door ze google te vinden en niet meteen in de adresbalk te typen want dan raakte de computer vol ofzo
Verder mochten we nooit bij de slootkant(deden we wel natuurlijk) want daar.zat de.bullenbak en die at kinderen zonder diploma
http://www.alibaba.com/tr(...)archText=monkey+dollquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:18 schreef Fopje het volgende:
Ik weet het nog als de dag van gisteren... Ik was een jaar of 11/12 en we waren op vakantie aan het gardameer in Italië.
Rond dat meer staat het vol met verkopers die dingen vanuit hun koffers verkopen. Vaak verkochten ze dingen als nep Rolex horloges en zulk soort troep.
Maar toen niet... Toen verkochten ze kleine pluche aapjes waarin je kon knijpen. Wanneer je er in kneep verscheen er een opgeblazen rubberen penis tussen de benen van het aapje. De verkoper kon alleen maar Ali baba zeggen, dus namen we het aan dat dat aapje zo heette. Elke dag gingen ik een mijn broer langs om een paar keer in het aapje te knijpen want dat mocht van die verkoper. We hadden al ons vakantie geld de eerste dag van de vakantie al opgemaakt dus we konden het aapje niet betalen ondanks de 'special price for you' van 2 euro.![]()
Wij smeken bij onze ouders... Maar het mocht niet baten, we mochten geen Ali Baba.
Nu ben ik 23 en ik baal er nog steeds van. Ik wil mijn Ali Baba.
Ik wil binnen een aantal jaar nog eens naar die regio, ik weet wel waar ik heel mijn vakantie naar ga zoeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |