Waarom niet? Jij bent de jarige job immers.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Klote, die tyfushoer van hiernaast had een feest gister. En ik was niet uitgenodigd
Wie maakt er nu weer proeftentamens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme gooi ik koffie over mijn proeftentamen heen ASDSFASHDFHF![]()
![]()
Ik.quote:
We hebben een haat-liefdes relatie. Gister was 't meer haat dan liefde, jammer genoegquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij bent de jarige job immers.
Kan ik begrijpen, als jij naast mij zou wonen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:24 schreef xCore het volgende:
[..]
We hebben een haat-liefdes relatie. Gister was 't meer haat dan liefde, jammer genoeg
Wie versta jij onder iedereen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
Het is oktoberrrrr. Gratis reizen voor iedereen.
EINDELIJKquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
Ja eindelijk. Godverdomme.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
Voor mij dé.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben maar Klinkerbotsing.
Etsu is een koppelteken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben maar Klinkerbotsing.
Haha, maar niet in het weekeinde.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, sukkels. Deze baas reist al sinds september gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |