Van Dale spoort niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Van Dale zegt dat het woord studeren niet geldt voor de hogeschool.
Iemand die op een hogeschool zit wordt dan weer wel student genoemd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Terecht, daar volg je gewoon een cursus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Cursist.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iemand die op een hogeschool zit wordt dan weer wel student genoemd.
Een LOI-cursus of wat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terecht, daar volg je gewoon een cursus.
Van Dale zegt helemaal niets. Die is al wel een tijdje dood.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iemand die op een hogeschool zit wordt dan weer wel student genoemd.
Gaat toch heen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terecht, daar volg je gewoon een cursus.
Personificatie. Of heb je dat nooit gehad?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Van Dale zegt helemaal niets. Die is al wel een tijdje dood.
Dat is een vorm van beeldspraak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Personificatie. Of heb je dat nooit gehad?
quote:
quote:stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Dan zou ik toch iets verwachten in de trant van "het van Dale woordenboek zegt."quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Personificatie. Of heb je dat nooit gehad?
Wees er trots op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef Dastan het volgende:
Ik heb een Rembrandt aan de muur.
Alsof de beste man dan aan mijn wand hangt.
Sowieso Van Dale-woordenboek.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zou ik toch iets verwachten in de trant van "het van Dale woordenboek zegt."
Mij ook niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik de SC niet eerlijk gezegd.
Dan vullen we elkaar aan, prima zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |