Misschien een idee voor de meeting....quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef daNpy het volgende:
An der Nordschleife.
Mooi hotel, goede bedden, schone kamers, fijne douche en uitgebreid ontbijt!
¤ 45,- pp/nacht.
Haha, niet op één kamer. Maar als we een meet doen, voor mensen die willen kunnen we misschien een deal sluiten met het hotel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef daNpy het volgende:
Ligt eraan hoeveel Fok!kers er bij elkaar op de kamer willen
Je kan ook naar een jeugdherberg, voor 17,50 pp/nacht (incl onbijt), maar dan heb je hetzelfde.
Jonge, niet zo haten op mijn leuke plannen!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef daNpy het volgende:
Zo erg groot is het hotel niet + erg populair bij de Engelsen, dus dat wordt erg vroeg vooraf reserveren en of je dan een mooi prijsje kan doen, denk het niet
Ja, zullen we weer ontopic?quote:
Ik was er deze zaterdag voor de 3e keer dit jaar. Hoezo zoveel tijd? Vorig jaar heb ik meer dan 200 ronden gedaan. Ik zit nu op iets van 35...quote:
Mag ik dat in gedachten houden voor als je een keer gaat als ik er ook ben?quote:
Je weet niet hoe of wat, komt in het bericht ook niet heel duidelijk naar voren. Misschien reed de taxi er wel half naast of 2 meter achter. Moeilijk te zien. En volgens mij is dit op een stuk waar de taxi met iets van 180 aan komt zetten dan is het niet heel gek dat je niet meer kan remmen en uitwijken. Je hebt wel een mooi verhaal als je in die taxi zat. (Mits je het er goed vanaf hebt gebracht).quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:39 schreef Mikkie het volgende:
Oei, daar zijn wat auto's serieus afgeschreven. Wel zuur, ben benieuwd hoe de verzekering daarover denkt. Want je rijdt op een afgesloten tolweg, maar als een ander je aan barrels rijdt...tsja. Lastig.
Overigens ook wel enigszins matig van de Ringtaxi. Zo blijkt maar dat snel over het circuit kunnen jagen, niet betekent dat je ook kan racen en inzicht hebt. Want een aantal anderen konden wel op tijd stoppen...?
Mijn Duits is niet geweldig, maar daarin wordt toch gesteld dat de Ringtaxi op één van de afremmende auto's is geboemeld? Dan heeft ie zelf dus relatief laat geremd (misschien niet eerder iets kunnen zien), maar ook geen uitwijkmogelijkheid gezien.quote:Die sich so abspielende Unfallsituation wurden von drei weiteren Fahrern erkannt und sie konnten ihre Pkw abbremsen. Ein weiterer Wagen, das sogenannte Ringtaxi, prallte jedoch gegen einen der abbremsenden Wagen. Anschließend stieß das Ringtaxi noch gegen einen weiteren Pkw und kam links neben der Fahrbahn zum Stehen.
In ieder geval een flinke klapper.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn Duits is niet geweldig, maar daarin wordt toch gesteld dat de Ringtaxi op één van de afremmende auto's is geboemeld? Dan heeft ie zelf dus relatief laat geremd (misschien niet eerder iets kunnen zien), maar ook geen uitwijkmogelijkheid gezien.
Geen probleem.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef Mikkie het volgende:
Mag ik dat in gedachten houden voor als je een keer gaat als ik er ook ben?
Het ongeval vond in 2 delen plaats en het 2e deel bestaat dus idd uit dat de Ringtaxi op een afremmende auto knalt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn Duits is niet geweldig, maar daarin wordt toch gesteld dat de Ringtaxi op één van de afremmende auto's is geboemeld? Dan heeft ie zelf dus relatief laat geremd (misschien niet eerder iets kunnen zien), maar ook geen uitwijkmogelijkheid gezien.
8 auto's betrokken bij het ongevalquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:52 schreef Meike26 het volgende:
Op die foto zie ik toch echt dat alle auto's betrokken zijn bij het ongeval, ook die auto op de achtergrond (tvr?) is heftig beschadigd, dat oude BMWtje midden op de baan lijkt nog redelijk in tact.
Ringtaxi erbij... Uitzonderlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:24 schreef RingBewoner het volgende:
http://www.polizei.rlp.de(...)b&page=1&pagesize=10
Boem is ho? Beide BMW's lijken NL kenteken te hebben...
Ai, dat filmpje zeg. In een bocht naar links gewoon ineens een verwijzing. Als je daar net iemand aan het inhalen bent en je wil je auto niet vol in die oplichtende pijl boren, dan snap ik heel goed dat je in een reflex naar rechts stuurt en daarbij een auto in de flank rijdt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:15 schreef StateOfMind het volgende:
http://www.driving-fun.co(...)-met-8-auto%27s.aspx
Over hoe het verzekeringstechnisch zit kun je weinig zinnigs zeggen, maar in het vorige topic is er wel het een en ander over gezegd. Voor de uitgebreide info mag je daar kijken, maar in het kort is het als volgt;quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:39 schreef Mikkie het volgende:
Oei, daar zijn wat auto's serieus afgeschreven. Wel zuur, ben benieuwd hoe de verzekering daarover denkt. Want je rijdt op een afgesloten tolweg, maar als een ander je aan barrels rijdt...tsja. Lastig.
Wel een typische Duitse afzetting hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Tinos85 het volgende:
Nog duidelijker te zien hoe gevaarlijk het afgezet is. Die baustelle scheen ook nog even naar achter gereden te hebben.
Welke GmbH? Of wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:05 schreef r8v2 het volgende:
Ja, wat de GmbH gister bezielde is me inderdaad nog een raadsel.
Idioot ja. Ik zag het in een ander filmpje ook al.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Tinos85 het volgende:
Nog duidelijker te zien hoe gevaarlijk het afgezet is. Die baustelle scheen ook nog even naar achter gereden te hebben.
De Nürburgring GmbH.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |