Lief hequote:
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:26 schreef Rupsebeest het volgende:
Goedzo tijn, ben je er een beetje tevreden over?
maybe later.. even pizza halen met een vriend van mequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
want? pm mag ook als je het hier niet kwijt wilt.
Hier ook alles prima. Lekker relaxed weekendje gehad. Jij nog wat gedaan?quote:
Jij hier.quote:
En nog even lief als altijd.quote:
Kan beterquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog even lief als altijd.
Hoe is het ermee?
Dat lieve, of hoe het met je gaat?quote:
Haha beide natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lieve, of hoe het met je gaat?Wat moet er gebeuren om het beter te maken?
Met mij alles prima. Heerlijk weekend achter de rug, dinsdag op vakantie. Het leven is goed!
Is de liefde over voor rupsje?quote:
Hahaquote:
Spezzaaaaaaaaaaa!quote:
Amsterdamquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Spezzaaaaaaaaaaa!
Om je vorige vraag te beantwoorden: ben vandaag wezen shoppen in Amsterdam, jij?
Wat voor doos is er nu weer naïef?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Grenzeloos verliefd is weer geweldig vandaag
Wat is er mis met Amsterdamquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Wat heb je gekocht?
Ik heb lekker thuis gechilled
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:44 schreef Evie het volgende:
Haha beide natuurlijk![]()
Hmz gaat voorlopig niet beter worden dan het is denk ik
Spanje, daar is het nog net ff iets lekkerder dan hier. Net wat ik nodig heb om nog even goed te kunnen luieren.quote:
Er is genoeg mis met Amsterdamquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Wat is er mis met Amsterdam![]()
Een lang shirt bij de New Yorker en twee shirtjes voor oa onder mn spirtshirt bij de H&M
Heb ik nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er is genoeg mis met Amsterdam
Foto's van je kleding?
Ook altijd naar van die kansloze landenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
35 jarig wijf naar kenia. n bitch mijn god, kan niet goed gaan
en dan verbaasd zijn hoe het daar aan toe gaatquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook altijd naar van die kansloze landen
het begint nu al heh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
35 jarig wijf naar kenia. n bitch mijn god, kan niet goed gaan
Uhu. Want Kenia is toch gewoon een ontwikkeld land?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan verbaasd zijn hoe het daar aan toe gaat
jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
het begint nu al heh.
dom wijf dat het is.
hij komt oorspronkelijk ook uit een primitieve stam, dus das wel een klein verschilquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhu. Want Kenia is toch gewoon een ontwikkeld land?
met dat springen in het begin, met die mensen met die jurkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaze mistte dr familie al na 1 dag
Oh das wel fijn dan. Zij is zeker een verwend nest?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij komt oorspronkelijk ook uit een primitieve stam, dus das wel een klein verschil
mijn god wat n wijfquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
met dat springen in het begin, met die mensen met die jurken
"daar gaan we weer"![]()
wil 'm wel ff inkoppen maar denk dat de strekking al duidelijk isquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Doe ik wel een keer als ik 'm aan heb
Ik ga 'm nu niet aantrekken, geen zin inquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
wil 'm wel ff inkoppen maar denk dat de strekking al duidelijk is
natuurlijk doelde ik meer op dat je ook foto's mag nemen zonder shirt aan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu niet aantrekken, geen zin in
moet je zin maken. moet ik ook weleens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu niet aantrekken, geen zin in
Haha, dat is niet sexyquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef xFriendx het volgende:
Wanneer je weer doorweekt in de sportschool staat
Die heb ik al genoegquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef clevy het volgende:
[..]
natuurlijk doelde ik meer op dat je ook foto's mag nemen zonder shirt aan.
die mag je ook delenquote:
quote:
ooo ik kan ook wel een weekje extra zon gebruiken voor die nare herfstdagen komenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Spanje, daar is het nog net ff iets lekkerder dan hier. Net wat ik nodig heb om nog even goed te kunnen luieren.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je zin maken. moet ik ook weleens.
onfortuinlijk genoeg was dat niet eens het eerste 'foute' berichtje aan een schattige jongedame vandaag.quote:
gezonde blos en duidelijke noodzaak om vocht aan te vullen, klinkt best aanlokkelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Rode wangen en je borst en armen die zweten?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]Zin maken gaat nergens over
![]()
Als iemand niet wil, dan wil iemand niet
Wel een teken van gezond bezig zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Voorlopig nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dit was in de categorie 'dat zei mijn moeder vroeger ook altijd'. frustie bui al over?
Ja dat zekerquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel een teken van gezond bezig zijn.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je zin maken. moet ik ook weleens.
ik liet m vallen toen ik mn laptop meesleurde naar mn kruizenmuur om het aan mn neefnichtje te laten zienquote:
Bij mooie dames is het geen zweet en een plofkop, maar een nat, soapy body hunkerend naar sex.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ik ga voor zweet en een plofkopquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bij mooie dames is het geen zweet en een plofkol, maar een nat, soapy body hunkerend naar sex.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bij mooie dames is het geen zweet en een plofkop, maar een nat, soapy body hunkerend naar sex.
Dan moeten we het er maar over eens zijn dat jij het fout hebt, want ik sta niet alleen:quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga voor zweet en een plofkop
quote:
Dude, ik heb het over mij. Als ik me kapotzweet ben ik echt niet sexy hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan moeten we het er maar over eens zijn dat jij het fout hebt, want ik sta niet alleen:
[..]
Dan lig je al na te hijgen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dude, ik heb het over mij. Als ik me kapotzweet ben ik echt niet sexy hoor
Ik zweet me zelden kapot. Ik ga gewoon liggen en Oprah kijkenquote:
Dat doet m'n body altijd dus daar hoef ik niet eerst keihard voor te sportenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bij mooie dames is het geen zweet en een plofkop, maar een nat, soapy body hunkerend naar sex.
wel zodat je ook genoeg energie ervoor hebt. toch? toch? de hele nacht enzo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat doet m'n body altijd dus daar hoef ik niet eerst keihard voor te sporten
Ik zei dan ook "mooie dames".quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dude, ik heb het over mij. Als ik me kapotzweet ben ik echt niet sexy hoor
As always.quote:
Mooi zo..minder werk voor mij.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat doet m'n body altijd dus daar hoef ik niet eerst keihard voor te sporten
Ja tuurlijk, anders is er weinig aanquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef dawg het volgende:
[..]
wel zodat je ook genoeg energie ervoor hebt. toch? toch? de hele nacht enzo?
dacht dat er geen mannen bestaan die dat volhouden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, anders is er weinig aan
Net zo lang zoeken dus naar degene die dat wel kanquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dacht dat er geen mannen bestaan die dat volhouden?
zijn er niet. zomaar een wilde gok.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Net zo lang zoeken dus naar degene die dat wel kan
Jupquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmz testosteronquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
Het testosteron en de hormoontjes vliegen je weer om de oren hier
Er bestaan vrouwen met piemels, dus waarom niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en toen zei ik : IK GA VOORquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "mooie dames".
[..]
As always.
Shemalequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er bestaan vrouwen met piemels, dus waarom niet?
haha ja, zo had ik het (gelukkig) nog niet bekeken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er bestaan vrouwen met piemels, dus waarom niet?
quote:
Little dawggie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
neuken? kijken wie het eerst opgeeft en gaat slapen.
Is goedquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
neuken? kijken wie het eerst opgeeft en gaat slapen.
Ik wil beffen, niet pijpen.quote:
Whahahahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Evies favoriete 'man .
maar pijpen is veel leukerquote:
Iehl. die hebben een grote clit, geen pielquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Evies favoriete 'man .
Ik word liever gepepen dan gebeven inderdaad.quote:
t moet je wel allemaal aan komen vliegen he? beetje moeite doen, ho maarquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
is goed. pm maar als je op helmond cs staat.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word liever gepepen dan gebeven inderdaad.
Dacht dat je dat bedoelde voor alle vrouwen, niet alleen voor jezelf.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en toen zei ik : IK GA VOOR
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
is goed. pm maar als je op helmond cs staat.
als het bevalt wil ik daarna best meer moeite doen hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t moet je wel allemaal aan komen vliegen he? beetje moeite doen, ho maar
Jij kent je plaatsquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]lijkt me heerlijk, zo'n sloerie over je lul heen trekken
ik sport alleen in bed. de rest is nutteloos want geeft niet zo'n goed gevoelquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dacht dat je dat bedoelde voor alle vrouwen, niet alleen voor jezelf.
Maar jou kennende heb je nooit een bezwete plofkop daar je niet echt sport.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:48 schreef dawg het volgende:
[..]
als het bevalt wil ik daarna best meer moeite doen hoor.
Morgen ben ik vrijquote:
En heb je recentelijk nog een goed gevoel gehad of is dat ook alweer lang geleden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik sport alleen in bed. de rest is nutteloos want geeft niet zo'n goed gevoel
Zeg, ik zei sloerie. * Good.vs.Evil is een heel ander levelquote:
weet jij niks van.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]o man... je kan me toch niet aan.. Denk dat ik niet zoveel moeite wil doen voor een man
sja, een week geleden is best lang terug he?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En heb je recentelijk nog een goed gevoel gehad of is dat ook alweer lang geleden?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef El_Matador het volgende:
Ik rijd gerust 300 km voor een goeie date, maar Helmond, dat gaat echt te ver.
Jij hebt nooit 15 minuten pauze? En werk je de hele dag dan?quote:
De naam alleen al. Ik zou bang worden als haar lippen mijn eikel naderen...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]sjees je gaat toch niet naar helmond rijden om een nachtje te rijden?
Tot 5 uur en daarna dan ben ik ook weer drukquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt nooit 15 minuten pauze? En werk je de hele dag dan?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, een week geleden is best lang terug he?
Das een eeuwigdurend rechtquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
weet jij niks van.
en helmond-haters hier. das zooo 1990.
Dus zo graag pijp je niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Tot 5 uur en daarna dan ben ik ook weer druk
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
weet jij niks van.
en helmond-haters hier. das zooo 1990.
De betaversie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeg, ik zei sloerie. * Good.vs.Evil is een heel ander level![]()
was dat haags voor de betere versie?quote:
Wie heb je nou weer zo gek gekregen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, een week geleden is best lang terug he?
Haatseks duurt langer heh...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
nou, helmond-haters haten alles mbt helmond, dus ook mijn persoontje.
opgeflikkerd dan maar.
jou nog wel het meestquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
nou, helmond-haters haten alles mbt helmond, dus ook mijn persoontje.
opgeflikkerd dan maar.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie heb je nou weer zo gek gekregen?
Omg heeft hij een tattoo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jou nog wel het meest
met je lelijke tattoo
ja, zo'n vieze ordinaire sleevequote:
Zelfs een schaap mekkert niet zoveel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Leuke mannen misschienAlles op mijn eigen tijd
hoeah.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was dat haags voor de betere versie?
quote:
ik weet al. denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ja, dat zeg ik niet natuurlijk
Goeie kaas kloon.quote:
denk ik ook welquote:
ik ook kloon, ik ookquote:
Rrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
omdat ik nutteloos aan mn scrollwieltje bleef draaien, heb ik m eruit gehaald. Nu valt mn vinger elke keer in dat gleufje
Helmondquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, meerdere. allemaal om evilchick jaloers te maken.
haatseks in helmond.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef Delan het volgende:
soms wil je gewoon even rust en zo, hoppa volgende alweer op je dak! zo dat moest er even uit en hoi iedereen
Dat bedoelde ik, je was way scherper dan ik.quote:
ik weet het ik weet het ik weet hetquote:
waarom doe je het dan? ruggegraat verdampt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het ik weet het ik weet het
Want?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ja, dat zeg ik niet natuurlijk
hahaha, ik krijg dat vaker over me heenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, je was way scherper dan ik.
nee, die heb ik in de kast gehangenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom doe je het dan? ruggegraat verdampt?
Hoezo niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
Morgen weer werken!
Ik haat geen Helmonders overigens.
Ja, zoiets was ook mijn gedachtequote:
het is dat ik geen white knight ambities heb en ik je eerder als een (irritantquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die heb ik in de kast gehangen
ja ik weet het, maar geweldige seks geef ik gewoon niet zo snel op. stomme ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
het is dat ik geen white knight ambities heb en ik je eerder als een (irritant) zusje zie anders was ik je komen redden.
tja. je weet mijn mening.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar geweldige seks geef ik gewoon niet zo snel op. stomme ik.
ja, weet ik ook wel. En je hebt ook wel gelijk. Maar ja. Zwakke punten ook..quote:
Mwehhhquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
halverwege?
parkingseks met evie in de buitenlucht.
Het verschil tussen Helmond en bier.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je hebt geen valide reden nodig..da's nou zo mooi aan Helmond.
In een onveilig park midden in de stad niet hoor.quote:
ik wilde iets zeggen maar ik doe het toch niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, weet ik ook wel. En je hebt ook wel gelijk. Maar ja. Zwakke punten ook..
En hiermee zeg je eigenlijk heel veel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen maar ik doe het toch niet.
Hahahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het verschil tussen Helmond en bier.
Bier kan altijd en Helmond kan nooit.
Ik ben niet bepaald saai...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:08 schreef dawg het volgende:
[..]
jij? zo kom je vandaag wel een beetje over.
ik geloof er niks van.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald saai...Hahaha was het maar zo'n feest!
![]()
Ja, ik ben een stom konijn. ik weet het.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen maar ik doe het toch niet.
Ik ben een konijn zonder holletjequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ben een stom konijn. ik weet het.
*rolt handdoek op met rubbertje erin*quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een konijn zonder holletje
Vaasje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*rolt handdoek op met rubbertje erin*
dankje, kan m even gebruiken, familie ligt even over hoop, rotziekte, ben even echt heel boos daaropquote:
Met Snoopy.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Delan het volgende:
[..]
dankje, kan m even gebruiken, familie ligt even over hoop, rotziekte, ben even echt heel boos daarop
Doe dat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Evie het volgende:
mensen.. ik ga even een drankje doen en daarna slapen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ehhhh?? Watskeburt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Delan het volgende:
[..]
dankje, kan m even gebruiken, familie ligt even over hoop, rotziekte, ben even echt heel boos daarop
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat.
[ afbeelding ]Oee..een tepel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendin van me is net MILF geworden.quote:
Hoe heet het gedrochtje?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vriendin van me is net MILF geworden.
Weet ik..had je foto al gezien ergens op Fok. Ik zei toen nog dat ze er jammie uitzag.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vriendin van me is net MILF geworden.
Wat een welkom.quote:
Vrees niet, ik ben er nu.quote:
Zit je haar al funky?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrees niet, ik ben er nu.![]()
Oj, beetje zenuwachtig voor morgen, congres
Dat zou zielig zijn, mij eruit moeten persen.quote:
Ja, nogal. Maar het lijkt me veel erger om Bou eruit te moeten schijten, dan heb je nog een lelijk gedrocht ook nogquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou zielig zijn, mij eruit moeten persen.
Nu niet, het is nog nat van het douchen. Ik heb wel net zelf mijn pony bijgeknipt, dus ik verwacht dat het morgen prachtig zit.quote:
Oj.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, nogal. Maar het lijkt me veel erger om Bou eruit te moeten schijten, dan heb je nog een lelijk gedrocht ook nog
Komt door je dikke kop.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, nogal. Maar het lijkt me veel erger om Bou eruit te moeten schijten, dan heb je nog een lelijk gedrocht ook nog
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef Boudibou het volgende:
Alhoewel...een gedrocht is sowieso al lelijk...anders noem je het geen gedrocht...heb nog nooit gehoord van een mooi gedrocht.
Hmmm... ms is hij bang dat jij haar helemaal niks vindt..quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
Ik heb een issue, graag jullie mening.
Een van mijn beste vrienden, zat al jaren in mijn friendzone, heeft nu al bijna een jaar een relatie. Heel serieus, ze gaan samenwonen, etcetera. Hartstikke leuk allemaal.
MAAR! Ik heb haar nog nooit gezien. Als ik het onderwep aansnijd kapt hij het af, hij wil het duidelijk niet hebben. Maar waarom niet?
Moet ik hem er maar toe dwingen ons voor te stellen? Ook gek toch.
Je gaat dr toch vanzelf zien als ze samen gaan wonen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
Een van mijn beste vrienden, zat al jaren in mijn friendzone, heeft nu al bijna een jaar een relatie. Heel serieus, ze gaan samenwonen, etcetera. Hartstikke leuk allemaal.
MAAR! Ik heb haar nog nooit gezien. Als ik het onderwep aansnijd kapt hij het af, hij wil het duidelijk niet hebben. Maar waarom niet?
beetje raar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
Ik wilde precies hetzelfde zeggenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je gaat dr toch vanzelf zien als ze samen gaan wonen?
Hij zegt: 'Jaja, we moeten even iets afspreken ja' en gaat dan heeeeel snel over op iets anders. Ik trap er telkens in.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Heb je al wel eens gevraagd waarom hij het elke keer afkapt?
Misschien wil hij ze bewust van elkaar gescheiden houden om zo van twee walletjes te kunnen eten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Heb je al wel eens gevraagd waarom hij het elke keer afkapt?
Ze is bloedlelijk en hij schaamt zich dat hij jou niet kan krijgenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij zegt: 'Jaja, we moeten even iets afspreken ja' en gaat dan heeeeel snel over op iets anders. Ik trap er telkens in.
Dat is niet helemaal waar (we spreken nooit bij hem thuis af) en ook niet helemaal het issue.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde zeggen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is bloedlelijk en hij schaamt zich dat hij jou niet kan krijgen
Hij eet niet van mijn walletje. Ieuw zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Misschien wil hij ze bewust van elkaar gescheiden houden om zo van twee walletjes te kunnen eten?
quote:
Kloons will be kloonsquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde zeggen
Dat wat die kamelenpijpers produceren is meer jouw ding?quote:
Ik heb haar foto gezien op FB. Ze is niet superlelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is bloedlelijk en hij schaamt zich dat hij jou niet kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij eet niet van mijn walletje. Ieuw zeg.
Hehe, je theoriën worden meegenomen in ieder geval.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:28 schreef dawg het volgende:
of of of. hij en zijn vriendin hebben weleens ruzie over l-e, omdat zij jaloers is, en hij l-e blijft zien, zo zijn situatie in stand houdt en zij natiigheid voelt. en nee, niet tussen haar benen. hij is bang dat als hij ze aan elkaar voorstelt de jaloezie alleen maar groter wordt (want l-e is lekker) en het zo uiteindelijk tot een breuk gaat leiden en hij weer terug bij af is.
zo. wat gespeculeer.
Oeh, dat is ook een goede ja!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:28 schreef dawg het volgende:
of of of. hij en zijn vriendin hebben weleens ruzie over l-e, omdat zij jaloers is, en hij l-e blijft zien, zo zijn situatie in stand houdt en zij nattigheid voelt. en nee, niet tussen haar benen. hij is bang dat als hij ze aan elkaar voorstelt de jaloezie alleen maar groter wordt (want l-e is lekker) en het zo uiteindelijk tot een breuk gaat leiden en hij weer terug bij af is.
zo. wat gespeculeer.
Welke kamelenpijpers?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wat die kamelenpijpers produceren is meer jouw ding?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat als je straalverliefd bent je trots moet zijn op je meisje. Met haar moet pronken. Dat doet hij niet.
Ik las straalbezopen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat als je straalverliefd bent je trots moet zijn op je meisje. Met haar moet pronken. Dat doet hij niet.
hij wil met jou pronken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik las straalbezopen.![]()
Was ook wat logischer geweest.
Maak het klein het probleem. Uiterlijk, leeftijd, toch geen liefde.quote:
Hoe groot is de kans dat het je/een ex is?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij zegt: 'Jaja, we moeten even iets afspreken ja' en gaat dan heeeeel snel over op iets anders. Ik trap er telkens in.
Dat laatste denk ik eigenlijk wel. Toen ik een jaar geleden verliefd werd op Rifoki en hem dat dolblij vertelde zei hij: "Nou, dan ga ik ook weer actief zoeken, tussen ons gaat het niets meer worden zeker?" Toen kenden we elkaar 9 jaar. Al 9 jaar puur platonisch.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maak het klein het probleem. Uiterlijk, leeftijd, toch geen liefde.
Waar schaamt hij zich voor. Waar is hij gevoelig voor. Wat kan het zijn.
Is dit zo een relatie die hij eigenlijk niet wil maar dan heb je maar iemand?
Hmz? Een ex van wie?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat het je/een ex is?
Dus hij hoopt al 9 jaar? Of lees ik nu dingen die er niet zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik eigenlijk wel. Toen ik een jaar geleden verliefd werd op Rifoki en hem dat dolblij vertelde zei hij: "Nou, dan ga ik ook weer actief zoeken, tussen ons gaat het niets meer worden zeker?" Toen kenden we elkaar 9 jaar. Al 9 jaar puur platonisch.
pak het niet verkeerd op, maar waarom hou je dat contact in stand? je helpt hem er niet mee zoals ik het lees.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik eigenlijk wel. Toen ik een jaar geleden verliefd werd op Rifoki en hem dat dolblij vertelde zei hij: "Nou, dan ga ik ook weer actief zoeken, tussen ons gaat het niets meer worden zeker?" Toen kenden we elkaar 9 jaar. Al 9 jaar puur platonisch.
ooh wacht, verkeerd gelezenquote:
Dat lees je goed. Hij heeft dat in de loop der jaren meerdere malen uitgesproken ook. Ik ben overigens altijd heel duidelijk geweest in wat ik (niet) van hem wil.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus hij hoopt al 9 jaar? Of lees ik nu dingen die er niet zijn?
Cool! Daar kan je vast lekker snoepenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Dit huis wil ik.
http://www.worldarchitect(...)tview&upload_id=1242
Ouchquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
op zn minst een avondje kazenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Dit huis wil ik.
http://www.worldarchitect(...)tview&upload_id=1242
Tja, iemand leuk vinden en willen is niet een rationeel gevoel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat lees je goed. Hij heeft dat in de loop der jaren meerdere malen uitgesproken ook. Ik ben overigens altijd heel duidelijk geweest in wat ik (niet) van hem wil.
Hij is een waardevolle vriend voor me, what can I say? En ik besef hoe scheef die zogenaamde band is, als het gebaseerd is op zijn verlangen naar meer maar dat maakt niet dat ik hem als vriend wil missen. Is dat egoistisch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef dawg het volgende:
[..]
pak het niet verkeerd op, maar waarom hou je dat contact in stand? je helpt hem er niet mee zoals ik het lees.
Kan alle meubels weggooien. Mijn posters ook denk ik.quote:
huh?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan alle meubels weggooien. Mijn posters ook denk ik.
Wel vet, zoiets zelf bouwen lijkt me ooit wel erg mooi..
Als jij het niet was geweest dan was het een ander geweest. Niet lullig bedoeld maar het is misschien nog wel minder persoonlijk dan het lijkt. Het is wel ergens een veilige rustige omgeving voor hem waarbij hij zich minimaal in hoeft te spannen op dat vlak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is een waardevolle vriend voor me, what can I say? En ik besef hoe scheef die zogenaamde band is, als het gebaseerd is op zijn verlangen naar meer maar dat maakt niet dat ik hem als vriend wil missen. Is dat egoistisch?
Die passen niet in die Nautilus.quote:
misschien de posters wel op de wc?quote:
Zou dat echt zo werken ja?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij het niet was geweest dan was het een ander geweest. Niet lullig bedoeld maar het is misschien nog wel minder persoonlijk dan het lijkt. Het is wel ergens een veilige rustige omgeving voor hem waarbij hij zich minimaal in hoeft te spannen op dat vlak.
Pas als daar iets veranderd moet hij opeens. Jij een relatie? Kut dan is mijn excuus en mijn veilige haven opeens weg. Nu moet ik ook.
quote:
ja. hij is 'blind', blijft hopen, en zal het uit eigen beweging nooit afkappen tenzij je hem gigantisch kwetst. en jou kennende doe je dat (terecht) niet, dus tja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is een waardevolle vriend voor me, what can I say? En ik besef hoe scheef die zogenaamde band is, als het gebaseerd is op zijn verlangen naar meer maar dat maakt niet dat ik hem als vriend wil missen. Is dat egoistisch?
Ja weet je, ik ben compleet verknocht aan een ander, waarom doet dat de hoop niet uit elkaar klappen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. hij is 'blind', blijft hopen, en zal het uit eigen beweging nooit afkappen tenzij je hem gigantisch kwetst. en jou kennende doe je dat (terecht) niet, dus tja.
misschien wat zwart-wit, maar ik heb het heeeeeeeel lang geleden zelf een keer meegemaakt, en was blij toen zij met mijn toenmalige beste vriend ging ineens. toen natuurlijk niet maar de hoop etc klapte toen wel ineens uit elkaar en kon ik verder.
Klinkt aannemelijk. Het is ook absoluut iemand van de comfortzone, hij stapt daar pas uit als hij ertoe gedwongen wordt. Zoals dus gebeurd is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij het niet was geweest dan was het een ander geweest. Niet lullig bedoeld maar het is misschien nog wel minder persoonlijk dan het lijkt. Het is wel ergens een veilige rustige omgeving voor hem waarbij hij zich minimaal in hoeft te spannen op dat vlak.
Pas als daar iets veranderd moet hij opeens. Jij een relatie? Kut dan is mijn excuus en mijn veilige haven opeens weg. Nu moet ik ook.
Kazig sfeertje?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik las het even helemaal verkeerd:
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who shave all these!
omdat hij de hoop heeft dat jij nog wel inziet dat hij veel beter bij je past. compleet onrealistisch natuurlijk, maar tja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja weet je, ik ben compleet verknocht aan een ander, waarom doet dat de hoop niet uit elkaar klappen?
nee, gewoon mijn blindheidquote:
Lekker dan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat hij de hoop heeft dat jij nog wel inziet dat hij veel beter bij je past. compleet onrealistisch natuurlijk, maar tja.
Ik heb niets,quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jouw probleem niet.
Zo heeft elk mens wel iets.
quote:
quote:People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down
Lekker rustig, meer mensen zouden dood moeten zijn.quote:
ja, niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lekker rustig, meer mensen zouden dood moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |