quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:55 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gotta go gotta go gotta go!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef Palomar het volgende:
Praat net zo Engels als die lui van Holland in da Hood
die vrouw zat hem te pijpenquote:
ik denk datik na een boete van 350 euro niet meer zo geil zou zijnquote:
plus 6 euro administratiekostenquote:
ik ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik denk datik na een boete van 350 euro niet meer zo geil zou zijn
ik zou erop schijtenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef missU het volgende:
Dat bonnetje komt wel aan, maar betalen kan je vergeten
Nieuwe maandquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn gedaald
komt nog wel!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn gedaald
Gast wat heb jij op? Rot anders lekker op naar een ander topic ofzoquote:
jij stikt in koosquote:
een rijdende haardroger!quote:
niet met zijn daweooooquote:
Dat dit kan!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef donald_dick het volgende:
zelfs amersforters moeten ondertitels worden!
Ech nie!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef donald_dick het volgende:
zelfs amersforters moeten ondertitels worden!
eggie wel!quote:
Paaltje geraakt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef darkshadow16 het volgende:
Vandaag gewoon een ongeluk gehad met de auto.
Ben nu echt echt toe aan tv.
Halve middag bezig geweest het weer beetje netjes te krijgen.
Details....quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef darkshadow16 het volgende:
Dat vind koos ook niet mooi die reclamequote:
Picsquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef darkshadow16 het volgende:
Nee er stond een grote verlengde mercedes sprinter geparkeerd en daar kwam een auto achter vandaan toen ik weg wilde rijden vanaf de parkerplaats. Rechtsvoor bij mij geraakt. Scherm en bumper naar de klote en voorkant staat niet helemaal recht meer.quote:
Pics komen eraan.quote:
beter uitkijken volgende keerquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Pics komen eraan.
Hier streetview plaatje. http://g.co/maps/mjbrf
Ik kwm uit die poort en ging linksaf en op die lege parkeerplaats rechts stond die grote bus geparkeerd. En daar kwam ineens een deawo matiz achter vandaan.
Jupquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dus vanavond de laatste Red Mijn Vakantie?
Gewoon een chickloos seizoen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
met een knallend einde, hele camping IN OPSTAND!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef Palomar het volgende:
[..]
met een knallend einde, hele camping IN OPSTAND!
Ik hoorde wel zo iets vorige weekquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef missU het volgende:
[..]
is die camping van vanavond niet al gesloten?
Gummi knuppelquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:15 schreef RingBewoner het volgende:
Zo'n bijdehand stuk vreten. Daar moet je toch wat strenger tegen optreden. pfffft
Dat hoor ik toch nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is een mocro met Brabants accent
gekocht via de anwbquote:
In Rusland vast ook wel en in de oosblok landenquote:
een fappauzequote:
puf hem op zijn hoofdquote:
mooie copy past dude!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef tralalala het volgende:
Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan vrolijk zijnquote:
Koos gebruikt zelf nog een grote wegenkaartquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef donald_dick het volgende:
een navigatiesysteem uitzetten, dan rijdt je toch niet meer hands free
daarom komen er ook aparte parkeerhavens, om je gps uit te zetten. Hiervoor heeft het kabinet 100 duizend miljoen euro gereserveerd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef donald_dick het volgende:
een navigatiesysteem uitzetten, dan rijdt je toch niet meer hands free
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef donald_dick het volgende:
er zijn ook teveel borden in nederland
Je vraag aandacht he?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:22 schreef darkshadow16 het volgende:
En de pics :
Hier stond die kut bus:
[ afbeelding ]
Mijn auto:
[ afbeelding ]
Haar auto:
[ afbeelding ]
Beetje wel ja.. al was die maroc net wel grappigquote:
gemistquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beetje wel ja.. al was die maroc net wel grappig
Dit dus. Reed van de week over de A12 langs Veenendaal en daar zijn ze met de weg bezig. Je word er gek van 70km/h en dan weer 80, dan weer 100 dan weer 70. Ik werd gek!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef donald_dick het volgende:
er zijn ook teveel borden in nederland
Paar weken terug lag er midden in de nacht een bumper op de snelweg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit dus. Reed van de week over de A12 langs Veenendaal en daar zijn ze met de weg bezig. Je word er gek van 70km/h en dan weer 80, dan weer 100 dan weer 70. Ik werd gek!
kan ook of net wat je hebt mij motor rijlessen oortje inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |